Ekonomika
Nevím, nevím s tou novou érou. Tento model je ještě převlečenej oplik, tak bych ho moc nepřeceňoval.
a co konkrétně kromě některých motorů sdílí s Insignií? 😉
Ještě nejspíš podtsatnou část podvozku s prodlouženým rozvorem (používá se v USA na některé modely se základem v Insignii) a pohon 4x4 (i když ten má původ v 9-3XWD)
tak určitě i spousta čudliků a vnitřností, ale třeba ten 4x4 je Haldex, a ten se v různých modifikacích používá od Volva přes VW až po nevím co. Samozřejmě si to každý +/- upraví/nastaví pro sebe.
Podvozek a podvozková platforma není to samé (teď to nepíšu pro Tebe, ty to určitě víš líp než já). Stejně jako se třeba v koncernu užívá určitá platforma, která se přidáním/ubírání formuje do různých podvozků, podobně GM má platformu tuším Epsilon 2, která je ve své standarndí verzi užita pro Insignii, a její prodloužená a modifikovaná verze pro Saab 9-5 (a možná pro nějaké větší US sedany).
Ale samozřejmě zažitý mýtus o přeplechované Vectře tady bude strašit ještě min. 100 let >😒] . Co na tom, že i současná (teda už minulá) 9-5 sice stála na podvozku původně z Vectry, ale modifikacemi a úpravami zůstalo z originálu cca 30% 😉
Tím samozřejmě nepopírám propojení nové 9-5 s GM, potažmo Oplem. To je prostě realita, ten model vznikal dávno před prodejem Saabu, podobně jako 9-4X. Dokonce jsem četl, že i nová generace 9-3 v 2012/13 asi kvůli nákladům nedostane vlastní podvozkovou platformu, ale ta se od někoho nakoupí.
Podvozek a podvozková platforma není to samé (teď to nepíšu pro Tebe, ty to určitě víš líp než já). Stejně jako se třeba v koncernu užívá určitá platforma, která se přidáním/ubírání formuje do různých podvozků, podobně GM má platformu tuším Epsilon 2, která je ve své standarndí verzi užita pro Insignii, a její prodloužená a modifikovaná verze pro Saab 9-5 (a možná pro nějaké větší US sedany).
Ale samozřejmě zažitý mýtus o přeplechované Vectře tady bude strašit ještě min. 100 let >😒] . Co na tom, že i současná (teda už minulá) 9-5 sice stála na podvozku původně z Vectry, ale modifikacemi a úpravami zůstalo z originálu cca 30% 😉
Tím samozřejmě nepopírám propojení nové 9-5 s GM, potažmo Oplem. To je prostě realita, ten model vznikal dávno před prodejem Saabu, podobně jako 9-4X. Dokonce jsem četl, že i nová generace 9-3 v 2012/13 asi kvůli nákladům nedostane vlastní podvozkovou platformu, ale ta se od někoho nakoupí.
Nevím proč se tady pořád řeší spojení SAAB = převlečený Opel.
Každý rádoby odborník tady křičí, jak je ten SAAB postavený na platformě Vectry nebo Insignie špatný, ale většina Saaba nevlastní a možná v něm ani nikdy nejela.
Ono totiž spojení s Opelem neznamenalo nutně technický úpadek Saabu.
Např. platforma z Vectry B přinesla mimo jiné Saabu 9-5 víceprvkovou zadní nápravu o které si jeho předchůdce (Saab 9000) mohl nechat zdát.
Saab dostal od GM šestiválcové motory, které někteří zákazníci vyžadovali.
A navíc aktuální Saab 9-3 postavený na platformě Vectry C měl vždy výkonnější motory a lepší standardní i příplatkovou výbavu než Vectra C.
Ti co nejvíc lamentují nad tím, že GM může za všechny problémy a nekvalitu Saabu asi neví, že před vstupem GM byl Saab nejednou v nemalé ztrátě, resp. velmi blízko krachu. Mimochodem ví tady místní znalí kritici, že Saab 9000 byl vyvíjený společně s Fiatem Croma a Lancií Thema ??
A ví tady někdo o problémech s motorem Saab 2.3 T, který měl několik konstrukčních vad ?? 😲
Každý rádoby odborník tady křičí, jak je ten SAAB postavený na platformě Vectry nebo Insignie špatný, ale většina Saaba nevlastní a možná v něm ani nikdy nejela.
Ono totiž spojení s Opelem neznamenalo nutně technický úpadek Saabu.
Např. platforma z Vectry B přinesla mimo jiné Saabu 9-5 víceprvkovou zadní nápravu o které si jeho předchůdce (Saab 9000) mohl nechat zdát.
Saab dostal od GM šestiválcové motory, které někteří zákazníci vyžadovali.
A navíc aktuální Saab 9-3 postavený na platformě Vectry C měl vždy výkonnější motory a lepší standardní i příplatkovou výbavu než Vectra C.
Ti co nejvíc lamentují nad tím, že GM může za všechny problémy a nekvalitu Saabu asi neví, že před vstupem GM byl Saab nejednou v nemalé ztrátě, resp. velmi blízko krachu. Mimochodem ví tady místní znalí kritici, že Saab 9000 byl vyvíjený společně s Fiatem Croma a Lancií Thema ??
A ví tady někdo o problémech s motorem Saab 2.3 T, který měl několik konstrukčních vad ?? 😲
nevím, nevím jak se někdo může vyjadřovat co ve skutečnosti ani neviděl natož, aby v tom jel...
...že by nějaký komplex, trauma v dětství....
...že by nějaký komplex, trauma v dětství....
Chlapce, chlapce, studuj, makej na sobe a hlavne nepis do diskusi takoveto nesmysly. Jses zbytecne za troubu.
No keby si studoval viac ty, zistil by si ze 90% podvozkovych dielov je zhodnych. Rozvor je dlhsi. To, ze su diely zhodne, ale neznamena, ze podvozok saabu nemoze byt naladeny lepsie ako u Insignie, ale zase pochybujem, ze sa bude hrabat niekde na BMW.
No, nad tvým příspěvkem sem se docela zasmál. Jen taková otázka.. Co má znamenat spojení Opelu a přeceňování? to nějak nechápu 😄
Je to prostě a jednoduše modifikovaná Insignie, to mi nikdo nevymluví a nevím, proč bych tu nemohl vyjádřit svůj názor, od toho tu snad ta diskuse je. Hlavní důvod mé reakce je vyjádření Saabu, že začíná tímto modelem nová ÉRA automobilky, ale 9-5 byla přeci vytvořenana ještě s GM.
Tak to vidím na výlet do Prahy. Vezmu svoji 9-5 podívat se na mladšího příbuzného. Rex mortus, vivat Rex! >😁
toto bude moje dalsie,
ak spravi 93 v podobnom duchu je jasne 😄
ak spravi 93 v podobnom duchu je jasne 😄
souhlasím s tím že technika z Opelu nemusí být problém jen u značky která si za auta vezme velké peníze bych čekal že za ně dostanu víc.Chybí mi tam takzvaná přidaná hodnota.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
>😁 >😁 >😁
Až na to, že diesly už Fiat drahnou dobu pro GM nedodává, Opel už má svojí motorárnu v Kaiserslauternu. :-!
BTW. naftové motory v Insignii a nové 9-5 prošly vývojem, takže se liší od původní verze, která byla vyvinuta s Fiatem.
A navíc si myslím, že je lepší common-rail od Fiatu, než donedávna prosazovaná dunící kovadlina PD od koncernu VW. >😒]
BTW. naftové motory v Insignii a nové 9-5 prošly vývojem, takže se liší od původní verze, která byla vyvinuta s Fiatem.
A navíc si myslím, že je lepší common-rail od Fiatu, než donedávna prosazovaná dunící kovadlina PD od koncernu VW. >😒]
Buď a... nebo. Bohužel ve třídě tyhle slogany nefungují. Zde platí jen to - buď... Přesto, nový Saab nabuzuje emoce. Zejména vnitřek - na svém stále dokonalém standardu, člověku to při pohledu do kabiny zacuká až někde v podbřišku. Klasické saabovské výdechy, styl, styl, styl. Ponton přístrojovky jak skála vytrčená do prostoru, jistě fantastická sedadla, to vše je ódou na saabovskou radost. Člověk silně vnímá ten vnitřní silný a pevný tah na bránu, tu jistotu, tu správnou severskou umírněnost designu, tu hru na hloubku efektu. Tohle není cingrlátkovej kokpit pro odbarvený zrzouny, tohle je pravej chlapskej pokoj rozkoší...
Ovšem co s tím vnějškem? Lehce se třesu ze střechy a z předlouhé zádi, tady holt to bude fakt buď a nebo. Chce to živáka nebo aspoň 3D.
A barvu? No... zatím mi vychází vizuálně lépe stříbrná.
P.S. Nevypadá to na premianta třídy, ale tohle snad nečeká ani kuko... Na druhou stranu, modleme se, ať se Saabu daří. Neboť originál má svou cenu ať je jakýkoliv... vždyť je to sakra hergot... SAAB :yes:
Ovšem co s tím vnějškem? Lehce se třesu ze střechy a z předlouhé zádi, tady holt to bude fakt buď a nebo. Chce to živáka nebo aspoň 3D.
A barvu? No... zatím mi vychází vizuálně lépe stříbrná.
P.S. Nevypadá to na premianta třídy, ale tohle snad nečeká ani kuko... Na druhou stranu, modleme se, ať se Saabu daří. Neboť originál má svou cenu ať je jakýkoliv... vždyť je to sakra hergot... SAAB :yes:
Osobně cením vnější design. Ten se povedl.
Co ale nepochopím, je ten umíněný (nikoli umírněný) design interiéru.
Ano, je to saabovské, ale mě se to vůbec nelíbí. Takhle pánové, takhle si nové zákazníky asi nenajdete. :-!
Co ale nepochopím, je ten umíněný (nikoli umírněný) design interiéru.
Ano, je to saabovské, ale mě se to vůbec nelíbí. Takhle pánové, takhle si nové zákazníky asi nenajdete. :-!
Vnímáme to obráceně 😄 Ten vnějšek potřebuju vidět, čekám na jiskru. Jak nebude, bude to špatný... 😉
SAAB ..nepořebuje nové zákazníky, stačí mu ti co Saaba měli, aby se vrátili...a ač se tobě design interiéru nelíbí, tak pro Saabisty je tam DNA saabu.
Všechno dobrý Saabu, jen ať přežije ty těžký časy, ale s tímto designem mám trochu problém. Je takovej moc americkej a já jsem na ty obtloustlý automatický ameriky trošku háklivej.Tím samozřejmě neházím všechny ameriky do jednoho pytle, jen chci říct, že obzvláště zadek tohoto Saabu mě opravdu nenadchnul. Jakoby k tomu autu ani nepatřil...a vůbec do celého Saabu.Ale to je jen můj názor😊
Z venku je to slušný, fakt že jo, ale z pohledu řidiče mne ta palubka děsí. Jasně, každý máme jiný vkus, ale mrzí mne, že je jen málo aut, která jsou povedená z venku i uvnitř. :-!
www.tisk-na-malirske-platno.cz
www.tisk-na-malirske-platno.cz
Běž k čertu s tou reklamou... Takoví slizáci tady nemají co dělat...
Nahlaste někdo toho parazita administrátorům....
:no: :no: :no:
Nahlaste někdo toho parazita administrátorům....
:no: :no: :no:
Kdy začneš s www.tisk-na-pr.el.cz
reakce na: pronado😒br />
Běž k čertu s tou reklamou... Takoví slizáci tady nemají co dělat...
Nahlaste někdo toho parazita administrátorům....
:no: :no: :no:
Běž k čertu s tou reklamou... Takoví slizáci tady nemají co dělat...
Nahlaste někdo toho parazita administrátorům....
:no: :no: :no:
Tak jsem ho dnes viděl a je to vzhledově naprostá bomba, na fotkách vypadá o dost hůř, jestli se to tak dá říct, ani na výstavě nevynikne. V realitě vůbec nepůsobí přerostle čeho sem se trochu obával, naopak jako kompaktní superluxusní auto. Myslím, že zaparkovat jej vedle Astonu Rapide, tak si můžou podat ruce :yes: :yes: :yes:
Tak doufám, že bude dobře jezdit a i další věci budou odpovídající ceně 😄
Tak doufám, že bude dobře jezdit a i další věci budou odpovídající ceně 😄
Podávání rukou s Astonem Rapide si může "vysnít" jen opravdu zarputilý fanoušek SAABu a jeho majitel v jedné osobě... 😉 😄
Exterier vypada opravdu fantasticky... Ve tmave stribrne a na tech nadhernych discich je to vskutku velmi švihácké auto...
Nevím jestli jsi ho viděl, ale uvidíme za pár měsíců až se začne oběvovat na silnicích, myslím, že to srovnání bude zajímavé. Jinak Astonu konkuruje tím, že je ve své třídě na špici, ne přímo, to je jasný... 😄
Na spici je mozna tak designem... Technologiemi pokulhava... Ale je taky levnejsi.....
je to tak, i když Aero za 1,4 milionu se mi zdá trochu dost, na druhou stranu měla by to být "plná palba" 😄
1.4mega za Aero v plné polní mi jako neadekvátní nepřipadá. Porovnatelné 5-er nebo A6 budou určitě o pár stotisíc výš.
Problém vidím v tom, že na první pohled je Aero dražší protože je ten motor jenom v plné výbavě.
BMW 535i 1323400Kč
Audi A6 3.0 TFSI quattro 1344400Kč
Mercedes E 350 4MATIC 1414800Kč
Volvo S80 T6 AWD 1323000Kč
Sem zvědavý na výbavu Aera, když se to pak provná detailněji, měl by Saab být levnější, někde na úrovni Volva
BMW 535i 1323400Kč
Audi A6 3.0 TFSI quattro 1344400Kč
Mercedes E 350 4MATIC 1414800Kč
Volvo S80 T6 AWD 1323000Kč
Sem zvědavý na výbavu Aera, když se to pak provná detailněji, měl by Saab být levnější, někde na úrovni Volva
co mne najviac vadi na tomto aute, su tie ventilacie v hornej polke palubnej dosky...fakt mi to pripada ako v aute z 90tych rokov..
inak musim suhlasit...krasne auto :yes: