Ekonomika
...spojeni koncernu a bazalkaru, to je na provaz, nemyslis? 😄 Me osobne to prijde jako zajimava kombinace, VW alfu asi pekne vycepuje. Co me ale opravdu zajima, jsou komentare GTIho, to bude obrat o 180 stupnu...no, bude tu opravdu veselo!
To bylo první, co mě při čtení titulku napadlo: co pan Hulákal a jeho vlezdo***kové ... vedle bravo Suzuki to bude Bravo Alfa Romeo >😁 >😁
Nikdo nevidí do účetnictví AR, ale než ji ztratit nadobro, ať ji vlastní třeba číňan...
Jojo, nejdřív tady brojíte proti zlevňování výroby a pak to chcete prodat číňanům, kteří jsou svými nároky na kvalitu notoricky známí >😁 >😁 >😁 Ale Alfě by to pomohlo, v Evropě by prodala 2000 ks Alfa Romeo Brera a v Peking 2000000 ks auta Alpa Rodeo Brepta... podobnost mezi auty ciste nahodna 😄
O čem tu sakra povídáte? Mluvíme o tradiční automobilce, která se leta potácí na hranici krachu a Fiat má sám se sebou tolik potíží, že neřeší ani Lancii, ani AR...
Naopak ja myslím že fiat se začíná stavět na nohy. Ale jestli jses zasvecenejsi,tak ti muj nazor nenutim😄.
Ale jo,můžeš se o těch potížích trochu rozepsat. Automobilka (koncern) je v černých číslech, spousta připravených nových modelů, návrat na severoamerický trh.... Jojo, ja tam vidím jen černou budoucnost a samá negativa...
Ano Alfa Romeo díky novým modelům je momentálně v červených číslech, ale tak strašné to není... Ano Fiat teď investoval x peněz do automobilky, kterou do pul roku vrati na americky trh, aby ji potom předal rovnou Němcům.. Výborný tah...
:yes😒br />
A nezapomeň dodat, že Fiat pak v podstatě jako jednoznačkový bude opravdu velmi velmi konkurenceschopný v rámci Evropy. Tedy ta automobilka,která je v současné době 5. na světě bude prodávat svoji nejlepší značku (nejlepší myslím vzhledem k potenciálu růstu). Pokud se o to někdo zajímá, tak právě AR má v plánech Sergia největší část na podílů růstu na trhu s cílem dosáhnout do roku 2015 prodat 4,5 mil aut.
Ano Alfa Romeo díky novým modelům je momentálně v červených číslech, ale tak strašné to není... Ano Fiat teď investoval x peněz do automobilky, kterou do pul roku vrati na americky trh, aby ji potom předal rovnou Němcům.. Výborný tah...
:yes😒br />
A nezapomeň dodat, že Fiat pak v podstatě jako jednoznačkový bude opravdu velmi velmi konkurenceschopný v rámci Evropy. Tedy ta automobilka,která je v současné době 5. na světě bude prodávat svoji nejlepší značku (nejlepší myslím vzhledem k potenciálu růstu). Pokud se o to někdo zajímá, tak právě AR má v plánech Sergia největší část na podílů růstu na trhu s cílem dosáhnout do roku 2015 prodat 4,5 mil aut.
Takže Wolffe, ještě jednou a zjednodušeně pro tvoje vedení (asi od Bosche)😒br />
Vývoj z celosvětově uznávané značky na výrobce několika málo aut LOKÁLNÍHO významu ti přijde jako pokrok? Mě nezajímají černá čísla, ale ústup z vydobitých pozic a ztráta prestiže...
Všechny 4 modely v současné nabídce jsou si podobné víc než dva stejné golfy od VW. Od dob Fulvie a Delty Integrale tomu taky říkáš pokrok?
Fiat Lancii defacto odepsal na úkor Alfy.... a o opaku mě nepřesvědčíš.
Vývoj z celosvětově uznávané značky na výrobce několika málo aut LOKÁLNÍHO významu ti přijde jako pokrok? Mě nezajímají černá čísla, ale ústup z vydobitých pozic a ztráta prestiže...
Všechny 4 modely v současné nabídce jsou si podobné víc než dva stejné golfy od VW. Od dob Fulvie a Delty Integrale tomu taky říkáš pokrok?
Fiat Lancii defacto odepsal na úkor Alfy.... a o opaku mě nepřesvědčíš.
Já o voze (Fiat AR) a ty o koze (Lancie).
Lancie je teď jako značka zakonzervovaná (to přiznal i Sergio). Je to ale po Fiatu nejúspěšnější značka na domácím trhu a zaplať pán Bůh. Objektivně... Lancie se nikdy mimo Itálii moc neprodávala. To, že to byly skvělý auta ti nevyvracím, já ti jen vyvracím to, že dnes by ty auta snad byly špatný. nejsou. Chceš - li Lancii, kup si ji a budeš spokojený.
Jinak tento stav konzervace samo nebude trvat věčně (bohužel modely od vyšší střední už budou americké - ale snad taky ne věčně, časy se mění)...
Lancie je teď jako značka zakonzervovaná (to přiznal i Sergio). Je to ale po Fiatu nejúspěšnější značka na domácím trhu a zaplať pán Bůh. Objektivně... Lancie se nikdy mimo Itálii moc neprodávala. To, že to byly skvělý auta ti nevyvracím, já ti jen vyvracím to, že dnes by ty auta snad byly špatný. nejsou. Chceš - li Lancii, kup si ji a budeš spokojený.
Jinak tento stav konzervace samo nebude trvat věčně (bohužel modely od vyšší střední už budou americké - ale snad taky ne věčně, časy se mění)...
Jo a ještě..pokud od sebe nerozeznáš modely Lancie... apk navrhuji očního lékaře. ANomají podobné masky (firemní identita - viděl si POlo, Golf....Touran...?),a le jinak se ty auta dost liší.. Z dálky se dá snad zaměnit jen Ypsilon s Mussou. A Ypsilon teď přijde v nové generaci a Mussa asi taky.
A pramálo záleží na tom, kdo z nás všech přispivatelů k tomu zaujme jakýkoliv názor, spíš na tom, zda AR přežije nebo ne.
Hlavně dle vyjádření nějakého: "analytik Jürgen Pieper z finančního ústavu Bankhaus Metzler"
my tady řešíme, že Alfa začíná montovat TSI a TDI. Je to jako by řekl náš Áda, že Alfa by bylahezká pod koncernem VW, protože dle něj je vše hezké pod koncernem VW
my tady řešíme, že Alfa začíná montovat TSI a TDI. Je to jako by řekl náš Áda, že Alfa by bylahezká pod koncernem VW, protože dle něj je vše hezké pod koncernem VW
Alfa a VW to snad ani nejde dohromady
Inu,Jaguar a Tata -> kdo by to byl řekl,že :-! .Emoce jsou jedna strana mince,jde však - ať se to líbí nebo ne - zase jenom o ty prašule 😉.A ať už se na koncern koukáš jak chceš,tak je prostě finančně v kondici.
Jojo, to byla Toyota tak asi před rokem taky, vlastně na tom byla ještě mnohem líp...
Vztaženo k současnosti 😉 .Je to sakra široký téma.Dle mne se koncern na evropském dvorku drží v dobré fin.formě poměrně dlouho a má tendenci růst-zatím,opakuji zatím,dobře našlápnuto.
Nemyslím si, že je koupě Alfy Volkswagenem tak aktuálni téma, jak to částečně vyznívá z článku..., a když tak ještě podstatně později...
Spíše vůbec žádné informace naznačující, že by se tak mělo stát, tam nejsou. Jen slovo nějakého analytika z banky.
Příjde mi to jako novinářská kachna... ono je taky okurková sezona, co si budeme nalhávat.
Příjde mi to jako novinářská kachna... ono je taky okurková sezona, co si budeme nalhávat.
Nokonečně někdo umí číst a počítat do pěti. :yes: Bravo šerloku 😉
Jo je to tak.. Ta zpráva je imho stará jak Jetuzalém..
Jo je to tak.. Ta zpráva je imho stará jak Jetuzalém..
Až si přečteš to, co jsem ti napsal o pár příspěvků výše, tak mě tak nepochválíš >😁
Aspoň můžeš vidět, že to jde napsat i slušně, bez vzteku a nadávek 😒
Aspoň můžeš vidět, že to jde napsat i slušně, bez vzteku a nadávek 😒
Ale já když napíšeš něco s hlavou a patou pochválím vždycky (obecně kohokoliv, ve finále i blbečka). A na názor má každý právo.. S tím problém fakt nemám... já mám problém s tím, když se všeobecně ustupuje někomu a nebo něčemu, když se to všeobecně vnímá tak, že to tak je správný a že to tak má být a když se tlačí důraz na to být slušný za všech okolností i k tomu,kdo si to nezaslouží...
A ano..máš pravdu, dá se psát i slušně.. (to připomeň tomu novináři co tady kdysi stvořil ten článek první setkání s AR Guillietou, co pak musel do 3 hodin zmizet...
A ano..máš pravdu, dá se psát i slušně.. (to připomeň tomu novináři co tady kdysi stvořil ten článek první setkání s AR Guillietou, co pak musel do 3 hodin zmizet...
líbí se mi to označení v článku, doteď byla Alfa mainstream a ted co má o ni zájem VW je to najednou luxusní značka 😉 >😁
To by byla pecka. Italský design, německá kvalita. To by mohlo Alfu dostat opět na výsluní.
spíš do hrobu , ne jako auto, ale jako to co ztělesňuje ;-\
Nevidím nejmenší problém a sám bych byl zvědav, co by "nová" Alfa produkovala. Vzhledem k tomu, že VW očividně umí nainstalovat správného člověka do vedení, tak bych neměl obavu o fungování a zachování charakteru. Ostatně dobře je toto vidět u Lamborghini, které nikterak neslevilo ze svého stylu, pověsti, výrazu, jen se přizpůsobilo době a hlavně požadavku fungovat jako firma - přežít a efektivně působit na trhu. Lze za to samozřejmě děkovat také výborně vybranému Stephanu Winkelmannovi.
A ještě doplním, že Alfa by do koncernu zapadla daleko lépe než Seat. Automobilka obecně "nad" VW, ale "pod" Audi. V "plácání se" rádoby sportovně zaměřeného Seatu na, nebo pod úrovní Škody nevidím jako extra přínos.
A ještě doplním, že Alfa by do koncernu zapadla daleko lépe než Seat. Automobilka obecně "nad" VW, ale "pod" Audi. V "plácání se" rádoby sportovně zaměřeného Seatu na, nebo pod úrovní Škody nevidím jako extra přínos.
...dokud neudělá tiskové přohlášení místní ředitel Fiat S.p.A. Počítám ovšem, že tímto článkem začala v Turínu celozávodní dovolená.
Nevite na kterou znacku je registrovany patent na MultiAir?
Prosím redaktory váženého serveru auto.cz, aby opatrně nakládali s takhle výbušnými, vysoce rizikovými správami. Tipnul bych si, že momentálně doktoři na severu Čech a v centru Moravy zoufale bojují o záchranu života dvou pánů, kteřím tahle správička přivodila srdcovwou zástavu. 😉
Nuž co, tak by holt Alfa byla pod VW - Volvo je pod Číňama, kolik zákazníků jim kvůli tomu uteklo? Jaguar má Tata - nevidím, že by to s ním šlo do kytek. Saab má Spyker - moment, tady je to vlastně blbý příklad, Saab si vlastně polepšil >😒]
Jako náhrada polochromého Seatu na pozici sportovně-luxusní značky by se jim do portfolia celkem hodil. Otázka je, jak dlouho by trval přechod technologicky z vod Fiatu (motory, podvozky) na vod koncernu. A jestli se Fiatu spíš nevyplatí pokusit se zachránit spíš Alfu než Lanciu?
Nuž co, tak by holt Alfa byla pod VW - Volvo je pod Číňama, kolik zákazníků jim kvůli tomu uteklo? Jaguar má Tata - nevidím, že by to s ním šlo do kytek. Saab má Spyker - moment, tady je to vlastně blbý příklad, Saab si vlastně polepšil >😒]
Jako náhrada polochromého Seatu na pozici sportovně-luxusní značky by se jim do portfolia celkem hodil. Otázka je, jak dlouho by trval přechod technologicky z vod Fiatu (motory, podvozky) na vod koncernu. A jestli se Fiatu spíš nevyplatí pokusit se zachránit spíš Alfu než Lanciu?
No upřímě, já jsem sice Alfu nevlastnil, nevlastním a v nejbižší době asi vlastnit nebudu, ale představa Alfy jako další značky VW mě jako nezaujatého člověka nijak neoslovuje. Byla by to zase po desáté jinak zabalená technika VW (uznávám, že skvělá). Prostě SEAT s jinou značkou na kapotě. Někoho možná vzrušuje představa, že ulice budou plné skvělých stejných aut. Mě moc ne. Já bych raději viděl Alfu, jako další možnou alternativu. To by s přechodem pod VW určitě nebyla. Ale uznávám, že moje plky Alfě prodeje neudělají.
Tak pozor, tady už končí sranda, tímto tempem to tu bude za chvíli jedna velká zk...... rodinka >😁
Svý výhody to ale má, ještě by VW mohl koupit Renault a můžu to vzít všechno jednou ranou 😄
Svý výhody to ale má, ještě by VW mohl koupit Renault a můžu to vzít všechno jednou ranou 😄
Myslenka AR pod VW je daloko smyslupnejsi nez predstava treba Geely co koupila nedavno Volvo by se sapala po AR.
Tady se nakonec bude muset vybrat nejmensi zlo... ... ... a jelikoz BMW a MB nepripadaji v uvahu radeji Evropsky koncern nez Cinka automobilka.
Tady se nakonec bude muset vybrat nejmensi zlo... ... ... a jelikoz BMW a MB nepripadaji v uvahu radeji Evropsky koncern nez Cinka automobilka.
Na jednu stranu jako fanoušek italských aut to beru jako katastrofu. Cuore Sportivo na podvozku lidovky :no: Stačí, že Lambo přišlo o "duši" a má v sobě virus z Ingolstadtu. Představa, že bude z Alfy to, čím je dnes Seat je děsivá, to bych si 100X radši přál, aby ta značka zanikla, než tohle! Na druhou stranu jako skalní fanoušek Lancie se ptám, co by to přineslo právě Lancii? Je neoddiskutovatelný fakt, že Lancia začala strádat právě v době, kdy Fiat koupil Alfu Romeo, Lancii zakázal sportovní image a účast v motorsportu a vše jen trochu sportovního přenechal Alfě😒 Pokud by Fiat prodal Alfu, mohl by investovat mnohem více prostředků do Lancie a snad jí vrátit i zašlou slávu 😄 Nic bych si nepřál víc, než se dožít toho, jak Lancia znovu vyhrává v rally a její vozy je potěšení řídit! :yes: Stejně tak mi je jasný, že dokud bude pod jednou střechou s Alfou Romeo, tak se tak nikdy nestane... A ač mám Alfu rád, nikdy nebude mít nic radši, než Lancii😃) :yes:
Lambo přišlo o duši ? A na to jsi přišel jak ? Virus Ingolstadt znamená co ? Mít solidní hospodářskou bilanci a věčně se nepotácet nad propastí krachu ? Hrozná nákaza.
Možná pro tebe. Pro mě to znamená mít supersportu na několik milionů půlku palubky z levnejch koncernovek 😲 :no: Ona taková navigace z A4 se k Lamborghini výborně hodí, že... >😒]
Tak, když už je to tady jedna zpráva za druhou o tom, kdo a o co má tak velký zájem, tak prosím, já bych zde taky jeden ventiloval.
Já tak nějak mám už delší dobu zájem o Leticii Castu. Řekl bych, že bychom se k sobě hodili a klidně bych ji přidal po bok mých přítelkyň. 😄 (to bylo pro odlehčení a jako ukázka významu takové zprávy)
P.S. Tato zpráva se v médiích (myslím tu o VW a AR) objevuje vytrvale asi 3/4 roku. Je to kachna stále od stejného zdroje, fascinuje mě tedy, že je ještě někdo ochoten to zde psát. No, ale budiž, je konec srpna, tedy není o čem psát. A jinak je krásné, jak koncern VW dokáže ocenit kvalitu svých "soupeřů" 😄
P.S. Já bych VW doporučil, aby se třeba podíval spíše po Lexusu... ten by se mu do portfolia značek hodil také (konečně nějaké pěkně vypadající a spolehlivé auto) a nebo třeba Subaru (konečně pohon 4x4 co za něco stojí).
Takže ano.. Jako téma na potlach dobré..., ale stejně tak bychom sme se mohli zajímat o to, jestli náhodou nemá Fiat zájem o Audi (myslím, že by do koncernu celkem zapadlo). :yes:
Já tak nějak mám už delší dobu zájem o Leticii Castu. Řekl bych, že bychom se k sobě hodili a klidně bych ji přidal po bok mých přítelkyň. 😄 (to bylo pro odlehčení a jako ukázka významu takové zprávy)
P.S. Tato zpráva se v médiích (myslím tu o VW a AR) objevuje vytrvale asi 3/4 roku. Je to kachna stále od stejného zdroje, fascinuje mě tedy, že je ještě někdo ochoten to zde psát. No, ale budiž, je konec srpna, tedy není o čem psát. A jinak je krásné, jak koncern VW dokáže ocenit kvalitu svých "soupeřů" 😄
P.S. Já bych VW doporučil, aby se třeba podíval spíše po Lexusu... ten by se mu do portfolia značek hodil také (konečně nějaké pěkně vypadající a spolehlivé auto) a nebo třeba Subaru (konečně pohon 4x4 co za něco stojí).
Takže ano.. Jako téma na potlach dobré..., ale stejně tak bychom sme se mohli zajímat o to, jestli náhodou nemá Fiat zájem o Audi (myslím, že by do koncernu celkem zapadlo). :yes:
Nemyslím si že by se kterákoli značka hrnula pod křídla Fiatu, když se podívám na Lancii... to uz i ta Dacia pod Renaultem je na tom lip >😁
Lancia je na rozdíl od mnoha jiných v černých číslech (a to se prodává převážně na domácím trhu). Ještě nějaká připomínka?
Ty me bavis, Wolffiku, Lancia to pod kridly Fiatu dotahla od krasne a rally jezdici znacky (Lancia Delta) az k soucasnemu modelu s nazvem Lancia Delta, ktery je ovsem jen pro opravdu silne individualisty. V nabidce jsou 4 modely Lancie, ktere jsou si designove podobnejsi nez dve po sobe jdouci generace Golfu. A to je na vytribeny italsky design zalostne malo... Ta znacka mela mnohem vetsi potencial, nez aby paberkovala na domacim trhu.
No je hezky že tě bavím já, o tobě se to ale říct nedá. Taky bych Lancii rád viděl jinde, plány o tom taky nasvědčují. Lancia Delta je auto jako každé jiné, akorát je větší (na svoji třídu) a pohodlnější. To, že dává drtivá většina zájemců o takové auto konformnímu Golfu (a nebo levnému Meganu či dokonce Ceedu), už není můj problém. Já koupil Bravo a sem spokojený, kdyby v té době byla už Delta, tak ji klidně koupím, líbí se mi a je to skvělé auto (vylepšené a větší Bravo). Problém je v tom, že netrpím davovým syndromem, takže nemám potřebu kupovat to..co mají ostatní (teda pokud se mi to skutečně nelíbí a tam Octavii a Golfa do skupiny líbí opravdu neřadím).
Imho, když vyjela velká Lancia Thesis... tak ačkoliv to bylo jsitě skvělé auto.. větší zájem o něj nebyl. Lancia musí zvolit jinou taktiku.
P.S Ypsilon, Mussa, Delta nejsou vůbec špatné auta, problém lancie (a stále i do jisté míry AR) je neúpnost portofolia (a tady musím souhlasit s GTIm, který an to tak rád upozorňuje). Tedy Fiatmá problém v tom, uspokojit fleetové zákazníky a to už i v Itálii. Tady vidím zakopaného psa a to je první věc, kterás e musí změnit.
Doufám, že se na tom usilovně pracuje a že brzy podobné diskuze i z internetu zcela vymizí (i když není možné čekat modelové portfolio široké jako má VW). To bude trvat ještě asi dlouho (i když i ten koncern před deseti lety měl 20% portofolia, co má dnes)... Takže pokud bude Fiat pracovat, tak semáme do roku 2015 na co těšit (i nové AR a Lancie)
Imho, když vyjela velká Lancia Thesis... tak ačkoliv to bylo jsitě skvělé auto.. větší zájem o něj nebyl. Lancia musí zvolit jinou taktiku.
P.S Ypsilon, Mussa, Delta nejsou vůbec špatné auta, problém lancie (a stále i do jisté míry AR) je neúpnost portofolia (a tady musím souhlasit s GTIm, který an to tak rád upozorňuje). Tedy Fiatmá problém v tom, uspokojit fleetové zákazníky a to už i v Itálii. Tady vidím zakopaného psa a to je první věc, kterás e musí změnit.
Doufám, že se na tom usilovně pracuje a že brzy podobné diskuze i z internetu zcela vymizí (i když není možné čekat modelové portfolio široké jako má VW). To bude trvat ještě asi dlouho (i když i ten koncern před deseti lety měl 20% portofolia, co má dnes)... Takže pokud bude Fiat pracovat, tak semáme do roku 2015 na co těšit (i nové AR a Lancie)
Vidím dobře tvůj náznak, že do 2015 by se Fiat (koncern) mohl vyrovnat VW (koncern) ? To je skoro jak hozená rukavice jejíž zvednutí bude vyžadovat nějaký finanční vklad (sázka).
No pokud vím, tak koncern VW má představu o 6,5 mil prodaných aut. Dnes má kolik? 4,8 mil.?
Fiat prodává ročně cca 2,1 mil aut ročně (před krizí to bylo cca 2,8 mil. , Chrysler teď nějakých 1,5 mil (přd krizí to bylo myslím i 3,5 mil.. Do roku 2015 má dojít k nárůstů prodeje o cca 0,8 mil. aut (Jen AR má mít nárůst o 300 000 aut). To není nereálné. Podle Seria Marchioneho přežijí jen ty automobilky co dají min. 4,5 mil. aut. Fiatu spolu s Chryslerem k tomu chybí právě to co sem psal.
Fiat prodává ročně cca 2,1 mil aut ročně (před krizí to bylo cca 2,8 mil. , Chrysler teď nějakých 1,5 mil (přd krizí to bylo myslím i 3,5 mil.. Do roku 2015 má dojít k nárůstů prodeje o cca 0,8 mil. aut (Jen AR má mít nárůst o 300 000 aut). To není nereálné. Podle Seria Marchioneho přežijí jen ty automobilky co dají min. 4,5 mil. aut. Fiatu spolu s Chryslerem k tomu chybí právě to co sem psal.
VW to sice může dočasně finančně utáhnout, ale perspektivně nikoli. Pánové v VW mají značný apetiti a bezbřehé představy. Jediné, co by Alfě pod VW mohlo pomoci, je německý perfekcionismus a tlak na Bosche ohledně kvality pro Alfu. Alfa má perspektivu v tom, že čas a osobní zkušenosti přesvědčí duševně prostší jedince, že Alfa Romeo není italský křáp, co jezdí skvěle, dokud se nezastaví s kouřícím motorem u pangejtu. Taky k pochopení, že s nápravami Alfy nelze v Česku zacházet jako s nápravami Forda - italskou pistu tady povětšinou jaksi nemáme... No nic, nechám to vyhnít.
je to kačice.. se nevzrušuj.
Hele uklidní tě tohle (síla a hodnota je zhruba stejná jako té zprávy na hlavní stránce)?
František Vomáčka z Dolních Břežan má zájem o koupi firmy Skanska. Myslí si, že yb koupě této švédské společnosti byla pro je s.r.o. velkou ctí.
😉
Teda...pokud by byla Skanska na prodej... (originál té zprávy je i přesně v tomto tónu)... 😉
Hele uklidní tě tohle (síla a hodnota je zhruba stejná jako té zprávy na hlavní stránce)?
František Vomáčka z Dolních Břežan má zájem o koupi firmy Skanska. Myslí si, že yb koupě této švédské společnosti byla pro je s.r.o. velkou ctí.
😉
Teda...pokud by byla Skanska na prodej... (originál té zprávy je i přesně v tomto tónu)... 😉
Prosím vezměte Alfu italům než ji zničí. Z vykulenců budou zase nádhery ve stylu 159ky.
Pod tohle strizlive konstatovani se muze podepsat kazdy fanousek Alfy Romeo. :yes😒br />
Ja bych jeste dodal, ze na trhu bude mit nepochybne znacnou vahu i to, ze stredni doba mezi poruchami se v pripade prevzeti Alfy koncernem VW prodlouzi z 1 mesice na 2 roky - a to je parametr, ktery trh rozpozna :yes😒br />
Samozrejme, ze to spolu ponese nutnost vymeny nekvalitnich fiatackych motoru za nemeckou spolehlivost a duslednou kontrolu povestne nekvalitni iyalske prace.
Ja bych jeste dodal, ze na trhu bude mit nepochybne znacnou vahu i to, ze stredni doba mezi poruchami se v pripade prevzeti Alfy koncernem VW prodlouzi z 1 mesice na 2 roky - a to je parametr, ktery trh rozpozna :yes😒br />
Samozrejme, ze to spolu ponese nutnost vymeny nekvalitnich fiatackych motoru za nemeckou spolehlivost a duslednou kontrolu povestne nekvalitni iyalske prace.
Ať to s tímto záměrem dopadne jakkoliv, nemám na věc nějak vyhraněný názor. Z jedné strany lze vidět pozitiva ve smyslu záchrany zajímavé značky, z druhé strany obava z unifikace techniky je jistě oprávněná.
Co mě ovšem pobavilo jsou různé reakce😒br />
Wolff: František Vomáčka z Dolních Břežan má zájem o koupi firmy Skanska. Myslí si, že yb koupě této švédské společnosti byla pro je s.r.o. velkou ctí.
Wolffe, čteš špatně, ta zpráva nezní "Alfa romeo má zájem o značku Volkswagen", je to naopak. 😉
Euro89: Stačí, že Lambo přišlo o "duši" a má v sobě virus z Ingolstadtu.
Euro89, kolika lamby jsi jel, že tu blábolíš o ztrátách duše?
Pivrnec: Alfou lidé z velké části jezdí kvůli tomu že nesnáší výrobky koncernu VW!!!!!!!!! >😁 >😁
Pivrnče, dospělí lidé si nekupují auto urč. značky z důvodu nenávisti k jiné značce. Nenávist u joudů tvého typu vzniká tím, že na olítaný "koncern" na rozdíl od olítané alfy nebyly hrachy, takže si jouda pořídí za pade 156ku a pak se tu v davu ostatních joudů přesvědčuje o své jedinečnosti a individualitě. A když pak ten jeho twinspark někde na D1 dostane naloženo od turbokamen v oktávce, je zle tím tuplem.
Řeči o výjimečném designu alfy konfrontovány s uniformitou (masky, světla atd.) VW. Tak nevím, máme tu dnes (GT a brera skončily) čtyři modelové řady alfy, 8C, 159, Giulietta, Mito. Vyjma výběhové 159, tato auta vypadají zepředu minimálně stejně unifikovaně, jako ten Volkswagen. A je téměř jisté, že i Giulia dostane předek ve stejném duchu. 😉
Co mě ovšem pobavilo jsou různé reakce😒br />
Wolff: František Vomáčka z Dolních Břežan má zájem o koupi firmy Skanska. Myslí si, že yb koupě této švédské společnosti byla pro je s.r.o. velkou ctí.
Wolffe, čteš špatně, ta zpráva nezní "Alfa romeo má zájem o značku Volkswagen", je to naopak. 😉
Euro89: Stačí, že Lambo přišlo o "duši" a má v sobě virus z Ingolstadtu.
Euro89, kolika lamby jsi jel, že tu blábolíš o ztrátách duše?
Pivrnec: Alfou lidé z velké části jezdí kvůli tomu že nesnáší výrobky koncernu VW!!!!!!!!! >😁 >😁
Pivrnče, dospělí lidé si nekupují auto urč. značky z důvodu nenávisti k jiné značce. Nenávist u joudů tvého typu vzniká tím, že na olítaný "koncern" na rozdíl od olítané alfy nebyly hrachy, takže si jouda pořídí za pade 156ku a pak se tu v davu ostatních joudů přesvědčuje o své jedinečnosti a individualitě. A když pak ten jeho twinspark někde na D1 dostane naloženo od turbokamen v oktávce, je zle tím tuplem.
Řeči o výjimečném designu alfy konfrontovány s uniformitou (masky, světla atd.) VW. Tak nevím, máme tu dnes (GT a brera skončily) čtyři modelové řady alfy, 8C, 159, Giulietta, Mito. Vyjma výběhové 159, tato auta vypadají zepředu minimálně stejně unifikovaně, jako ten Volkswagen. A je téměř jisté, že i Giulia dostane předek ve stejném duchu. 😉
Hezky jsi to shrnul, myslím, že opravdu jediná obava by v případě převzetí Alfy koncernem VW byla o ten stejný otočný knoflík ovládání světel... a já věřím, že ani to by VW nedopustilo. Naopak by se Alfy mohly stát poněkud mejnstrímovější záležitostí, což by našim silnicím IMHO prospělo... :yes:
Tak já ti nevím...
Ale teď co sem se vrátil po výletě s Yetinou (a to je tak trochu koncernová extravagance), tak mohu kostatovat třeba to, že ovládání stahování oken je stále stejné jako bylo na Octáviích v 96 roce. No nevím, jestli by si současní majitelé AR tyhle auta kupovali... A to tedy pomíjím takové pro mě zásadní věci, jako otřesné gumové (ano gumové) řízení, nepřesné řazení a nepříjemně fungující klimatizace. O bederní opěře sedadel ani nemluvím... kdepak.. psát si tady může kdo chce co chce... Fiat dělá lepší auta než koncern a byla by škoda, kdyby v Evropě všechny automobilky skončily a byl zde jen unifikovaný koncern. Osobně bych se aspoň na nějakou dobu vrátil pravděpodobně k mazdě.
Ale teď co sem se vrátil po výletě s Yetinou (a to je tak trochu koncernová extravagance), tak mohu kostatovat třeba to, že ovládání stahování oken je stále stejné jako bylo na Octáviích v 96 roce. No nevím, jestli by si současní majitelé AR tyhle auta kupovali... A to tedy pomíjím takové pro mě zásadní věci, jako otřesné gumové (ano gumové) řízení, nepřesné řazení a nepříjemně fungující klimatizace. O bederní opěře sedadel ani nemluvím... kdepak.. psát si tady může kdo chce co chce... Fiat dělá lepší auta než koncern a byla by škoda, kdyby v Evropě všechny automobilky skončily a byl zde jen unifikovaný koncern. Osobně bych se aspoň na nějakou dobu vrátil pravděpodobně k mazdě.
Cituji: "...A to tedy pomíjím takové pro mě zásadní věci, jako otřesné gumové (ano gumové) řízení, nepřesné řazení a nepříjemně fungující klimatizace..."
To píšeš o fiatech nebo o čem? Řídil jsem hodně novodobých škodovek včetně yetiho a ani jedna tímto neduhem rozhodně netrpí. Ale on jistě nebude problém v autě, ale v zaujatosti pisatele, to je jasný!
To píšeš o fiatech nebo o čem? Řídil jsem hodně novodobých škodovek včetně yetiho a ani jedna tímto neduhem rozhodně netrpí. Ale on jistě nebude problém v autě, ale v zaujatosti pisatele, to je jasný!
Abys byl v obraze, wolffova zkušenost s auty je v rámci jedné olítané mazdy a brava 1,6, následně turboletadla bravo 1,4t a pětistovky. Ostatní je fabulace, nemá smysl se tím zabývat. 😉
á pániček se rozepsl..
tak a ještě by to tedy chtělo "reálné" tvoje zkušenosti... A playstation se fakt nepočítá...
tak a ještě by to tedy chtělo "reálné" tvoje zkušenosti... A playstation se fakt nepočítá...
No, vidíš, zrovna sháním novou verzi playstationu, mám nějakou vadnou, v té mojí totiž nejde nakonfigurovat bravo 1,4t tak, abych si dával v dlouhým táhlým šestiválcové áčtyřky k obědu. Prostě šmejd. 😉
>😒]
Jinak první odhady prodejů Jůlinky jsou slušné (v Itálii za 3 měsíce 22 tisíc objednávek), tak snad jí Marchione ještě dá (x-tou) šanci....
AR potenciál určitě má, ale nemá samostatnost á la Ferrari a je srážena impotencí Fiatu. Včera jsem si prohlížel Giu naživo, bílá ji absolutně nesedne zepředu, kdy má příliš prázdný výraz, jinak je moc pěkná. Navíc s konečně hezkým interiérem.
A opravdu si myslíš, že s prodejem Alfy by se z ní mávnutím kouzelného proutku stala ze dne na den německá automobilka ? Směšné.
>😒]
P.S. Vidím, že máme jednu osobnost v profilu společnou, jen ti u toho tvého "Rohla", chybí jedno "r", je to předposlední písmeno v příjmení...
Nezlob se ty, ale podle toho co píšeš to tak vypadá a vlastně docela i podle profilu..., teda kromě těch neitalských osobností, to musím uznat...
Jinak pivrnci co si tady v diskuzi psal, musím s Tebou víceméně souhlasit. Asi bych německou Alfu nezkousl, italové umějí dělat auta s jistým šmrnce, který němcům prostě chybí a ne nadarmo se říká, že Alfa je emotivní značka. Nechi žádnou Alfu TDI se sedačkama z Octávky RS, Alfa je skvělá taková jaká je, má svoje chybičky (jako italové všeobecně) ale třeba kdyby se "po německu" odstranily, jistě by se našli nějaké jiné a pokud budu mluvit za sebe, radši budu mít italské auto s chybami, které k nim patří, než německé s německými nedostatky.
A ač jsem velký příznivce Lancie, radši bych Volkswagenu obětoval právě Lancii, protože je mi líto, že na Fiat tak nějak kašle a VW by s ní možná dokázal alespon z marketingového hlediska poradit líp. Alfa neumírá, naopak, má nové modely, dobré modely, žádáné modely a její prodeje vzhledem k individualistickému zaměření (a tomu odpovídající ceně) vůbec nejsou špatné.... což se bohužel o Lancii říct nedá.
Víš jaké auto jsem poprvé v životě sám řídil? Skvělý Fiat 128 rally!
Poprvé jsem byl v Itálii (skoro na měsíc) už v polovině 80tých let. Znám tam spoustu lidí a jakš takš se tam i domluvím...
Najdi mi ve zdejších diskusích něco konkrétního, kdy se pohrdavě
(s "odporem") vyjadřuju na adresu té "Itálie" a její automobilové produkce...
To co tu napsal pivrnec je prostě "omezený" projev ultranfans a je jedno o jakou značku se zrovna jedná. Kdyby totiž měli kupovat Italové jakoukoli německou značku, bude to pro mě rozhodně tisickrát přijatelnější, než kdyby měla úplně skončit, nebo ji měli koupit třeba Asiati..., člověk musí mít aspoň trošku nadhled, jsou to přece pořád "jen" auta a psát tu např. o případném zneuctění Alfy VauWéčkem, je mírně řečeno velmi dětinské...
P.S.Zdejší boje "za Itálii" vedené stylem totálně zmateného wolffa jsou mnohem spíš "italskou" ostudou, než projevem rozumné hrdosti. "Bojovat" za Itálii stylem, že se vymezuju vůči úspěšnějším na trhu je prostě směšné. Umění je uznat soupeře a "bojovat" s ním vlastními "zbraněmi", ne tu vykřikovat, že jeho (úspěšné) "zbraně" jsou o ničem...
A proto mám celý podnik v italském stylu, včetně názvů naprosté většiny produktů..., jako třeba Imola, Merano, Rimini, Livorno, Bormio, MonteCatini, Santa Catarina..., prostě typický zarytý odpůrce... >😁
Ale co, za chvíli to bude ubermainstreamová značka, nebo kdo ví co dottore vymyslí. Necháme se překvapit. >😁
už se těším až tam místo té posrané 2,4 JTD napasuju 2,0 Tdi PD >😒]
Alfa 156 2.4JTD bude mít zřejmě o hodně více než jen 20tis. :-!
Na jednu stranu máš pravdu, jsou to "jen" auta, na druhou stranu mnoho z nás, jakožto velcí fanoušci aut (je jedno jakých) se mnohdy na auta díváme jinak, než jen jako na spotřební zboží, přibližovadlo, dopravní prostředek. O to víc je to pak silnější, pokud někdo má náklonnost k určité značce (či koncernu), jako právě v případě Alf. Mnoho z těch, kteří mají rádi Alfy, nemají rádi jen to auto samotné, ale jakousi "atmosféru" toho všeho, nebo já nevím jak to správně nazvat. Zkrátka jsou to srdcaři. Alfu mají rádi (a mluvím i za sebe) proto, jaká je se vším všudy. Koncern VW je úplně o nečem jiném, proto právě taky příznivci koncernu Fiat a VW jsou najčastěji v rozporu. Zneuctění Alfy může být chápáno tak, že Alfisti jsou často odpůrci koncernu VW, takže v očích mnoha fanoušků by Alfa tzv. přešla na úplně opačný břeh, ikdyž se to na první pohled tak zdát nemusí. Víceméně nejde jen o auta jako taková, jde o koníček, osobní náklonnost k nečemu, k nějakému stylu, vizi....
Jeden z největších problémů zdejších diskusí (ale nejen těch) je zobecňování, což právě také statečně předvádíš. Mluvit např. o koncernu VW (v souvislodti s auty) obecně, je naprosto mimo a dokazuje to, že tzv. koncernovým odpůrcům nejde o věcnou debatu o konkrétních vozech, ale především o to vymezit se vůči něčemu "imaginárnímu", vůči určitému druhu zla, které může za "neúspěch" druhých a proti kterému je nutno bojovat, protože "ohrožuje" jejich zidealizovanou značku a nepřímo jej podporuje (kupováním jejich produktů) spousta lidí, kteří musí být velmi pravděpodobně bez ducha, fantazie a vkusu...
Ale co je to vlastně ten hrozný a nudný koncern a jaké auta vyrábí? Budeme jej soudit podle značky VW, Audi, Seat, Škoda, nebo Bentley, případně Lambo, nebo snad pomalu už spíš podle Porsche? A podle jakých aut budeme soudit jednotlivé značky koncernu? Třeba VW. Podle Foxe, Touaregu, Golfa..., nebo podle Golfa GTI a Scirocca? Opravdu jsou si koncernové značky a jejich jednotlivé produkty tak podobné, aby se dalo (v souvislosti s auty) hovořit o koncernu tak obecně jak je to tu běžné...?
P.S. Vážně si myslíš (když už sme u toho), že si "objektivní" a k tomu, že se s tebou dá diskutovat? Dyť ty nemáš absolutně o ničem přehled, jeden den tady plkáš to a druhý den zas ono a pokud se ti to nehodí, tak plkáš dle svého vzrou zase něco jiného...
U kašpara s nickem GTI se člověk pobaví, ale dyť ty a tvoji kamarádi tady x krát píšeš jako o cigánech a teď tady píšeš tyhle ***.
Nevím, jestli si fakt nevidíš už ani do huby, ale co ty seš za člověka, to bych fakt asi nenašel ani na stavbě (pokud ybch tam heldal)... No hold, pokud je potřeba léčit své malinké ego, pak je k tomu asi internet dobrý. Užij si to.
Nejsem taky velkým fanouškem koncernu, resp. nic proti němu nemám, jsou to velmi dobrá auta, je dobře, že tady je, nastavuje taky určitá měřítka.
Ale to, co ty tady předvádíš v diskuzi, obzvlášť tímhle posledním příspěvkem, to je humus a docela mi příjde líto, že právě takoví jako ty dělají Fiatu ostudu.
Je však nutno si s tále opakovat, že kvalitu auta nedělají ti, co nima jezdí nebo o nich diskutují, ale ti, co ta auta projektují a vyrábějí, jinak bych si nic italského nemohl koupit.
Bohužel takovéhle fanoušky má každá značka, stejně jako každý fotbalový klub... 8-s :no: :no: :no: :no:
Je mi úplně jedno kdo si co myslí...
Já už podobných sraček za svůj život slyšel tolik, že o deset víc, mě opravdu nevykolejí.
Prostě jsou tady lidi, se kterýma si nikdy brát servítky nebudu, protože sem chodí záměrně škodit a taky mám ohlasy a vím o tom, že už to mnoho lidí (možná ne tak zatvrzelých jako právě ty) pochopilo.
P.S. Myslím, že tady mám jednotlivé účastníky diskuze docela přečtené (ano občas se spletu)... Ale mohokrát tady x lidí napsalo nějakou blbost a já si to moooc dobře pamatuju.. Pak když tady čtu takový srdcedrásající kakanec.... tak opravdu nemám důvod nenapsat prostě pravdu. Nebudu se v tom dál šťourat...
Ale pokud Jossalito (čert vem čí je to multinick) napíše o Italech jako o cigánech a já nevím co ještě... a pak mu tady tenhle ten dá x palců nahoru a pak tady napíše tohle..., tak to působí jako ta báchorka o hodném a zlém policajtovi..., no to je jedno.
A imho. Tahle diskuze po tom co tady začal GTI psát prokazatelné lži a pomluvy (památné věty jako vejbuch tisíciletí, AR 159 jede na základní naftě...)a nikdy se za ně neomluvil, ztratila veškerá pravidla... takže ačkoliv bych nikdy o nikom veřejně neřekl ve skutečném životě, že je blbec, tady si servítky už nehodlám brát, protože !ti druzí! už je dávno ztratili taky.
Buď sem dej odkaz na ty tvé údajné palce za cikány, nebo se omluv, samozřejmě že nula jako ty nemá ani na to..., v reálu by si se spíš "podělal", než se mi odvážil říct něco vulgárního, jsi jen "chudák", který se realizuje "odávážnými" nadávkami v reakcích, které nemají věcně s tím na co reagují nic společného...
Kdy ti konečně dojde, že tyto primitivní reakce jsou především o tobě a tvé bezbřehé ubohosti...
No a samozřejmě by Alfa dostala TSI a TDI, což v případě TSI nejsou špatné motory, ale co s Alfou.
Každopádně nějaký jeden Áda z německa prohlásí, že by si dokázal představit Alfu pod koncernem a hned je z toho článek do novin 8-s Alfu pod koncernem si jistě dokáže představit i dottore a nikdo o tom nepíše >😒] >😁
Toľkokrát sa tu preberali klišé o talianskych krápoch z klávesníc vw kliky, že sa jednoducho vytvorila opozícia ktorá kričí fuj na všetko od vw
Ono je problem asi v tom, ze znacka v nejakej pozicii moze rast, ale dost tazko ju z tejto pozicie prenesies nizsie. Riskujes tym definitivne znicenie znacky.
Ide ale hlavne o to, ze vedenie VW sa uz rozhodlo, ze s tym Seatom skusi nieco urobit v priebehu nasledujucich 5. rokov. Ak sa to nepodari, znacku zrusi.
No a ak by teoreticky kupili AR, asi by nemalo vyznam predlzovat Seatu zivot.