Pokud by to znamenalo konec alfího přešlapování, tak hurá do toho. Lambo pod VW jen kvete a věřím, že na začátku 90-tých let by se z myšlenky na dceřinou značku VW Feruccio v hrobě obracel.
jsi si jistý, že Lambo kvete? Letošní výsledky jsou poměrně slabé a jen na krizi to vymlouvat nejde... Mimochodem za 1-7/2010 ztratilo Lambo v Itálii meziročně 40% a celkově prodalo mizivých 69 vozů.... :*) ( [odkaz] ) Ferrari rostlo o 10% a Maserati kleslo o 20%....
Jinak první odhady prodejů Jůlinky jsou slušné (v Itálii za 3 měsíce 22 tisíc objednávek), tak snad jí Marchione ještě dá (x-tou) šanci....
Lambo možná ztratilo, ale Murcielago dostane ještě letos nástupce. Gallardo už taky není nejnovější a růst se nedá udržet pokaždé.
AR potenciál určitě má, ale nemá samostatnost á la Ferrari a je srážena impotencí Fiatu. Včera jsem si prohlížel Giu naživo, bílá ji absolutně nesedne zepředu, kdy má příliš prázdný výraz, jinak je moc pěkná. Navíc s konečně hezkým interiérem.
naštěstí těch barev je v nabídce víc ;-) Mě ten interiér moc nesednul, ale to je jedno.... Podstatné jsou jen a jen prodeje. Ty jsou zatím dobré, ale zásadní bude, jak dlouho to vydrží....
Pane bože jen to ne..... Alfou lidé z velké části jezdí kvůli tomu že nesnáší výrobky koncernu VW!!!!!!!!! Myslím si že pod křídly Fiatu Alfa zacala opet vzkvetat s nastupem MITA a GIU... Pro FIAT je to jedna z luxusních značek a nevěřím že by se jí chtělo zbavit.... Nedokážu si představit že bych potkal Alfu která by mněla na zadku napsané MPI,TDI nebo TSI.......... To bych snad své Alfy ihned zapálil... Vlastně ne zapaloval bych ty nové-velmi nepravé.... Kdyz Alfa,tak italská-nikoli německá!!!!!!!!
Máš recht, to by asi místní pozéři nevydejchali, kdyby Alfa patřila pod VW >:D Takové SUV Alfa Romeo Superb Scout 2.0 TDI by asi oddělalo i Wolfffa :-)
K čemu bude, když by dále zůstávala italská a jen "zkomírala" (hypoteticky).
A opravdu si myslíš, že s prodejem Alfy by se z ní mávnutím kouzelného proutku stala ze dne na den německá automobilka ? Směšné.
K tomu Boschi má dobrou historku. Kdysi jsem měl možnost se detailně bavit s managerem z budějovického bosche a ten říkal jaký je rozdíl mezi německými automobilkami a fiatem kterým dodávají elementy. U velmi podobných dílů měli daleko častější reklamace (i když stále nijak vysoké číslo)ze strany němců, kteří si velmi dobře hlídali kvalitu toho co dostavájí, zatímco s fiatem neměli žádný problém. Dokonce vyprávěl o problému s nějkou kazovou součástkou od jejich dodavatele (šroubek co praskal či tak něco) jejíž závadu odhlalili nejprve v opelu. Bosch se divil co je to za blbost, když ta součástkaa ze stejné serie je i v zařízeních (čerpadla v palivových nádržích) pro ostatní automobilky. Následně se ale začali ozývat i další německé značky (VW, BMW). A co myslíš že koncern fiat? Vůbec nic. Neměli ani ponětí že něco je špatně. Takže je samozřemě na vadu upozornili a zajistili nápravu, ale o Italech tohle taky dost vypovídá....
Cece porad lepsi individualista ve 156 nez Octavce a passatu nemyslis???:-). Z vlastnictvi Alfy se vetsinou stane zivotni vasen a styl... No ale nenutim ti to vid,je to muj nazor:-).
To je dobře že nám to nenutíš... ať ti Alfy dobře slouží. Bohužel je tu spousta lidí, kteří nám své názory na "posraný koncern" nutí. Podle mě je Alfa o trochu dražší než by měla být a ačkoli nová Jůlinka nevypadá špatně, tak já mám radši kontroverznější auta jako Volvo C30... ovšem kdyby byla k disopzici nová Fulvia, to bych se nechal ukecat :-!
Oni si spíš hrajou na závodníky, ptotože jejich Tédéíčko v metle na hlínách táhne vocpodu :-) Ale šusťákovky Adidas maj všichni stejný, tak jaká pak individualita :-)
Vubec nejsem omezený...... Mám doma i dítko koncernu VW které si držím kvůli jeho levnému provozu. Nezlob se na me,ale psat nekomu ze je omezený??? Samozrejmne to beru vsechno trosku s nadhledem ale alfu jako vw... Prosim ne...
Myslel jsem omezený tím "ultrafans", ne duševně, nebo inteligenčně...
Nezlob se ty, ale podle toho co píšeš to tak vypadá a vlastně docela i podle profilu..., teda kromě těch neitalských osobností, to musím uznat...
white_labela jsem tak nějak z diskuzí vypozoroval jako zarytého odpůrce Italů, individuality a kontroverzních názorů.... white_labele nic ve zlým, beru to jako konstatování, ně nějakou blbou narážku...
Jinak pivrnci co si tady v diskuzi psal, musím s Tebou víceméně souhlasit. Asi bych německou Alfu nezkousl, italové umějí dělat auta s jistým šmrnce, který němcům prostě chybí a ne nadarmo se říká, že Alfa je emotivní značka. Nechi žádnou Alfu TDI se sedačkama z Octávky RS, Alfa je skvělá taková jaká je, má svoje chybičky (jako italové všeobecně) ale třeba kdyby se "po německu" odstranily, jistě by se našli nějaké jiné a pokud budu mluvit za sebe, radši budu mít italské auto s chybami, které k nim patří, než německé s německými nedostatky.
A ač jsem velký příznivce Lancie, radši bych Volkswagenu obětoval právě Lancii, protože je mi líto, že na Fiat tak nějak kašle a VW by s ní možná dokázal alespon z marketingového hlediska poradit líp. Alfa neumírá, naopak, má nové modely, dobré modely, žádáné modely a její prodeje vzhledem k individualistickému zaměření (a tomu odpovídající ceně) vůbec nejsou špatné.... což se bohužel o Lancii říct nedá.
Zarytého odpůrce Italů... >:D
Víš jaké auto jsem poprvé v životě sám řídil? Skvělý Fiat 128 rally!
Poprvé jsem byl v Itálii (skoro na měsíc) už v polovině 80tých let. Znám tam spoustu lidí a jakš takš se tam i domluvím...
Najdi mi ve zdejších diskusích něco konkrétního, kdy se pohrdavě
(s "odporem") vyjadřuju na adresu té "Itálie" a její automobilové produkce...
To co tu napsal pivrnec je prostě "omezený" projev ultranfans a je jedno o jakou značku se zrovna jedná. Kdyby totiž měli kupovat Italové jakoukoli německou značku, bude to pro mě rozhodně tisickrát přijatelnější, než kdyby měla úplně skončit, nebo ji měli koupit třeba Asiati..., člověk musí mít aspoň trošku nadhled, jsou to přece pořád "jen" auta a psát tu např. o případném zneuctění Alfy VauWéčkem, je mírně řečeno velmi dětinské...
P.S.Zdejší boje "za Itálii" vedené stylem totálně zmateného wolffa jsou mnohem spíš "italskou" ostudou, než projevem rozumné hrdosti. "Bojovat" za Itálii stylem, že se vymezuju vůči úspěšnějším na trhu je prostě směšné. Umění je uznat soupeře a "bojovat" s ním vlastními "zbraněmi", ne tu vykřikovat, že jeho (úspěšné) "zbraně" jsou o ničem...
>:-[]
A proto mám celý podnik v italském stylu, včetně názvů naprosté většiny produktů..., jako třeba Imola, Merano, Rimini, Livorno, Bormio, MonteCatini, Santa Catarina..., prostě typický zarytý odpůrce... >:D
O tom nevím, vím, že jsi mi nalil lahváče Beck a modrooká blonďatá servírka s kníkem mi přinesla wurst a z repráku znělo německé Trio s písní Da Da Da [odkaz] , které jsi prokládal tvým živým zpěvem Detschland über alles >:D >:-[]
nejlepší je,že to "drahé servisování" mé ojeté Alfy se za 20 tis km sestává jen z výměny oleje a lití nafty do nádrže :-) o čemž si leckteří majitelé nejen koncernových vozů mohou nechat jen zdát :-!
Najdou se tu diskuze, kdy si zarití příznivci italů vyměňují názory s odpůrci italů, tebe jako jednoho z mála si vybavuji spíš na druhé straně, ale o to nejde, každý máme svůj názor a pohled na věc, od toho je také ta diskuze, aby se diskutovalo a vyměňovaly se názory ;-)
Na jednu stranu máš pravdu, jsou to "jen" auta, na druhou stranu mnoho z nás, jakožto velcí fanoušci aut (je jedno jakých) se mnohdy na auta díváme jinak, než jen jako na spotřební zboží, přibližovadlo, dopravní prostředek. O to víc je to pak silnější, pokud někdo má náklonnost k určité značce (či koncernu), jako právě v případě Alf. Mnoho z těch, kteří mají rádi Alfy, nemají rádi jen to auto samotné, ale jakousi "atmosféru" toho všeho, nebo já nevím jak to správně nazvat. Zkrátka jsou to srdcaři. Alfu mají rádi (a mluvím i za sebe) proto, jaká je se vším všudy. Koncern VW je úplně o nečem jiném, proto právě taky příznivci koncernu Fiat a VW jsou najčastěji v rozporu. Zneuctění Alfy může být chápáno tak, že Alfisti jsou často odpůrci koncernu VW, takže v očích mnoha fanoušků by Alfa tzv. přešla na úplně opačný břeh, ikdyž se to na první pohled tak zdát nemusí. Víceméně nejde jen o auta jako taková, jde o koníček, osobní náklonnost k nečemu, k nějakému stylu, vizi....
To "jen" (auto) jsem dal do uvozovek záměrně. Předpokládám, že sem nechodí moc lidí, co mají k autu podobně spotřební vztah jako k ledničce, nebo televizi, ale i tak by měli platit (jako u všeho) jisté mantinely a s opravdu extrémními ultrafans (jakékoli! značky) jsou diskuse o autech jako takových, prakticky zbytečné (viz příklad wolffa).
Jeden z největších problémů zdejších diskusí (ale nejen těch) je zobecňování, což právě také statečně předvádíš. Mluvit např. o koncernu VW (v souvislodti s auty) obecně, je naprosto mimo a dokazuje to, že tzv. koncernovým odpůrcům nejde o věcnou debatu o konkrétních vozech, ale především o to vymezit se vůči něčemu "imaginárnímu", vůči určitému druhu zla, které může za "neúspěch" druhých a proti kterému je nutno bojovat, protože "ohrožuje" jejich zidealizovanou značku a nepřímo jej podporuje (kupováním jejich produktů) spousta lidí, kteří musí být velmi pravděpodobně bez ducha, fantazie a vkusu...
Ale co je to vlastně ten hrozný a nudný koncern a jaké auta vyrábí? Budeme jej soudit podle značky VW, Audi, Seat, Škoda, nebo Bentley, případně Lambo, nebo snad pomalu už spíš podle Porsche? A podle jakých aut budeme soudit jednotlivé značky koncernu? Třeba VW. Podle Foxe, Touaregu, Golfa..., nebo podle Golfa GTI a Scirocca? Opravdu jsou si koncernové značky a jejich jednotlivé produkty tak podobné, aby se dalo (v souvislosti s auty) hovořit o koncernu tak obecně jak je to tu běžné...?
Myslel sem si, že to děláš toho blbce ze sebe pro peníze, ale ty seš vážně úplně blbej.
P.S. Vážně si myslíš (když už sme u toho), že si "objektivní" a k tomu, že se s tebou dá diskutovat? Dyť ty nemáš absolutně o ničem přehled, jeden den tady plkáš to a druhý den zas ono a pokud se ti to nehodí, tak plkáš dle svého vzrou zase něco jiného...
U kašpara s nickem GTI se člověk pobaví, ale dyť ty a tvoji kamarádi tady x krát píšeš jako o cigánech a teď tady píšeš tyhle ***.
Nevím, jestli si fakt nevidíš už ani do huby, ale co ty seš za člověka, to bych fakt asi nenašel ani na stavbě (pokud ybch tam heldal)... No hold, pokud je potřeba léčit své malinké ego, pak je k tomu asi internet dobrý. Užij si to.
No když už si tady tak krásně měříte e-peeny, tak si taky přisadím. Jakmile někdo napíše něco špatného o italských autech hned vystartuješ jak striptérka z narozeninovýho dortu a hájíš tu svoji zamilovanou Itálii bez ohledu na to, jestli je to pravda nebo ne. Já to chápu, výběr aut není velký tak je potřeba to bránit všechno. Bohužel právě třeba Alfy si vybudovaly pověst aut docela poruchových a bude jim asi chvíli trvat, než se jí zbaví. Ale jde to, podívej se na francouze.... Zato když někdo napíše, že Fabia II je hnus, tak mu to odkejvu, protože jako koncernista mám v zásobě hafo aut typu Scirroco, Audi A5 a dalších. Mě nevadí, že Škoda dělá mainstreamová auta, že poslední modely VW jsou si dost podobné a že to podle Vás nemá duši, mě stačí, že to splňuje moje požadavky. Nemám problém s tím, že retro umí Fiat mnohem lépe než VW (500 je krásná, new beetle je hnus), ale pro mě je řízení spíše o tom pocitu z jízdy než o leštění auta a svýho ega tím, že mám auto s duší. Tvoje názory že cokoli od koncernu je pod úrovní ojetýho Grande punto, mě baví, tak piš dál >:D
No tak na taková srovnání jsou tady jiní experti..co srovnávali zrychlení Superbu a Grande Punta (co je ostatně super auto)... Si dost inteligentní na to, aby sis to vyhledal...
Já mám teda hodně rád italská auta. Alfa Romeo, Ferrari... Fiat a jeho 500. Před léty jsem obdivoval první Bravo...
Nejsem taky velkým fanouškem koncernu, resp. nic proti němu nemám, jsou to velmi dobrá auta, je dobře, že tady je, nastavuje taky určitá měřítka.
Ale to, co ty tady předvádíš v diskuzi, obzvlášť tímhle posledním příspěvkem, to je humus a docela mi příjde líto, že právě takoví jako ty dělají Fiatu ostudu.
Je však nutno si s tále opakovat, že kvalitu auta nedělají ti, co nima jezdí nebo o nich diskutují, ale ti, co ta auta projektují a vyrábějí, jinak bych si nic italského nemohl koupit.
Bohužel takovéhle fanoušky má každá značka, stejně jako každý fotbalový klub... 8-s:no::no::no::no:
No pokud ti vadí, když se napíše pravda, klidně syrová, ale pravda, tak pak si v tomto názoru klidně žij.
Je mi úplně jedno kdo si co myslí...
Já už podobných sraček za svůj život slyšel tolik, že o deset víc, mě opravdu nevykolejí.
Prostě jsou tady lidi, se kterýma si nikdy brát servítky nebudu, protože sem chodí záměrně škodit a taky mám ohlasy a vím o tom, že už to mnoho lidí (možná ne tak zatvrzelých jako právě ty) pochopilo.
P.S. Myslím, že tady mám jednotlivé účastníky diskuze docela přečtené (ano občas se spletu)... Ale mohokrát tady x lidí napsalo nějakou blbost a já si to moooc dobře pamatuju.. Pak když tady čtu takový srdcedrásající kakanec.... tak opravdu nemám důvod nenapsat prostě pravdu. Nebudu se v tom dál šťourat...
Ale pokud Jossalito (čert vem čí je to multinick) napíše o Italech jako o cigánech a já nevím co ještě... a pak mu tady tenhle ten dá x palců nahoru a pak tady napíše tohle..., tak to působí jako ta báchorka o hodném a zlém policajtovi..., no to je jedno.
A imho. Tahle diskuze po tom co tady začal GTI psát prokazatelné lži a pomluvy (památné věty jako vejbuch tisíciletí, AR 159 jede na základní naftě...)a nikdy se za ně neomluvil, ztratila veškerá pravidla... takže ačkoliv bych nikdy o nikom veřejně neřekl ve skutečném životě, že je blbec, tady si servítky už nehodlám brát, protože !ti druzí! už je dávno ztratili taky.
Ty pořád nechápeš, že tímhle ohňostrojem marnosti jen deklasuješ svou snahu "bránit" Alfu. Rozdíl mezi tebou a nejlzlejšími "obhájci" koncernu, proti kterým bojuješ je ten, že ty jsi "jen" vulgárně hrubý což velmi snižuje i jinak hodnotné příspěvky na základě kterých by se mohla rozeběhnout cenná diskuse.
Jaká pravda, svým chorobným lhaním si zde doslova pověstný...
Buď sem dej odkaz na ty tvé údajné palce za cikány, nebo se omluv, samozřejmě že nula jako ty nemá ani na to..., v reálu by si se spíš "podělal", než se mi odvážil říct něco vulgárního, jsi jen "chudák", který se realizuje "odávážnými" nadávkami v reakcích, které nemají věcně s tím na co reagují nic společného...
Typický wolff, ani jeden věcný argument v reakci, opět jen lži, vulgární nadávky a zobecňování...
Kdy ti konečně dojde, že tyto primitivní reakce jsou především o tobě a tvé bezbřehé ubohosti...
Já až tolik nejásám. Popravdě sice by Alfa možná posílila, vaše argument, že zájemci o Alfu si ji už dávno koupili atd., ale zase když si představím, že by se do ALfy přestěhovalo tolik detailů z VW pro zlevnění výroby, jako třeba do interiéru všude stejný ovladač světel, vymizely by ty jedinečně italsky tvarované kliky dveří, výplně dveří... nevěřím, že by VW ponechalo Alfě až tolik možností odlišení, to by vyšlo draze.
No a samozřejmě by Alfa dostala TSI a TDI, což v případě TSI nejsou špatné motory, ale co s Alfou.
Každopádně nějaký jeden Áda z německa prohlásí, že by si dokázal představit Alfu pod koncernem a hned je z toho článek do novin 8-s Alfu pod koncernem si jistě dokáže představit i dottore a nikdo o tom nepíše >:-[] >:D
Místní pocity nejsou podstané, pokud nebude jakákoli automobilka (nebo jinak zaměřená firma) slušně "prodávat" je otázkou času, kdy, kde a jak "skončí"...
To je sice pravda, však to tam píšu v tom atd., ale sám nejsi ´"ekonomický náměstek", ale automobilový fanda a ta různorodost a osobitost jednotlivých značek ti přece musí dělat radost.
Tak různorodost značek mi radost dělá, ale trocha škodolibého pobavení se na úkor místních alfa "všechno od koncernu je krabice" pozérů by taky nebyla k zahození. A vrcholem by bylo až by přesedlali do Rodiusů >:D
Jak si přišel na Alfa pozérství???:-). Jo Rodius se taky odlisuje,ale radsi spachat harakiri nez ssanggjjooonng nebo jak se to pise:-). Uznávám i kvality koncernových aut,běžně s nimi jezdím,ale doma mam vždy něco co se odlišuje a má italskou duši:-).
Ono je to spíš italopozérství.... chápu, že někdo má rád italská auta, jak se říká "Italové jsou o vášni". A chápu, že se někomu nemusí líbit VW. Ale co naprosto nepobírám, jsou ty kecy typu "posranej koncern" a "cokoli od koncernu jmusí být zákonitě hnus." Pokud má někdo rád italy - no problem, ale pokud ze sebe kvůli tomu dělá hustodémonsky krutopřísnýho frikulína, který má patent na rozum, tak to bych kolikrát plakal.
Myšlenka je to bezesporu velmi lákavá. Asi bychom museli oželet jednou provždy transaxle, ale výběr techniky by měla Alfa obrovský a i co se týče pověsti by jí to pomohlo.
To mi přijde jako škoda. Přeci jen by se koncernu hodilo něco velmi levného. I ta Škoda už je poněkud drahá a nulová image Seatu by se na to šikla a bylo by to levnější než oživovat zbrusu novou značku.
A tobě osobně vadí seat jako takový, nebo tě jen trápí, že tato poněkud méně prosperující značka je součástí a koulí na noze tvého oblíbeného koncernu VW? Seat od svého vzniku nikdy nebyl, na rozdíl od všeho, co VW zkoupil, prémiovou značkou - nikdy neměl vlastní produkt a image, vždy jen licenci něčeho již existujícího. Vidíš, že ani koncernu se z něj prémiovku udělat nepodařilo, ačkoliv současná produkce seatu není podle mě vůbec špatná. A když už nic jiného, zkus si vedle sebe z ceníků postavit oktávku a vedle alteu se stejnou výbavou a motorizací...rozdíl ca.150 tis. ve prospěch seatů je celkem dost. AR je ale podle seatu pojem s vlastní tradicí a myslím, že má i co nabídnout z hlediska techniky.
Pre T613 (zle som to odklikol ako reakciu na seba)
Ono je problem asi v tom, ze znacka v nejakej pozicii moze rast, ale dost tazko ju z tejto pozicie prenesies nizsie. Riskujes tym definitivne znicenie znacky.
Ide ale hlavne o to, ze vedenie VW sa uz rozhodlo, ze s tym Seatom skusi nieco urobit v priebehu nasledujucich 5. rokov. Ak sa to nepodari, znacku zrusi.
No a ak by teoreticky kupili AR, asi by nemalo vyznam predlzovat Seatu zivot.
...spojeni koncernu a bazalkaru, to je na provaz, nemyslis? :-) Me osobne to prijde jako zajimava kombinace, VW alfu asi pekne vycepuje. Co me ale opravdu zajima, jsou komentare GTIho, to bude obrat o 180 stupnu...no, bude tu opravdu veselo!
Jojo, nejdřív tady brojíte proti zlevňování výroby a pak to chcete prodat číňanům, kteří jsou svými nároky na kvalitu notoricky známí >:D >:D >:D Ale Alfě by to pomohlo, v Evropě by prodala 2000 ks Alfa Romeo Brera a v Peking 2000000 ks auta Alpa Rodeo Brepta... podobnost mezi auty ciste nahodna :-)
O čem tu sakra povídáte? Mluvíme o tradiční automobilce, která se leta potácí na hranici krachu a Fiat má sám se sebou tolik potíží, že neřeší ani Lancii, ani AR...
Ale jo,můžeš se o těch potížích trochu rozepsat. Automobilka (koncern) je v černých číslech, spousta připravených nových modelů, návrat na severoamerický trh.... Jojo, ja tam vidím jen černou budoucnost a samá negativa...
Ano Alfa Romeo díky novým modelům je momentálně v červených číslech, ale tak strašné to není... Ano Fiat teď investoval x peněz do automobilky, kterou do pul roku vrati na americky trh, aby ji potom předal rovnou Němcům.. Výborný tah...
:yes:
A nezapomeň dodat, že Fiat pak v podstatě jako jednoznačkový bude opravdu velmi velmi konkurenceschopný v rámci Evropy. Tedy ta automobilka,která je v současné době 5. na světě bude prodávat svoji nejlepší značku (nejlepší myslím vzhledem k potenciálu růstu). Pokud se o to někdo zajímá, tak právě AR má v plánech Sergia největší část na podílů růstu na trhu s cílem dosáhnout do roku 2015 prodat 4,5 mil aut.
Takže Wolffe, ještě jednou a zjednodušeně pro tvoje vedení (asi od Bosche):
Vývoj z celosvětově uznávané značky na výrobce několika málo aut LOKÁLNÍHO významu ti přijde jako pokrok? Mě nezajímají černá čísla, ale ústup z vydobitých pozic a ztráta prestiže...
Všechny 4 modely v současné nabídce jsou si podobné víc než dva stejné golfy od VW. Od dob Fulvie a Delty Integrale tomu taky říkáš pokrok?
Fiat Lancii defacto odepsal na úkor Alfy.... a o opaku mě nepřesvědčíš.
Lancie je teď jako značka zakonzervovaná (to přiznal i Sergio). Je to ale po Fiatu nejúspěšnější značka na domácím trhu a zaplať pán Bůh. Objektivně... Lancie se nikdy mimo Itálii moc neprodávala. To, že to byly skvělý auta ti nevyvracím, já ti jen vyvracím to, že dnes by ty auta snad byly špatný. nejsou. Chceš - li Lancii, kup si ji a budeš spokojený.
Jinak tento stav konzervace samo nebude trvat věčně (bohužel modely od vyšší střední už budou americké - ale snad taky ne věčně, časy se mění)...
Jo a ještě..pokud od sebe nerozeznáš modely Lancie... apk navrhuji očního lékaře. ANomají podobné masky (firemní identita - viděl si POlo, Golf....Touran...?),a le jinak se ty auta dost liší.. Z dálky se dá snad zaměnit jen Ypsilon s Mussou. A Ypsilon teď přijde v nové generaci a Mussa asi taky.
Hlavně dle vyjádření nějakého: "analytik Jürgen Pieper z finančního ústavu Bankhaus Metzler"
my tady řešíme, že Alfa začíná montovat TSI a TDI. Je to jako by řekl náš Áda, že Alfa by bylahezká pod koncernem VW, protože dle něj je vše hezké pod koncernem VW
V tom případě jsou všechny naše diskuze zbytečné. Otázka je co by pro automobilový svět bylo tak skvělého na tom, že se Alfa sice dobře prodává, ale je to jen sice skvělá, ale po x-té jinak zabalená technika VW.
Inu,Jaguar a Tata -> kdo by to byl řekl,že :-! .Emoce jsou jedna strana mince,jde však - ať se to líbí nebo ne - zase jenom o ty prašule ;-).A ať už se na koncern koukáš jak chceš,tak je prostě finančně v kondici.
Vztaženo k současnosti ;-) .Je to sakra široký téma.Dle mne se koncern na evropském dvorku drží v dobré fin.formě poměrně dlouho a má tendenci růst-zatím,opakuji zatím,dobře našlápnuto.
Ale já když napíšeš něco s hlavou a patou pochválím vždycky (obecně kohokoliv, ve finále i blbečka). A na názor má každý právo.. S tím problém fakt nemám... já mám problém s tím, když se všeobecně ustupuje někomu a nebo něčemu, když se to všeobecně vnímá tak, že to tak je správný a že to tak má být a když se tlačí důraz na to být slušný za všech okolností i k tomu,kdo si to nezaslouží...
A ano..máš pravdu, dá se psát i slušně.. (to připomeň tomu novináři co tady kdysi stvořil ten článek první setkání s AR Guillietou, co pak musel do 3 hodin zmizet...
Nehodnotil jsem plusy nebo mínusy,ani aktuálnost případné koupě -> pouze finanční kondici koncernu s tím,že má již delší dobu finančně,kapitálově dobře našlápnuto! ;-)
Mě to přijde v poho kombinace. Alfa by se mohla soustředit na design, který má perfektní a VW zařídí aby to nebyla značka jenom pro movitější automechaniky. :-)
Nevidím nejmenší problém a sám bych byl zvědav, co by "nová" Alfa produkovala. Vzhledem k tomu, že VW očividně umí nainstalovat správného člověka do vedení, tak bych neměl obavu o fungování a zachování charakteru. Ostatně dobře je toto vidět u Lamborghini, které nikterak neslevilo ze svého stylu, pověsti, výrazu, jen se přizpůsobilo době a hlavně požadavku fungovat jako firma - přežít a efektivně působit na trhu. Lze za to samozřejmě děkovat také výborně vybranému Stephanu Winkelmannovi.
A ještě doplním, že Alfa by do koncernu zapadla daleko lépe než Seat. Automobilka obecně "nad" VW, ale "pod" Audi. V "plácání se" rádoby sportovně zaměřeného Seatu na, nebo pod úrovní Škody nevidím jako extra přínos.
Prosím redaktory váženého serveru auto.cz, aby opatrně nakládali s takhle výbušnými, vysoce rizikovými správami. Tipnul bych si, že momentálně doktoři na severu Čech a v centru Moravy zoufale bojují o záchranu života dvou pánů, kteřím tahle správička přivodila srdcovwou zástavu. ;-)
Nuž co, tak by holt Alfa byla pod VW - Volvo je pod Číňama, kolik zákazníků jim kvůli tomu uteklo? Jaguar má Tata - nevidím, že by to s ním šlo do kytek. Saab má Spyker - moment, tady je to vlastně blbý příklad, Saab si vlastně polepšil >:-[]
Jako náhrada polochromého Seatu na pozici sportovně-luxusní značky by se jim do portfolia celkem hodil. Otázka je, jak dlouho by trval přechod technologicky z vod Fiatu (motory, podvozky) na vod koncernu. A jestli se Fiatu spíš nevyplatí pokusit se zachránit spíš Alfu než Lanciu?
Alfa ma lepe naslapnuto nez Lancia... ale komu zvoni vice umiracek presne nevim...Stejne bych dal prednost Alfe jiz kvuli jmenu a lepsimu portfoliu, tedy rozmanitejsimu.
No upřímě, já jsem sice Alfu nevlastnil, nevlastním a v nejbižší době asi vlastnit nebudu, ale představa Alfy jako další značky VW mě jako nezaujatého člověka nijak neoslovuje. Byla by to zase po desáté jinak zabalená technika VW (uznávám, že skvělá). Prostě SEAT s jinou značkou na kapotě. Někoho možná vzrušuje představa, že ulice budou plné skvělých stejných aut. Mě moc ne. Já bych raději viděl Alfu, jako další možnou alternativu. To by s přechodem pod VW určitě nebyla. Ale uznávám, že moje plky Alfě prodeje neudělají.
Na jednu stranu jako fanoušek italských aut to beru jako katastrofu. Cuore Sportivo na podvozku lidovky :no: Stačí, že Lambo přišlo o "duši" a má v sobě virus z Ingolstadtu. Představa, že bude z Alfy to, čím je dnes Seat je děsivá, to bych si 100X radši přál, aby ta značka zanikla, než tohle! Na druhou stranu jako skalní fanoušek Lancie se ptám, co by to přineslo právě Lancii? Je neoddiskutovatelný fakt, že Lancia začala strádat právě v době, kdy Fiat koupil Alfu Romeo, Lancii zakázal sportovní image a účast v motorsportu a vše jen trochu sportovního přenechal Alfě:-( Pokud by Fiat prodal Alfu, mohl by investovat mnohem více prostředků do Lancie a snad jí vrátit i zašlou slávu :-) Nic bych si nepřál víc, než se dožít toho, jak Lancia znovu vyhrává v rally a její vozy je potěšení řídit! :yes: Stejně tak mi je jasný, že dokud bude pod jednou střechou s Alfou Romeo, tak se tak nikdy nestane... A ač mám Alfu rád, nikdy nebude mít nic radši, než Lancii:-))) :yes:
Lambo přišlo o duši ? A na to jsi přišel jak ? Virus Ingolstadt znamená co ? Mít solidní hospodářskou bilanci a věčně se nepotácet nad propastí krachu ? Hrozná nákaza.
Možná pro tebe. Pro mě to znamená mít supersportu na několik milionů půlku palubky z levnejch koncernovek :-O:no: Ona taková navigace z A4 se k Lamborghini výborně hodí, že... >:-[]
Purista jako ty, by o podobně zbytečných věcech, jako je navigace do SS neměl vůbec uvažovat a pokud na to rezignuje, je úplně jedno v jakém autě ta navi ještě je, hlavně když dobře funguje...
Tak, když už je to tady jedna zpráva za druhou o tom, kdo a o co má tak velký zájem, tak prosím, já bych zde taky jeden ventiloval.
Já tak nějak mám už delší dobu zájem o Leticii Castu. Řekl bych, že bychom se k sobě hodili a klidně bych ji přidal po bok mých přítelkyň. :-) (to bylo pro odlehčení a jako ukázka významu takové zprávy)
P.S. Tato zpráva se v médiích (myslím tu o VW a AR) objevuje vytrvale asi 3/4 roku. Je to kachna stále od stejného zdroje, fascinuje mě tedy, že je ještě někdo ochoten to zde psát. No, ale budiž, je konec srpna, tedy není o čem psát. A jinak je krásné, jak koncern VW dokáže ocenit kvalitu svých "soupeřů" :-)
P.S. Já bych VW doporučil, aby se třeba podíval spíše po Lexusu... ten by se mu do portfolia značek hodil také (konečně nějaké pěkně vypadající a spolehlivé auto) a nebo třeba Subaru (konečně pohon 4x4 co za něco stojí).
Takže ano.. Jako téma na potlach dobré..., ale stejně tak bychom sme se mohli zajímat o to, jestli náhodou nemá Fiat zájem o Audi (myslím, že by do koncernu celkem zapadlo). :yes:
Ty me bavis, Wolffiku, Lancia to pod kridly Fiatu dotahla od krasne a rally jezdici znacky (Lancia Delta) az k soucasnemu modelu s nazvem Lancia Delta, ktery je ovsem jen pro opravdu silne individualisty. V nabidce jsou 4 modely Lancie, ktere jsou si designove podobnejsi nez dve po sobe jdouci generace Golfu. A to je na vytribeny italsky design zalostne malo... Ta znacka mela mnohem vetsi potencial, nez aby paberkovala na domacim trhu.
No je hezky že tě bavím já, o tobě se to ale říct nedá. Taky bych Lancii rád viděl jinde, plány o tom taky nasvědčují. Lancia Delta je auto jako každé jiné, akorát je větší (na svoji třídu) a pohodlnější. To, že dává drtivá většina zájemců o takové auto konformnímu Golfu (a nebo levnému Meganu či dokonce Ceedu), už není můj problém. Já koupil Bravo a sem spokojený, kdyby v té době byla už Delta, tak ji klidně koupím, líbí se mi a je to skvělé auto (vylepšené a větší Bravo). Problém je v tom, že netrpím davovým syndromem, takže nemám potřebu kupovat to..co mají ostatní (teda pokud se mi to skutečně nelíbí a tam Octavii a Golfa do skupiny líbí opravdu neřadím).
Imho, když vyjela velká Lancia Thesis... tak ačkoliv to bylo jsitě skvělé auto.. větší zájem o něj nebyl. Lancia musí zvolit jinou taktiku.
P.S Ypsilon, Mussa, Delta nejsou vůbec špatné auta, problém lancie (a stále i do jisté míry AR) je neúpnost portofolia (a tady musím souhlasit s GTIm, který an to tak rád upozorňuje). Tedy Fiatmá problém v tom, uspokojit fleetové zákazníky a to už i v Itálii. Tady vidím zakopaného psa a to je první věc, kterás e musí změnit.
Doufám, že se na tom usilovně pracuje a že brzy podobné diskuze i z internetu zcela vymizí (i když není možné čekat modelové portfolio široké jako má VW). To bude trvat ještě asi dlouho (i když i ten koncern před deseti lety měl 20% portofolia, co má dnes)... Takže pokud bude Fiat pracovat, tak semáme do roku 2015 na co těšit (i nové AR a Lancie)
Vidím dobře tvůj náznak, že do 2015 by se Fiat (koncern) mohl vyrovnat VW (koncern) ? To je skoro jak hozená rukavice jejíž zvednutí bude vyžadovat nějaký finanční vklad (sázka).
No pokud vím, tak koncern VW má představu o 6,5 mil prodaných aut. Dnes má kolik? 4,8 mil.?
Fiat prodává ročně cca 2,1 mil aut ročně (před krizí to bylo cca 2,8 mil. , Chrysler teď nějakých 1,5 mil (přd krizí to bylo myslím i 3,5 mil.. Do roku 2015 má dojít k nárůstů prodeje o cca 0,8 mil. aut (Jen AR má mít nárůst o 300 000 aut). To není nereálné. Podle Seria Marchioneho přežijí jen ty automobilky co dají min. 4,5 mil. aut. Fiatu spolu s Chryslerem k tomu chybí právě to co sem psal.
VW to sice může dočasně finančně utáhnout, ale perspektivně nikoli. Pánové v VW mají značný apetiti a bezbřehé představy. Jediné, co by Alfě pod VW mohlo pomoci, je německý perfekcionismus a tlak na Bosche ohledně kvality pro Alfu. Alfa má perspektivu v tom, že čas a osobní zkušenosti přesvědčí duševně prostší jedince, že Alfa Romeo není italský křáp, co jezdí skvěle, dokud se nezastaví s kouřícím motorem u pangejtu. Taky k pochopení, že s nápravami Alfy nelze v Česku zacházet jako s nápravami Forda - italskou pistu tady povětšinou jaksi nemáme... No nic, nechám to vyhnít.
Pod tohle strizlive konstatovani se muze podepsat kazdy fanousek Alfy Romeo. :yes:
Ja bych jeste dodal, ze na trhu bude mit nepochybne znacnou vahu i to, ze stredni doba mezi poruchami se v pripade prevzeti Alfy koncernem VW prodlouzi z 1 mesice na 2 roky - a to je parametr, ktery trh rozpozna :yes:
Samozrejme, ze to spolu ponese nutnost vymeny nekvalitnich fiatackych motoru za nemeckou spolehlivost a duslednou kontrolu povestne nekvalitni iyalske prace.
Ať to s tímto záměrem dopadne jakkoliv, nemám na věc nějak vyhraněný názor. Z jedné strany lze vidět pozitiva ve smyslu záchrany zajímavé značky, z druhé strany obava z unifikace techniky je jistě oprávněná.
Co mě ovšem pobavilo jsou různé reakce:
Wolff: František Vomáčka z Dolních Břežan má zájem o koupi firmy Skanska. Myslí si, že yb koupě této švédské společnosti byla pro je s.r.o. velkou ctí.
Wolffe, čteš špatně, ta zpráva nezní "Alfa romeo má zájem o značku Volkswagen", je to naopak. ;-)
Euro89: Stačí, že Lambo přišlo o "duši" a má v sobě virus z Ingolstadtu.
Euro89, kolika lamby jsi jel, že tu blábolíš o ztrátách duše?
Pivrnec: Alfou lidé z velké části jezdí kvůli tomu že nesnáší výrobky koncernu VW!!!!!!!!! >:D >:D
Pivrnče, dospělí lidé si nekupují auto urč. značky z důvodu nenávisti k jiné značce. Nenávist u joudů tvého typu vzniká tím, že na olítaný "koncern" na rozdíl od olítané alfy nebyly hrachy, takže si jouda pořídí za pade 156ku a pak se tu v davu ostatních joudů přesvědčuje o své jedinečnosti a individualitě. A když pak ten jeho twinspark někde na D1 dostane naloženo od turbokamen v oktávce, je zle tím tuplem.
Řeči o výjimečném designu alfy konfrontovány s uniformitou (masky, světla atd.) VW. Tak nevím, máme tu dnes (GT a brera skončily) čtyři modelové řady alfy, 8C, 159, Giulietta, Mito. Vyjma výběhové 159, tato auta vypadají zepředu minimálně stejně unifikovaně, jako ten Volkswagen. A je téměř jisté, že i Giulia dostane předek ve stejném duchu. ;-)
Hezky jsi to shrnul, myslím, že opravdu jediná obava by v případě převzetí Alfy koncernem VW byla o ten stejný otočný knoflík ovládání světel... a já věřím, že ani to by VW nedopustilo. Naopak by se Alfy mohly stát poněkud mejnstrímovější záležitostí, což by našim silnicím IMHO prospělo... :yes:
Ale teď co sem se vrátil po výletě s Yetinou (a to je tak trochu koncernová extravagance), tak mohu kostatovat třeba to, že ovládání stahování oken je stále stejné jako bylo na Octáviích v 96 roce. No nevím, jestli by si současní majitelé AR tyhle auta kupovali... A to tedy pomíjím takové pro mě zásadní věci, jako otřesné gumové (ano gumové) řízení, nepřesné řazení a nepříjemně fungující klimatizace. O bederní opěře sedadel ani nemluvím... kdepak.. psát si tady může kdo chce co chce... Fiat dělá lepší auta než koncern a byla by škoda, kdyby v Evropě všechny automobilky skončily a byl zde jen unifikovaný koncern. Osobně bych se aspoň na nějakou dobu vrátil pravděpodobně k mazdě.
Cituji: "...A to tedy pomíjím takové pro mě zásadní věci, jako otřesné gumové (ano gumové) řízení, nepřesné řazení a nepříjemně fungující klimatizace..."
To píšeš o fiatech nebo o čem? Řídil jsem hodně novodobých škodovek včetně yetiho a ani jedna tímto neduhem rozhodně netrpí. Ale on jistě nebude problém v autě, ale v zaujatosti pisatele, to je jasný!
Abys byl v obraze, wolffova zkušenost s auty je v rámci jedné olítané mazdy a brava 1,6, následně turboletadla bravo 1,4t a pětistovky. Ostatní je fabulace, nemá smysl se tím zabývat. ;-)
No, vidíš, zrovna sháním novou verzi playstationu, mám nějakou vadnou, v té mojí totiž nejde nakonfigurovat bravo 1,4t tak, abych si dával v dlouhým táhlým šestiválcové áčtyřky k obědu. Prostě šmejd. ;-)
No jo, tak každý nemůže být dobrý řidič... někdo nepozná vůle řízení ani u škody 120.. natož u nového auta, kde jsou rozdíly minimální.. Bohužel pro koncernová auta rozdíly jsou. ;-)