Novinky
Český trh v červenci 2010: Passat před Superbem ve střední třídě, segment si pohoršil o více než 40 %
106 komentářů
0
Mel jsem na auto 730.000, po zvazeni vsech pozadavku a moznosti mi nevyslo nic jineho. Zkus mi doporucit nejakou alternativu. Vykon cca 200 koni, manual, lepsi vybava, vyborne jizdni vlastnosti.
Přejít do diskuze
Standardni L3 je nic moc, to je fakt. GT i Coupe jezdi krasne, z normalni stredni tridy nejlepe. A kdyz je GT za stejnou cenu jako chudy Passat, neni co resit.
Vidíš, v tomto příspěvku si pěkně shrnul, to co si přesně myslím a o čem jsem tu taky psal... :yes: 😉
Jinak si to přečti zpětně, já opravdu nic nehrotím a obhajoba nízkých cen Renaultu u nás je především pogovo oblíbené, nekonečné téma... 😄
Cenu (nejen) Laguny na našem trhu považuju za její jasný klad a tvrdit, že za stejné prachy koupím v této třídě i cokoli srovnatelného od celé konkurence mi přijde spíš kontraproduktivní...
Jinak si to přečti zpětně, já opravdu nic nehrotím a obhajoba nízkých cen Renaultu u nás je především pogovo oblíbené, nekonečné téma... 😄
Cenu (nejen) Laguny na našem trhu považuju za její jasný klad a tvrdit, že za stejné prachy koupím v této třídě i cokoli srovnatelného od celé konkurence mi přijde spíš kontraproduktivní...
zbytečně to oba hrotíte. Jak píšu výše, Passat díky své pozici není ideální na porovnávání, ale budiž. Všechny tyhle porovnávání na základě cenníkových cen jsou ošemetné, právě kvůli těm slevám. Renault je snad jediný (pokud teda já vím), u kterého jsou cenníkové ceny +/- definitivní. Takže ano, Passat bude i po slevě třeba 10-15% z ceny vždy nad Lagunou, akorát už ten rozdíl nebude tak propastný. Fleetové ceny jdou mimo mně, do toho nevidím a skladovky taky nepočítám. To bychom pak mohli i u Laguny jít ještě třeba o 20% níž.
Zajímavější by bylo srovnat třeba Lagunu s C5/407. Tohle jsou jeho hlavní konkurenti. 😉
Zajímavější by bylo srovnat třeba Lagunu s C5/407. Tohle jsou jeho hlavní konkurenti. 😉
Na základě čeho si nemyslíš, že je pravda to co jsem napsal? Projeď si zpětně celé vlákno. Nejdřív (včera 16:11) v něm pogo odhadl zákl. cenu Passatu (asi po nějaké jeho domělé fiktivní slevě) jen na "lehce nad 400 000,-", což je vlastně přesně současná první "tabulková" cena Laguny, takže odtud to mé tvrzení. Zkus teď zajít do VW, že chceš funglovku Passata za tuto cenu.
Později svůj odhad! sice snižoval na těsně pod 500 a našel slevu kolem 16% na skladové! vozy, ale i tak je ceníková cena Passatu vyšší o 30-35%, což je asi dvakrát tolik, než tato sleva. Navíc skladové auto mívá obecně nížší cenu a srovnávat běžnou cenu s fleetovou je (a to se na mě taky nezlob) poněkud mimo... 😉 😄
Později svůj odhad! sice snižoval na těsně pod 500 a našel slevu kolem 16% na skladové! vozy, ale i tak je ceníková cena Passatu vyšší o 30-35%, což je asi dvakrát tolik, než tato sleva. Navíc skladové auto mívá obecně nížší cenu a srovnávat běžnou cenu s fleetovou je (a to se na mě taky nezlob) poněkud mimo... 😉 😄
Tak vám všem odborníkům na slovo vzatým pěkně děkuju, teď už vím že jsem vpodstatě truhlík, který zde nemá co kecat do toho, když se chlapi bavěj, dále pak vím že exeo je A4 a né A6 a že superb je na platformě golfu....hmmm, příště se zase něco zeptám, třeba mi někdo z vás místo posměšných narážek napíše v bodech kritéria 1. až...X, podle kterých se zařazují auta do tříd, když v tom máte všichni tak jasno.
Spíše trvanlivost. Asi mám smůlu na kus. Ale pořád lepší než drátem do oka, ale příště pujdu asi jinam
Nemyslím, že Pogo by se tě snažil přesvědčit, že Passat koupíš za cenu Laguny, jen říká, že kritici Laguny velice rádi zdůrazňují její podbízení cenou která je "už od", ale jaksi nedodají, že tohle je cenová politika Rencka v ČR obecně - nízke cenníkové ceny ale pak už žádné slevy. Jiní sice machrujou cenníky o 20% výše a vyvolávají tím u některých méně intelektuálně vyvinutých jedinců (tím samozřejmě nemyslím tebe 😉 ) dojem čehosi superextra. A pak jen vemeš za kliku na salonu a jsi jen o pár procent nad cenou té "výprodejové" Laguny 😄
Passat je sice oblíbený adept na porovnávání, ale jeho pozice na zdejším trhu je mimořádná, proto bych jej nebral jako ideální vzorek
Passat je sice oblíbený adept na porovnávání, ale jeho pozice na zdejším trhu je mimořádná, proto bych jej nebral jako ideální vzorek
Mno. Zmizel. Jak pára nad hrnecem. Třeba se mu něco stalo. Hospitalizován s infarktem nebo zlomenou nohou? Kdyby se tak nemaskoval, mohli bysme vyslat delegaci na návštěvu s kytkou a čokoládou ve tvaru VW.
Já před rokem, dokonce i kupé (nějaký turbo benzín, už ani nevím). Obdobný názor. Stejně sem asi nevybral úplně nejlíp, ale mohlo to být horší ...
Ono je to stejne jedno, do skody jde nove vedeni a prvni vec,co chtej udelat, je zmirnit napeti mezi skodou a vw vyvolane superbem, ktery passatu konkuruje a orientovat se na vychodni trhy. Pristi superb bude polo sedan :yes:
Clovek rekne 120 a hned se tu rozlije nostalgie, aaach >😁
No me central nefunguje uz pekne dlouho(zamackavam rucne, odemykat este umi), nadrz si otviram z kufru krizakem(plna bez dane), motor si vystaci s vymenou oleje a kdyz chci projit emisema, staci do nafty prilit trochu benzinu a kdejakej bluemotion vam muze zavidet >😁
Nic slozityho, ten passat, elektriku nechte bejt a pak ta sada klicu s kladivem taky staci
Ale mas pravdu, driv to bylo snadne.Kdybych se mel se vsim babrat, co se u toho rozbije, potreboval bych 20 apostolu.
Skoda, ze nikdo nevyrobi jednoduche auto, jen diky treba pocitacum lip udelane(aby jelo a nesralo se)+ nejakou tu vybavicku.. Porad je to jen hromada plechu s motorem, at to stoji 2 miliony nebo 200 tisic.
Automobilky demonizujou svy modely, lidi to kupujou(konzumujou) a za 5 let jste radi, ze si to od vas nekdo koupi.
Jsem se zas dostal jinam, no ty casy, kdy lidi nabizeli byt vymenou za auto a stali fronty na poukazy, kdy jste ani nevedeli, co na vas zbyde, jsou tatam. Dneska je za co utracet, ale porad dokola. Jedna vec mi prijde divna: kde je gti? Mam podezreni, ze si koupil vw a uz mezi lidi nechodi...
No me central nefunguje uz pekne dlouho(zamackavam rucne, odemykat este umi), nadrz si otviram z kufru krizakem(plna bez dane), motor si vystaci s vymenou oleje a kdyz chci projit emisema, staci do nafty prilit trochu benzinu a kdejakej bluemotion vam muze zavidet >😁
Nic slozityho, ten passat, elektriku nechte bejt a pak ta sada klicu s kladivem taky staci
Ale mas pravdu, driv to bylo snadne.Kdybych se mel se vsim babrat, co se u toho rozbije, potreboval bych 20 apostolu.
Skoda, ze nikdo nevyrobi jednoduche auto, jen diky treba pocitacum lip udelane(aby jelo a nesralo se)+ nejakou tu vybavicku.. Porad je to jen hromada plechu s motorem, at to stoji 2 miliony nebo 200 tisic.
Automobilky demonizujou svy modely, lidi to kupujou(konzumujou) a za 5 let jste radi, ze si to od vas nekdo koupi.
Jsem se zas dostal jinam, no ty casy, kdy lidi nabizeli byt vymenou za auto a stali fronty na poukazy, kdy jste ani nevedeli, co na vas zbyde, jsou tatam. Dneska je za co utracet, ale porad dokola. Jedna vec mi prijde divna: kde je gti? Mam podezreni, ze si koupil vw a uz mezi lidi nechodi...
Samo, že pro zákazníky je nízká cena jasný klad...a pokud by byla běžná sleva na Passat tak vysoká, že by se zákl. cena Passatu vyrovnala základní ceníkové ceně Laguny (o čemž se mě tu snažil přesvědčit pogo), pak by u nás Laguna o jasný a kladný argument ceny přišla, se všemi důsledky pro její prodeje, ale i prodeje Passatu... 😄
Jak to bylo tehdy snadné, dneska aby sis na to pořídil servisní techniku v hodnotě 10 Apoštolů...
379 9000 při koupi přes Renault leasing. Popravdě je jen dobře, že je Laguna za takovou cenu zrovna u nás, jinde takové výhody nemají. Renault se tím snaží zlepšit renomé Laguny aby za pár let bylo v recenzích na ojetiny napsáno Laguna III bylo bezproblémové auto bez dětských nemocí atd., pokud ale prodají ty Laguny za měsíc 3, tak to moc nepůjde. Navíc ročně se jich dělá tuším kolem 40 000 kusů, tak snad těch 500 u nás za výrobní náklady uživí.
Lagunu jsem kupoval v cervnu, konkretne model Grandtour GT 2.0T.
Platil jsem podle akcniho ceniku+sleva za skladovy vuz(byl presne takovy, jaky bych stejne chtel) castku 559.000 czk. Behem vyberu jsem vyzkousel vsechny konkurencni vozy vcetne 3-er a A4(samozrejme cenove ekvivalentni k LagIII/Passat/Mondeo) a Laguna z toho vysla nejlepe v pomeru cena/kvalita/JIZDA. Ta cena byla jen prijemny bonus.
Passata tahnou hlavne fleetove prodeje, zas tolik lidi, co by si ho koupili jako soukromy neznam.
Platil jsem podle akcniho ceniku+sleva za skladovy vuz(byl presne takovy, jaky bych stejne chtel) castku 559.000 czk. Behem vyberu jsem vyzkousel vsechny konkurencni vozy vcetne 3-er a A4(samozrejme cenove ekvivalentni k LagIII/Passat/Mondeo) a Laguna z toho vysla nejlepe v pomeru cena/kvalita/JIZDA. Ta cena byla jen prijemny bonus.
Passata tahnou hlavne fleetove prodeje, zas tolik lidi, co by si ho koupili jako soukromy neznam.
Ono to ale není až takový ohromný rozdíl, protože ta cena Laguny je cena "od", plus ono třeba Insignie začíná jen o pár desítek tisíc výč, C5 taky... přitom C5 i Insignia jsou větší.
U Laguny jsou prodeje dány cenou, to bezesporu, ale taky slušnými diesely, pěkným interiérem atd. Jakékoliv srovnání než cenové s Loganem mi nepříjde adekvátním, není to rozhodně lowend
U Laguny jsou prodeje dány cenou, to bezesporu, ale taky slušnými diesely, pěkným interiérem atd. Jakékoliv srovnání než cenové s Loganem mi nepříjde adekvátním, není to rozhodně lowend
na skodu 120 si potreboval kladivo, sadu klucov a kopu vazeliny >😒] , to ti asi na passat nestaci
ja si myslim, ze vychytani much zajisti az prave facelift, jako tomu bylo u b5, pred faceliftem se to musi udrzovat jak skoda 120
Takže mně dělají problémy fakta? >😒]
Já jsem ti tu dal dokonce oba odkazy na aktualní ceníky (přímo v ceníku je Laguna za 419.900,-, při čemž je to už za dvoulitr na rozdíl od 1,6 v Passatu), různé povídky o tom jak kdo kdy a kolik dostal slevu na konkrétní auto jsou proti tomu (z hlediska faktu) doslova o ničem... 😉 😄
Já jsem ti tu dal dokonce oba odkazy na aktualní ceníky (přímo v ceníku je Laguna za 419.900,-, při čemž je to už za dvoulitr na rozdíl od 1,6 v Passatu), různé povídky o tom jak kdo kdy a kolik dostal slevu na konkrétní auto jsou proti tomu (z hlediska faktu) doslova o ničem... 😉 😄
Např na Jarově byly slevy na všechny skladové Passaty 16%. Byla to reakce na to, že se Passat zlevňovat nemusí. Tys vytáhl Lagunu taky se slevou, kterou Renault dal rovnou do ceníku na určitý měsíc. Je to dle mě lepší než chodit po prodejcích a smlouvat jak na trhu. Tvoje sleva u Laguny také byla na nějaké výběhové konfigurace, které nejdou normálně nakonfigurovat. Dělají ti problém fakta a logika. Plácáním o ohrýzaném ovoci to nezachráníš.
Tak jás se ho tu tak dlouho snažím "vychovávat" a ty ho vyplašíš tak, že do toho spadne zase znovu... 😲 >😁
Sectete si auta koncernu dohromady a vyjde vam
462 z 750. Znak na kapote uz je celkem jedno, kasicka se plni.
To se pak dela cenova politika :-!
462 z 750. Znak na kapote uz je celkem jedno, kasicka se plni.
To se pak dela cenova politika :-!
To by mě zajímalo, jak chceš porovnávat dohromady ceníkové ceny, ceny se slevama, fleetové ceny..., to je jak porovnávat hrušky s veverkama, viz tvůj náhodilý "individuální" příklad..., jehož sleva mohla být z mnoha různých důvodů...
Renault ale prodává Lagunu za ceníkové ceny. Čekal jsem od tebe nástřel fleetových cen. Jinak já jsem našel nejlevnější Lagunu za 425 000,-. Trochu jsem se na Passata podíval a našel jsem 1.4 TSI 110 Kw zlevněného ze 780 000,- na 550 000. Z 600 000,- základu asi nebude problém se dostat pod 500 000,-.
Tak mrkni třeba na příspěvek Iudexe z 13:53, nemyslím si, že zrovna v otázce cenové filosofie se u nás Passat rovná Laguně, a to jak před faceliftem tak po něm... 😉
P.S. Aktuální ceník Passatu u nás začíná na 593.800,- Kč za sedan
s 1,6/75kW v trendlinu..., aktuální ceník Laguny začíná poznámkou: již od 379.900,- Kč včetně prodloužené záruky na 5 let.
[odkaz]
[odkaz]
P.S. Aktuální ceník Passatu u nás začíná na 593.800,- Kč za sedan
s 1,6/75kW v trendlinu..., aktuální ceník Laguny začíná poznámkou: již od 379.900,- Kč včetně prodloužené záruky na 5 let.
[odkaz]
[odkaz]
Možná o tom ti zákazníci věděli a přesvědčila je cena. Ty asi budeš vědět víc za kolik se dá koupit nejlevnější Passat. Před faceliftem to tipuju lehce nad 400 000,-. 😄
Novy Accord je dobre auto, ale totalne to zazdili tim malym kufrem (a vzadu na nohy take nic moc)...
...v necem souhlas, ale PROSIM NESPADNI DO CHVALO ZPEVU ALA GTI...
Za vsechny moc DEKUJI...
Za vsechny moc DEKUJI...
Ale to netušení faceliftu Passatu není ani zdaleka jen diagnoza zákazníků Passatu, ale taky logický záměr marketingu VW.
Zákazníci všech automobilek jsou v tomto ohledu velmi podobní a většina z nich se po podobných info sama od sebe nikak výrazně a aktivně nepídí... 😉
Zákazníci všech automobilek jsou v tomto ohledu velmi podobní a většina z nich se po podobných info sama od sebe nikak výrazně a aktivně nepídí... 😉
Automobilka Ostatní modely ... má nějaké logo nebo třeba servis v ČR ? Skutečně dost zvláštní název ...
Ja taky psal vetsinou a nemyslel tim konkretne passat 😉 >😒] Treba zacatky 2.0 TDI byly dost katastrofa 8-s
souhlas :yes😒br />
To netuseni se prakticky rovna diagnoze, jen to kazdej nazyvame jinym slovem 😉 A ze se Sup neda poridit v konfiguraci kterou pises sem prozmenu netusil ja, tak nejak sem ji cekal automaticky... Inu, koncernova strategie ;-\
To netuseni se prakticky rovna diagnoze, jen to kazdej nazyvame jinym slovem 😉 A ze se Sup neda poridit v konfiguraci kterou pises sem prozmenu netusil ja, tak nejak sem ji cekal automaticky... Inu, koncernova strategie ;-\
No zrovna pri Passate súčasnej generácie by som bol s tým tvrdením o vychytaní múch už pri testoch dosť opatrný. >😒]
To urcite, pro urcitou cast lidi (taky k nim tak trochu patrim) je tohle dulezitej faktor. Obecne to ma vahu jeste vetsi, VW ale patri k automobilkam ktery zasadni mouchy vetsinou vychyta uz pri ostrych testech.
Pánové: k Deltě pouze toto: má prodlouženou platformu Brava a rozvorem i délkou je na hranici střední a nižší střední třídy. Pokud se nepletu, žádný jiný hatchback nemá na délku přes 4,5 m (Lancer Sportback má těsně pod tuto hranici).
na druhu stranu, ak buducim kupcom focusa ukazu v predajni fotky noveho, rychlo vyberu peniaze a kupia si sucanu generaciu 8-s . To by mohlo zastavit pokles predaja aktualnej generacie
Všetko je otázka ceny. Nelogické je kupovať Passat tesne pred faceliftom (s čím sa plne stotožňujem) za terajšie ceny; keby ale išiel cenovo o 100 tisíc dole, zrelativizovalo by sa to (viď Laguna). Avšak to je len teória, VW to vzhľadom na tie predaje robiť nemusí.
Pro mě je vilikost spíš argument proti. Mě už dnešní střední třída přerostla a já už do ní asi nikdy nedorostu. Šířka mě nevadí, tak jen doufám, že se dnešní auta nebudou natahovat jak guma. S každým centimetrem na délku, něco ubude na šířku.
V tom jeho konkrétním příspěvku nevidím ani jednu ze slovních forem "exkrementu"?
Nebo narážíš na celkovou hodnotu významu příspěvku..., nebo na nějaký úplně jiný příspěvek?
Nebo narážíš na celkovou hodnotu významu příspěvku..., nebo na nějaký úplně jiný příspěvek?
No keby sa do predaja hodilo ďalších 500 ks Focusu RS500, opäť by sa po nich len zaprášilo. 😉
Tak hlavně je nelogické kupovat Passata tak těsně, před podobně zásadním faceliftem, ale jak jsem psal, většina lidí to zatím ani netuší...
Superb v kombíku vypadá momentálně líp a je větší (než Passat), ale nenabízí např. velmi žádanou kombinaci TDI+4x4+DSG...
Superb v kombíku vypadá momentálně líp a je větší (než Passat), ale nenabízí např. velmi žádanou kombinaci TDI+4x4+DSG...
To musi byt dost tezka forma masochismu, poridit si v dnesnich dnech "soucasny" passat. Kdyz uz pominu celou nekoncernovou konkurenci, Superb nabizi stejnou techniku v podstatne modernejsim kabatku, a mozna jeste usetrim 😄 Opet se potvrdilo ze Passat neni volba, nybrz diagnoza >😁 >😒]
Právě, že i podle těch prodejú ho to ani moc netrápí, naopak přelepený původní znak Audi a prostor v Exeu mu vadí víc...
Vzhledem k ceně je Laguna střednětřídní Logan...za míň se snad už větší kus evropskýho auta nedá koupit 😉
Jinak až na Deltu (ale do střední třídy ji asi zařazuje zastoupení v ČR) je vše naprosto v pořádku. Odkud jsi sem zavítal 😉 ?
Tak Laguna je na našem trhu (za svou cenu) hodně zajímavá nabídka... a "Exe👋A4" byl odsouzen k neúspěchu už od počátku.
Nabízet ve střední třídně cokoli s neprémiovou značkou v kombinaci s běžným "prémiovým" prostorem střední třídy, je skoro "obchodní" sebevražda...
Nabízet ve střední třídně cokoli s neprémiovou značkou v kombinaci s běžným "prémiovým" prostorem střední třídy, je skoro "obchodní" sebevražda...
Laguna se prodává za tolik, že ty náklady nepokryje taky. Exeo má jen přelepený znak (lapidárně řečeno).
Nejde o to, že současná generace Focusu vypadá (zejména po face) nejen podle tebe lépe, než příští, ale naprosto konkrétní povědomí o nové generaci je, rok! dopředu, marketingově špatný tah...
Jde někde zjistit, na kterém podvozku auto stojí. Tedy třeba firemní název/číslo u aut z koncernu?
Pokud já vím, tak Superb je postaven na kombinované platformě, tzn., že má něco z Octavie (tzn.i z Golfu) ale něco i z Passiho, takže taky nemáš úplně pravdu.
Koukám, že mám exkluzivná auto, 2ks za měsíc... 😄
Asi už zákazníci pochopili, co jsem nepochopil já, že za celkem dost peněz relativně málo auta (hlavně ty motory), ale zase na druhou stranu hodně nechtěné "exluzivity". No jo, jenže za 849tis zase nepořídím BMW 3 s koženým interiérem a všemi těmi serepetičkami. Jinak gratulace passatu, na tak starý model fakt dobré prodeje. Ještě že tu máme fleety
Asi už zákazníci pochopili, co jsem nepochopil já, že za celkem dost peněz relativně málo auta (hlavně ty motory), ale zase na druhou stranu hodně nechtěné "exluzivity". No jo, jenže za 849tis zase nepořídím BMW 3 s koženým interiérem a všemi těmi serepetičkami. Jinak gratulace passatu, na tak starý model fakt dobré prodeje. Ještě že tu máme fleety
tazko povedat ci za prepad predajov focusu moze prave to predstavenie novej generacie...za seba poviem len tolko, ze aktualny vyzera lepsie ako dalsia generacia / na fotkach/ aj ked realita moze byt lepsia ako fotky
Diskusný "otloukánek" Renault Laguna sa drží prekvapujúco dobre, polročne 5. miesto je výborný výsledok; pre porovnanie poráža v predajoch i francúzskeho kolegu - oveľa krajší a technicky modernejší Citroen i auto roka Insigniu.
Naopak pokus o budgetové oživenie Seatu s imidžom prémie je flop ako z učebnice; jeho predaje snáď nezarobia ani na tie nízke náklady na "vývoj".
Naopak pokus o budgetové oživenie Seatu s imidžom prémie je flop ako z učebnice; jeho predaje snáď nezarobia ani na tie nízke náklady na "vývoj".
Ano, to uponáhľanie bolo priveľké. Focus sa mohol v pohode ten rok predávať a svetová premiéra FIII by bola stačila teraz v Paríži.
Ono ani tak nejde o absolutní aktuální prodeje, ty opravdu nejsou nijak tragické, ale o ten (do očí bijící) propad! prodejů Focusu, po představení příští generace rok dopředu... 😉
O A4/A6/Exeu Ťa už poučili predo mnou, tam si mimo. Ale s Deltou sa s Tebou stotožňujem. Auto postavené na platforme nižšej strednej triedy (Bravo), i keď predĺženej, stále patrí do nižšej strednej (ani Fluence a pod. sa neradia o triedu vyššie len kvôli dlhšiemu rázvoru).
Ono každý meč má dve hrany. Na jednej strane je marketingová axióma byť videný a mať čo ponúknuť (na autosalóne, médiám, zákazníkom), na druhej strane je to - ako správne píšeš - taktika z hľadiska predajnosti aktuálnej generácie smrteľná. I keď predajnosť zrovna Focusov až taká biedna nie je (mnohé o generáciu mladšie modely by jeho predaje brali všetkými desiatimi, a to nielen v ČR, ale i v rámci Európy).
Podle umístění Passatu je zřejmé, že o jeho zásadním faceliftu (teď na podzim) ještě příliš mnoho lidí neví. Tato taktika je od VW velmi prozíravá, stačí se podívat např. k Fordu, co udělalo s prodeji Focusu představení nové generace rok dopředu... :no: 8-s
Krásný aktuální i průběžný výsledek Subaru 😄 :yes: . Vezmeme-li v úvahu fakt, že LegoOutback má prodáno s hodně přimhouřenými oky tolik kusů, kolik všechny ostatní japonské automobilky dohromady, ukáže se síla tohoto japonsko-amerického produktu :yes: 😉 .
Důvody úspěchu jsou 2. Oba velmi významné. Zaprvé je to povedené, brutálně prostorné, kvalitní, a hlavně levné auto. Zadruhé marketingová a cenová politika Mazdy, Toyoty a Hondy, tak jak ji vidíme den co den, kupodivu na finančně slabší Subaru nestačí. Jen si vzpomeňte, jaké auto na vás kouká ze zadní strany většiny automobilových časopisů 😉 - že-by Outback s kolem poletujícím větroněm?
Nejoptimističtější zjištění na závěr: není radost pozorovat, že se i dnes prodávají ve velkom i velká auta s benzínovými atmosférickými motory? :yes: - co víc si chlap může přát 😄
Důvody úspěchu jsou 2. Oba velmi významné. Zaprvé je to povedené, brutálně prostorné, kvalitní, a hlavně levné auto. Zadruhé marketingová a cenová politika Mazdy, Toyoty a Hondy, tak jak ji vidíme den co den, kupodivu na finančně slabší Subaru nestačí. Jen si vzpomeňte, jaké auto na vás kouká ze zadní strany většiny automobilových časopisů 😉 - že-by Outback s kolem poletujícím větroněm?
Nejoptimističtější zjištění na závěr: není radost pozorovat, že se i dnes prodávají ve velkom i velká auta s benzínovými atmosférickými motory? :yes: - co víc si chlap může přát 😄
Máš v tom trochu hokej (viz S4e), ale ten tvůj originální "Super(bl)b" ti šel včera naopak "skvěle"... :😉 😉
Tak Exeo je minulá A4 !!!
A nevím proč by sem A4, BMW 3, MB C a ISo neměly patřit. Velikost, užitná hodnota a cena (pod mega) plně spadají do této automobilové kategorie.
A nevím proč by sem A4, BMW 3, MB C a ISo neměly patřit. Velikost, užitná hodnota a cena (pod mega) plně spadají do této automobilové kategorie.