I když se zvýšila sazba DPH z 19 na 20 %, cenová válka v nižší střední třídě nutí i Chevrolet dále zlevnit to nejlepší co momentálně má. Akční bonusy pro sedan Cruze jsou nyní štědřejší než před rokem.
Vau, to je boj, jen tak dale, ocividne je prostor pro zlevnovani i u tech zdanlive nejlevnejsich modelu, takze jen tak dale, konkurence bude muset chte nechte udelat to same :yes:
Ja prave myslim, ze na to, jak je v teto tride sedan neoblibena konstrukce, je nabidka vice nez bohata. No a az lide odhodi predsudky o malem nepraktickem kufru a ten sedan si pujdou prohlednout, pujdou s cenou dolu i hatche. Evropa je snad jediny trh, kde hatche porazeji sedany, nechapu...
kufr samozřejmě většinou malý a nepraktický není, jen přístup do něj je malý a nepraktický >:-[]
Spíš než relativně malé prodeje sedanů mě udivuje absence větší konkurence u liftbacků alá Oktávka. Ale ono to asi bude skutečně jen specifikum domácího trhu, na západ od nás si lednice nechávají vozit zjevně dodávkami >:-[]
Třeba Ford a Opel si u střední třídy nedovolí liftback vynechat už po řadu generací. A módní záležitost á la A5 Sportback zajisté taky nezůstane bez odezvy.
Octavia je jedinečná i kvůli specifikům českého trhu, ale na ledničku to opravdu není. Btw, dnes ji odvezou a zapojí snad všude. ;-)
Presne tak, liftback uz je uplna zhovadilost, proste nepotrebna vec, u nas vsak jede nejvic.
Ale sam jsem se divil, jak je pristup do kufru u Cruze v pohode - nakladova hrana minimalni, takze ten prostor je dostatecny na vsechno. Takhle, lyze bez sklopeni sedacek neodvezes ani v oktavce, kocarek je v pohode a lednicku, co vsichni kupuji kazdy tyden odvezes stejne jedine tranzitem.
A pak samozrejme ta GTIho nakupovaci imidz, ze nekupuju to, co musim, ale to, co chci :-!
liftback jsem myslel samozřejmě v nižší střední - kdysy byla Carisma, jinak mě moc nenapadá.
Střední třída to je jiná - tam jich je docela dost. Jinak Opel si tuším u Ačkové Vectry po F/L dovolil vynechat lift, u další generace ale pochopil, že to byla chyba.
Ideální je samozřejmě kombi když toho vozíš víc. Konkrétně pes - každý pes pouští chlupy, slintá a pod. Vozím ho v sedanu a je to teda vopruz. I když tam mám speciální přehoz, je tam prostě bordel, no a chlupy stejně taky lítají po celým autě. Kombík tohle do značné míry eliminuje (ne na 100% samozřejmě). S dítětem detto.
Hele vy citlivky, kdez jsme jezdili na chatu, jeli jsme v peti a psa jsem drzel na prednim sedadle mezi nohama. Pes byl vlcak (55 kilo, budiz mu zeme lehka) a jeli jsme Matizem!!! A ted mi neco rikejte, fajnovky >:-[]
Jednoznacne muj favorit... v pripade sedanu... vyborna volba - INVITE STYLE za 399 (dokonce mel jeden dealer jeste pred dvema mesici na sklade puvodni Intense za techto magickych 399 v cerne - boze to byla cena, ale uz je fuc)... boze ja tohle auto miluju - skoda jen toho kratkeho petikvaltu a nadmerne hmotnosti... ale i tak se s nim jezdi moooc pekne.