Novinky

Zpět na článek

Mitsubishi Colt CZC: Za neúspěch malého kabrioletu zaplatí automobilka 19 milionů euro

6 komentářů

Avatar - euro89
euro89
Colt CZC se mi libil. Hlavně ze zadu to byl podle mě nejhezčí malý coupe-cabriolet. A s motorem 1.5 Turbo pojede určitě pěkně 😄 Čemu jsem ale u současné generace Coltů nikdy nepřišel na chuť, je interier. Knoflíky na ovládání ventilace a autorádia vypadaj, jak když je vzali z nějakýho kuchyňskýho spotřebiče a úplně to auto zabíjí ;-\
Nicco
To s interierom mas pravdu, ale su aj horsie auta, ako napriklad Cooper.
Inak nad Coltom som kedysi rozmyslal ale boli dost predrazene na nase pomery. Samozrejme, je to tak s kazdym japonskym autom, ale napriklad Yaris sa na rozdiel od Coltu predava velmi dobre, takze asi tam bol problem s marketingom, ako hovori Pininfarina.

A v skutocnosti za neuspech modelu moze automobilka zaplatit viac, nez 19mil E pre PF, pretoze musi splatit aj naklady na vyvoj.
Avatar - gld
gld
yaris bola zabehnutá značka a synonymom kvality v kategórii malých áut, kdežto colt vždy (aj v predchádzajúcich generáciách) klopýtal kdesi na okraji záujmu..vždy sa pár kúskov predalo ale trhák to nebol...pritom auto fajn
Nicco
Aj yaris 1 bol nezavedeny model a predaval sa dobre. Toyota je synonymom kvality, ale Mitsu na tom nie je horsie. Naviac Colt mal aj predchodcov, ale vzdy nevyraznych. Tak stale mi to ukazuje iba na chybny marketing
Avatar - gld
gld
yaris mal zavedeného predchodcu ktorý si na poli malých áut vybojoval povesť spoľahlivého auta..kdežto keď sa povedalo mitsubishi COLT tak sa ľudia len škrabkali po hlave a rozmýšľali čo za výmysel to je..čiže áno, chyba aj marketingu
Nicco
Ano, ja uz som v poslednom prispevku hovoril o predchodcoch Yaris Mk1 a Colt MK6
Som chcel poukazat na to, ze Toyota pekne zabodovala uz s prvym Yarisom, kdezto Mitsu ani po 7 generaciach nevzbudil zaujem, takze ano marketing