Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Lotus Engineering: Lehká budoucnost automobilu v roce 2020

8 komentářů

Klaudius
ja o voze, ty o koze... 😉
armanyk
Ale jo, má pravdu předsedo, přece čím těžší auto, tím více na něj působí gravitace a jak známo zemská tíže nohy víže, tedy lehčí auto nemusí tolik přakonávat gravitaci 😉 >😁
Klaudius
Vážne je to tam tak. Ale asi by som sa Sleepera spýtal, či to medzitým neprepísal, snáď až tak zle nevidím...? >😁

Sleeper...???
Avatar - delphino
delphino
ale v textu se mluví o odporu při zrychlení, tedy o setrvačnosti, která auto zatěžuje při zrychlení. Rozjetý auto už pak takovou spotřebu nemá...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Která bude mít nižší odpor vzduchu?
No samozřejmě menší odpor vzduchu bude mít ta kostka, kterou vyrobil prémiový a supermainstreamový výrobce! >😁 >😁
Klaudius
Postav do aerodynamického tunela kocku z dreva a kocku z ocele - ktorá bude mať vyšší odpor vzduchu?
rhcpepik
plochu, tvar, hustotu a rychlost jeste prenasobis hmotnosti, ne😊
Klaudius
Ľahšie automobily majú nižší odpor vzduchu...to by som fakt rád videl ten vzorec závislosti. 😄