Testy
Uživatel_5412317
0
Zapomněli jste dodat ,že je o desetinu sec. rychlejší na rozjezdu než posraná Tzv. "RS" ochcávka,která má 125kw 😒] 😒] 😒] tedy Ital je o 4kw slabší...hahaha koncernoví koko.ti... :-! :-!
Přejít do diskuze
Neodpovím úplně přesně na dotaz, ale když vezmu do úvahy, že jezdím denně do práce 50 km po solených cestách, auto po jízdě nevystříkávám vodou a sůl mi nesežrala spodek ani u pozinkovaného Tipa, pak ani u Punta (na střeše ale rezavé tečky byly), myslím, že Bravo na tom bude podobně. Prodejce mi před koupí Brava říkal, že je pozinkované celé, ale tomu nemusíme věřit, že? V každém případě jezdím s Bravem 3/4 roku a rez nepozoruji! >😁
Dobrý den. Chtěl bych se Vás zeptat jestli nevíte zda má nové Bravo(2010) pozinkovaný podvozek s ohledem na případnou korozi. Předem děkuji za odpověď.
To byl pouze příklad. Kdyby zde testovali Bravo v atmosféře tak ho zhaní jak jen to bude možné. To jsem chtěl svým příspěvkem ukázat. a nejde zde jen o Fiat. Prostě pokud to nemá nic společného s koncernem, tak je to špatně hlavně plasty na které normální člověk ani nesáhne pokud zrovna neutírá prach. 8-s
Nějak nefunguje vkládání reakcí na příspěvky ;-\ . Atmo 1,4 v O2 je jistě vděčným cílem velkorážné palby, ale vzhledem k mizivému výskytu této motorizace na našich silnicích absence "opravdu objektivního" testu nijak nechybí. No, test Fiatu Bravo s atmo 1,4 jsem tady taky nenašel. 😄
Nevím vám, ale tím že změníte design stránek vám moc nepomůže se zbavit koncernové pachuti. Víte strašně rád bych si někdy přečetl opravdu objektivní test atmosferické 1,4 v octavii. Nebo o fábii kde kde zmíníte oblíbenou hlášku o měkčených plastech. Mám rád auto.cz ale v poslední době jen kvůli novinkám testy i roadlook stojí za prd.