Starostlivo zostavené videjko - pár fragmentov z výroby, ale to hlavné bolo akosi mimo kamier...
Každopádne rumunská výroba vyniká vysokým podielom manuálnej práce, automatizáciu odhadujem na úroveň bratislavského VW z obdobia okolo roku 2000...
Aj tam môže byť skrytá nižšia cena Dacií voči konkurencii.
pelikoš
0
předpovídám ji velkou budoucnost 😉
Ronault.
0
No uvidíme, prodávat se to podle mě bude, ale ne jako housky na krámě, ale tam, kde je tď třeba Logan, tak na podobných příčkách bych viděl i Dustera.
Ronault.
0
Samozřejmě, že tam Renault beztak přesunul vysluhující techniku ze svých závodů.
Ale zase potěší vidět, že dost silnou vrstvu barvy a jiných materiálů poctivě nanášejí na prahy a podobně.
Klaudius
0
Presne ako to pôvodne robil VW v Bratislave. Ale to je už minulosť.
Yuri870
0
Aspoň že farbu nestriekajú ručne. Dacia sa robi skoro ako Spyker takmer všetko ručne 😄 Renault nema na roboty ale samozrejme to preto ta cena auta
pogo26
0
Roboti se vyplácejí jen při větších sériích a vyšších mzdách. Třeba na Octavii I to bylo podobné. Třeba na svařovně byl hodně velký podíl ruční práce. Výroba Fábii byla mnohem více automatizovaná. Jak je to teď nevím.
chetoos
0
To by se mi líbilo pracovat v takové továrne byl bych v ráji
Každopádne rumunská výroba vyniká vysokým podielom manuálnej práce, automatizáciu odhadujem na úroveň bratislavského VW z obdobia okolo roku 2000...
Aj tam môže byť skrytá nižšia cena Dacií voči konkurencii.
Ale zase potěší vidět, že dost silnou vrstvu barvy a jiných materiálů poctivě nanášejí na prahy a podobně.