Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zájem Volkswagenu o značku Alfa Romeo údajně trvá

Spekulace o zájmu německé automobilky Volkswagen o převzetí italské luxusní značky Alfa Romeo pokračují.
Zpět na článek
23. 8. 2010 14:23
23. 8. 2010 14:33
23. 8. 2010 14:50
23. 8. 2010 15:19
23. 8. 2010 15:23
23. 8. 2010 14:32
23. 8. 2010 14:49
23. 8. 2010 15:04
23. 8. 2010 15:13
23. 8. 2010 15:33
23. 8. 2010 16:00
23. 8. 2010 17:32
25. 8. 2010 14:09
23. 8. 2010 16:19
23. 8. 2010 17:33
23. 8. 2010 17:43
23. 8. 2010 17:45
23. 8. 2010 17:48
23. 8. 2010 17:51
23. 8. 2010 17:55
23. 8. 2010 18:00
23. 8. 2010 17:51
23. 8. 2010 17:59
23. 8. 2010 22:45
23. 8. 2010 22:45
23. 8. 2010 22:57
23. 8. 2010 23:11
23. 8. 2010 23:21
23. 8. 2010 23:36
24. 8. 2010 11:17
24. 8. 2010 21:30
23. 8. 2010 23:37
23. 8. 2010 23:47
24. 8. 2010 00:21
24. 8. 2010 00:13
24. 8. 2010 08:42
23. 8. 2010 17:56
23. 8. 2010 23:23
23. 8. 2010 15:52
23. 8. 2010 16:05
23. 8. 2010 16:08
23. 8. 2010 16:39
23. 8. 2010 21:13
23. 8. 2010 15:43
23. 8. 2010 17:37
23. 8. 2010 17:41
23. 8. 2010 17:53
23. 8. 2010 23:55
23. 8. 2010 21:11
23. 8. 2010 18:31
23. 8. 2010 21:09
23. 8. 2010 21:34
23. 8. 2010 22:41
25. 8. 2010 14:40
24. 8. 2010 13:35
23. 8. 2010 14:50
23. 8. 2010 15:23
23. 8. 2010 15:24
neregistrovaný "RayBan"
23. 8. 2010 23:44
23. 8. 2010 23:58
23. 8. 2010 23:59
23. 8. 2010 19:13
neregistrovaný "Kajfik"
23. 8. 2010 19:31
23. 8. 2010 21:51
23. 8. 2010 22:33
24. 8. 2010 07:29
24. 8. 2010 08:55
Avatar - T613
23. 8. 2010 14:23
Quo vadis?
Alfa na místo Seatu pod Audi a Seat bude a lá Dacia pod Škodou?
Rozbalit vlákno
97
23. 8. 2010 14:29
Re: Quo vadis?
To je velmi zajimava myslenka, a oto vice mne prekvapuje sebe sameho, ze se me libi. Tak jim to po obede napis. :yes:
Avatar - white label
23. 8. 2010 14:32
Re: Quo vadis?
Právě jsem viděl projet 155ku s majákama, že by "celková" reakce wolffa? >:D
Avatar - white label
23. 8. 2010 14:34
Re: Quo vadis?
U autosalonu Fiat... >:-[]
23. 8. 2010 14:50
Re: Quo vadis?
Že by si uvědomili jak se jim nedaří prodávat klenoty? ;-) Teď je na vartování pozdě. Vsadím boty, že Němci by si věděli rady...
Avatar - gld
23. 8. 2010 15:19
Re: Quo vadis?
Otázka je, čo si robil pri autosalóne fiatu? :-!

>:-[]
Avatar - white label
23. 8. 2010 15:22
Re: Quo vadis?
Neboj, jel jsem jen tak náhodou kolem a vyhlížel wolffa ... ;-) >:-[]
Avatar - gld
23. 8. 2010 15:23
Re: Quo vadis?
Priznaj že si očumoval pandu v akcii >:D
Avatar - white label
23. 8. 2010 15:26
Re: Quo vadis?
Ne ne, v ZOO jsem byl s dcerou už včera... >:-[]
23. 8. 2010 14:32
Re: Quo vadis?
Pokud by to znamenalo konec alfího přešlapování, tak hurá do toho. Lambo pod VW jen kvete a věřím, že na začátku 90-tých let by se z myšlenky na dceřinou značku VW Feruccio v hrobě obracel.
23. 8. 2010 14:41
Re: Quo vadis?
jsi si jistý, že Lambo kvete? Letošní výsledky jsou poměrně slabé a jen na krizi to vymlouvat nejde... Mimochodem za 1-7/2010 ztratilo Lambo v Itálii meziročně 40% a celkově prodalo mizivých 69 vozů.... :*) ( [odkaz] ) Ferrari rostlo o 10% a Maserati kleslo o 20%....

Jinak první odhady prodejů Jůlinky jsou slušné (v Itálii za 3 měsíce 22 tisíc objednávek), tak snad jí Marchione ještě dá (x-tou) šanci....
23. 8. 2010 14:49
Re: Quo vadis?
Lambo možná ztratilo, ale Murcielago dostane ještě letos nástupce. Gallardo už taky není nejnovější a růst se nedá udržet pokaždé.

AR potenciál určitě má, ale nemá samostatnost á la Ferrari a je srážena impotencí Fiatu. Včera jsem si prohlížel Giu naživo, bílá ji absolutně nesedne zepředu, kdy má příliš prázdný výraz, jinak je moc pěkná. Navíc s konečně hezkým interiérem.
23. 8. 2010 15:02
Re: Quo vadis?
naštěstí těch barev je v nabídce víc ;-) Mě ten interiér moc nesednul, ale to je jedno.... Podstatné jsou jen a jen prodeje. Ty jsou zatím dobré, ale zásadní bude, jak dlouho to vydrží....
Avatar - Merkur
23. 8. 2010 15:04
Re: Quo vadis?
Alfa pod taktovkou koncernu???Takovýho ponížení bych se nerad dočkal :no:
Avatar - pivrnec
23. 8. 2010 15:13
Re: Quo vadis?
Pane bože jen to ne..... Alfou lidé z velké části jezdí kvůli tomu že nesnáší výrobky koncernu VW!!!!!!!!! Myslím si že pod křídly Fiatu Alfa zacala opet vzkvetat s nastupem MITA a GIU... Pro FIAT je to jedna z luxusních značek a nevěřím že by se jí chtělo zbavit.... Nedokážu si představit že bych potkal Alfu která by mněla na zadku napsané MPI,TDI nebo TSI.......... To bych snad své Alfy ihned zapálil... Vlastně ne zapaloval bych ty nové-velmi nepravé.... Kdyz Alfa,tak italská-nikoli německá!!!!!!!!
Avatar - Krispos
23. 8. 2010 15:33
Re: Quo vadis?
Máš recht, to by asi místní pozéři nevydejchali, kdyby Alfa patřila pod VW >:D Takové SUV Alfa Romeo Superb Scout 2.0 TDI by asi oddělalo i Wolfffa :-)
23. 8. 2010 16:00
Re: Quo vadis?
K čemu bude, když by dále zůstávala italská a jen "zkomírala" (hypoteticky).
A opravdu si myslíš, že s prodejem Alfy by se z ní mávnutím kouzelného proutku stala ze dne na den německá automobilka ? Směšné.
Avatar - pivrnec
23. 8. 2010 17:32
Re: Quo vadis?
Radši mrtvá než aspoň trochu německá:-). Nemluvě o posrané elektronice Bosch kterou jsou dnešní Alfice prošpikované:-).
24. 8. 2010 10:07
Re: Quo vadis?
K tomu Boschi má dobrou historku. Kdysi jsem měl možnost se detailně bavit s managerem z budějovického bosche a ten říkal jaký je rozdíl mezi německými automobilkami a fiatem kterým dodávají elementy. U velmi podobných dílů měli daleko častější reklamace (i když stále nijak vysoké číslo)ze strany němců, kteří si velmi dobře hlídali kvalitu toho co dostavájí, zatímco s fiatem neměli žádný problém. Dokonce vyprávěl o problému s nějkou kazovou součástkou od jejich dodavatele (šroubek co praskal či tak něco) jejíž závadu odhlalili nejprve v opelu. Bosch se divil co je to za blbost, když ta součástkaa ze stejné serie je i v zařízeních (čerpadla v palivových nádržích) pro ostatní automobilky. Následně se ale začali ozývat i další německé značky (VW, BMW). A co myslíš že koncern fiat? Vůbec nic. Neměli ani ponětí že něco je špatně. Takže je samozřemě na vadu upozornili a zajistili nápravu, ale o Italech tohle taky dost vypovídá....
25. 8. 2010 14:09
Re: Quo vadis?
Tuhle historku ti, chytráku, asi fakt nikdo nesežere, "...či tak něco..." Hezký den i tvému managerovi čb bosche ;-)
23. 8. 2010 16:19
Re: Quo vadis?
Ještě jsem neviděl větší zoufalost, než jezdit nějakým modelem, protože nesnáším jiný. Na druhou stranu to pak hodně o alfistech vypovídá.
Avatar - pivrnec
23. 8. 2010 17:33
Re: Quo vadis?
Jojo vypovída,vetšina jsou individualsti kteří prostě musí jezdit něčim co se odlišuje:-). Asi tak:-).
23. 8. 2010 17:42
Re: Quo vadis?
Pokud by byla řeč o 8C, tak prosím, ale jezdit v 156 a myslet si bůhví jakej jsem individualista...??? >:D
Avatar - Krispos
23. 8. 2010 17:43
Re: Quo vadis?
Individualista si koupí novou Lancii Deltu >:D Je smutné, kam Fiat dotáhl Alfu a Lancii...
23. 8. 2010 17:52
Re: Quo vadis?
Deltu si nekoupí ani ten největší individualista
>:-[]
Avatar - pivrnec
23. 8. 2010 17:45
Re: Quo vadis?
Cece porad lepsi individualista ve 156 nez Octavce a passatu nemyslis???:-). Z vlastnictvi Alfy se vetsinou stane zivotni vasen a styl... No ale nenutim ti to vid,je to muj nazor:-).
Avatar - Krispos
23. 8. 2010 17:48
Re: Quo vadis?
To je dobře že nám to nenutíš... ať ti Alfy dobře slouží. Bohužel je tu spousta lidí, kteří nám své názory na "posraný koncern" nutí. Podle mě je Alfa o trochu dražší než by měla být a ačkoli nová Jůlinka nevypadá špatně, tak já mám radši kontroverznější auta jako Volvo C30... ovšem kdyby byla k disopzici nová Fulvia, to bych se nechal ukecat :-!
Avatar - Krispos
23. 8. 2010 17:51
Re: Quo vadis?
P.S. nová Oktávka v bílé barvě se mi taky dost líbí... ale naneštěstí pro Škodu si vybírám kupé, max. hothatch :-)
Avatar - white label
23. 8. 2010 17:53
Re: Quo vadis?
Ale ti majitelé Octávek a Passatů si obvykle ani na žádné individualisty (v tomto směru) "nehrajou", na rozdíl od mnoha majitelů Alf...
Avatar - Krispos
23. 8. 2010 17:55
Re: Quo vadis?
Oni si spíš hrajou na závodníky, ptotože jejich Tédéíčko v metle na hlínách táhne vocpodu :-) Ale šusťákovky Adidas maj všichni stejný, tak jaká pak individualita :-)
Avatar - pivrnec
23. 8. 2010 18:00
Re: Quo vadis?
Covece adidas ani sustakovky sem snad nevidel na nikom dobrejch 10let:-).
23. 8. 2010 17:55
Re: Quo vadis?
Individualistu bych nenazval nikoho v těchto autech ;-)
Avatar - white label
23. 8. 2010 17:44
Re: Quo vadis?
Jsi omezený ultrafans, bez špetky nadhledu..., je opravdu lepší skončit jako Oldsmobile, nebo jako MINI, Rolls, Bentley, Lambo...? ;-)

P.S. Vidím, že máme jednu osobnost v profilu společnou, jen ti u toho tvého "Rohla", chybí jedno "r", je to předposlední písmeno v příjmení...
Avatar - pivrnec
23. 8. 2010 17:51
Re: Quo vadis?
Vubec nejsem omezený...... Mám doma i dítko koncernu VW které si držím kvůli jeho levnému provozu. Nezlob se na me,ale psat nekomu ze je omezený??? Samozrejmne to beru vsechno trosku s nadhledem ale alfu jako vw... Prosim ne...
Avatar - white label
23. 8. 2010 17:56
Re: Quo vadis?
Myslel jsem omezený tím "ultrafans", ne duševně, nebo inteligenčně...
Nezlob se ty, ale podle toho co píšeš to tak vypadá a vlastně docela i podle profilu..., teda kromě těch neitalských osobností, to musím uznat...
Avatar - pivrnec
23. 8. 2010 17:59
Re: Quo vadis?
Jo Rohrl je to nejlepsi z nemecka:-). Hihihihihihihi berte to se spetkou nadsazky Alfistům vlastní:-).
Avatar - PlumJelinek
23. 8. 2010 20:04
Re: Quo vadis?
white_labela jsem tak nějak z diskuzí vypozoroval jako zarytého odpůrce Italů, individuality a kontroverzních názorů.... white_labele nic ve zlým, beru to jako konstatování, ně nějakou blbou narážku...

Jinak pivrnci co si tady v diskuzi psal, musím s Tebou víceméně souhlasit. Asi bych německou Alfu nezkousl, italové umějí dělat auta s jistým šmrnce, který němcům prostě chybí a ne nadarmo se říká, že Alfa je emotivní značka. Nechi žádnou Alfu TDI se sedačkama z Octávky RS, Alfa je skvělá taková jaká je, má svoje chybičky (jako italové všeobecně) ale třeba kdyby se "po německu" odstranily, jistě by se našli nějaké jiné a pokud budu mluvit za sebe, radši budu mít italské auto s chybami, které k nim patří, než německé s německými nedostatky.

A ač jsem velký příznivce Lancie, radši bych Volkswagenu obětoval právě Lancii, protože je mi líto, že na Fiat tak nějak kašle a VW by s ní možná dokázal alespon z marketingového hlediska poradit líp. Alfa neumírá, naopak, má nové modely, dobré modely, žádáné modely a její prodeje vzhledem k individualistickému zaměření (a tomu odpovídající ceně) vůbec nejsou špatné.... což se bohužel o Lancii říct nedá.
Avatar - white label
23. 8. 2010 21:59
Re: Quo vadis?
Zarytého odpůrce Italů... >:D
Víš jaké auto jsem poprvé v životě sám řídil? Skvělý Fiat 128 rally!
Poprvé jsem byl v Itálii (skoro na měsíc) už v polovině 80tých let. Znám tam spoustu lidí a jakš takš se tam i domluvím...
Najdi mi ve zdejších diskusích něco konkrétního, kdy se pohrdavě
(s "odporem") vyjadřuju na adresu té "Itálie" a její automobilové produkce...
To co tu napsal pivrnec je prostě "omezený" projev ultranfans a je jedno o jakou značku se zrovna jedná. Kdyby totiž měli kupovat Italové jakoukoli německou značku, bude to pro mě rozhodně tisickrát přijatelnější, než kdyby měla úplně skončit, nebo ji měli koupit třeba Asiati..., člověk musí mít aspoň trošku nadhled, jsou to přece pořád "jen" auta a psát tu např. o případném zneuctění Alfy VauWéčkem, je mírně řečeno velmi dětinské...

P.S.Zdejší boje "za Itálii" vedené stylem totálně zmateného wolffa jsou mnohem spíš "italskou" ostudou, než projevem rozumné hrdosti. "Bojovat" za Itálii stylem, že se vymezuju vůči úspěšnějším na trhu je prostě směšné. Umění je uznat soupeře a "bojovat" s ním vlastními "zbraněmi", ne tu vykřikovat, že jeho (úspěšné) "zbraně" jsou o ničem...
Avatar - Ronault.
23. 8. 2010 22:10
Re: Quo vadis?
Kdybys nekecal. Naposledy, když jsem tě potkal, tak jsi měl v ruce hořící italskou vlajku a propichoval jsi gumy všem Fiatům, co jsi uviděl... 8-s >:D
Avatar - white label
23. 8. 2010 22:15
Re: Quo vadis?
>:-[]
A proto mám celý podnik v italském stylu, včetně názvů naprosté většiny produktů..., jako třeba Imola, Merano, Rimini, Livorno, Bormio, MonteCatini, Santa Catarina..., prostě typický zarytý odpůrce... >:D
Avatar - Ronault.
23. 8. 2010 22:24
Re: Quo vadis?
O tom nevím, vím, že jsi mi nalil lahváče Beck a modrooká blonďatá servírka s kníkem mi přinesla wurst a z repráku znělo německé Trio s písní Da Da Da [odkaz] , které jsi prokládal tvým živým zpěvem Detschland über alles >:D >:-[]
Avatar - marek.g
23. 8. 2010 22:45
Re: Quo vadis?
velmi chytrá zástěrka >:-[]
Avatar - marek.g
23. 8. 2010 22:45
Re: Quo vadis?
tak odtud vítr vane! a já si říkal kdopak mi v Rožnově obešel moji Alfici 5-ti korunou... >:-[]
Avatar - white label
23. 8. 2010 22:48
Re: Quo vadis?
Neblbni, jako zarytému odpůrci by mi bylo líto i té pětikoruny, musela by být ještě federální-neplatná... ;-) >:D
Avatar - marek.g
23. 8. 2010 22:57
Re: Quo vadis?
>:D ještě,že jsi nevytáhl východoněmeckou marku >:-[] to už by byla echt potupa...
Avatar - Ronault.
23. 8. 2010 23:00
Re: Quo vadis?
Ty máš Alfu? A to jsem si o tobě myslel, že jsi rozumný člověk... ;-\ >:D

Ale co, za chvíli to bude ubermainstreamová značka, nebo kdo ví co dottore vymyslí. Necháme se překvapit. >:D
Avatar - marek.g
23. 8. 2010 23:11
Re: Quo vadis?
jasně,že mám :-)
už se těším až tam místo té posrané 2,4 JTD napasuju 2,0 Tdi PD >:-[]
Avatar - Ronault.
23. 8. 2010 23:13
Re: Quo vadis?
Ale hrdý nápis TDI si můžeš na zadní vrata hodit už dneska! >:D
Avatar - Krispos
23. 8. 2010 23:21
Re: Quo vadis?
Ale kdyz uz ma dost penez na to aby kooupil a servisoval Alfu, tak by mel mit i na benzin, ni? >:D Diesel je pro invalidni duchodce jako su ja >:D
Avatar - Ronault.
23. 8. 2010 23:25
Re: Quo vadis?
Tady nejde o cenu Alfy, ale o to, že jezdít na benzín je jak koukat na černobílou televizi, neználku! >:D
Avatar - marek.g
23. 8. 2010 23:36
Re: Quo vadis?
nejlepší je,že to "drahé servisování" mé ojeté Alfy se za 20 tis km sestává jen z výměny oleje a lití nafty do nádrže :-) o čemž si leckteří majitelé nejen koncernových vozů mohou nechat jen zdát :-!
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
24. 8. 2010 09:52
Re: Quo vadis?
A co bys chtěl jinýho dělat po 20tkm??? 8-s
Avatar - T613
24. 8. 2010 11:17
Re: Quo vadis?
já jen žasnu nad tvou inteligencí 8-s
Alfa 156 2.4JTD bude mít zřejmě o hodně více než jen 20tis. :-!
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
24. 8. 2010 11:55
Re: Quo vadis?
Já to pochopil tak, že je ojetá na 20 tkm, pokud je to jinak, měl napsat, kolik má celkem na počítadle, pak by bylo jeho sdělení relevantní...
Avatar - marek.g
24. 8. 2010 21:30
Re: Quo vadis?
já sám jako x-tý(nebudu dělat,že první >:D ) majitel s ní najel 20 tis a krom oleje a nafty nic.nula nula nic :-!
Avatar - PlumJelinek
23. 8. 2010 22:16
Re: Quo vadis?
Najdou se tu diskuze, kdy si zarití příznivci italů vyměňují názory s odpůrci italů, tebe jako jednoho z mála si vybavuji spíš na druhé straně, ale o to nejde, každý máme svůj názor a pohled na věc, od toho je také ta diskuze, aby se diskutovalo a vyměňovaly se názory ;-)

Na jednu stranu máš pravdu, jsou to "jen" auta, na druhou stranu mnoho z nás, jakožto velcí fanoušci aut (je jedno jakých) se mnohdy na auta díváme jinak, než jen jako na spotřební zboží, přibližovadlo, dopravní prostředek. O to víc je to pak silnější, pokud někdo má náklonnost k určité značce (či koncernu), jako právě v případě Alf. Mnoho z těch, kteří mají rádi Alfy, nemají rádi jen to auto samotné, ale jakousi "atmosféru" toho všeho, nebo já nevím jak to správně nazvat. Zkrátka jsou to srdcaři. Alfu mají rádi (a mluvím i za sebe) proto, jaká je se vším všudy. Koncern VW je úplně o nečem jiném, proto právě taky příznivci koncernu Fiat a VW jsou najčastěji v rozporu. Zneuctění Alfy může být chápáno tak, že Alfisti jsou často odpůrci koncernu VW, takže v očích mnoha fanoušků by Alfa tzv. přešla na úplně opačný břeh, ikdyž se to na první pohled tak zdát nemusí. Víceméně nejde jen o auta jako taková, jde o koníček, osobní náklonnost k nečemu, k nějakému stylu, vizi....
Avatar - white label
23. 8. 2010 22:43
Re: Quo vadis?
To "jen" (auto) jsem dal do uvozovek záměrně. Předpokládám, že sem nechodí moc lidí, co mají k autu podobně spotřební vztah jako k ledničce, nebo televizi, ale i tak by měli platit (jako u všeho) jisté mantinely a s opravdu extrémními ultrafans (jakékoli! značky) jsou diskuse o autech jako takových, prakticky zbytečné (viz příklad wolffa).
Jeden z největších problémů zdejších diskusí (ale nejen těch) je zobecňování, což právě také statečně předvádíš. Mluvit např. o koncernu VW (v souvislodti s auty) obecně, je naprosto mimo a dokazuje to, že tzv. koncernovým odpůrcům nejde o věcnou debatu o konkrétních vozech, ale především o to vymezit se vůči něčemu "imaginárnímu", vůči určitému druhu zla, které může za "neúspěch" druhých a proti kterému je nutno bojovat, protože "ohrožuje" jejich zidealizovanou značku a nepřímo jej podporuje (kupováním jejich produktů) spousta lidí, kteří musí být velmi pravděpodobně bez ducha, fantazie a vkusu...
Ale co je to vlastně ten hrozný a nudný koncern a jaké auta vyrábí? Budeme jej soudit podle značky VW, Audi, Seat, Škoda, nebo Bentley, případně Lambo, nebo snad pomalu už spíš podle Porsche? A podle jakých aut budeme soudit jednotlivé značky koncernu? Třeba VW. Podle Foxe, Touaregu, Golfa..., nebo podle Golfa GTI a Scirocca? Opravdu jsou si koncernové značky a jejich jednotlivé produkty tak podobné, aby se dalo (v souvislosti s auty) hovořit o koncernu tak obecně jak je to tu běžné...?
23. 8. 2010 23:37
Re: Quo vadis?
Myslel sem si, že to děláš toho blbce ze sebe pro peníze, ale ty seš vážně úplně blbej.

P.S. Vážně si myslíš (když už sme u toho), že si "objektivní" a k tomu, že se s tebou dá diskutovat? Dyť ty nemáš absolutně o ničem přehled, jeden den tady plkáš to a druhý den zas ono a pokud se ti to nehodí, tak plkáš dle svého vzrou zase něco jiného...
U kašpara s nickem GTI se člověk pobaví, ale dyť ty a tvoji kamarádi tady x krát píšeš jako o cigánech a teď tady píšeš tyhle ***.

Nevím, jestli si fakt nevidíš už ani do huby, ale co ty seš za člověka, to bych fakt asi nenašel ani na stavbě (pokud ybch tam heldal)... No hold, pokud je potřeba léčit své malinké ego, pak je k tomu asi internet dobrý. Užij si to.
Avatar - Krispos
23. 8. 2010 23:47
Re: Quo vadis?
No když už si tady tak krásně měříte e-peeny, tak si taky přisadím. Jakmile někdo napíše něco špatného o italských autech hned vystartuješ jak striptérka z narozeninovýho dortu a hájíš tu svoji zamilovanou Itálii bez ohledu na to, jestli je to pravda nebo ne. Já to chápu, výběr aut není velký tak je potřeba to bránit všechno. Bohužel právě třeba Alfy si vybudovaly pověst aut docela poruchových a bude jim asi chvíli trvat, než se jí zbaví. Ale jde to, podívej se na francouze.... Zato když někdo napíše, že Fabia II je hnus, tak mu to odkejvu, protože jako koncernista mám v zásobě hafo aut typu Scirroco, Audi A5 a dalších. Mě nevadí, že Škoda dělá mainstreamová auta, že poslední modely VW jsou si dost podobné a že to podle Vás nemá duši, mě stačí, že to splňuje moje požadavky. Nemám problém s tím, že retro umí Fiat mnohem lépe než VW (500 je krásná, new beetle je hnus), ale pro mě je řízení spíše o tom pocitu z jízdy než o leštění auta a svýho ega tím, že mám auto s duší. Tvoje názory že cokoli od koncernu je pod úrovní ojetýho Grande punto, mě baví, tak piš dál >:D
24. 8. 2010 00:21
Re: Quo vadis?
No tak na taková srovnání jsou tady jiní experti..co srovnávali zrychlení Superbu a Grande Punta (co je ostatně super auto)... Si dost inteligentní na to, aby sis to vyhledal...
Avatar - Ronault.
24. 8. 2010 00:01
Re: Quo vadis?
Já mám teda hodně rád italská auta. Alfa Romeo, Ferrari... Fiat a jeho 500. Před léty jsem obdivoval první Bravo...

Nejsem taky velkým fanouškem koncernu, resp. nic proti němu nemám, jsou to velmi dobrá auta, je dobře, že tady je, nastavuje taky určitá měřítka.

Ale to, co ty tady předvádíš v diskuzi, obzvlášť tímhle posledním příspěvkem, to je humus a docela mi příjde líto, že právě takoví jako ty dělají Fiatu ostudu.

Je však nutno si s tále opakovat, že kvalitu auta nedělají ti, co nima jezdí nebo o nich diskutují, ale ti, co ta auta projektují a vyrábějí, jinak bych si nic italského nemohl koupit.

Bohužel takovéhle fanoušky má každá značka, stejně jako každý fotbalový klub... 8-s :no: :no: :no: :no:
24. 8. 2010 00:13
Re: Quo vadis?
No pokud ti vadí, když se napíše pravda, klidně syrová, ale pravda, tak pak si v tomto názoru klidně žij.

Je mi úplně jedno kdo si co myslí...

Já už podobných sraček za svůj život slyšel tolik, že o deset víc, mě opravdu nevykolejí.

Prostě jsou tady lidi, se kterýma si nikdy brát servítky nebudu, protože sem chodí záměrně škodit a taky mám ohlasy a vím o tom, že už to mnoho lidí (možná ne tak zatvrzelých jako právě ty) pochopilo.

P.S. Myslím, že tady mám jednotlivé účastníky diskuze docela přečtené (ano občas se spletu)... Ale mohokrát tady x lidí napsalo nějakou blbost a já si to moooc dobře pamatuju.. Pak když tady čtu takový srdcedrásající kakanec.... tak opravdu nemám důvod nenapsat prostě pravdu. Nebudu se v tom dál šťourat...

Ale pokud Jossalito (čert vem čí je to multinick) napíše o Italech jako o cigánech a já nevím co ještě... a pak mu tady tenhle ten dá x palců nahoru a pak tady napíše tohle..., tak to působí jako ta báchorka o hodném a zlém policajtovi..., no to je jedno.

A imho. Tahle diskuze po tom co tady začal GTI psát prokazatelné lži a pomluvy (památné věty jako vejbuch tisíciletí, AR 159 jede na základní naftě...)a nikdy se za ně neomluvil, ztratila veškerá pravidla... takže ačkoliv bych nikdy o nikom veřejně neřekl ve skutečném životě, že je blbec, tady si servítky už nehodlám brát, protože !ti druzí! už je dávno ztratili taky.
24. 8. 2010 08:42
Re: Quo vadis?
Ty pořád nechápeš, že tímhle ohňostrojem marnosti jen deklasuješ svou snahu "bránit" Alfu. Rozdíl mezi tebou a nejlzlejšími "obhájci" koncernu, proti kterým bojuješ je ten, že ty jsi "jen" vulgárně hrubý což velmi snižuje i jinak hodnotné příspěvky na základě kterých by se mohla rozeběhnout cenná diskuse.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
24. 8. 2010 09:47
Re: Quo vadis?
Je to asi marná práce, ale za snahu :yes:
Avatar - white label
24. 8. 2010 18:52
Re: Quo vadis?
Jaká pravda, svým chorobným lhaním si zde doslova pověstný...
Buď sem dej odkaz na ty tvé údajné palce za cikány, nebo se omluv, samozřejmě že nula jako ty nemá ani na to..., v reálu by si se spíš "podělal", než se mi odvážil říct něco vulgárního, jsi jen "chudák", který se realizuje "odávážnými" nadávkami v reakcích, které nemají věcně s tím na co reagují nic společného...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
24. 8. 2010 09:48
Re: Quo vadis?
Za snahu, jež zůstane oslyšena :yes:
Avatar - white label
24. 8. 2010 18:43
Re: Quo vadis?
Typický wolff, ani jeden věcný argument v reakci, opět jen lži, vulgární nadávky a zobecňování...
Kdy ti konečně dojde, že tyto primitivní reakce jsou především o tobě a tvé bezbřehé ubohosti...
Avatar - pivrnec
23. 8. 2010 17:56
Re: Quo vadis?
Dik:-). Ted sem se skocil podivat na podpis který mi vysí v chodbe a je to tam:-).
Avatar - Krispos
23. 8. 2010 23:23
Re: Quo vadis?
Když visí tak je měkkej, chlape :-) proto viset s měkkým >:D
23. 8. 2010 15:52
Re: Quo vadis?
Ponížení pro koho?
23. 8. 2010 16:05
Re: Quo vadis?
Pro každýho správnýho itala vždyť Alfa je jeden z italskejch klenozů a né nějákej odpornéj němec
Avatar - Krispos
23. 8. 2010 16:08
Re: Quo vadis?
Ale že tu těch Italů máme na MACZ >:D >:D
Avatar - Ronault.
23. 8. 2010 16:16
Re: Quo vadis?
Jaképak ponížení? Však Italové a Němci už ukázali, že spolu umí spolupracovat, třeba ve 2. světové >:-[] >:D
Avatar - Andromeda
23. 8. 2010 16:25
Re: Quo vadis?
Stylově zvané OSA myslíš >:-[] ?
23. 8. 2010 16:39
Re: Quo vadis?
Jo, už jsem si všim, že v Itálii ubývá obyvatel díky hromadným sebevraždám kvůli Italdesignu. A na Lamborghini si v Itálii také každý rád hodí rajče.
Avatar - Andromeda
23. 8. 2010 16:16
Re: Quo vadis?
Fajn,ještě,že nejsi fanda Volva -> to bylo "ouplně jinačejší kafe" :-!
Avatar - T613
23. 8. 2010 21:13
Re: Quo vadis?
souhlas.. Julča je velice krásný vůz. Jen mě překvapilo, že dva měsíce po začátku prodeje už byly před Cinestarem nabízeny slevy 20tis.
Avatar - Ronault.
23. 8. 2010 15:11
Re: Quo vadis?
Já až tolik nejásám. Popravdě sice by Alfa možná posílila, vaše argument, že zájemci o Alfu si ji už dávno koupili atd., ale zase když si představím, že by se do ALfy přestěhovalo tolik detailů z VW pro zlevnění výroby, jako třeba do interiéru všude stejný ovladač světel, vymizely by ty jedinečně italsky tvarované kliky dveří, výplně dveří... nevěřím, že by VW ponechalo Alfě až tolik možností odlišení, to by vyšlo draze.

No a samozřejmě by Alfa dostala TSI a TDI, což v případě TSI nejsou špatné motory, ale co s Alfou.

Každopádně nějaký jeden Áda z německa prohlásí, že by si dokázal představit Alfu pod koncernem a hned je z toho článek do novin 8-s Alfu pod koncernem si jistě dokáže představit i dottore a nikdo o tom nepíše >:-[] >:D
Avatar - white label
23. 8. 2010 15:28
Re: Quo vadis?
Místní pocity nejsou podstané, pokud nebude jakákoli automobilka (nebo jinak zaměřená firma) slušně "prodávat" je otázkou času, kdy, kde a jak "skončí"...
Avatar - Ronault.
23. 8. 2010 15:40
Re: Quo vadis?
To je sice pravda, však to tam píšu v tom atd., ale sám nejsi ´"ekonomický náměstek", ale automobilový fanda a ta různorodost a osobitost jednotlivých značek ti přece musí dělat radost.
Avatar - Krispos
23. 8. 2010 15:43
Re: Quo vadis?
Tak různorodost značek mi radost dělá, ale trocha škodolibého pobavení se na úkor místních alfa "všechno od koncernu je krabice" pozérů by taky nebyla k zahození. A vrcholem by bylo až by přesedlali do Rodiusů >:D
Avatar - pivrnec
23. 8. 2010 17:37
Re: Quo vadis?
Jak si přišel na Alfa pozérství???:-). Jo Rodius se taky odlisuje,ale radsi spachat harakiri nez ssanggjjooonng nebo jak se to pise:-). Uznávám i kvality koncernových aut,běžně s nimi jezdím,ale doma mam vždy něco co se odlišuje a má italskou duši:-).
Avatar - Krispos
23. 8. 2010 17:41
Re: Quo vadis?
Ono je to spíš italopozérství.... chápu, že někdo má rád italská auta, jak se říká "Italové jsou o vášni". A chápu, že se někomu nemusí líbit VW. Ale co naprosto nepobírám, jsou ty kecy typu "posranej koncern" a "cokoli od koncernu jmusí být zákonitě hnus." Pokud má někdo rád italy - no problem, ale pokud ze sebe kvůli tomu dělá hustodémonsky krutopřísnýho frikulína, který má patent na rozum, tak to bych kolikrát plakal.
Avatar - gld
23. 8. 2010 17:53
Re: Quo vadis?
Nenávisť plodí nenávisť

Toľkokrát sa tu preberali klišé o talianskych krápoch z klávesníc vw kliky, že sa jednoducho vytvorila opozícia ktorá kričí fuj na všetko od vw
Avatar - robertPLUS
23. 8. 2010 20:20
Re: Quo vadis?
no a ja mam AR 147 a frajerka Fabiu HTP a vydrzime to spolu! :-)
Avatar - gld
23. 8. 2010 23:55
Re: Quo vadis?
To znamená, že máte zdravý rozum a neprepadli ste absurdným diskusiám na internetových portáloch ;-) :yes:
Avatar - T613
23. 8. 2010 21:11
Re: Quo vadis?
Myšlenka je to bezesporu velmi lákavá. Asi bychom museli oželet jednou provždy transaxle, ale výběr techniky by měla Alfa obrovský a i co se týče pověsti by jí to pomohlo.
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2010 21:50
Re: Quo vadis?
Mno, v SEATu je VW již poměrně dlouho, ma k ničemu to jaksi nevede.
23. 8. 2010 18:31
Re: Quo vadis?
Ak by k tomu doslo, tak Seat z najvacsou pravdepodobnostou nebude vobec. ;-)
Avatar - T613
23. 8. 2010 21:09
Re: Quo vadis?
To mi přijde jako škoda. Přeci jen by se koncernu hodilo něco velmi levného. I ta Škoda už je poněkud drahá a nulová image Seatu by se na to šikla a bylo by to levnější než oživovat zbrusu novou značku.
Avatar - DRBNUTY
23. 8. 2010 21:34
Re: Quo vadis?
Nebude neco levneho v koncerne zastavat Suzuki?
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2010 21:53
Re: Quo vadis?
Bude a nebude, Suzuki bude žít svůj vlastní život, podobně jako Nissan vedle Renaultu a Mazda vedle Fordu (který v Mazdě stále vlastní největší podíl)
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2010 21:51
Re: Quo vadis?
Potom spíše "zahodit" SEAT a vzít Lancii...
Avatar - T613
23. 8. 2010 22:41
Re: Quo vadis?
Lancie je stále brána jako něco, i když nemá nic. Takže asi ne
25. 8. 2010 14:40
Re: Quo vadis?
A tobě osobně vadí seat jako takový, nebo tě jen trápí, že tato poněkud méně prosperující značka je součástí a koulí na noze tvého oblíbeného koncernu VW? Seat od svého vzniku nikdy nebyl, na rozdíl od všeho, co VW zkoupil, prémiovou značkou - nikdy neměl vlastní produkt a image, vždy jen licenci něčeho již existujícího. Vidíš, že ani koncernu se z něj prémiovku udělat nepodařilo, ačkoliv současná produkce seatu není podle mě vůbec špatná. A když už nic jiného, zkus si vedle sebe z ceníků postavit oktávku a vedle alteu se stejnou výbavou a motorizací...rozdíl ca.150 tis. ve prospěch seatů je celkem dost. AR je ale podle seatu pojem s vlastní tradicí a myslím, že má i co nabídnout z hlediska techniky.
24. 8. 2010 13:35
Re: Quo vadis?
Pre T613 (zle som to odklikol ako reakciu na seba)

Ono je problem asi v tom, ze znacka v nejakej pozicii moze rast, ale dost tazko ju z tejto pozicie prenesies nizsie. Riskujes tym definitivne znicenie znacky.

Ide ale hlavne o to, ze vedenie VW sa uz rozhodlo, ze s tym Seatom skusi nieco urobit v priebehu nasledujucich 5. rokov. Ak sa to nepodari, znacku zrusi.
No a ak by teoreticky kupili AR, asi by nemalo vyznam predlzovat Seatu zivot.
23. 8. 2010 14:50
Ty kokso...
...spojeni koncernu a bazalkaru, to je na provaz, nemyslis? :-) Me osobne to prijde jako zajimava kombinace, VW alfu asi pekne vycepuje. Co me ale opravdu zajima, jsou komentare GTIho, to bude obrat o 180 stupnu...no, bude tu opravdu veselo!
Rozbalit vlákno
19
Avatar - gld
23. 8. 2010 15:23
Re: Ty kokso...
kabáty dottore obracia rád a často..tipujem, že má prax
neregistrovaný "RayBan"
23. 8. 2010 15:24
Re: Ty kokso...
To bylo první, co mě při čtení titulku napadlo: co pan Hulákal a jeho vlezdo***kové ... vedle bravo Suzuki to bude Bravo Alfa Romeo >:D >:D
23. 8. 2010 15:35
Re: Ty kokso...
Nikdo nevidí do účetnictví AR, ale než ji ztratit nadobro, ať ji vlastní třeba číňan...
Avatar - Krispos
23. 8. 2010 15:38
Re: Ty kokso...
Jojo, nejdřív tady brojíte proti zlevňování výroby a pak to chcete prodat číňanům, kteří jsou svými nároky na kvalitu notoricky známí >:D >:D >:D Ale Alfě by to pomohlo, v Evropě by prodala 2000 ks Alfa Romeo Brera a v Peking 2000000 ks auta Alpa Rodeo Brepta... podobnost mezi auty ciste nahodna :-)
23. 8. 2010 15:50
Re: Ty kokso...
O čem tu sakra povídáte? Mluvíme o tradiční automobilce, která se leta potácí na hranici krachu a Fiat má sám se sebou tolik potíží, že neřeší ani Lancii, ani AR...
Avatar - pivrnec
23. 8. 2010 17:42
Re: Ty kokso...
Naopak ja myslím že fiat se začíná stavět na nohy. Ale jestli jses zasvecenejsi,tak ti muj nazor nenutim:-).
24. 8. 2010 08:04
Re: Ty kokso...
Já mám pocit, že nemá ani zapněné portfolio do nižší střední a dalsích segmentech se ani nezmiňuji
23. 8. 2010 23:44
Re: Ty kokso...
Ale jo,můžeš se o těch potížích trochu rozepsat. Automobilka (koncern) je v černých číslech, spousta připravených nových modelů, návrat na severoamerický trh.... Jojo, ja tam vidím jen černou budoucnost a samá negativa...

Ano Alfa Romeo díky novým modelům je momentálně v červených číslech, ale tak strašné to není... Ano Fiat teď investoval x peněz do automobilky, kterou do pul roku vrati na americky trh, aby ji potom předal rovnou Němcům.. Výborný tah...

:yes:

A nezapomeň dodat, že Fiat pak v podstatě jako jednoznačkový bude opravdu velmi velmi konkurenceschopný v rámci Evropy. Tedy ta automobilka,která je v současné době 5. na světě bude prodávat svoji nejlepší značku (nejlepší myslím vzhledem k potenciálu růstu). Pokud se o to někdo zajímá, tak právě AR má v plánech Sergia největší část na podílů růstu na trhu s cílem dosáhnout do roku 2015 prodat 4,5 mil aut.
Avatar - Krispos
23. 8. 2010 23:53
Re: Ty kokso...
Takže Wolffe, ještě jednou a zjednodušeně pro tvoje vedení (asi od Bosche):

Vývoj z celosvětově uznávané značky na výrobce několika málo aut LOKÁLNÍHO významu ti přijde jako pokrok? Mě nezajímají černá čísla, ale ústup z vydobitých pozic a ztráta prestiže...

Všechny 4 modely v současné nabídce jsou si podobné víc než dva stejné golfy od VW. Od dob Fulvie a Delty Integrale tomu taky říkáš pokrok?

Fiat Lancii defacto odepsal na úkor Alfy.... a o opaku mě nepřesvědčíš.
23. 8. 2010 23:58
Re: Ty kokso...
Já o voze (Fiat AR) a ty o koze (Lancie).

Lancie je teď jako značka zakonzervovaná (to přiznal i Sergio). Je to ale po Fiatu nejúspěšnější značka na domácím trhu a zaplať pán Bůh. Objektivně... Lancie se nikdy mimo Itálii moc neprodávala. To, že to byly skvělý auta ti nevyvracím, já ti jen vyvracím to, že dnes by ty auta snad byly špatný. nejsou. Chceš - li Lancii, kup si ji a budeš spokojený.

Jinak tento stav konzervace samo nebude trvat věčně (bohužel modely od vyšší střední už budou americké - ale snad taky ne věčně, časy se mění)...
23. 8. 2010 23:59
Re: Ty kokso...
Jo a ještě..pokud od sebe nerozeznáš modely Lancie... apk navrhuji očního lékaře. ANomají podobné masky (firemní identita - viděl si POlo, Golf....Touran...?),a le jinak se ty auta dost liší.. Z dálky se dá snad zaměnit jen Ypsilon s Mussou. A Ypsilon teď přijde v nové generaci a Mussa asi taky.
23. 8. 2010 15:53
Re: Ty kokso...
A pramálo záleží na tom, kdo z nás všech přispivatelů k tomu zaujme jakýkoliv názor, spíš na tom, zda AR přežije nebo ne.
Avatar - Ronault.
23. 8. 2010 16:05
Re: Ty kokso...
Hlavně dle vyjádření nějakého: "analytik Jürgen Pieper z finančního ústavu Bankhaus Metzler"
my tady řešíme, že Alfa začíná montovat TSI a TDI. Je to jako by řekl náš Áda, že Alfa by bylahezká pod koncernem VW, protože dle něj je vše hezké pod koncernem VW
Avatar - Andromeda
23. 8. 2010 16:06
Re: Ty kokso...
Pravdu díš parde ;-) :yes: .
23. 8. 2010 17:05
Re: Ty kokso...
V tom případě jsou všechny naše diskuze zbytečné. Otázka je co by pro automobilový svět bylo tak skvělého na tom, že se Alfa sice dobře prodává, ale je to jen sice skvělá, ale po x-té jinak zabalená technika VW.
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2010 21:54
Re: Ty kokso...
Myslel jsi Alfvwa Romvweo???
23. 8. 2010 16:27
Re: Ty kokso...
Obrat v čem? Myslíš, že kvůli článku začne psát o tom, že je Alfa špička? To si z dost levnýho kraje.
Avatar - DRBNUTY
23. 8. 2010 21:38
Re: Ty kokso...
No cital som tu od neho uz aj bravwo Suzuki. >:-[]
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2010 21:55
Re: Ty kokso...
Potvrzuji, nad spojením se Suzuki se okamžitě rozplýval...
23. 8. 2010 15:58
No to snad né!
Alfa a VW to snad ani nejde dohromady
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Andromeda
23. 8. 2010 16:04
Re: No to snad né!
Inu,Jaguar a Tata -> kdo by to byl řekl,že :-! .Emoce jsou jedna strana mince,jde však - ať se to líbí nebo ne - zase jenom o ty prašule ;-).A ať už se na koncern koukáš jak chceš,tak je prostě finančně v kondici.
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2010 21:56
Re: No to snad né!
Jojo, to byla Toyota tak asi před rokem taky, vlastně na tom byla ještě mnohem líp...
Avatar - Andromeda
23. 8. 2010 22:19
Re: No to snad né!
Vztaženo k současnosti ;-) .Je to sakra široký téma.Dle mne se koncern na evropském dvorku drží v dobré fin.formě poměrně dlouho a má tendenci růst-zatím,opakuji zatím,dobře našlápnuto.
Avatar - white label
23. 8. 2010 22:52
Re: No to snad né!
Nemyslím si, že je koupě Alfy Volkswagenem tak aktuálni téma, jak to částečně vyznívá z článku..., a když tak ještě podstatně později...
Avatar - Ronault.
23. 8. 2010 22:55