Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi R8 GT: 412 kW, 540 Nm a k tomu o 100 kg nižší hmotnost

Audi představuje novou verzi řady R8. GT zhublo, má pod kapotou více koní a vznikne jen v limitované sérii.
Zpět na článek
4. 5. 2010 08:35
4. 5. 2010 08:56
neregistrovaný "RayBan"
4. 5. 2010 09:38
neregistrovaný "fruksa"
4. 5. 2010 11:06
4. 5. 2010 14:04
4. 5. 2010 14:24
5. 5. 2010 10:44
5. 5. 2010 11:21
4. 5. 2010 09:04
4. 5. 2010 11:09
5. 5. 2010 09:30
4. 5. 2010 14:02
4. 5. 2010 14:05
5. 5. 2010 13:21
neregistrovaný "Kajfik"
Avatar - iudex
4. 5. 2010 08:35
AUDI ENZO?
Akcelerácia na stovku za 3,6 sekundy... Ako prosím? Áno, počuješ dobre, Raketa8 vystrelí na stovku rovnako rýchlo, ako Ferrari Enzo, donedávna vlajková loď maranelského tvorcu superšportov.
Nájde sa tu ešte niekto, kto popiera, že Audi vyrába najšportovejšie auto z veľkej nemeckej trojky? Bude ešte niekto tvrdiť, že je to len premaľovaný Volkswagen? Tak čítaj ešte raz: motor vzadu, formulová konfigurácia V10, výkon 560 koní, pohon všetkých kolies, to všetko skombinované s hmotnosťou len 1,5 tony, čo je hmotnosť kombi nižšej strednej triedy s dvojlitrovým dízlom a na dvestovku za rovnaký čas, ako priemerný dvojlitrový dízel na stovku.
Takže treba povedať: Audi - náskok vďaka superšportu. :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "RayBan"
4. 5. 2010 08:56
Re: AUDI ENZO?
Pche, dyť je to přemalovaný volkswagen .... >:-[]
Avatar - marek.g
4. 5. 2010 09:07
Re: AUDI ENZO?
a co teprv až tam narvou V12Tdi.to bude teprv čuprsport >:-[]
neregistrovaný "fruksa"
4. 5. 2010 09:38
Re: AUDI ENZO?
Vorsprung durch Technik ale vypadá trochu jinak :-! [odkaz]
4. 5. 2010 11:06
Re: AUDI ENZO?
Pohonná jednotka s hmotností 258 kg se vyrábí ručně v maďarské továrně v Györu
4. 5. 2010 14:00
Re: AUDI ENZO?
Ano nejlepší Audi současnosti se už umí vyrovnat Ferrari starému OSM let.
Avatar - iudex
4. 5. 2010 14:04
Re: AUDI ENZO?
Tak vymenuj z momentálne vyrábaných Ferrari, koľko z nich vie spraviť stovku rýchlejšie ako 3,6 s. :-!
4. 5. 2010 14:24
Re: AUDI ENZO?
hmm, bez pohonu všech kol se výrazně pod 4s dostat nedá bez použití (semi)slicků popř. rozměrech 325 a víc vzadu.....
4. 5. 2010 16:04
Re: AUDI ENZO?
458 ITALIA 3,4 s BEZ 4X4
Avatar - white label
4. 5. 2010 16:33
Re: AUDI ENZO?
Jeden z hlavních důvodů rozdílu 0,2s bude (trochu paradoxně) fakt, že zatímco 458čka má dvouspojku, R8 GT má "jen" sekvenci..., což pro mě bylo "slabší místo" i při řízení "běžné" R8 s R-tronicem...
5. 5. 2010 08:01
Re: AUDI ENZO?
nemyslim si že dvojspojka je hlavnym dovodom 0,2 sekundy. kolko krat zaradí od 0 po 100 1? 2? neviem presne. vacsi problem je udrzat trakciu pri takom vykone a kedze ma F hnanu len zadnu napravu, hodnota 0,2 je este vacsia

ale na druhu stranu 0,2s nieje ziadny parapeter uspechu
5. 5. 2010 10:44
Re: AUDI ENZO?
no, tak 150-200ms rozdílu v přeřazení zrovna ty 0,2 asi dá, protože v tu chvíli auto nezrychluje a většina aut prostě do kila přeřadit musí. Další čas jde ještě zkrouhnout u adaptivních tlumičů které speciálně pro akceleraci z klidu vyměknou. No a pak už jenom ohřáté měkké pneu ;-)
5. 5. 2010 10:58
Re: AUDI ENZO?
mas pravdu, prečo vlastne nema tato R8 dvojspojku?

inak ja som čítal o sekvenčnej v ENZE, a ta radí za 60 milisekund. radi iba jeden krat do stovky
5. 5. 2010 11:21
Re: AUDI ENZO?
dvojspojka pro 560koní a 540Nm není úplně v každý garáži a k tomu se ještě přidává uložení motoru uprostřed, takže zástavba do poměrně malýho R8 je asi oříšek, současně je to čtyřkolka....
4. 5. 2010 21:50
Re: AUDI ENZO?
ne to neumí, myslel jsem jen tabulkové zrychlení. Audi asi Enzo nikdy nedožene....už kuli ekologii. A o image se nezmiňuji to je snad jasné.
4. 5. 2010 15:58
Re: AUDI ENZO?
motor v zadu ma tak akurat 120, R8 ma motor v "STREDE"
druha vec, trochu prehanas porovnavaním s Enzom...
4. 5. 2010 09:04
Cx
Len sa mi to zda, alebo Cx = 0,36 je na taketo auto nejak vela?
Rozbalit vlákno
4
4. 5. 2010 11:09
Re: Cx
zdá se ti to - supersporty už potřebují aerodynamický přítlak aby lidi neměli hnědý pruhy na trenkách - takže 0,36 je tak akorát průměr třídy.
4. 5. 2010 14:02
Re: Cx
hodnota nachlup stejná se Škodou Favorit >:D
Avatar - iudex
4. 5. 2010 14:05
Re: Cx
Hm, len ten prítlak bude pri tristovke iný... >:-[]
Avatar - theolli
4. 5. 2010 12:36
no musim uznat hezký
ale bohužel je to jen Audi.
Rozbalit vlákno
34
4. 5. 2010 13:08
Re: no musim uznat hezký
tos řek moc pěkně :yes: těžko se to vysvětluje ale taky to cítím jako "jen Audi"
Avatar - white label
4. 5. 2010 13:53
Re: no musim uznat hezký
>:D
Chlapi v podstatě máte pravdu, předsudky si soudný člověk vysvětluje v důsledku vždycky těžko...
R8 prostě patří k abslolutní spičce své třídy viz všechny, nejen evropské, auto-moto "žurnály".
Naopak "doby slávy NSX" jsou (minimálně zatím) minulostí..., což je realita se kterou to, co osobně cítíte, nic moc nenadělá... ;-)
Avatar - iudex
4. 5. 2010 14:03
Re: no musim uznat hezký
Presne tak; komu česť, tomu sláva; Honda NSX, Toyota Supra či Mitsu 3000 GT boli svojho času super stroje, ale je to minulosť a okrem Nissanu nikto z nich zašlú slávu nevzkriesil. Žijeme ale dnes a dnes je na vrchole Audi R8 - popri Porsche jediný nemecký superšport radiaci sa do najvyššej ligy k Ferrari či Lamborghini.
Avatar - white label
4. 5. 2010 14:07
Re: no musim uznat hezký
Ano, tohle auto mohlo mít klidně i logo VW (viz studie VW "Nardo" a skvělé časy, které jezdila), nebo naopak býka z Lamba, případně logo "EB", ovšem žádné logo by jeho kvality logicky nijak podstatně nezměnilo..., naopak pocity některých (spojené z předsudky), cenu, dostupnost servisu, apod. nepochybně ano...
4. 5. 2010 14:18
Re: no musim uznat hezký
hmm, nemyslím si, že by to byly předsudky které by mi bránily si to auto koupit, ale spíš nedostatek image nebo chceš-li "pozitivních" předsudků které by mě přiměly o tom autě snít.
Avatar - white label
4. 5. 2010 14:29
Re: no musim uznat hezký
I ten "nedostatek pozitivních předsudků", je logicky o "předsudcích"... a ani image a předsudky to k sobě obecně často nemají zas tak daleko... ;-)
4. 5. 2010 18:03
Re: no musim uznat hezký
Mám ten pocit, že zde (placka, motor uprostřed, 500HP+, 300kmh+, 0-100 pod 4s) už je to "jen" o předsudcích, emocích, osobních preferencích, láskách na první pohled, nebo uctívání legendární značky z plakátu v dětském pokoji. O tom, že všechny auta z této kategorie jezdí božsky snad nepochybuje nikdo a je prakticky jedno, jaké kdo vybere a pohled skrz peněženku je snad neobhajitelný. Buď na to máš, nebo ne.
Nemůžu si ale pomoci... společnost, do jaké se R8GT posadilo vlastní cenou mi přijde neadekvátní. Možná bych použil přirovnání k výherci ve sportce na luxusním večírku mezi "pravou" smetánkou - také ma cash na rozhazování, také dobře vypadá, stejný oblek, kterým dokonale zapadá, ale ten přirozený základ tam jaksi schází... ;-\
P.S. Výborné(ě) Audi :yes:
4. 5. 2010 19:14
Re: no musim uznat hezký
to je na tom to nejsmutnější, že objektivně je ta kára fakt dobrá >:D
Současně objektivně, vztaženo třeba ke GT-R za 2,2 je reálná cena 3Mega a né pět. Pět = musí to být červený, žlutý nebo oranžový a z Itálie :-! A ty dva v českejch na stole ty nejsou za lepší kůži, lehčí hliník, karbon nebo titan, ty jsou za testosteron.
4. 5. 2010 19:27
Re: no musim uznat hezký
Právě. O schopnostech toho auta nikdo nepochybuje. Nechtěl bych polemizovat, jaká by měla být "správná" cena, ale každopádně by měla být, díky image Audi, nižší, než cena bratříčka ze St. Agaty, nebo hřebce z Maranella.
4. 5. 2010 20:20
Re: no musim uznat hezký
By měla... cena je taková, jakou nastaví výrobce a je to jejich volba. Když budu chtít za lahváče Litovele 100Kč a prodeje pokrejou to, co potřebuju, tak je svět nádhernej! Určitě si tu cifru nevytáhli z losovacího zařízení.
4. 5. 2010 21:10
Re: no musim uznat hezký
no dobře, co výrobce chce je jeho problém, podle mě třeba ty doplňky z karbonu jsou tuším za příplatek čtvrt míle (opravte mě pokud se pletu) přitom to samý na jiný auta jde řádově za třetinu. Takže to cenou začíná připomínat ten vousatý vtip o Rusech a kravatě....
Avatar - theolli
4. 5. 2010 21:18
Re: no musim uznat hezký
no ja myslím že celá cenová politika slavného VW je postavená na příplatcích.Cena "již od" a když tam přijdeš zjistíš že to nemá ani kastlík. :-(
Vždyt je to Audi,snad nemyslíš že to bude za "hubičku" ,mám pocit že se cítí na víc než mají ale auto je podařený to musím nechat.
4. 5. 2010 22:10
Re: no musim uznat hezký
Pak tedy doporučuji, aby sis koupi ještě jednou dobře rozmyslel.
5. 5. 2010 01:17
Re: no musim uznat hezký
no nemyslím si, že by Audi bylo v pozici aby nahazovalo takovouto "z.mr.dskou přidanou hodnotu" a pořád jsou ještě věci který mají cenu tooling + materiál + práce + energie + doprava + přiměřený zisk a do toho díly kastle rozhodně zapadají.
Avatar - theolli
4. 5. 2010 17:10
Re: no musim uznat hezký
jenže to není jen o /bohužel/ zašlé slávě NSX a je pravděpodobné že nástupce bude HSV-010 ale ne s puvodním V10 ale s V8 5.0L,a ruku na srdce kolikrát jsi potkal na silnici NSX a kolikrát R8. A jinak kdybych měl za sočasnosti vybrat best supersport jednoznačně toto [odkaz]
4. 5. 2010 19:09
Re: no musim uznat hezký
To je trosku nefer otazka, pokud to myslis vazne za doby kde bylo Ceskoslovensko v roce 1990 rok po sametce v te dobe jsi nepotkal uprimne mnoho aut na silnici jeste...

Nemluve o to, ze od te doby lide jsou nyni nasobne bohatejsi...

Jinak tvuj vyber ti schvaluji ;-)
Avatar - theolli
4. 5. 2010 19:25
Re: no musim uznat hezký
Jo konec totáče,když jsem si v 94 koupil první zahraniční vůz a to Corollu AE86 to bylo poviku >:D
4. 5. 2010 20:22
Re: no musim uznat hezký
Poviku? To věřým.
Avatar - theolli
4. 5. 2010 20:26
Re: no musim uznat hezký
Já o ní vím,jen jsem čekal na prvního uvědomělého,stalo se no a?? Ja si ji po odeslaní všiml,a pak jsem si řekl,ne! Počkám až mě Navtech poučí >:-[] Neboj,vyjmenovaná slova si ještě pamatuji.
4. 5. 2010 20:36
Re: no musim uznat hezký
To je v pořádku. Jen oceňuji, že mi dáváš prostor na tak triviálních věcech, jako je zmíněná corolla.
Avatar - theolli
4. 5. 2010 20:49
Re: no musim uznat hezký
Občas se nějaký ten "lapsus" stane,nebudeme z toho dělat tragédii,ne?!
4. 5. 2010 20:57
Re: no musim uznat hezký
Já z toho nic nedělám. Všichni zde mají stejný prostor na chytání ryb. Prostě mi to vyšlo.
neregistrovaný "Kajfik"
5. 5. 2010 13:21
Re: no musim uznat hezký
Vážně bys mi ty vyjmenovaná slova dokázal odrecitovat? Já jsem tedy mnohem mladší a všechny dohromady bych je asi nedal...
4. 5. 2010 19:16
Re: no musim uznat hezký
já teda tohle [odkaz]

ale jinak kluci! když je v tom V6 a víc už je to v klidu >:D
Avatar - white label
5. 5. 2010 00:25
Re: no musim uznat hezký
NSX jsem u nás v dobách její největší slávy asi ani moc potkávat nemohl. R8 potkávám (na SS) dost často, jen u v našem docela malém (20ti tisícovém) městě mají trvalé bydliště hned dvě R8ičky...
Že bude na tvém odkazu "japonec", mi bylo nad slunce jasnější... ;-) :-)
5. 5. 2010 00:31
Re: no musim uznat hezký
Nás je osum kil a jsou tady dvě ;-) Obě šedivý, ale motory naznám.
5. 5. 2010 01:09
Re: no musim uznat hezký
kua to je pravdy ve dvou větách. Jak můžou mít na vesnici dva skorosupersporty, ve stejný barvě a ještě šedivý, a Navtech nevědět co v tom mají za motor - kurňa to je přesně pointa "jen Audi" kterou jsem se marně snažil říct.
5. 5. 2010 10:09
Re: no musim uznat hezký
Protože jednak nejsme zakopaná díra někde na šumavě, jsme tři vesnice, který se prolínaj a motory neznám, protože nejsem vometák, abych se tomu lepil na sklo. A ještě si představ, že to jedno má ženská a už si to můžeš hodit.
Avatar - theolli
5. 5. 2010 10:19
Re: no musim uznat hezký
Jasně v republice jsou možná 3 a z toho dvě u Vás >:D No tak co to zkoušíš??? Jedna červená McLaren je na Karlovarsku,původně Plzen a jedna šedá někde v Ostravě!
5. 5. 2010 10:40
Re: no musim uznat hezký
Ony se v ČR prodaly jen 3 kusy R8? A co Leoš Blbeš, toho taky počítáš, nebo ti zase jen vykolejily myšlenkový pochody?
Avatar - theolli
5. 5. 2010 10:50
Re: no musim uznat hezký
Tak ja o voze a ty o koze,myslel jsem že reaguješ na NSX. Já vím "myslet znamená * vědět".
5. 5. 2010 10:58
Re: no musim uznat hezký
počkej fakt jsou tady jenom tři? >:D tak to je celkem haluz, protože teda tu červenou z Klubu sportovních aut potkávám dost často, a je fakt že jí pořád všichni okukují a obdivují :yes:
5. 5. 2010 10:51
Re: no musim uznat hezký
no tak předpokládám, že dvojitě vidíš jenom nějaký promile času, takže se ti to asi nezdálo >:D kusy budou žalostný to jo, ale čekal bych jich přes kilo, i když "jenom" s V8. Ale stejně o to děsivější mi přijde že jsou obě ve stejný barvě >:D Jinak že ho má baba mi fakt nevadí, znám droboučkou dámu co zvládá A8mu na kterou bych já vzhledem k délce neměl už chuť
5. 5. 2010 11:03
Re: no musim uznat hezký
Nikdy sem je neviděl vedle sebe a už vůbec nevidim důvod, proč bych se tady měl s takovou kravinou kšandovat. Jedno je šedivý a druhý světle šedivý a její starej má F575, tak snad se to smí.
4. 5. 2010 16:15
nieco tu nehraje!
napr. alfa romeo GIA, napriek tomu ze sa A3 vyrovna, nemoze byt v jednej kategorii s BMW 1 a AUDI A3.. v poriadku

ALE audi R8 ,dajme tomu ze by sa vyrovnalo ferrari, uz v jednej kategorii s nim byt moze. nieje to divne?
Rozbalit vlákno
0