Pickup Ford F-150 projde v modelovém roce 2011 dosud nevídanou modernizací: poprvé ve více než 60leté historii modelu budou všechny nabízené pohonné jednotky nahrazeny novými.
Dle mych zkusenosti opravdu nove turbobenziny maji mensi spotrebu nez stejne vykonna atmosfera. Kdyz porovnam napr. 2,0 turbo 205 koni a nejakou atmosferu 2,5 cca 200koniku (to stejne v pripade 2,0T 240 koni a treba 3,0l cca 240-250koni)....tak pri bezne jizde bude mit mensi spotrebu rekneme o trosku, pri snaze o velmi klidne jizde bude uspora jeste vetsi, pri plnem zatizeni bude spotreba srovnatelna. A to kdyz vezmu potaz jen Fordy (Mondea)..tak krom dieslu me prosli 1,8l, 2,5V6, 2,5Turbo a ted mam za sebou prvnich 15 tis. v 2,0Ecoboost. ...u ostatnich znacek je to velmi obdobne. Tak verim ze i porovnani 3,5V6Ecoboost versus ten 5,4l V8 atmosfera...bude rozdil jeste vetsi.
No, ani tak nejde o porovnani cen jako o miru zdrazeni benzinu, ktera byla a je v americe dost vysoka, dostatecna na to, aby se bezni amici zacali o spotrebu zajimat. Proc by jinak vyvijeli uspornejsi motory? Uz ani oni nechteji osmivalce zerouci i travu okolo. Proto me zajima, jak bude skutecnost u tech turbobenzinu
V prvni rade pokud se jedna u motory pro americky pick up ceny benziny vs benzin v Evrope nema smysl ani komentovat. Z toho dovodu je to vice akademicke hovorit a provoznich nakladech z pozice Evropana.
To sice jo, ale v autech, jako jsou tyto, ten motor tocis uz jen aby ses rozjel. Limity maji nizke, asfalt s tim nikdo trhat nebude, ale i tak si ten turbobenzin podle me vezme dost. No ale oni asi vi, co delaji.
Já ano, a pokud se jezdí na limitech (nebo i lehce nad) a včas se řadí, jsou turbobenzíny opravdu úsporné, v opačném případě si za zábavu nechají zaplatit. A tak to má být!
s turbobenzinem nejezdim, ale staci slyset poznamky okolo ohledne papirove spotreby vs. realita, kdyz na to clovek slape, a myslim, ze se maci budou jeste divit, kolik jim to bude zrat