Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Fiat Bravo 2,0 MultiJet (121 kW) – Dieselové Blu-Maserati

6 komentářů

SkyDriver
Nevím vám, ale tím že změníte design stránek vám moc nepomůže se zbavit koncernové pachuti. Víte strašně rád bych si někdy přečetl opravdu objektivní test atmosferické 1,4 v octavii. Nebo o fábii kde kde zmíníte oblíbenou hlášku o měkčených plastech. Mám rád auto.cz ale v poslední době jen kvůli novinkám testy i roadlook stojí za prd.
milic
Nějak nefunguje vkládání reakcí na příspěvky ;-\ . Atmo 1,4 v O2 je jistě vděčným cílem velkorážné palby, ale vzhledem k mizivému výskytu této motorizace na našich silnicích absence "opravdu objektivního" testu nijak nechybí. No, test Fiatu Bravo s atmo 1,4 jsem tady taky nenašel. 😄
SkyDriver
To byl pouze příklad. Kdyby zde testovali Bravo v atmosféře tak ho zhaní jak jen to bude možné. To jsem chtěl svým příspěvkem ukázat. a nejde zde jen o Fiat. Prostě pokud to nemá nic společného s koncernem, tak je to špatně hlavně plasty na které normální člověk ani nesáhne pokud zrovna neutírá prach. 8-s
Dobrý den. Chtěl bych se Vás zeptat jestli nevíte zda má nové Bravo(2010) pozinkovaný podvozek s ohledem na případnou korozi. Předem děkuji za odpověď.
JardaK.
Neodpovím úplně přesně na dotaz, ale když vezmu do úvahy, že jezdím denně do práce 50 km po solených cestách, auto po jízdě nevystříkávám vodou a sůl mi nesežrala spodek ani u pozinkovaného Tipa, pak ani u Punta (na střeše ale rezavé tečky byly), myslím, že Bravo na tom bude podobně. Prodejce mi před koupí Brava říkal, že je pozinkované celé, ale tomu nemusíme věřit, že? V každém případě jezdím s Bravem 3/4 roku a rez nepozoruji! >😁
Uživatel_5412317
Zapomněli jste dodat ,že je o desetinu sec. rychlejší na rozjezdu než posraná Tzv. "RS" ochcávka,která má 125kw 😒] 😒] 😒] tedy Ital je o 4kw slabší...hahaha koncernoví koko.ti... :-! :-!