Ekonomika
delphino
0
není to náhodou už VW? před nedávnem tu proběhla taková zpráva, že se střídaly posty, nebo už je opět vše při starém?
Čičo
0
Nie už, ale ani sa nič nezmenilo! Pretože tá prvá správa bola blud, o pár dní neskôr nasledovala ďalšia potvrdzujúca pozíciu jednotky Toyote...
asi tak nějak vnímají to počínání Hyunadie v japonsku
Ty si Japonec, že to tak dobre vieš...?
Jakej japonec zase? Než se zase začneš divit, porovnej si portfolio Hyundaie proti domácím Japoncům, poptávku po hybridech na jejich trhu, patriotizmus atd.
japonci jsou ted uchylny po dotacich, takze cokoliv co nema v sobe baterku a nejakej ten elektromotor slouzici k pohonu auta skoro nekupujou
a hlavně to jsou patrioti,takže radši domácí suši,nežli černý vejce >😒]
skôr by som povedal že sa nevedia preniesť cez stáročia vzájomnej nenávisti ;-\
A nebude v tom náhodou jen to, že Hyundai nesahá Toyotě ani po kotníky? A rozhodně ne v Japonsku, kde domácí značky nabízej skutečně pořádný auta, narozdíl od nabídky v Evropě. Prostě proč si koupit Sonatu, když můžu mít Mark X...
Nevím, jestli to znáš z vlastní zkušenosti, tak by mě ty vztahy zajímaly. Představuju si, že to mají zhruba jako my s Němci nebo Poláci s Rusy. Koneckonců měli Japonce jako okupanty celkem nedávno 1910-1945.
Ale analýzy spíš zdůrazňují, že je japonský trh specifický - 1/3 pidiaut s pidimotory, kde se cizí automobilky prostě nechytají. A že pokud už si Japonec koupí cizí značku, tak evropskou (Mercedes, VW...). Rozhodnutí Huyndaie se hodnotí jako správné. Myslím se H. chová naprosto pragmaticky - kvůli pár stovkám aut po pětiletém úsilí o penetraci je zbytečné dál vyhazovat peníze. Místo toho se obrátili na čínský trh, kde rostou nepředstavitelným tempem v desítkách procent. Tudíž tam teď začínají stavět další fabriku a jejich výstupní kapacita pro Čínu má do dvou let dosáhnout něco kolem 900 tisíc (ze současné kapacity 600 tis.)
Ale analýzy spíš zdůrazňují, že je japonský trh specifický - 1/3 pidiaut s pidimotory, kde se cizí automobilky prostě nechytají. A že pokud už si Japonec koupí cizí značku, tak evropskou (Mercedes, VW...). Rozhodnutí Huyndaie se hodnotí jako správné. Myslím se H. chová naprosto pragmaticky - kvůli pár stovkám aut po pětiletém úsilí o penetraci je zbytečné dál vyhazovat peníze. Místo toho se obrátili na čínský trh, kde rostou nepředstavitelným tempem v desítkách procent. Tudíž tam teď začínají stavět další fabriku a jejich výstupní kapacita pro Čínu má do dvou let dosáhnout něco kolem 900 tisíc (ze současné kapacity 600 tis.)