Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v červenci 2010: Pořadí značek

Češi a zejména čeští podnikatelé si nakoupili auta ještě před létem, aby maximálně využili daňová zvýhodnění, která platila do posledního června. Prodej v sedmém měsíci i proto klesl na úroveň slabých zimních měsíců z počátku roku.
Zpět na článek
17. 8. 2010 13:20
neregistrovaný "RedSnow"
17. 8. 2010 13:00
neregistrovaný "ricardo.sergion"
18. 8. 2010 08:59
neregistrovaný "ftwp"
Avatar - 3_diamanty
16. 8. 2010 09:25
Tie Renaulty
asi nebudu az take sunky ked sa predavaju ako teple buchty a za rok mozno pojdu aj cez VW na tretie miesto :yes:

Aj Peugeoty a Citroeny rezu paradne, mam z francuzskych aut radost :yes:

Japonci klesaju permanentne v Cechach kazdy rok, zom zvedavy kde bude za rok Nissan alebo Honda ( v akych cislach ) ked novinky nejake radikalne mat nebudu, to bude katastrofa.

Japonci sa pomaly ale isto stavaju raritou na cestach

:no:

Za to Korejci v podobe Hyundaia a Kie maju neprekonatelnu dvojicu perfektne zladenu naviac sa doplnajucu a velmi cenovo vhodne prisposobenu. Buducnost patri prave im :yes:

Takisto Opelu cesky trh nevonia ani Seatu aj ked snad sa to zlepsi maju na to predpoklady
;-)

Z Japoncov snad stoji za zmienku este Subaru a to myslim pozitivnu pripomienku, jedina jap. znacka ktora stupa inak su vsetci japonci v r.ti :-!
Rozbalit vlákno
16
16. 8. 2010 09:58
Re: Tie Renaulty
S Nissanem bych to tak černě neviděl, je to nejrychleji rostoucí značka na evropském trhu ( letos + 32% ). Pomalu se dotahuje na Toyotu a Mazda s Hondou jsou na 1/3 prodejích. Je ale pravda, že v ČR to mají Japonci složité. Jsou zde na rozdíl od jiných ev. států akceptovány korejské značky, které ubírají výrazný podíl jiným zavedeným značkám.
Avatar - kari.laz
16. 8. 2010 10:04
Re: Tie Renaulty
Možná by jsi se měl podívat i na druhou tabulku, než tu začneš básnit. Renault má navrch jen v sedmém měsíci, ale celkově za rok 2010 má růst "jen" 2,5% a VW 6,1 takže s tím předběhnutím to nebude tak horké. To samé korejci. Kia je tento rok -9,7% což je značný propad a hyundai to lehce zachraňuje růstem 0,8%.
To samé fancouzi, kde citroen je -10,1% a Peugeot -1,1%.
Spíše to vypadá, že VW se brzo dostane před Ford, který má tento rok zatím propad značných 13,2%.
Tím tu nechci popírat kvality a výhody Francouzů, nebo korejců. Každé auto má své a každé si míří na své zákazníky, kteří si je kupují, ale dělat tu takhle velké závěry z jednoho měsíce je nesmysl. Uvidíme, jak to bude na konci roku.
Avatar - 3_diamanty
16. 8. 2010 10:10
Re: Tie Renaulty
ok Kia klesla ale prichadza nova Sportage, za chvilku pride nove Rio, Sorento sa tiez rozbiehalo, koniec koncov aj Venga je este len v zabehu, Kia pojde hore, mozno o rok ;-)
Avatar - kari.laz
16. 8. 2010 10:21
Re: Tie Renaulty
Jak dlouho bude Venga v Záběhu? A kolik lidí si pořídí SUV? Myslím, že pokud se kia stáhne ten propad, co má, tak to bude dobré. Kia není jediná automobilka, která uvádí nové modely. U VW bude například jeden ze stěžejních modelů passat, který taky příjde omlazený. Já korejcům nechci nijak křivdit, ale na TOP 3 to prostě alespoň letos nebude. Spíše si myslím, že pokud Peugeot udělá nnějaký slušný model, jak je již delší dobu avizováno, tak by mohl jít o jedno dvě místa nahoru, ale to nechci předbíhat a asi to nebude letos.
Avatar - Tomas_2002
16. 8. 2010 10:30
Re: Tie Renaulty
VW hlavně má na tento rok mimo nového Passatu ještě novou Caddy, Tourana a Sharana. Pokud se povede uvést tyto modely do konce roku tak by to mohlo být ještě zajímavé.
Avatar - kari.laz
16. 8. 2010 10:45
Re: Tie Renaulty
Přesně tak, ale nejde jen o VW, ale i jiné automobilky uvádí nové modely. Takže není úplně přesné říkat u jedné automobilky, že půjde nahoru, protože má nové modely. Ty má spousta automobilek.
16. 8. 2010 10:53
Re: Tie Renaulty
Navíc třeba tokový Ford dělal prodeje hlavně na ultrastarých Fusionech.
Avatar - strýček BOB
16. 8. 2010 10:45
Re: Tie Renaulty
Rio nikoho nezajímá. Nové Rio na tomto faktu nic nezmění, stačí se podívat na výsledky i20, právě té i20, která měla smazat z povrchu zemského Fabii. Venga je v záběhu osmý měsíc, výsledek velmi smutný. Soul = debakl. Sportage, tady je to s otazníkem, ale na zázračné prodeje nevěřím, konkurence je velká a kvalitnější.
16. 8. 2010 11:25
Re: Tie Renaulty
venga je dlhodobo vo svojej kategorii druha, nemam pocit, ze by to bol neuspech. Asi nikdo neocakaval utok na roomster
Avatar - twistedTSD
16. 8. 2010 11:43
Re: Tie Renaulty
taky mi teda prodeje Vengy rozhodně nepřijdou "velmi smutné"
16. 8. 2010 10:51
Re: Tie Renaulty
Ja si myslim, ze Ford bude mit sve posledni slovo pozdeji v roce 2011 s novym modelem Focus a Fusion, pote se uvidi. Jen to Ford nesmi cenove prehnad.
16. 8. 2010 11:01
Re: Tie Renaulty
Nema cenu moc obhajovat Toyotu, coz je bohuzel pravda.

Je treba priznat, ze vizualne portfolio Toyoty je bezpohlavni a nesedi s evropskym vkusem.

Toyota jiz priznala, ze udelal chybu a nesoustredila se na vkus Evropskych zakazniku. Obecne plati co lide kupuji v Evrope budou kupovat i na jinych kontinentech, bohuzel Toyota si myslela opak radu let.

Je nazorne videt jak se rodi Infinity v Evrope a jak Lexus designove starne... GS je prilis velky a IS je prilis male...atd.
Avatar - WinDiesel
16. 8. 2010 19:03
Re: Tie Renaulty
Tvrdohlavé lpění na "kvalitě" a sice dobře vybavených, ale drahých modelech, jak jsi poznamenal, bezpohlavních, vede Toyotu do pekel. Evropané vyžadují modelovou flexibilitu a možnost si nakonfigurovat auto - to Toyota prostě neumí a je to velká chyba.
Dále Toyota investovala neskutečné prostředky do Priusu a hybridů a snaží se ho/je protlačit za každou cenu, zatímco v Lexusu vynechává, pro Evropany důležité diesely...
Myslím, že jim to dojde, až Infinity zadupe Lexus do země právě diesely a navrch k tomu přidá jako hřebíček do rakve i hybridy. Ano, hybridy jsou potřeba, neměly by chybět nakonec v nabídce žádné automobilky, ale pouze jako jedna z alternativ, něco jako výbava na přání, jak to bude u Mercedesu - v nabídce budou dieselové i benzínové hybridy, benzíny a diesely a špičkové sportovní benzínové motorizace. Pokud by touto cestou šel i Lexus, a nechápu proč nejde, byl by více než konkurenceschopný.
16. 8. 2010 19:40
Re: Tie Renaulty
Presne tak, tim ze Infinity bude pouzivat od MB diesely uz dnes vlastne vyhralo nad Lexusem v Evrope.

A pokud Infinity prijde i s peknym modelem je vydelano.
neregistrovaný "RedSnow"
17. 8. 2010 13:20
Re: Tie Renaulty
Já osobně bych rád poukázal na to, že podíl na trhu se nerovná kvalitě aut či tomu zda jsou prostě dobrá. všichni vímne že "nejlepší" auta jsou Rols,Ferrari,Maybach... a kdyby jsme na to měli, nejezdíme v ničem jiném.
Vlastěn všechny prodávané zančky a jejich nejprodávanější modely jsou absolutní ....... špatná auta. Malá, škaredá, nekvalitní ...ale jsou cenově dostupná.

Pro někoho kdo neochutnal víno je i voda dost dobré pití.

Alfou a omegou českého thu je prostě lowcost, v kombinaci se škodovkářama a golfistama a proto všichni ti jenž o sobě tvrdí že mají rádi auta by zde měli též hořekovat a plakat nad ubohostí toho co vidíme kolem sebe. Opravdu slušná auta neposkládají ani 10% trhu :'-(

Jedině snad Fluence,Ceed a Insignia jsou ti povedenější z jinak otřesné nabídky jejich tvůrců. Naopak Nissan (mno klasické sedany jsou hnusné) dělá dobrá auta a Honda (krom City, za to by tam měli někoho ukamenovat) kevšemu i hezká. CR-Z by se mi fakt líbilo,ale za 0,5 mega sáhnu radši po pár let staré A6 a to je celý problém japonců. dělají taková auta, že nová jsou pro čechy moc drahá a když už na ně mají tak si prostě koupí radši slušného němce.
To samé je problém Alfy Romeo, tu si doopravdy koupí jen ti kteří jsou ochotní platit za tu KRÁSU.

A ač se u mých rodičů již vystřídala řada Seatů, musím o nich říct, že jsou to stejně odporné stroje jako škodovky s tím rozdílem že halvně nové modely mají předimenzované brzdy a jsou prostě prkeně nepohodlné, což průměrný čech považuje za "sportovní" a každým rokem je to horší, takže nejradši z nich usednu do stařičké Ibizi 1.4 '94 bez posilovače i tak je to nejpříjemější jízda Seatem.
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 14:07
Re: Tie Renaulty
No tak s tou teorií se dá víceméně souhlasit, ale napat že fluence, ceed a insignia jsou ti povedenější je hodně mimo. Čím konkrétně je ten ceed, insignia a fluence tak povedený. Nemnají nic, co by nenabízela konkurence. Dokonce se dá říct že nabídnou i o něco méně a to hlavně individuální výbavy. Jediné, co je na nich povzbudinvého je cena, ale i ta už není o tolik nižší než u jiné konkurence. To je vidět i na propadu prodejů Kia v Čechách. Já neříkám, že to jsou špatná auta, ale rozhodně to není to podařenější na našich cestách ve svých kategotiích.
Avatar - strýček BOB
16. 8. 2010 10:39
Frontální útok na CZ trh byl zahájen
Kia zatím - 9.7% No, co na to říci, že? :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kari.laz
16. 8. 2010 10:49
Re: Frontální útok na CZ trh byl zahájen
Takových tam je víc, ikdyž u kie mě takto velký propad docela překvapuje. Venga ani omlazený ceed asi nebyly dostatečným lákadlem.
16. 8. 2010 15:06
Re: Frontální útok na CZ trh byl zahájen
Venga cenově nic moc. A jak to dopadlo po zvýšení cen Ceedu, to už si Kia zkusila. Teď si to zkouší s Vengou. Má zákazníky citlivé na cenu, to je všechno
Avatar - kari.laz
16. 8. 2010 15:29
Re: Frontální útok na CZ trh byl zahájen
Ono cena byla u kie to, co jí přilákalo zákazníky, ale když nyní ceny ostatních automobilek klesly, tak už mají lidi širší spektrum výběru.
16. 8. 2010 19:01
Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu ...
Pokým pre Škodu je domáci trh kľúčový, pre Kiu je to pre jej európske modeli tak akurát malý segment Európy a pre globálne modely napr. Soul je to v podstate okrajový bezvýznamný trh ...

Preto Škodu môže trápiť i domáci "úspešný" výsledok a Kia si nemusí český "neúspech" nejakého modelu ani všimnúť ...
Rozbalit vlákno
43
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
16. 8. 2010 22:11
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Pro Škodu je klíčový zejména německý trh a také britský, ruský, čínský, polský... a taky český a slovenský

Jestli si Kia nevšimne poklesů prodejů po ukončení "slev", je to její problém, Kia není značka, která by se kupovala právě pro značku a cena tudíž bude klíčová!
17. 8. 2010 07:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 09:58
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Já vím, že antikoncernistu jako ty to asi bolí, ale ANO, je to tak. Škoda se prodává, protože to je Škoda a jako taková je vnímána jako součást koncernu VW, který je v Evropě velice oblíbný.
Avatar - Barrichello
17. 8. 2010 10:13
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
No já cem si ted četl test Ochcávky 1,6 CRD s DSG a už tak dobrou půl hodiny se tu válím po zemi, boha, já to MILUJU tyto testy. Dikrobraz a Trnky Brnky sou hadr.

Za 600 litrů je za příplatek hever a klíč na kola :-) :-) :-)
Výbava na 30 řádků obsahující věci jako štítek s VIN, zásuvku na 12V, háčky v kufru a odrazky dvěří - soudruzi tak napsat takhle test na Rollse a rozepsat výbavu, maj jí na 145 řádků :-) :-) :-) :-)

Komici no, člověk se fakt zasměje no, škoda by se měla dát na místo výroby aut na estrády, myslím že by jim to šlo líp!
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 11:45
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Koukám, že ty máš z koncernu velký komplexy, co? Že by tě štvalo, že umí udělat auto a ještě ho prodat? Nebo, že by tě štavlo, že umí jezdit taky jinak, než rovně, jako ameriky?
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 11:47
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Tak se omlouvám, ale ani rovně to neumí >:D >:D >:D

[odkaz]
Avatar - Barrichello
17. 8. 2010 14:00
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Dobrej pokus, ještě si zapoměl že na to nejsou díly, žere to i trávu kolem cesty a občas i kolemjdoucí děti a nebrzdí to!
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 14:09
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
To jsem napsat nechtěl, ale pokud jsi to potvrdil, tak s tím jenom souhlasím.
Avatar - Barrichello
17. 8. 2010 14:13
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Jojo. Opovaž se do toho někdy sednout, jsou to nebezepčené stroje, až uvidíš ameriku na silnici, raděj zastava a uteč do pole!
Jinak hrozí vážná újma na zdraví.
Avatar - Barrichello
17. 8. 2010 14:31
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Ale pokud bude zároven orbu toho pole provádět John Deere, jsi předem ztracen a musíš se pouze modlit k vlkovi z Vlkohradu a prosit o spásu >:-[] >:-[]
17. 8. 2010 11:46
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
cenu tvori trh, pokial sa vozidlo za dane peniaze predava, tak nie je dovod cenu znizovat
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 11:49
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
přesně tak. Začínám být na tyhle řeči, o tom, jak je to k ničemu a ještě drahý, docela alergický. Když dokáže koncern udělat takové auto, aby se za tu danou cenu prodávalo, tak proč by to neprodával.
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 8. 2010 13:00
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
ty nebud alergicky na nic prosim te si k smichu
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 14:13
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
radši si doplň do nicku zpět to "e" na konci. Jinak jsi k smíchu jenom ty, že si neumíš změnit fotku v profilu.
17. 8. 2010 15:02
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
preco je k smiechu, napisal holy fakt. Tie vozidla si ludia za peniaze, ktore koncern pyta kupuju. Ak by tomu tak nebolo, tak znizia ceny. Zjavne nemusia znizovat ceny....
Avatar - Barrichello
17. 8. 2010 14:03
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Přesnější by bylo když se najde stádo co si za tu cenu koupí a musí připlatit i za hever.
BTW za tu cenu co za něj chtěj je dílenský na 3 tuny!

Tomu se nejde jinak než smát, břečet nad tím se ani nedá protože tohle je i základní výba u Zaporožce který stojí v přepočtu 55 tisíc....
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 14:12
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Směješ se tomu jenom ty a tobě podobní. Ostatní neplácají kraviny. Ale to samé se dá říct o Americe. Je to tam kedno tupé stádo, protože si kupují ty jejich koncernové americké šroty. Asi takhle stejně uvažuje fanda Evropských aut v Americe. Ty jsi fanda Amerických aut v Evropě, takže chápu tvé opovržení Evropskou produkcí
Avatar - Barrichello
17. 8. 2010 14:16
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
jenže v americe si dát za příplatek hever a jako prvek výbavy uvést odrazky ve dveřích tak tak okamžitě končíš.

U auta v ceně odpovídající zdejším 600 tis.. to by si nikdo nedovolil.
Pozor, pozor - rozlišuj, já neopovrhuji evroskou produkcí, POUZE její částí, Pozor na to!
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 15:01
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
pokud má ta tebou zmiňovaná octavia výbavu snda na padesát řádků, tak si z toho odmysli to standardní a pořád tam bude slušná dávka výbavy. Ale já vím, že kdo chce psa bít si hůl vždycky najde, takže nemá cenu se s tebou přít a jak se říká moudřejší ustoupí, takže komentovat tvé nesmyslné argumenty na toto téma už nebudu.
17. 8. 2010 15:05
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
ked by mala babka vtaka bola by dedko...to, ze je skoda, resp. vw predavat voloviny za priplatok, ktore dava kazdy zadarmo, je len ich sikovnostou
Avatar - Barrichello
17. 8. 2010 15:33
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Který se každý z těch co škodu nemaj směje a má z toho druhý vánoce. Ta hlásška že je tam za příplatek i volant naprosto zlidověla.
17. 8. 2010 14:53
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
zjavne to tomu stadu nevadi (dokupovanie hevera)
Avatar - Barrichello
17. 8. 2010 14:09
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Mohli by udělat verzi Junior, že by za příplatek byl volant, sedadlo spolujezdce a pneumatiky, protože k základu a k orbě polí stačí plechové disky. Což u zemědělského stroje k využití nevadí.

Místo světel karbidové lampy a švihadla.
Já myslím že za cenu 295 000 kč by to byl Hit >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 14:15
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
O zemědělském stroji mluví ten, co má místo auta převlečený pandur. >:D
Avatar - Barrichello
17. 8. 2010 14:23
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
ne já mam T72 kříženej s taktickým bombardérem Iljušin.

A největší prča je to, že novej pandur stojí o 200 táců víc, má o 90 kw víc, 2 válce navíc, a lepší výbavu jak tohle. A v neposlední řadě je o 2 třídy výš.
Takže tady je naprosto zřejmá cenová politika VW.
Jak říkám pořád - za cenu chcíplého 4válce dostanete pomalu V6 (někdy ani ne pomalu ale opravdu).
[odkaz]
17. 8. 2010 14:51
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
ten odkaz je uplne mimo...cena noveho (nie skladovky, ktoru nikto nechce) je 1 071 600 Kč (zdroj www.chrysler.cz). To je voci 600 takmer dvojnasobok. Skus si pobehat autosalony a zistis, ze aj inde su ceny skladovych vozidiel ine ako cennikove.

V6 dostanes, otazne je kolko ludi o ten motor stoji.

PS: nie som zastancom, fandom, ale ani odporcom skody
PPS: cena vozidla na ktore si dal odkaz hovori o tom ako vsetci stoja v rade, aby si tu karu mohli odviest :-!
Avatar - Barrichello
17. 8. 2010 15:38
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
u Chrysleru je rozdíl ve skladovce asi tak ten, že na ní nemusíš čekat a je tam omezená barva v jaké ty skadovky maj.
Protože za příplatek to má asi 10 položek, z čehož některé ty skaldovky už část i obsahují. Vše ostatní v základu.

Jo jestli maj někde skladovku té oktávky z testu za 400, popř. základního provedení za 180, sem s ní >:-[]
17. 8. 2010 15:59
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
preco za 180??? Opakovat je to strata casu, ale skusim to znova...cenu akehokolvek produktu stanovuje trh a ochota zakaznikov tu cenu za dany produkt zaplatit. NEMAJU DOVOD v skodovke pytat za svoje vozidla menej, ked sa stale slusne predavaju.

Tvoja amerika je presnym opakom skodovky. Preda sa len zopar kusov, takze cena je primerana zaujmu o toto vozidlo
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 15:04
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Tak ten odkaz mě pobavil. Najdi si nový na originál stránkách. Jinak koukám, že 3,0 CRD 160Kw není žádná sláva.
Avatar - Barrichello
17. 8. 2010 15:39
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Motor Mercedes Benz 320 - se snáženým objemem a tudíž i výkonem.
Avatar - Barrichello
17. 8. 2010 15:43
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Ty mě bavíš taky, hod odkaz na skladovku Oktávky v testované verzi, porovnáme, ceníku.

V ceníku jsou věci, který už se tu rok neprodali a taky tam jsou.
Kdo by kupoval ceníkovku, když ta skladovka prakticky to samaý, i pár barev na výběr tam je.
Jako není o čem, kdo chce luxusnější výbavu nebo kombík, i takové skaldovky tam jsou a další skladovky leží v cetrální skaldu ve rajchu :-)
Není problém tu skladovku přivést, pokud tady maj černou a ty chceš zelenou a ona se nachází v centrálním skladu.
Avatar - Barrichello
17. 8. 2010 15:56
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Sem si to našel sám - skladovka testované oktávky za půl míče [odkaz]

Takže rozdíl namísto 200 litrů 300 oproti skladovce chrysleru.
Ale oktávka se pokud vím hlasí k nižší střední, zatímco tamto je vyšší střední. Takže trošku provnánání mimo třídy, a i přesto cenový rozdíl nikterak závratný.

Když si srovnáme základní verzi v naftě [odkaz] taky skaldovku se skladovkou tohohle [odkaz]
tak to je taky zajímavý
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 16:42
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Nehledě na to jakou neskutečnou hovadinu jsi ted vytvořil ti naposledy ještě odpovím. Směješ se, že Octavia je o 100 levnější a chrisler o 200, tak si taky uvědom, že ten chrisler je dvakrát dražší, takže i ta sleva si bude větší. A ty linky dole hovoří sami o sobě. Jenom to dokazuje jak moc ten Dodge nikdo nechce.
Avatar - Barrichello
18. 8. 2010 11:34
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Já se směju je je tam rozdíl 2 třídy, rozdíl v motorech, výkonu a výbavě a rozdíl 200-300 tis. Hihi.
to je jako kdyby zahradní traktůrek o výkonu 12 HP na plochy pro 1200 m stál 45 tisíc a ten o výkonu 25 Hp na plochy o 4500 metrů stál 70 tis...

Čecháček určitě půjde pro ten s 12 Hp na svojí 2200metrovou zahrádku, ale já teda rozhodně ne.
18. 8. 2010 18:36
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
rozdiel tam je vo vybave, aj v kategorii, lenze tvojich 200-300k czk je dost zasadny pri kupe vozidla.
Este by som videl problem v motorizaciach 3 litre a viac, co nevonia kazdemu
Avatar - Barrichello
19. 8. 2010 10:36
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Ten rozdíl ve spotřebě není zas takový na to že je dost rozdíl ve váze a v motoru
19. 8. 2010 11:31
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
zopar zanmych co mam (majitelia nejakeho 6 valca)povedia to iste,ALE...

spotreba v mestkej prevadzke (napriklad ranna spicka, kolony a poskakova na 1. a 2. rychlostom stupni) je voci 4 valcu ozaj vyrazne vyssia (obcas hodia spotebu okolo 15-18 litrov na 100km). Ak sa pohybujes casto v meste, tak aj toto je zasadny rozdiel
17. 8. 2010 14:54
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
strata casu dalej vysvetlovat, aj tak nepochopi
Avatar - Barrichello
17. 8. 2010 15:59
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Není co chápat, výbava škodule za tu cenu je MIMO!
To chápe každý mimo fanatiky.
Aby se todalo označit za best buy, musí být cena ceníkovky i skaldovky minimálně o 100 níž.

Jinak klasika Spojené předražené AG, Vlkohrad.
Avatar - Barrichello
17. 8. 2010 16:09
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Neargumentujete furt tím že to někdo kupuje, tak že je to best.

Dacia Duster je vyprodaná na půl až 3/4 roku dopředu a asi si tu nebudeme tvrdit že je to nejlepší rádoby terénák na trhu.

Stejně jako tvrdit, že skůtry Yuki a Kentoya jsou klasa, protože Kentoya prodá 156 ks za rok a Ymaha 25 a Peugeot 50 a italové dohromady 30.

U šáde jsou to jiný důvody než cena, ale taky je valná většina fobii v holobytu a z oktávek velký procento služební káry.
Zákazníci žijící v iluzi že jsou patrioti když koupí šáde, že je na každým rohu servis, že jsou levný díly, což je dost úsměvný a že to každý umí spravit.
Zatímco jiné značky ne. A pak co by tomu řekli sousedi přijet v Hondě (dosad cokoliv jinýho) místo šáde, že.
Naprosto průhledný stav.

Takže když vybaven těmito "info" vybírá Franta Jouda z Horní Dolní káru, logicky šáhne po šáde.
Znám lidi co to aspon přiznaj - "ona ona šáde nebylo to co bych chtěl, ale z důvodů těch a těch sem jí koupil nebo koupil sem to proto abych nemusel řešit tohle".
Ale aspon přiznaj že co se týče komfortu a poměru ceny/co za to dostanu to rozhodně není žádná hvězda.

Někteří to ovšem přiznat neumí no, s těmi nemá cenu se bavit.
17. 8. 2010 18:05
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
zatial tu nikto nevytiahol, ze najvic predavane=najlepsie. Debata sa zvrhla k teme cena vyrobku, resp. schopnost skodovky predavat za ceny, ktore su kupujuci ochotny zaplatit
Avatar - Barrichello
18. 8. 2010 11:30
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
Jistě. Ale to je manažerská dovednost, nicméně to auto je pořád stejný a pořád průměrný díky té ceně. Hodně průměrný.
Avatar - twistedTSD
17. 8. 2010 18:40
Re: Treba rozličovať prioritu českého trhu pre danú firrmu .
:yes:
Avatar - PlumJelinek
16. 8. 2010 19:55
Rozepište to víc!
Apeluju a žádám redakci Auto.cz, aby tabulky prodejů doplňovala o více značek a nepsala jen "ostatní značky celkem". Je mi vcelku jedno, jestli se škodovek prodala miliarda nebo jen milion, mám rád především individualističtější značky, proto bych se rád dozvěděl, jaká zajímavá auta a kolik se jich prodává.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
16. 8. 2010 22:12
Re: Rozepište to víc!
No a nedalo by se to dohledat na netu, obávám se, že diskuzní apel ti bude platný jako ježkovi prezervativ...
17. 8. 2010 17:30
Tak či tak - Škodu by som nekúpil už len pre zlodejov ...
O Škode sa tu môžme baviť dlho, ale faktom je, že je to "najrizikovejšia" kúpa z pohľadu krádeží ...

Ešte ak človek parkuje v garáži, tak možno áno, ale pri parkovaní na sídlisku je kúpa Škody - hlavne Octávie - recept na "prúser" ... A od problémov Vás nezachráni ani to najlepšie zabezpečovacie zariadenie a najlepšia poistka. Vždy príde človek minimálne o čas a nejaké nervy ... a to i pri neúspešnej krádeži.

Sériové zabezpečenie Škody je o ničom (pre profíkov) a dokupovanie dodatočného vždy niečo stojí ... a žiadnu istotu nezaručuje.

Škodu som pre tieto dôvody pri kúpe auta zamietol hneď (tri roky dozadu). Druhým dôvodom pre vyškrtnutie Škody boli priam zúfalé základné motory - toto už Škoda poriešila.

Samozrejme tretím dôvodom bola vysoká ceny - čo sa už tiež vplyvom konkurencie zčasti "poriešilo" - ale stále sa mi zdá Škoda predražená. Ale to je skôr plus pre Škodu, že sú za to ľudia ochotní platiť také sumy ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ftwp"
18. 8. 2010 08:59
Nechápu-Fluence motorizace
Nechápu proč je fluence nabízen pouze v několika motorizacích. Megane lze koupit v 1.4 TCE nebo 2.0 TCE a v 1.9 DCi a 2.0 Dci a Fluence pouze v 1.6 benz. a 1.5 Dci.
Také nechápu proč je prodáván pouze s xenony a né s bi-xenony jako Megane. Jinak je to hezké auto za rozumné peníze. Prvenství si zaslouží právem, akorát pro někoho ty motorizace nemusí stačit :-(
Rozbalit vlákno
4
18. 8. 2010 18:19
Re: Nechápu-Fluence motorizace
vozidlo bolo myslene a konstruovane s dorazom na cenu (tym netvrdim, ze zle, alebo nekvalitne). Jednym so sposobov ako dosiahnut lepsiu koncovu cenu je aj obmedzenie moznosti individualizacie (vybava, motory), t.j. naklady na vyvoj, logistiku, atd....
18. 8. 2010 18:44
Re: Nechápu-Fluence motorizace
Ber to tak že máš něco za něco dostaneš docela velkou porci auta za rozumné peníze a aby se nezvyšovaly náklady a cena nelezla do stropu dostaneš výbavu připlatit si můžeš na pár položek a fabrika to má celkem bez práce a ušetři náklady. ;-)
Avatar - Ronault.
18. 8. 2010 20:52
Re: Nechápu-Fluence motorizace
Máš víceméně pravdu, ale je to auto koncipované hlavně na cenu aniž by to bylo třeba poznat na kvalitě materiálů v interiéru, takže není tolik prvků výbavy a motorizací.
20. 8. 2010 11:32
Re: Nechápu-Fluence motorizace
Podle mě Fluence v současnosti nemá konkurenci. Kupovat auto v téhle cenové kategorii, tak podle mě jen blázen koupí něco jíného. A v téhle kategorii i těch cca 80 kw stačí :-) Jen je mi líto, že benzínová 1.6 nemá šesti stupňovou převodovku (Megane ji s tímto motorem má), ale to už by člověk chtěl asi moc..