Novinky
0
Vážně bys mi ty vyjmenovaná slova dokázal odrecitovat? Já jsem tedy mnohem mladší a všechny dohromady bych je asi nedal...
Přejít do diskuze
dvojspojka pro 560koní a 540Nm není úplně v každý garáži a k tomu se ještě přidává uložení motoru uprostřed, takže zástavba do poměrně malýho R8 je asi oříšek, současně je to čtyřkolka....
Nikdy sem je neviděl vedle sebe a už vůbec nevidim důvod, proč bych se tady měl s takovou kravinou kšandovat. Jedno je šedivý a druhý světle šedivý a její starej má F575, tak snad se to smí.
mas pravdu, prečo vlastne nema tato R8 dvojspojku?
inak ja som čítal o sekvenčnej v ENZE, a ta radí za 60 milisekund. radi iba jeden krat do stovky
inak ja som čítal o sekvenčnej v ENZE, a ta radí za 60 milisekund. radi iba jeden krat do stovky
počkej fakt jsou tady jenom tři? >😁 tak to je celkem haluz, protože teda tu červenou z Klubu sportovních aut potkávám dost často, a je fakt že jí pořád všichni okukují a obdivují :yes:
no tak předpokládám, že dvojitě vidíš jenom nějaký promile času, takže se ti to asi nezdálo >😁 kusy budou žalostný to jo, ale čekal bych jich přes kilo, i když "jenom" s V8. Ale stejně o to děsivější mi přijde že jsou obě ve stejný barvě >😁 Jinak že ho má baba mi fakt nevadí, znám droboučkou dámu co zvládá A8mu na kterou bych já vzhledem k délce neměl už chuť
Tak ja o voze a ty o koze,myslel jsem že reaguješ na NSX. Já vím "myslet znamená * vědět".
no, tak 150-200ms rozdílu v přeřazení zrovna ty 0,2 asi dá, protože v tu chvíli auto nezrychluje a většina aut prostě do kila přeřadit musí. Další čas jde ještě zkrouhnout u adaptivních tlumičů které speciálně pro akceleraci z klidu vyměknou. No a pak už jenom ohřáté měkké pneu 😉
Ony se v ČR prodaly jen 3 kusy R8? A co Leoš Blbeš, toho taky počítáš, nebo ti zase jen vykolejily myšlenkový pochody?
Jasně v republice jsou možná 3 a z toho dvě u Vás >😁 No tak co to zkoušíš??? Jedna červená McLaren je na Karlovarsku,původně Plzen a jedna šedá někde v Ostravě!
Protože jednak nejsme zakopaná díra někde na šumavě, jsme tři vesnice, který se prolínaj a motory neznám, protože nejsem vometák, abych se tomu lepil na sklo. A ještě si představ, že to jedno má ženská a už si to můžeš hodit.
nemyslim si že dvojspojka je hlavnym dovodom 0,2 sekundy. kolko krat zaradí od 0 po 100 1? 2? neviem presne. vacsi problem je udrzat trakciu pri takom vykone a kedze ma F hnanu len zadnu napravu, hodnota 0,2 je este vacsia
ale na druhu stranu 0,2s nieje ziadny parapeter uspechu
ale na druhu stranu 0,2s nieje ziadny parapeter uspechu
no nemyslím si, že by Audi bylo v pozici aby nahazovalo takovouto "z.mr.dskou přidanou hodnotu" a pořád jsou ještě věci který mají cenu tooling + materiál + práce + energie + doprava + přiměřený zisk a do toho díly kastle rozhodně zapadají.
kua to je pravdy ve dvou větách. Jak můžou mít na vesnici dva skorosupersporty, ve stejný barvě a ještě šedivý, a Navtech nevědět co v tom mají za motor - kurňa to je přesně pointa "jen Audi" kterou jsem se marně snažil říct.
NSX jsem u nás v dobách její největší slávy asi ani moc potkávat nemohl. R8 potkávám (na SS) dost často, jen u v našem docela malém (20ti tisícovém) městě mají trvalé bydliště hned dvě R8ičky...
Že bude na tvém odkazu "japonec", mi bylo nad slunce jasnější... 😉 😄
Že bude na tvém odkazu "japonec", mi bylo nad slunce jasnější... 😉 😄
ne to neumí, myslel jsem jen tabulkové zrychlení. Audi asi Enzo nikdy nedožene....už kuli ekologii. A o image se nezmiňuji to je snad jasné.
no ja myslím že celá cenová politika slavného VW je postavená na příplatcích.Cena "již od" a když tam přijdeš zjistíš že to nemá ani kastlík. 😒
Vždyt je to Audi,snad nemyslíš že to bude za "hubičku" ,mám pocit že se cítí na víc než mají ale auto je podařený to musím nechat.
Vždyt je to Audi,snad nemyslíš že to bude za "hubičku" ,mám pocit že se cítí na víc než mají ale auto je podařený to musím nechat.
no dobře, co výrobce chce je jeho problém, podle mě třeba ty doplňky z karbonu jsou tuším za příplatek čtvrt míle (opravte mě pokud se pletu) přitom to samý na jiný auta jde řádově za třetinu. Takže to cenou začíná připomínat ten vousatý vtip o Rusech a kravatě....
Já z toho nic nedělám. Všichni zde mají stejný prostor na chytání ryb. Prostě mi to vyšlo.
To je v pořádku. Jen oceňuji, že mi dáváš prostor na tak triviálních věcech, jako je zmíněná corolla.
Já o ní vím,jen jsem čekal na prvního uvědomělého,stalo se no a?? Ja si ji po odeslaní všiml,a pak jsem si řekl,ne! Počkám až mě Navtech poučí >😒] Neboj,vyjmenovaná slova si ještě pamatuji.
By měla... cena je taková, jakou nastaví výrobce a je to jejich volba. Když budu chtít za lahváče Litovele 100Kč a prodeje pokrejou to, co potřebuju, tak je svět nádhernej! Určitě si tu cifru nevytáhli z losovacího zařízení.
Právě. O schopnostech toho auta nikdo nepochybuje. Nechtěl bych polemizovat, jaká by měla být "správná" cena, ale každopádně by měla být, díky image Audi, nižší, než cena bratříčka ze St. Agaty, nebo hřebce z Maranella.
Jo konec totáče,když jsem si v 94 koupil první zahraniční vůz a to Corollu AE86 to bylo poviku >😁
to je na tom to nejsmutnější, že objektivně je ta kára fakt dobrá >😁
Současně objektivně, vztaženo třeba ke GT-R za 2,2 je reálná cena 3Mega a né pět. Pět = musí to být červený, žlutý nebo oranžový a z Itálie :-! A ty dva v českejch na stole ty nejsou za lepší kůži, lehčí hliník, karbon nebo titan, ty jsou za testosteron.
Současně objektivně, vztaženo třeba ke GT-R za 2,2 je reálná cena 3Mega a né pět. Pět = musí to být červený, žlutý nebo oranžový a z Itálie :-! A ty dva v českejch na stole ty nejsou za lepší kůži, lehčí hliník, karbon nebo titan, ty jsou za testosteron.
To je trosku nefer otazka, pokud to myslis vazne za doby kde bylo Ceskoslovensko v roce 1990 rok po sametce v te dobe jsi nepotkal uprimne mnoho aut na silnici jeste...
Nemluve o to, ze od te doby lide jsou nyni nasobne bohatejsi...
Jinak tvuj vyber ti schvaluji 😉
Nemluve o to, ze od te doby lide jsou nyni nasobne bohatejsi...
Jinak tvuj vyber ti schvaluji 😉
Mám ten pocit, že zde (placka, motor uprostřed, 500HP+, 300kmh+, 0-100 pod 4s) už je to "jen" o předsudcích, emocích, osobních preferencích, láskách na první pohled, nebo uctívání legendární značky z plakátu v dětském pokoji. O tom, že všechny auta z této kategorie jezdí božsky snad nepochybuje nikdo a je prakticky jedno, jaké kdo vybere a pohled skrz peněženku je snad neobhajitelný. Buď na to máš, nebo ne.
Nemůžu si ale pomoci... společnost, do jaké se R8GT posadilo vlastní cenou mi přijde neadekvátní. Možná bych použil přirovnání k výherci ve sportce na luxusním večírku mezi "pravou" smetánkou - také ma cash na rozhazování, také dobře vypadá, stejný oblek, kterým dokonale zapadá, ale ten přirozený základ tam jaksi schází... ;-\
P.S. Výborné(ě) Audi :yes:
Nemůžu si ale pomoci... společnost, do jaké se R8GT posadilo vlastní cenou mi přijde neadekvátní. Možná bych použil přirovnání k výherci ve sportce na luxusním večírku mezi "pravou" smetánkou - také ma cash na rozhazování, také dobře vypadá, stejný oblek, kterým dokonale zapadá, ale ten přirozený základ tam jaksi schází... ;-\
P.S. Výborné(ě) Audi :yes:
jenže to není jen o /bohužel/ zašlé slávě NSX a je pravděpodobné že nástupce bude HSV-010 ale ne s puvodním V10 ale s V8 5.0L,a ruku na srdce kolikrát jsi potkal na silnici NSX a kolikrát R8. A jinak kdybych měl za sočasnosti vybrat best supersport jednoznačně toto [odkaz]
Jeden z hlavních důvodů rozdílu 0,2s bude (trochu paradoxně) fakt, že zatímco 458čka má dvouspojku, R8 GT má "jen" sekvenci..., což pro mě bylo "slabší místo" i při řízení "běžné" R8 s R-tronicem...
napr. alfa romeo GIA, napriek tomu ze sa A3 vyrovna, nemoze byt v jednej kategorii s BMW 1 a AUDI A3.. v poriadku
ALE audi R8 ,dajme tomu ze by sa vyrovnalo ferrari, uz v jednej kategorii s nim byt moze. nieje to divne?
ALE audi R8 ,dajme tomu ze by sa vyrovnalo ferrari, uz v jednej kategorii s nim byt moze. nieje to divne?
motor v zadu ma tak akurat 120, R8 ma motor v "STREDE"
druha vec, trochu prehanas porovnavaním s Enzom...
druha vec, trochu prehanas porovnavaním s Enzom...
I ten "nedostatek pozitivních předsudků", je logicky o "předsudcích"... a ani image a předsudky to k sobě obecně často nemají zas tak daleko... 😉
hmm, bez pohonu všech kol se výrazně pod 4s dostat nedá bez použití (semi)slicků popř. rozměrech 325 a víc vzadu.....
hmm, nemyslím si, že by to byly předsudky které by mi bránily si to auto koupit, ale spíš nedostatek image nebo chceš-li "pozitivních" předsudků které by mě přiměly o tom autě snít.
Ano, tohle auto mohlo mít klidně i logo VW (viz studie VW "Nardo" a skvělé časy, které jezdila), nebo naopak býka z Lamba, případně logo "EB", ovšem žádné logo by jeho kvality logicky nijak podstatně nezměnilo..., naopak pocity některých (spojené z předsudky), cenu, dostupnost servisu, apod. nepochybně ano...
Tak vymenuj z momentálne vyrábaných Ferrari, koľko z nich vie spraviť stovku rýchlejšie ako 3,6 s. :-!
Presne tak; komu česť, tomu sláva; Honda NSX, Toyota Supra či Mitsu 3000 GT boli svojho času super stroje, ale je to minulosť a okrem Nissanu nikto z nich zašlú slávu nevzkriesil. Žijeme ale dnes a dnes je na vrchole Audi R8 - popri Porsche jediný nemecký superšport radiaci sa do najvyššej ligy k Ferrari či Lamborghini.
>😁
Chlapi v podstatě máte pravdu, předsudky si soudný člověk vysvětluje v důsledku vždycky těžko...
R8 prostě patří k abslolutní spičce své třídy viz všechny, nejen evropské, auto-moto "žurnály".
Naopak "doby slávy NSX" jsou (minimálně zatím) minulostí..., což je realita se kterou to, co osobně cítíte, nic moc nenadělá... 😉
Chlapi v podstatě máte pravdu, předsudky si soudný člověk vysvětluje v důsledku vždycky těžko...
R8 prostě patří k abslolutní spičce své třídy viz všechny, nejen evropské, auto-moto "žurnály".
Naopak "doby slávy NSX" jsou (minimálně zatím) minulostí..., což je realita se kterou to, co osobně cítíte, nic moc nenadělá... 😉
zdá se ti to - supersporty už potřebují aerodynamický přítlak aby lidi neměli hnědý pruhy na trenkách - takže 0,36 je tak akorát průměr třídy.
Akcelerácia na stovku za 3,6 sekundy... Ako prosím? Áno, počuješ dobre, Raketa8 vystrelí na stovku rovnako rýchlo, ako Ferrari Enzo, donedávna vlajková loď maranelského tvorcu superšportov.
Nájde sa tu ešte niekto, kto popiera, že Audi vyrába najšportovejšie auto z veľkej nemeckej trojky? Bude ešte niekto tvrdiť, že je to len premaľovaný Volkswagen? Tak čítaj ešte raz: motor vzadu, formulová konfigurácia V10, výkon 560 koní, pohon všetkých kolies, to všetko skombinované s hmotnosťou len 1,5 tony, čo je hmotnosť kombi nižšej strednej triedy s dvojlitrovým dízlom a na dvestovku za rovnaký čas, ako priemerný dvojlitrový dízel na stovku.
Takže treba povedať: Audi - náskok vďaka superšportu. :yes:
Nájde sa tu ešte niekto, kto popiera, že Audi vyrába najšportovejšie auto z veľkej nemeckej trojky? Bude ešte niekto tvrdiť, že je to len premaľovaný Volkswagen? Tak čítaj ešte raz: motor vzadu, formulová konfigurácia V10, výkon 560 koní, pohon všetkých kolies, to všetko skombinované s hmotnosťou len 1,5 tony, čo je hmotnosť kombi nižšej strednej triedy s dvojlitrovým dízlom a na dvestovku za rovnaký čas, ako priemerný dvojlitrový dízel na stovku.
Takže treba povedať: Audi - náskok vďaka superšportu. :yes: