Prodat auto do AAA se vyplatí jedině u zachovale se tvářícího šrotu. Typicky auto od taxikáře nebo podnikatele po odstranění ochranné folie která se lepí hned na nová auta aby se nepoškodil lak. Udržované auto v dobrém technickém stavu se tam nevyplatí dat, lepší prodat sám - AAA má na každém autě min. 20tkč, na dražších i klidně 100.
Ale to je stejné u všech bazarů - třeba známej dal pěkné Daewoo Nubira s plynem do bazaru za 25 a druhý den bylo vystavené s cenovkou 49900.
s tím že tam měsíc bude stát, pak to sníží za 39900.. další měsíc nic a pak se najde někdo kdo to ukecá na 35 tisíc.. takže to zas taková hrůza není. i autobazary musí z něčeho žít
asi jste to dostatečně nepochopily. Kia vyplní výkupní formulář,který jim AAA nachystá a áčka podle něj navrhnou max. výkupní cenu, za kterou jsou schopni auto od zákazníka koupit. Svým způsobem auto vůbec nenabízíte dealerství Kia,ale áčkům. Jenže ve finále to je spíš výhoda, protože dealer nikdy nezaplatil víc než AAA (v 98% případů).
Těžit z toho bude Kia, AAA i zákazník,který dostane za svoje stávající auto víc něž doteď.
ps: Profit na autech v bazarech je 20tis úplně běžně, na drahých klidně těch 50-100tis, nevidím na tom nic špatného, je to prostě byznys. Komu to vadí, může si auto prodat soukromě.
Ale to je stejné u všech bazarů - třeba známej dal pěkné Daewoo Nubira s plynem do bazaru za 25 a druhý den bylo vystavené s cenovkou 49900.
Těžit z toho bude Kia, AAA i zákazník,který dostane za svoje stávající auto víc něž doteď.
ps: Profit na autech v bazarech je 20tis úplně běžně, na drahých klidně těch 50-100tis, nevidím na tom nic špatného, je to prostě byznys. Komu to vadí, může si auto prodat soukromě.