Druhá generace velkého wolfsburgského SUV se nepodobá svému předchůdci snad v žádném ohledu, což je nepochybně skvělá zpráva. A aby těch překvapení nebylo málo, jde o první evropské auto, které má v nabídce full-hybrid.
Prvy full hybrid predavalo AUDI S Q7-mickou,vyrobilo sa ich asi 10 kusov,lebo nie je o full hybrid Q7 taky zaujem.Najviac Q7-miciek sa predava s naftovymi a benzinovymi motormi.
To má být nějaký osobitý styl, že pokaždé nejprve někoho za něco "kritizuješ" a pak to, co se pokoušíš kritizovat, předvedeš sám ještě v témže příspěvku?
Svým prvním odstavcem sis hezky (sebekriticky) napsal komentář k celé své reakci... ;-)
Promiň, ale tu tvou hru na hru ti těžko lze věřit, zejména po tom "fňukání" tady. Skutečná hra je především o zábavě, ne o raněném "automotoegu"...
Hra je třeba ta fotka u mého nicku, může vyprovokovat labilnější jedince k silným "kchůl" slovům jako "mimoň", "infantilita", "senilita", případně k "trefně-vtipné" poznámce o práci z vidlemi před vlastním chlívkem. :-)
Naopak styl fotky u tvého nicku rozhodně hra není a říká toho o "uživateli" mnohem víc, než si dokáže připustit...a je (tvými slovy) "tragikomické", že někdo kdo tu chodí málem s logem na "čele", chce ukazovat prstem na někoho, kdo s něčím takovým nemá ani zdaleka podobné "problémy"...
Jinak si ale v pohodě (virtuálně) "hraj" dál..., třeba tě to časem začne skutečně bavit...
>:-[]
Je fascinující, jak talentovaní jsou někteří zdejší diskutéři, zejména v oblastech psychoanalýzy. Dej se v Americe do práce a do roka ti bude Donald Trump čistit baťovky.
Obzvláště pozoruhodné je pak rozjímání někoho, kdo za pár měsíců dokázal vyplodit na ACZ přes 10 000 příspěvků (jestli jsou všechny v tomhle stylu, divím se už méně) nad tím, jaký je asi můj reálný život. Pochybuji totiž vzhledem k tvé aktivitě zde, že vůbec víš, co reálný život je. A co se mého virtuálního života týče, není to nic jiného, než hra, což ovšem zjevně nejsi s to chápat.
A konečně, když se zaměřím na tvé zasvěcené zkoumání avatarů a další projevy, je velmi těžké stanovit, zda je ten tvůj "kchůl" obrázek u nicku projevem spíše infantility nebo předčasné senility. V každém případě bych to u tebe viděl nejprve spíše na práci s vidlemi před vlastním chlívkem. :-!
Čau "tvrďáku", vidím, že se s tím zase moc "nesereš"... 8-s
U tebe je výhoda, že nepotřebuješ virtuální "ránu z milosti".
Stačí se mrknout na tvá "moudra" třeba pod diskusi s Opelem... ;-)
Jinak ale zcela chápu tvou loajalitu s "kolegou", nejen fotku u nicku máte nepochybně ze stejného "pexesa"... :yes::-)
Rozkošné? Děkuji...
Reakce "třetího uživatele" jsou v diskusi zcela normální, na nerušený dialog tu máš k dispozici SZ. ;-)
Copak, už zase kážeš vodu a piješ víno...?
Že jsi svým příspěvkem v této diskusi fňukal zcela mimo tuto diskusi, lze poznat snadno i bez dalších info. Viděl jsi tu trochu "kopat" kolem sebe "baba", tak sis řekl, přidám se k němu, sice můj "problém" s touto diskusí nijak konkrétně nesouvisí, ale když nás bude víc, nebudu se bát "vlka" nic... :*)
Celá tvá "dojemná" reakce byla zřetelně především o tvém raněném "hondoegu", docela by mě zajímalo jak člověk, který nezvládá ani virtuální "rádobyproblémy", zvládá ty skutečné v reálném životě...
Aspoň se pokus změnit svého "Kinga" Kingu, tenhle ti evidentně "přerůstá přes hlavu/korunu"... :-)
Tak já netušil, že se to až tak moc zhoršilo. :-O Ale hlavně že v tomto ohledu panuje shoda, můžeme se tedy doufám těšit na budoucí diskuze v poněkud optimističtějším duchu a na pozapomenuté úrovni. :-)
Rozkošné, že máš potřebu reagovat na něco, co jednak nebylo určeno tobě a druhak zjevně nemáš přehled, o co kráčí. Prostě čítankový příklad mimoně. ;-) Zkus to příště. :-)
Re: "Není divu, že má s dvě a čtvrt tuny vážícím SUV dost pr
:yes::yes: jojo s 450 jsem jel a v plným plynu pro rychly rozjezd to ujelo tou padesátkou cca 600m. pak tam chcipal benzinak a stejne to ve vysledku nejelo pod 10/100km
Vzduch vo VW nepoznám, len klasiku. A tam je Touareg no, nazvime to nie velmi agilný a rozdiel oproti Porsche cítil i taký amatér v oblasti SUV, ako som ja. A áno, bol to rovnaký (a pre Touareg najbeznejsí) 3,0 TDI a myslím, ze aj 3,6ka benzín je u oboch.
Která motorizace byla naprosto shodná pro oba vozy (kromě V6TDI)?
Jaký podstatnější rozdíl si tedy osobně zaznamenal z pozice řidiče, pokud se bavíme o shodné motorizaci na vzduchu...?
Ja som reagoval na Tvoje paušalizujúce vyhlásenia, v zmysle ktorých v podstate nie je rozdiel mesdzi tým, ako jazdí Touareg I a Cayenne (s rovnakým motorom). Je to viac, ako len rozdielna tuhost tlmicov a Touareg nikdy nebol "driver´s car".
BTW predplatné Autocaru nemám, do Honda klubu ani iného jednostranne mysliaceho klubu (napr. VW kliky) nepatrím, svoj názor si vytváram sám, ilúziami ani predsudkami na rozdiel od niektorých tu netrpím.
Skoro jsem zatlačil slzu, ano, tak dojemné to bylo. :'-( >:-[]
Ale máš pravdu, celý můj život se točí kolem Kinga, pořádám protestní pochody s transparenty a nápisy "zničit krtka", pardon, Hondu a diskutování o autech zcela vyplňuje můj volný čas, nemluvě o BMW, to pro mě není auto, ale životní názor, bez čepice a trička s vrtulí vůbec nevycházím z domu, vedu tři fankluby a zbiju každého, kdo by se chtěl o bavorské vdolečky jen slovem otřít.
Nebo, že by to byl popis spíše někoho jiného?
P.S. Zkus omývání teplou vodou, prý to fakt pomáhá. ;-)
v první generaci si to zkusili v té druhé už vyladili. Škoda, že nepřišly některé podněty dřív. Je úctyhodné že Touareg jako jeden z mála si ještě zachovává schopnost Offroad režimu, ale hlavní je, že se zlepšil Onroad, protože jak všichni dobře víme a nedělejte že ne, tyhle auta se prostě mimo silnici pohybují minimálně. Myslím si že VW bude s novým Touaregem dělat výborné tržby a při představě že základ je takhle pekelně nízko, když ještě chvilku počkáme na nějaké akce a slevy tak to bude větší, schopnější a silnější za cenu menších vybavených konkurenčních vozidel rádoby SUV....
Pokud to nebude poruchové tak to bude jednoznačně trhák v naší republice.
Apropo design. Interier neřeším, ten se mi tak nějak VW koncern nezamlouvá, i když zrovna tenhle Touareg už mi přijde trošku dál... Exteriér...Já nevím co všichni máte za problém, ale víc už z toho udělat nemohli. Zepředu je agresivní, pak to kapotou přechází v jakousi eleganci pořád doplňovanou dynamikou a zezadu je to klasik. Velký VW uprostřed na velké ploše lakovaného plechu, něco na styl minulé generace... Už to není s prominutím *** do bahýnka, ale učesaný sportovec, který si ale rád zaběhá orientačky. Nezostudí, nenechá ve štychu....
exterier myslim ze se povedl celkem slusne :yes: interier neni spatny ,ale s touhle cenovkou by v nem melo byt vice dekoru :-O a mene plastů, no jo VW ;-\
No nevim... je to az prilis prisedle v blatnicich, stredni panel je az prilis siroky, vyusteni vyfuku je az prilis vyumelkovane, celkovy dojem "ksichtu" je az prilis vyhlazeny. Dosavadni T1 pusobi syrove chlapacky az agresivne. T2 je uhlazeny jak nagelovany cucak.
A to ani nemluvim o tom, ze po slozeni zadnich sedadel se nevytvori rovna lozna plocha. Absence manualni prevodovky je predpokladam pouze docasna...
Re: "Není divu, že má s dvě a čtvrt tuny vážícím SUV dost pr
Je to určitě dobře, že čekání na hybridy od německých značek (a snad brzy i PSA) přineslo rozdílné koncepce. RX bych viděl spíš jako konkurenta Audi Q5. Velikostní rozdělení není u SUV tak jednoznačné, ale řekl bych, že Touareg hraje o půl stupně až stupeň vyšší ligu.
A elektromotor je spíš o točivém momentu, proto dokáže dobře posloužit při akceleraci (to ale zase snižuje spotřebu jen částečně, spíš to pomáhá dynamice)
Re: "Není divu, že má s dvě a čtvrt tuny vážícím SUV dost pr
U RX 450h by měl být nárůst 37kW a u Touaregu 34kW, což je srovnatelné, ale vzhledem k výkonu elektromotorů to vyznívá lépe spíš pro Touareg. Celkovým výkonem pak nemá RX šanci ani s nižší hmotností...
Re: "Není divu, že má s dvě a čtvrt tuny vážícím SUV dost pr
Ano taky, ale v praxi se hlavně výhoda silnějšího elektromotoru (u RX 450h 4x4 dvou elektromotorů) neprojeví ani při jízdě čistě na elekřinu. Oba najedou v tomto "režimu" shodně jen cca 2km, navíc RX s omezením 45km/h a Touareg 50km/h. A větší spotřeba (cca o 2 litry) je dána nejen větší hmotností Touaregu, ale především výkonovými parametry kompresorem přeplňovaného benzínového agregátu hybridního Touaregu, který je dynamicky úplně jinde, než relativně dýchavičné RX 450h...
Re: "Není divu, že má s dvě a čtvrt tuny vážícím SUV dost pr
6,5s a 240km/h vs. 7.8s a děsivých 200km/h. A nic na tom srovnání nezmění ani ten zasekávající se plynový pedál, kterým Toyota v poslední době s oblibou vybavuje své pekáče.
Škoda že si to nenapsal jako reaci na konkrétní příspěvek, takhle úplně přesně nevím na co doslova reaguješ (respektivě jsem v této diskusi nenašel jedinou zmínku Dinara a tobě) a tím pádem ani z jak velkého komára děláš případně vola.
Že tě to docela "vzalo" je naprosto zřejmé a hozený do klidu mi teď zrovna nepřipadáš..., nebo že by snad dokonce i malinko tragikomický... :-O:*);-)
To, že zasvěceně nediskutuji pod každou blbinou, ještě neznamená, že nemám přehled, Dinare. Ale vzhledem k tomu, že je jistota, že se zde ve své vší roztomilosti ještě určitě ukážeš, dovolil bych si menší resumé jako reakci na to, že si o mne otíráš v mé nepřítomnosti ústa, kde to jen jde.
Popravdě řečeno, raději bych v obraze nebyl, protože z člověka s nadhledem se stala hašteřivá polokomická figurka se zřetelným BMW stihomamem (tedy pardon, tobě vlastně na nějakém BMW, nesejde, asi jako na rodinném Touaregu ;-) ), v němž si spojené aliance fanatiků Hondy, Jaguaru a ZZ Top léčí komplexy kritikou chudáka BMW. Z mého vcelku střízlivého názoru na CR-Z byla vytvořena jakási "celodenní obhajoba" a musel jsem se útrpně usmívat, když vidím příspěvky Baba na libovolné téma a v tvojí reakci jsou v první větě slova "komplex a Honda". Tak nevím, jestli nemáš teď sám se sebou větší problémy, než podsouváš jiným. O útočném tónu všude, kde se objevíš, nemluvě. Takže pokud bych mohl vyjádřit svůj Japonskem pokřivený názor na svět - vyřeš si své problémy, ať už souvisí čímkoli, a hoď se zase do klidu, aby s tebou zase byla rozumná řeč, jako bývala. Tohle je trošku tragikomické... :-O
Jen malou poznámku k použité slovenštině, která je pro mě cizím jazykem: výraz "ziadne krizene napravy" asi měl znít "ziadne krizenie naprav"...
Naprosto souhlasím s tím, že většina lidí off-road nepotřebuje (i když po letošní zimě jsou některé cesty spíše off než on road) a uzávěrky diferenciálů, zesílený podvozek a redukční převodovka jsou pro ně zbytečná zátěž, takový člověk ale asi nekupoval Touareg, pokud tedy nebyl zrovna v pominutí smyslů. Já si troufám tvrdit, že většina majitelů Touaregu ho kupovala s vědomím, že určitou off-road výbavu má (jinak mohli koupit Q7, X5 nebo jiné auto bez zbytečné zátěže) a takový člověk asi bude váhat, jestli by určitou off-road výbavu (a pevnost) nemělo mít i jeho další auto. No a pak je tady menšina, která off-road potřebuje. Toť vše.
Poslouchej, ty kávo, vždycky, vyjadřuju-li se k jízdním vlastnostem nějakého auta, je to na základě vlastní zkušenosti, a ty to víš, stejně jako víš, nebo snad můžeš předpokládat, že stejný přístup očekávám od tebe nebo pár jiných, se kterými má nějaká debata o podvozcích apod. vůbec smysl. Dýzlový cayenne a dýzlový touareg, na vzduchu, test aut na pérech jsem neviděl, mají identický podvozek, liší se pouze tím řízením, koneckonců ty jsi blíž zdroji výroby, tak si to tam někde ověř. Podstatné je, že žádný rozdíl v jízdních vlastnostech těchto aut není, ten právě bývá jen na stránkách časopisů, protože Porsche, že.
Máš-li jich spoustu, zalistuj, určitě nějaké Volvo s tímto motorem najdeš, o focusu nepochybuju.
Tak dufam, ze si isiel a ten Land Cruiser za 2 mega kupil...
Drviva vacsina ludi, ktora ma SUV od neho ziaden off road nepotrebuje. Ziadne krizene napravy, uzavierky diferakov, reduckie.
Potrebuju rodinne auto so zvysneou svetlostou, 4x4. Aby v pohode isli na lyzovacku, obcas na chatu po nezpevnenej ceste a tym to hasne.
Keby vacsina ludi potrebovala off road, tak su vsetky auta off roady. Navyse T1 tiez nebol ziaden off road ani sa na neho nehral. Nevidim dovod, preco by sa mal hrat T2
1. ale predsa ty udavas priklad, ze ked maju auta rovnaky podvozok, tak nemozu jazdit zasadne inak. ja som len povedal, ze to mozne je.
Ze je cayenne 3.0 TDI tak trochu za dobrymi mravmi PORSCHE suhlasim, to sme sa kedysi zhodli. Ale ma snad PROSCHE uplne rovnake tlmice a pruziny ako T1? atd? Osobne pri jazdeni v T1 si pripadam dost hojdavo, len by ma to nenapadlo riesit. Ak chces povedat, ze porsche cayenne 3.0 TDI jazdi v zasade rovnako, tak ma to minimalne prekvapuje. a regujem na to, ze lpatformy podvozoku nic neznamenaju. ked napises: "zajazdil som si 100km v porsche a proste oproti TOUAREG mojej zeny, co je auto, ktore poznam, je to minimalny rozdiel, tak ti nebudem reagovat s C30 a ST, lebo to uz bude ina kava".
2. AC mam doma origo spustu a zas taku kravinu som tam necital. To zas ked malo Volvo nieco od Fordu a v zasade presne take iste, tak to automaticky chvalili. Jasne, ze vymysleli tak, ze nakoniec Ford vysiel (len tak pomimo, celkom nahodou, nepriamo) ako to lepsie auto.
Opat ale, volvo casto hlucnejsie motory dieslove ma. Navyse aj ten isty motor sa da horsie odhlucnit v jednom aute ako v druhom. ked mi povies cislo AC a ako sa vola test, pozriem, zasmejem sa, ako v tom AC su uz uplne mimo a opat to bude ina kava.
Takze exaktne budem reagovat na to co pises, ked to sam exaktne napises
Re: vidim, ze autorovi Mr. Richtig je odpoustene....
Céčkový sedan je nejlepší auto střední třídy, co do chování na silnici, éčkové kupé s jeho podvozkem je celkem logicky výborné auto. S éčkem to nemá moc co dělat.
Mě by takový test pobavil taky, protože éčka už jsem pár variant jel, jestli ale někde napíšou, že je to lepší auto než 5er, nepůjdu si pro konopný provaz, nesmíš mi podsouvat svou optiku náhledu na oblíbenou značku. Svůj názor mám, podstatou těch ironických poznámek je, že kritizovat u pětkového bavoráku hloubku kufru mi přijde prostě k smíchu. A, ne, v F10 nemám přední sklo na nose, jezdím zády opřený o opěradlo... je to takový můj zvyk. :-);-)
Buď reaguj na to, co píšu, nebo raději nereaguj, jsou to pak jen písmenka.
ad1) Ty někde vidíš, že bych psal něco o podvozcích focusu a C30? "Cayenne diesel som nesiel", o.k. tak o čem mluvíš? Neřeším nějakou platformu, ale to, že Cayenne diesel má naprosto stejný podvozek jako touareg V6tdi, a přesto si o jednom můžeš číst věty o sportovním SUV a o druhém viz. výše. Já jsem ta auta jel obě, a říkám je to nesmysl, jediné, co je u těch aut jiné je nastavení převodu řízení.
ad2) Stejně tak jako u 1., když si nepamatuješ, neblábol, třeba o 2,4d, o tom jsem nenapsal ani řádek. Přečti si test focusu, nejlíp v AC s 2,0d a pak nějaké S40/V50/C30 se stejným motorem tamtéž a třeba ti dojde, o čem píšu.
Jinak, díky za starostlivost, se mnou se neděje nic, to co jsem napsal je poznámka na okraj, žádný vzkaz autorovi čehokoliv nedávám, to nechávám na jiných.
1. podvozky su mimoza maximalna. Zober si Focus ST vs. C30 T5. Rovnaky podvozok, rovnaky motor. Foucs ST je fakt slusne auto (aj ked to nie je moj oblubeny HH), C30 T5 nema trakciu, ma spatne riadenie, podvozok je vyladeny podstatne horsie. ST je zabavne auto pre panicky. Cayenne diesel som nesiel, ale verim, ze to predsa len rozdiel bude. Ze maju rovnaku platofrmu naozaj znamena hole nic.
2. na testy s 2.0d si nepamatam, pamatam si len na hlcune diesle v XC60 a XC90 a tie hlucne teda su. V XC60 ten 2.4d viac ako dost.
3. ze touareg asi bude trafa do cierneho suhlasim, mozes zene casom vymenit 1 za 2.
a teraz mi povedz, co sa s tebou deje? Osobne by som autorovi akurat povedal, ze u T1 ci ML by mi bolo fakt suma fuk, ci su nedotacave, alebo nie
Re: vidim, ze autorovi Mr. Richtig je odpoustene....
hele, ak nemas v F10 nalepene predne sklo na nose, tak ja uz fakt neviem.
Mna by pobavil test, keby Eklasse nakoniec nejazdilo o nic horsie ako BMW... a pri tom pohodlnejsie, komfortnejsie, vacsie.
Jazdil som len s E scoupe poriadnejsie a to ma fakt milo prekvapilo...
Pripada mi z tvojich poznamok, ako keby si sa prave toho bal, alebo neviem ako dalsou paranojou trpis
Nemůžu dát do každého příspěvku do detailu vysvětlující věty, který typ s čím, za jakých podmínek apod. srovnávám. Ale pokud jde o ten touareg, přečti si nějaký "řidičsky" nadšený test na dýzlového cayenna a pak na stejného V6tdi touarega. Pochopíš, o čem mluvím, jistě, že touraega V10tdi bych s cayenne GTS nesrovnával. Ty věty o pozornosti při výrobě komentovat nebudu a dýzl od fordu taky ne, třeba máš předplatné Autocaru, tak ať ti neberu iluze. ;-)
"Není divu, že má s dvě a čtvrt tuny vážícím SUV dost práce.
Ono je úplně jedno, že Touareg nemá tak silné elektromotory jak ta plechovka od Toyoty, když v reálu bude VW za všech okolností neporovnatelně rychlejší. V oblastech maximální výkonu se totiž efekt elektromotorů limitně blíží nule.
Ty sám by si mal najlepsie vediet, ze rovnaký základ (podvozok) nemusí znamenat rovnaký výsledok a jazdné vlastnosti, rovnako ako ten istý motor v roznych autách v Tebe moze vyvolat úplne odlisné pocity. A i kvalita ci pozornost, ktorej sa dostávalo Touaregu a Cayennu pri výrobe, bola dost odlisná (ludia z VW Bratislava by vedeli rozprávat). Takze neglorifikujme spatne nieco, co na piedestáli nikdy nestálo. Zato uznajme, ze VW sa s novým Touaregom podaril ocividne velký posun, a to az do vod prémie.
autonovinářských textů, jako, že cayenne je úžasně sportovní SUV, zatímco touareg je naklánivá a nedotáčivá plechovka, co na tom, že oba na stejném podvozku, nebo když se úžasně kultivovaný a silný motor 2,0D ve Fordu na jednom řádku testu Volva s tímtéž motorem změní v lenivce s opravdu hrubým zvukem. Jinými slovy, Toureg I zaostával v dynamice svého projevu na silnici možná tak za X5kou (která je proti němu zase kostitřas), ale na ostatní konkurenci jak z koncernové stáje, tak třeba ML neztrácel nic. Jestli bude, jak z testu vyplývá, touareg II mrštnějším autem při zachování kvalit jedničky, ve smyslu jízdního komfortu, pak se VW opravdu povedla trefa do černého. ;-):yes:
Toto není off-road, takže to je v konečném důsledku docela jedno. Faktem je, že kdo chce opravdové auto do terénu, ten má výběr stále užší. Ale trh je neúprosný a zákazníci chtějí jezdit maximálně po nezpevněných cestách, na sněhu, v písečných dunách nebo po palouku. pro ty ostatní zůstává Defender, Mercedes G nebo Iveco Massif...
Re: vidim, ze autorovi Mr. Richtig je odpoustene....
Takisto prvé, co ma po precítaní testu napadlo, bolo, ze teraz Michala Fokta nikto nezvozí... a nikomu nebudú chýbat ani vzletné prirovnania a kvetnaté vyjadrenia, ved tentokrát chválil...
Logicky ten úbytok hmotnosti bude hlavne z podvozkovej skupiny a plechov karosérie (rozmery +/- rovnaké, motory rovnaké, výbava lepsia). Nieco spraví vacsie pouzitie hliníka namiesto ocele, ale gro bude iste usetrené tým, ze niektoré komponenty nebudú také robustné. Takze urcite pri hardcore nasadení v teréne oproti jednotke bude strácat. Avsak ja i 99% kupujúcich ocení úsporu hmotnosti, co sa pozitívne prejaví v spotrebe a handlingu a radi ozelejú slabsie offroad schopnosti (ktoré 3/4 Touaregov nikdy nevyskúsa).
Při pohledu na zvednuté levé zadní kolo to s křížením náprav nevypadá moc slavně, hodnota bohužel není uvedena, což také o něčem svědčí. Podstatné taky je, kam, resp. z čeho zmizelo těch ušetřených 200kg hmotnosti? Pokud to jde na úkor pevnosti podvozku tak nic moc. Celkově to vidím tak, že T2 se posunul spíše směrem on-road.
kazdopadne novi touareg bude slusne auto. Jedinu jeho nevyhodu T2 oproti T1 vidim tiez trochu v dizajne, T1 bol napaditejsi, originalnejsi. Toto je viacej po vzoru koncern, zoberieme prednu masku z golf / scirocco (podla toho to, co mame po ruke), profil Q5, svetla z nejakeho AUDI kombi a so zadkom sa pohrame (ten sa celkom podaril).
Inak ale VW slape (a ked si clovek precita, ze auto aj dobre jazdi, tak nema zlost ako v casoch, ked sa to pisalo o GOLF IV, ktory naopak jazdil hrozne, ale aj tak ho vsade chvalili). T2 bude fakt slusna vobla v segmente. Navyse ked odbural fakt dost stiesneny interier T1...
A palec hore za pokus aj o HYBRID, ze je RX450h hybrid kral je jasne (ale zas je skaredy ako noc)
Dnes je možné prakticky všechno... fleš(ka) na pleš i pleš na fleš(ku)...a nebo si dát na pleš vývar z "fleše" (čajovníku čínského-Camellia sisnensis)... ;-)
nemozem si pomoct ale auto sa mi zda priliz nizko, posobi na mna tak zvlastne prikrcene, hlavne na tych studiovych fotkach..nuz neni sa comu divit, 95% tychto aut nezide z cesty...
naopak ta offroad verzia vyzera velmi dobre, presne tak ako by mala :yes::yes:
Známý syndrom obměny lásek... znáš to, ještě jednou se ohlídneš... Já když si uvědomím svou tehdešjší doslova zásadní odmítavou reakci na margo nového T 1 (pak jsem se tu opakovaně kál) a ten dnešní pohled... no, je vidět, že VW je holt před námi. Orčitě to bude výborný (zejména přiostřená záď tomu moc pomůže).
cavinec white. na zivo posobi uplne inak ako na fotkach a mooooc sa mi lubi a uz som v nom aj sedel a v bielej farbe!Nema chybu. Na zivo posobi mohutnejsie ako na fotkach a hlavne interier je o dva kroky pred predchodcom. A konecne je v zadu dostatok miesta. ;-)
Ja si nemohu pomoci, ale ten dosavadni Touareg (zejmena ten pred faceliftem) se mi libi mnohm vic. Je takovy syrovejsi a nekompromisnejsi. Novy Touareg na mne pusobi dojmem takoveho metrosexuala... Apropo: kde je verze s manualni prevodovkou?
je pekny to mu nemozno upriet.. Predne diody uz na mna zacinaju posobit ako lacny trik pre malych chlapcov, nejak sa mi to uz prestava pacit.. Interier naozaj dotvorili tvorcovia takmer do dokonalosti.. Ale ten exterier.. hmm.. neviem preco ale ten zadok mi silne pripomina cayene, ked si odmyslime tie zadne svetla tak tvar kasne som proste videl uz na porsche. VW robi proste konzervativne sede auta, ale na ludi v europe to sedi takze dopyt po VW bude pokracovat.
Rád se přidávám do zástupu těch, kterým tento vůz učaroval (alespoň na základě dosavadních foto a prvních jízdních dojmů). Možná mám "vlčí mlhu", ale u mnohých fotek zabírajících vůz z boku či pod úhlem stále vidím na bočních dveřích jakýsi podélný "prolis" způsobený hrou stínů a světla, jako kdyby měl dveře vtlačeny dovnitř vozu, což mi trošku vadí. Ale to je naprosto nepodstatná drobnost. Jinak dobrý, až skvělé.
Tak koukám, že tvá láska ke koncernu došla tak daleko, že už máš dopředu připravené texty a když něco o koncernu přiskočí na auto.cz, vzbudí tě sms, odešleš to a zas hup do postele. Zasloužíš si Čestné BRAVWO uznání. :yes:
Čau poeto! Hele nebudeš ty ta paní z pořadu "Prostřeno", když popisovala svou touhu uvařit polivku? >:D >:D >:D byla to série z Brna...
Hezké - ale na aortě jen samý steh? - to jako po bypassu? ;-)
Nic ve zlém :yes:
Mi se líbí taky moc, ale počkám na skutečnost. Ten středový tunel - přijde mi takový jako spíš ve starém merciku. Jinak zvenčí moderní, ale to jeho charisma chasníka nebo horala v obleku je pryč. Teď je to takový trochu řízek v riflích...
No... král je prý mrtev, tak ať žije král, autor pak není mrkev, a neplije dál. Bravo :yes:;-)
Velmi potřebné dojmy. Kritiky posílají do věčných vrakovišť a těm, co stojí ve frontě se zrychlil dech. Tohle není žádnej žebřiňák, tohle je festovní tahoun. Lehčí, levnější, agilnější. Svým stylem definuje tvojí budoucnost. Kéž bys našel v sobě odvahu odložit 3D brýle, které sebezáchovné plochosti tvého světa dodávají zdání prostoru. Tím reálným prostorem je Touareg. Dominantní, silný, spolehlivý... tvůj dokonalý protipól.
BRAVO VW-PORSCHE :yes:
P.S. Oslavná báseň na TOUAREGA
Chlopně jak motýlí křídla.
Na aortě jen samý steh.
V praskotu tepen než krvavá vřídla.
Jen jednou tvůj pohled, jen jednou tvůj vzdech.