Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Phaeton po faceliftu: Německý pětimetrový luxus za 1,466 milionu Kč

Volkswagen Phaeton ve své faceliftované podobě míří na český trh. Základní provedení stojí méně než 1,5 milionu korun, což z něj dělá nejdostupnější pětimetrový luxusní sedan.
Zpět na článek
Avatar - Kolouš
6. 9. 2010 13:38
Re: pro většinu diskutujících nedostupné auto, pro hnidopich
a ted si predstav, ze za fluence das stejne co za jettu... to uz potom takova "dobra kupa" neni... A presne takovy do dnesni doby byl rozdil mezi S a Ph.... :-!
Avatar - white label
5. 9. 2010 00:37
Re: Volkswagen Phaeton
Tak chvilku jsem tě (mylně) podezíral z toho, že jsi prodejce Jagu, ale po tom, co jsi tu teď napsal, se musím všem jeho prodejcům (za jejich relativní nadhled a přirozený odstup) veřejně omluvit...
:-O :*) ;-)
Avatar - T613
3. 9. 2010 19:06
Re: Volkswagen Phaeton
Milý, drahý a hlavně hloupý Ondore. V tebou vyčítané diskuzi jsem se zmínil, že se mi nelíbí "pomačkané" celokožené sedačky XJ. Nikde ani zmíňka o to, že jsou to sedačky na houby, mají špatné boční vedení a kdo ví co ještě, co určuje kvalitu, či nekvalitu sedaček). Ostatně tento "nešvar" se mi nelíbí u všech výrobců. Tvůj jediný problém je, že potřebuješ proti někomu vést svatou válku a dokazovat si tak svou vyjímečnost. Stran Jagu je mé svědomí čisté, protože tuto automobilku mám rád a v poslední době jsem strávil dost času v přesvědčování svého známého, aby si místo BMW 5 koupil XF.
Takže ty sedačky se mi NELÍBÍ (to neznamená, že jsou špatné). Jaguar není a nikdy nebyla exkluzivní automobilka (tou byl Daimler). A Jaguar je průměrnou prémiovou automobilkou ať se ti to líbí nebo ne.
Toto je můj poslední příspěvek na toto téma, neboť s hlupákem a demagogem nemíním ztrácet čas.
Avatar - Ondore
3. 9. 2010 18:14
Re: Volkswagen Phaeton
Tatro 2x som sa Ťa pýtal, či si v nich sedel, zostalo to bez odpovede, teraz si priznal, že nie. Zostaň vo svojom plagátovom svete líbí-nelíbí. Jedného dňa vyrastieš a môžeme pokračovať v diskusii.
Avatar - T613
3. 9. 2010 16:07
Re: Volkswagen Phaeton
Hodnotil jsem někde použitelnost těch sedaček? Asi ne, viď. Když ano, tak mi to najdi.

edit: Matelka mi silně připomínáš. Vyrvat něco z kontextu, obrátit to jak potřebuješ a pak to vyzvracet.
Avatar - Ondore
3. 9. 2010 15:14
Re: Volkswagen Phaeton
Mne nevadí, ak niekto napíše svoju reálnu skúsenosť a potom môžeme diskutovať, či sa jedná o chybu daného ks, alebo vlastnosť celej série. Ale stojí mi rozum nad tým, ak sa niekto vydáva za fandu značky a posudzuje podľa plagátu, dúfal som, že z kauzy Matelko sa tu už všetci poučili ;-)
Avatar - Barrichello
3. 9. 2010 10:26
Re: VW
a dát ročně za servis něco v rozmezí 50-100 tis kč :-) :-) :-) :-) :-) zejména u slavného V10 TDI

Ale budeš mít luxusní limuzku, kterou si neznalý budou plést s Passatem a které výkonově konkurují káry o třídu níž :-)

To se každopádně vyplatí, jdi do toho :yes:
Avatar - Barrichello
3. 9. 2010 10:23
Re: image atd
Ty údaje :-)
A zejména při udávané spotřebě, na to co udává VW nepotřebuji hypermoderní motor, na to mi stačí bohatě historický V8 s OHV a klidně objeme o 1,5 litru větším.
A možná bude ta spotřeba i lepší....
3. 9. 2010 09:30
Re: image atd
A co je nevýkonného na benzínu co má 240koní a dieslu s 200 konikama? :o))
Avatar - white label
2. 9. 2010 23:25
Re: Volkswagen Phaeton
Doufám, že tě moc nezklame fakt, že opravdu nejsi jediný kdo (z té diskuze) v těch sedačkách seděl...
Nejen v této (luxusní) třídě jsem u německého trojlístku zatím neviděl, aby (u kožených sedadel) byla částečně zřetelně vidět látka (pravidelně na dvou místech), kterou je "podšita" kůže sedadel...
V základu vypadají Jagy lépe (i o třídu níž), než na sériovou výbavu skoupá německá trojka, ale pokud se A8/7er/S pořádně "našlápne" je dojem z jejich interiéru trochu jinde, nemluvě o možnostech individualizace, tady jde Jag spíš aijskou/japonskou cestou..., už jen samotný fakt, že prostě není jiná možnost, než mít vúz se "šíbrem"/panoramatickou střechou to také potvrzuje...

P.S. ...a to "promítání" přístrojovky je na tuto třídu opravdu laciné..., naopak zajímavé je řešení centrálního, "duálního" LCD.
;-)
Avatar - escorpion
2. 9. 2010 17:41
Re: pro většinu diskutujících nedostupné auto, pro hnidopich
Rozdiel je hlavne v cene, pretože VW si to nechá draho zaplatiť. Neobhajujem fluence a rozdiel tam bude oproti jette či už v jazdných vlastnostiach alebo materiáloch (určite nie ohrmoný), ale cenový je 6500 € ? To je dobrá kúpa, že ? Hlavne, že je to VW :-O
2. 9. 2010 17:27
Re: Image
precti si ten jeho post a na ktery reaguje jeste jednou, treba ti to dojde ;-)

jestli sis nevsiml, tak prave pise ze RR je delany nato aby si majitel ridil sam, kdesto Phaeton nato aby mel majitel i ridice >:D
Avatar - escorpion
2. 9. 2010 17:24
Re: Mozna je potreba dobre koukat
Čína je obrovská, ale tam je viac bicyklov ako áut. Väčšina ľudí robí celý deň za trochu ryže. Ich možno celoživotným snom je octavia. Phaeton je dobrý tak pre čínske triády.
2. 9. 2010 16:16
Re: Image
dnes ráno jsem jednoho potkal. Sytě modrá metla, docela fešný :yes: Ale tuším jsem fakt zatím neviděl, aby v něm řidič vezl někoho vzadu
Avatar - T613
2. 9. 2010 14:38
Re: Volkswagen Phaeton
Přečti si tu debatu na kterou stále odkazuješ. Zapni to mezi ušima a třeba ti i něco dojde.
Avatar - kari.laz
2. 9. 2010 14:37
Re: Opička Audi A8
mě spíš překvapilo, jak člověk co ještě dva roky nebude mít řidičák tu osočuje ostatní, ať si jsou komentovat felicie, jak kdyby měl najeto půl milionu s každým lepším autem.
Avatar - Ondore
2. 9. 2010 14:29
Re: Volkswagen Phaeton
- definuj exkluzív. Google radí do exclusive cars o.i. aj BMW, Audi a spol., sorry, ja s ním súhlasím, Ty sa asi pohybuješ v kruhoch, ktoré tam radia iba autá nad 100.000€
- tak sedel si v tých sedadlách, alebo si zostal pri plagáte? Ak to druhé, môžem Ti len závidieť Tvoj jednoduchý svet "líbí-nelíbí"
- bombaj som vysvetlil, si zbytočne vzťahovačný. Jasnejšie to nevysvetlím, ak si to ani potom nepochopil, naozaj nemá zmysel pokračovať.

Čo teraz, ideme si ďalej nadávať do jelít, alebo si radšej dáme do držky, aby bolo jasné, že toto je debata o ho\/ne a JAG sa nám v podstate obom páči?
Avatar - T613
2. 9. 2010 14:04
Re: Volkswagen Phaeton
Je Jag exkluziv? Není.
Je Jag prémie? Ano
Líbí se mi ty sedačky? Nelíbí.
Řekl jsem, že je to auto bombajský taxikáře? Ne
Hodí se na tebe citát Mudr.Štrosmajera. Víc k tobě nemám co dodat.
Avatar - Ondore
2. 9. 2010 13:58
Re: Volkswagen Phaeton
Prečítaj si pôvodnú diskusiu pod XJ, od tej sa toto rozvíja, ja som to včera urobil a vytiahol TVOJ citát, viď vyššie. Ad sedačky - pripojil si sa na stranu Navtecha, ktorý je autorom výroku o taxikárovi (a preto je v zátvorke napísané "netýka sa len Tatru") - je to tak ťažké na pochopenie? Ale keď sme už pri tom, sedel si v tom aute? Naozaj sú podľa Teba sedačky tak nahouby? Tiež nevypisujem pod BMWčkami, aké majú tvrdé podvozky, dokážem vidieť auto ako celok. Trochu nadhľad a rozum do hrsti, keď súdiš svoju akože obľúbenú značku...
Avatar - Krispos
2. 9. 2010 13:48
Re: Opička Audi A8
Pozor, on v těch autech jel, což nutně neznamená to, že to byl on kdo točil volantem >:D
Avatar - kari.laz
2. 9. 2010 13:47
Re: VW
Na druhou stranu jsou ceny ojetin Phaetonu dost levné. Tak se ti třeba poštěstí mít alespon zánovní kus
Avatar - T613
2. 9. 2010 13:43
Re: Volkswagen Phaeton
Jsi .. nejdřív do mě ryješ, že jsem tvrdil o Jagu co není pravda. Pak tady podsouváš, že o Jagu tvrdím, že je to auto bombajského taxikáře. Což opět není pravda. Mi se pouze nelíbily ony sedačky. Nic víc nic míň. Takže prosím tě zklidni hormon a mě už si neber do klávesnice. Díky
Avatar - kari.laz
2. 9. 2010 13:42
Re: Opička Audi A8
Ty jsu z USA? že máš v 16 řidičák?
Koukám, že máš v 16 tolik naježdíno, že 3/4 z diskutujících může komentovat jenom felicie, protože se zkušenostmi s luxusníma kárama se ti nemohou vyrovnat a nemá cenu se s tebou přít >:D
Avatar - Ondore
2. 9. 2010 13:34
Re: Volkswagen Phaeton
Myslíš? Tak prosím nájdi, kde som povedal, že XJ je nad sedmičkou alebo eskom..
Avatar - T613
2. 9. 2010 13:24
Re: Volkswagen Phaeton
ty si volaký zmätený
Avatar - Ondore
2. 9. 2010 13:15
Re: Volkswagen Phaeton
Ja? Nikdy som nehovoril, že XJ je iná trieda, ale snáď pochopíš, že som sa zastal JAGa, keď ho kritizujú za sedačky a "styl bombajského taxikára" ľudia, ktorí ho videli na obrázku (netýka sa len Tatru). Mimochodom moja reakcia v článku pod XJ ľahko nadväzovala na GTIho, ktorý vo svojom jedinečnom podaní podal XJ ako kulhavý krok za D3...
Avatar - Ondore
2. 9. 2010 13:07
Re: Volkswagen Phaeton
Ale jasné, tiež som to čítal...
2. 9. 2010 12:39
Re: Opička Audi A8
Ano, není to nová verze Phaetonu je to pouze facelift!
Nemyslím si, že by nějak zásadně záleželo na věku. Rozhodně můžu porovnat Novou Audi A8 a VW Phaeton, v obou jsem jel a novou A8 i řídil a musím říct, že 4.2 TDI je mocný motor. Řídil jsem i Audi A8 3.0 TDI jak starou tak absolutní novinku A8 s novým 3.0 TDI s 250 hp.
Běž si komentovat felície, kterým rozhodně budeš rozumět více než já!!!
Avatar - Pekelná Micinka
2. 9. 2010 12:29
Re: Opička Audi A8
>:D :yes: Toho najdeš na facebooku. >:D
Avatar - Pekelná Micinka
2. 9. 2010 12:28
Re: Volkswagen Phaeton
Mělo by toho být mnohem víc...
Avatar - Pekelná Micinka
2. 9. 2010 12:26
Re: Volkswagen Phaeton
No pak nechápu, proč ses rozrušoval, když tu tatra postavil XJ vedle D3. Myslím v ČR. Podle toho, kolik vídám kterých, je na tom ten Phaeton tak trochu i "hůř". Ale zase si myslím, že ta koncentrace Jags bude po Praze větší, kdežto Phaeton bude tu a tam tak nějak stejně. Nesrovnávám automobilky, ani značky, jen výskyt dvou modelů stejné třídy.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 9. 2010 12:21
Re: Volkswagen Phaeton
No s Astonem a Jaguarem je to těžký, protože zatím co Aston vyráběl jeden jediný model, Jag nabízel velký sedan, střední sedan a sport. kupé, v poslední pak zamířil ještě níž (X-Type), zatím co Aston začal nabízet dva a nyní i tři modely. Obě automobilky jsou tedy tak trochu nesrovnatelný, přičemž s ohledem na ceny byl Aston vždy výš. Ale zas ne tak, aby top model stál to, co dnes RR Phantom. I tak to srovnání pokulhává, protože jak jsem psal, Aston zrovna dvakrát moc těch 4dv. aut nevyrábí, nemyslím počtem, ale historicky. Astony jsou sportovní kupé, kdežto RR s tradicí výroby megaesedanů je prostě jinde. Takže co se týká té exkluzivity Aston bych zařadil Jag, ale pod RR. Srovnání s Bentleyem je o něco složitější, Bentley zamířil taky trochu dolu, netroufnu si je nějak porovnávat.
2. 9. 2010 12:19
Re: Mozna je potreba dobre koukat
Nechcem sa zastávať žiadnej firmy, ale podnikanie sa robí kvôli peniazom a najviac peňazí sa dá zarobiť na trhu, ktorý ešte nie je nasýtený a na trhu, ktorý je veľký. A to je práve Čína. Z tohto pohľadu je možno absolútne nepodstatné, či sa nejaký Phaeton predáva v Európe alebo nie a či je v Európe vnímaný ako auto, ktoré má dobrý image.
2. 9. 2010 12:14
Re: Image
Čo je na tom také vtipné? Keď máš na Rolls Royce Phantom, dá sa predpokladať, že máš aj na šoféra. Nekupuješ si auto kvôli tomu, aby si ho šoféroval, ale aby si mal luxus, pohodlie, voľno počas cestovania na iné aktivity.
Avatar - Ondore
2. 9. 2010 09:51
Re: Volkswagen Phaeton
Wolfsburg má pre neho vyhradené čestné miesto, to je jasné, veď si ho náležite zaplatil ;-) U mňa má rovnaké miesto, ako Hyundai Equus, plní svoju úlohu ako imagemaker značky, ale tam končí...
Avatar - Ondore
2. 9. 2010 09:45
Re: Volkswagen Phaeton
Samozrejme, aj v Lambe sú vraj niektoré ovládače rovnaké, ako v Poloaute >:-[] ;-)
Avatar - Ondore
2. 9. 2010 09:42
Re: Volkswagen Phaeton
Neviem o tom, že by sa kedykoľvek vo svojej histórii XJ staval inde, ako na úroveň sedmičky a eska. História je super, športové úspechy tiež, ja napr. oceňujem stále vynikajúce motory, osobne mi ale voči konkurencii chýbajú tech. vychytávky typu nočné videnie, lane assist a pod.

"počet registrací Phaetonu a XJ minulé generace bude podobný" => myslíš u nás? Toto ma fascinuje, keď "akože" JAGfan hodí takúto hlášku. XJ sa v každej generácii vyrobilo medzi 80-130tis. ks, Phaeton ich dokázal predať cca 25tis. Tieto diametrálne odlišné automobilky by som naozaj neporovnával...
Avatar - Ondore
2. 9. 2010 09:35
Re: Volkswagen Phaeton
Do prčic, myslel som, že počet predaných áut na auto.cz nie je hlavným kritériom :*) ;-)
2. 9. 2010 00:35
Re: Čína bere
v týhle třídě se zase tak často neobměňuje..
Avatar - white label
2. 9. 2010 00:08
Re: pro většinu diskutujících nedostupné auto, pro hnidopich
Taky nesouhlasím, "propastný" určitě neni..., viz i dobové srovnávací testy... ;-)
Avatar - white label
2. 9. 2010 00:05
Re: Opička Audi A8
Už dávno u očního... 8-s >:D
Avatar - Pekelná Micinka
1. 9. 2010 23:51
Re: Volkswagen Phaeton
On taky Aston zrovna moc těch 4dv. aut nevyrobil... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
1. 9. 2010 23:50
Re: Volkswagen Phaeton
Jaguar byl exkluzivní tak do začátku, možná do poloviny 70.let, vyjma sportovních modelů. Dnes patří po bok D3 a s Phaetonem má tak trochu společného v tom, že je vnímám (u nás) stále trochu exoticky, i když možná už i míň než tenhle mohykán, přičemž je dost možné, že počet registrací Phaetonu a XJ minulé generace bude podobný.
Avatar - Pekelná Micinka
1. 9. 2010 23:38
Re: Opička Audi A8
Kde my mohli bejt, mít v 16ti internet... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
1. 9. 2010 23:36
Re: Volkswagen Phaeton
Však Phaeton má prý lecos společného právě s Bentley. Ale nakolik je to pravda, to nedokážu posoudit. Jedno vím jistě, Bentley CFS je ze zadobočního pohledu nevzhledná krabice.
Avatar - Kolouš
1. 9. 2010 23:35
Re: pro většinu diskutujících nedostupné auto, pro hnidopich
Nesouhlasim. Vem predchozi eSko s 250tKM a porovnej ho podvozkove s Phaetonem, kterej vcera vyjel z fabriky. Drzeni stopy stejny, komfort odpruzeni jak pri pomaly tak i pri rychly jizde propastny. S posledni generaci eSka se uz ani porovnavat neda... Pravdou ale je, ze VW zvolena cenova politika k tomu ani nenabada. Myslim, ze VW si uvedomuje nekonkurenceschopnost sveho top modelu a voli strategii, kterou mel volit uz pred par lety.
Avatar - white label
1. 9. 2010 23:23
Re: pro většinu diskutujících nedostupné auto, pro hnidopich
Phaeton je třeba (podle uvedení na trh) srovnávat s minulou generací S-klasy a proti ní to žádný propastný rozdíl ("navoněná bída") v komfortu rozhodně není... ;-)
Avatar - Johny.Rico
1. 9. 2010 23:18
Re: pro většinu diskutujících nedostupné auto, pro hnidopich
Hmmm... stejně se mi líbí >:D chci ho ve W12 LPG >:D
Avatar - Johny.Rico
1. 9. 2010 23:14
Re: Volkswagen Phaeton
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
1. 9. 2010 23:11
Re: Volkswagen Phaeton
Budeš se divit, ale ano. Bavím se o současných modelech značek. A je to jejich (designový) záměr, Bentley byl vždy trochu více rozvolněný oproti RR a byl oblíbeným autem umělců (těch co na to měli samozřejmě). Dnes je tomu podobně, RR je chápán jako überauto, Bentley (GTC) je zase často v majetku rozličných hvězd. Ani jeden z nich, však není tak ledově chladný jako Phaeton. A samozřejmě, oba britové kopou jinou ligu... Phaeton je takový byrokraticky průmyslnický zabiják. A tak jej podle mě i VW zamýšlel. Do fleetů bank a velkých podniků. A tomu odpovídá i jeho sterilní "euro" design, který je (předfaceliftem) zkrátka jedinečný. Dle mého názoru se jedná o exktrakt čistoty německého designu své doby a jako takový by se jednou mohl vyjímat i v muzejní hale, minimálně té wolfsburgské.

PS. Teď slavím svátek na Arcelora. ;-)
Avatar - Kolouš
1. 9. 2010 23:03
pro většinu diskutujících nedostupné auto, pro hnidopichy na
Cca pred sesti lety jsem jel s 3.0 V6 TDi do Duisburgu a zpet. Tehdy jsem sluzebne jezdil Oct. 1.9TDi 77kW. Nedokazal jsem si predstavit vetsi jizdni komfort... (Pustil jsem si masaz zad...parada. Akorat ze jsem nevedel jak to vypnout a vzhledem k tomu, ze jsem pospichal a chtel eliminovat zbytecne zastavky tak az na Rozvadov jsem jel v mirnem predklonu, neb zada uz z ty masaze zacinaly bolet) Zpet k veci, od te doby jsem nemel moznost srovnani, protoze vyssi tridu mi sef doprat rozhodne nechtel. Doba pokrocila, prace se zmenila, vyssi stale nejezdim, ale mam k ni mnohem blize a troufnu si, ze diky sve praci mohu srovnavat. Takze: Po prvni delsi jizde s S320CDi - nepoznal jsem rozdil(mezera mezi zazitky cca 3roky) Pote asi po 2 tydnech svezeni opet VW a clovek uz vnimal rozdily. VW je krasny auto, stacilo by mi, vo tom zadna, ale proti S320 resp. S350CDi je to proste navonena bida (i kdyz pojem bida je v teto tride relativni...) Pro delny lid prirovnam k duelu Renault Fluence vs. VW Jetta (je to sedan, je to stejne velky... ale rozdil ohromny)
1. 9. 2010 22:34
VW
Nech si vraví kto chce čo chce tak mne sa strašne páči... aj keď viem že nikdy na neho nebudem mať ale má svoju charizmu :-!
Avatar - Ondore
1. 9. 2010 22:17
Re: Volkswagen Phaeton
Nikdy som ho nestaval tak vysoko, dokonca ani na úroveň Martinovi, Aston Martinovi ;-)
Avatar - T613
1. 9. 2010 22:13
Re: Volkswagen Phaeton
no exkluziv už skutečně není, tam je už snad jen Maybach, Bentley a RR. Jag je konkurent D3 ;-)
1. 9. 2010 22:12
Re: Volkswagen Phaeton
Inu, cim vetsi motor, tim vetsi turboefekt. Jezdim s obycejnou scanii d230(ta tahne pekne) nebo d220. To je prodlevicka, panecku. Pak sednu do tdi a pripadam si jak ve formuli >:D
Avatar - Ondore
1. 9. 2010 22:08
Re: Image
Prečo by všetko v živote malo mať logiku? Keď VW miluješ, tak musíš! ;-)
Avatar - Ondore
1. 9. 2010 22:07
Re: Volkswagen Phaeton
Tak som si kvôli Tebe ;-) tú diskusiu opäť prečítal. V podstate súhlasím, postavil si ho na úroveň D3, lepšie povedané pod ňu. Z čoho vyplynul môj záver: "Jag už žádná exkluziv automobilka není, na to prostě nemá". Problém vidím v rozdielnom vnímaní slova exkluziv a v tom, že keď GTI napíše oslavnú ódu na UP, tak sa všetci klaňajú novému kráľovi triedy, ale keď ja napíšem 5-puntíkový zoznam, tak sa ho každý chytí a skúma, čo to ten "Chargé d´affaires" vlastne je, že ten to kupovať nebude a debata sa zvrhne na úroveň igelitky s peniazmi. Obavy o mňa, či stojím nohami na zemi naozaj prejavovať netreba, starosti si robte o dottoreho zdravie ;-) Myslím, že 52.500 predaných áut ročne je slušný výsledok (JAG 2009) a výraz hlinené nožičky by som ako JAGfan teda určite nepoužil.
Avatar - white label
1. 9. 2010 21:48
Re: Opička Audi A8
Tobě (při tvé vrozené "chytrosti") unikl malinký detail, nejedná se o žádnou novou generaci, ale logicky jen o facelift..., zkus si příště články pod které tak radikálně píšeš, nejdřív aspoň jednou přečíst, v tomto případě by dokonce stačilo přečíst si jen nadpis...
:-O :*) 8-s

edit - věku a prvního příspěvku jsem si ovšem všiml až teď, takže naděje určitě žije... ;-)
1. 9. 2010 21:29
Opička Audi A8
VW Phaeton nabízí naprosto stejné motory co Audi A8 3.generace a k tomu 4motion. Je to auto naprosto o ničem, slepovaný z dílů Starého VW Touareg a diod typu Audi. Bude to další propadák VW group, jako předchozí generace.
1. 9. 2010 21:26
Re: Image
Najvyššie méty luxusu pre ľudovú značku... Podivná logika, nie?
Avatar - Ondore
1. 9. 2010 21:23
Re: Volkswagen Phaeton
Ja som sa chytil len tej časti, kde Mici dostal do jednej vety Phaeton, RR a Bentley >:-[] Čo sa týka VW (a nemeckých značiek všeobecne), nemám s nimi problém, k nám chodí zákazník na Phaetonovi (robí aj s autami, kúpil ho mimoriadne výhodne) a trochu ho viem posúdiť, jeho úloha ako imagemakera je jasná, záhadou mi zostáva hysterická eufória fans z tohoto modelu ;-)
Avatar - T613
1. 9. 2010 21:20
Re: Volkswagen Phaeton
Já? Já zastánce Jagu, abych řekl, že není konkurent D3? Dobrý vtip >:D >:D
Jo ty sedačky jsem kritizoval :-)
Avatar - Ondore
1. 9. 2010 21:18
Re: Volkswagen Phaeton
Mali sme úžasnú diskusiu pod JAGom, nejdem to hľadať, ale ak si pamätám, tak si spolu s Navtechom kritizoval sedačky v ktorých si predpokladám nesedel + tam bolo pár takých hlášok, ktoré by som voľne interpretoval tak, ako som to povedal vyššie. Možno to nie sú priamo Tvoje slová, ale ak veľmi chceš, pohľadám to :-)

90%? To snáď nie, neberiem ženy rozoznávajúce signálne farby ako rozhodujúcu vzorku pre schopnosť poznať daný model >:D
Avatar - white label
1. 9. 2010 21:01
Re: Volkswagen Phaeton
Nic se drasticky nezměnilo, včetně tržně neúspěšného Phaetonu, jen tobě možná v jeho případě "drasticky" chybí přirozený nadhled, je to přece pořád jen (das) auto... ;-)
Avatar - T613
1. 9. 2010 20:45
Re: Volkswagen Phaeton
kde jsem psal, že Jag není prémie??
90% lidí nerozezná C-klasse od S-klasse. Ono je to totiž lidem totálně putna. Asi tak
Avatar - Ondore
1. 9. 2010 20:22
Re: Volkswagen Phaeton
Auto, ktoré 90% ľudí nerozozná od Passata a pre Teba má: "auru odměřenosti a nepřístupnosti, jakou nemá třeba Bentley a pro mě ani Rolls Royce". Pre tatru už nie je JAG prémia => chlapi tak toto mi vysvetlite, zmenila sa drasticky životná úroveň v CZ? Alebo ste sa reinkarnovali ako deti Mittala, prípadne si vás adoptoval? Alebo len postraumatický šok z GTIho guruovania?
Avatar - Ondore
1. 9. 2010 20:17
Re: Image
Phaeton ako "imagetvorca" musel logicky siahať na méty najvyššie...
Avatar - white label
1. 9. 2010 20:08
Re: Image
Byla zjevně chyba i v tom, že tu vyšší střední přeskočili...
1. 9. 2010 19:38
Re: Image
podla mna by ho mali vymenit za novy model vyssej strednej a tam paletu ukoncit, to by sa chytilo skorej ako model v luxusnej triede a mozno casom by sa do tychto vod mohli aj vratit ;-)
Avatar - PlumJelinek
1. 9. 2010 19:32
Re: Volkswagen Phaeton
Souhlasím s tím, také se mi Phaeton líbí právě pro jeho určitou exkluzivitu a exotičnost, přestože se jedná o naprosto tuctovou značku. Takováto netradiční a méně vídaná auta mě přitahují všeobecně a o to je zajímavější, že zrovna VW má takový auto ve svým portfoliu, ikdyž původní záměry taky asi byly jiný....
Avatar - white label
1. 9. 2010 18:53
Re: Volkswagen Phaeton
Ano, "nedosiahli" na Euro5 a zástavba V8 TDI, by se při předpokládaných prodaných kusech zřejmě taky moc nevyplatila, navíc tak má A8 v této třídě, s touto motorizací, větší exkluzivitu...
Avatar - white label
1. 9. 2010 18:50
Re: Volkswagen Phaeton
To byla jen slovní hříčka s tvou atmosférou v autě a s atmosférou, jako s atmosferickým (nepřeplňovaným) motorem. ;-)
S V10 TDI jsem jel i v Touaregu, dojem z něj mi popisovat nemusíš a přirovnávat ho k 1,9 TDI by mě logicky taky nenapadlo... :-)
S R8 V8 jsem jel taky, ale nechceš snad srovnávat zátah "ocpodu" V10 TDI s atmosférou V8 v R8? >:-[]
Na svou dobu byl V10 TDI (svým způsobem) úžasný, ale bez chyb taky rozhodně nebyl, turboefekt jako kráva a s tím spojená "kultivovanost", která měla k dnešnímu V8 TDI v A8/Touaregu zatraceně daleko, podobně jako k jeho spotřebě...
:-)
Avatar - Matt26
1. 9. 2010 17:56
Re: Volkswagen Phaeton
Rozmýšľanie VW mi príde hodne podivné, keďže z ponuky vyradili to tvoje ospevované V10 TDI. Buď to nebola veľmi predávaná motorizácia, alebo proste nedosiahli Euro 5. Ale aby vo vlajkovej lodi chýbal silný diesel mi príde zvláštne. Aspoň V8 TDI od Audi tam mohli dať. Veď takú má ja nový TUareg.
Avatar - R32
1. 9. 2010 17:31
Re: Volkswagen Phaeton
Ver tomu, že podľa zvuku by si určite nepoznal aký motor (benzín/diesel) máš pod kapotou... Odhlučnenie je dovolím si tvrdiť dokonalé. Zabudni na 1,9TDI v Passate či Oktávke... Hádam by si ten motor mohol spoznať len podľa krúťaku, 750Nm ťa zatlačí do sedadla tak ako málo čo, vermi, vozil som sa napr. aj na Audi R8 4,2... ;-)
Avatar - white label
1. 9. 2010 17:11
Re: Volkswagen Phaeton
O jaké "atmosféře" ve voze to píšeš? Dyť jsi tam měl (proboha) V10 TDI s dvěma turbama! :-O >:D >:-[] :yes:
Avatar - R32
1. 9. 2010 17:05
Re: Volkswagen Phaeton
Vozil som sa na V10 TDI a musím povedať že to auto má neskutočné, neopísateľné charizma... Ten pocit za volantom bol skrátka úžasný, poriadna výkonová rezerva, ticho, luxus, spracovanie, skrátka tá atomsféra v aute bola úžasná. Vždy keď nejaký Pheaton vidím tak majiteľovi - vodičovi (?) tíško závidím. :-) Kto nezažil neuverí, kto zažil nezabudne... ;-)
Avatar - R32
1. 9. 2010 16:59
Re: Čína bere
A ešte by som dodal a upozornil na to, že sa to auto za 8 rokov tamer vôbec nezmenilo a stále vyzerá dôstojne, reprezentatívne ale hlavne aktuálne - teda rozhodne nie na 8 rokov (facelitf toho tak veľa nezmenil). Iné automobilky stihli od roku 2002 vymeniť dve generácie... Skrátka, jediná chyba a smola tohto auta bol znak, so znakom BMW, Mercedes alebo Audi by to bol určite veľmi úspešný model. ;-\
Avatar - saldy
1. 9. 2010 16:58
Re: Nevadí
Je to těžký, na jedný straně Phaetonu můžu fandit ale když ho postavím mezi "trojku" tak mi tam jako osobnost moc nepasuje, kupcům této třídy se moc nelze divit, model je podle mě zbytečný už smotným nešťastným postavením, image je v této lize zaklínadlo č.1 a každý kdo tohle koupí musí tušit, že sám výrobce nedopustí aby se příliš přiblížil Audi.
1. 9. 2010 16:25
Re: Image
Ak je to nový Ghost, je to o.k. - ten je na to určný, nie je to šoférska limuzína ako Phantom. Ak to je Phantom - je to divné a neobvyklé ...
Avatar - Pekelná Micinka
1. 9. 2010 16:05
Re: Čína bere
Navíc s možností dostat náklady do černých čísel, nebo na nulu s pomocí čínského odbytu.
Avatar - Pekelná Micinka
1. 9. 2010 16:00
Re: Nevadí
Udělej si dva dny volna v Praze. Jestli ze den nepotkáš od každého z nejvyšších modelů B/M/A v nejnovější generaci (u MB to bude o to jednodušší) aspoň jeden, pak s tebou asi není vše vpořádku. Phaeton měl v přijít v nové generaci jako 4dv. kupé, jak to ovšem bude, to ví zřejmě jen na centrále VW.
Avatar - white label
1. 9. 2010 15:59
Re: Volkswagen Phaeton
Dost dobře napsáno... ;-)
neregistrovaný "ZIL"
1. 9. 2010 15:50
Nevadí
Každému kdo se pokusí zlomit monopol BMW/Mercedes/Audi v této třídě fandím, jelikož mne již nebaví sledovat ta samá auta neustále dokola (i když jich teda samozřejmě vzhledem k ceně apod. na silnicích moc není). Nepovedlo se to VW s Phaetonem a pravděpodobně už ani nepovede, snad někomu jinému.
Avatar - Pekelná Micinka
1. 9. 2010 15:48
Volkswagen Phaeton
Mě se Phaeton vždy líbil a právě tím, že je jeho výskyt na našich silnicích docela malý, tak má vlastně takovou nechtěnou exkluzivitu. Není to ta exkluzivita, jak jí asi obecně chápeme, jako respektuhodné postavení ve vyšších kruzích, ale spíš jakási vnitřní, ano, hraničící spíš s exotičností. Nevím jakým způsobem působí faceliftová verze při živém setkání, ale dosavadní si udržuje auru odměřenosti a nepřístupnosti, jakou nemá třeba Bentley a pro mě ani Rolls Royce. Pro někoho to může být chyba, pro mě je to pozitivní vlastnost, která ale většině spíš nebude vyhovovat. Ano, s ambiciózní cenovkou a znakem s dvojitým W nikdy nebude představovat první světovou ligu, přesto jeho smysl, byť jeho dosavadní kariéra nepředstavovala obchodní úspěch, vidím v možnosti opatřit si velké auto za slušnou cenu, ve kterém budete (ne)chtě, vždy stát mimo prodejní mainstream.
Avatar - white label
1. 9. 2010 15:46
Re: Čína bere
Spíš, když už si do toho mohl koncern dovolit investovat, tak teď už toho nějakým rychlým ukončením výroby (za každou cenu) stejně moc nezachrání... :-)
Avatar - Barrichello
1. 9. 2010 15:28
je směšné
vyzdvihovat že to má 5 metrů, no když je to luxusní třída, kolik by to asi mělo mít?

Jsou auta která maj 5 metrů, jsou to sedany a není to luxusní třída. A nikdo do nedává do palcových titulků
Avatar - Barrichello
1. 9. 2010 15:25
Re: image atd
Spíš nevýkoné motory >:-[] :no:
Avatar - Barrichello
1. 9. 2010 15:24
Re: Image
tak šoféra ve Phaetonu a podnikatýlka na zadním sedadle sem teda neviděl a to mívám tak 4x do roka štěstí a Phaeton vidím :-) :-)
Avatar - Barrichello
1. 9. 2010 15:23
Re: VW
Kolik těch článků o tom Phaetonu tu ještě bude? To musí být velká krize, když se o tom furt musí psát, je vidět, že to nikdo nechce, proč asi :-)
1. 9. 2010 15:19
Re: Image
Keď je to nový Ghost, je to o.k. - ten je na to určený. Keď je to však Phantom, je to divné ... a nie moc obvyklé ...
Avatar - twistedTSD
1. 9. 2010 15:04
Re: Líbí se mi. Hodně!
s nadpisem souhlas ale...čas? >:D
Avatar - T613
1. 9. 2010 14:57
Re: Líbí se mi. Hodně!
Čas už mu vypršel, zkrátka se nechytil. Při životě ho drží jen rozmar vedení VW a jeho akcionářů.
Avatar - pumpkin
1. 9. 2010 14:55
Re: Líbí se mi. Hodně!
Ešte viac času? Preboha... >:D
1. 9. 2010 14:53
Re: image atd
Krása, zmínit auto o 2 třídy níž.
Avatar - Johny.Rico
1. 9. 2010 14:50
Re: Image
V Ostravě jezdí černý Ghost a řídí si ho sám majitel. Neplácej nesmysly.
Avatar - Johny.Rico
1. 9. 2010 14:47
Líbí se mi. Hodně!
Určitě to bude kvalitní auto. Jen chce čas. U mě dobrý... moc dobrý... :yes: :yes: :yes:
Avatar - T613
1. 9. 2010 14:36
Re: Čína bere
navíc, když si to fabrika může dovolit utáhnout ;-)
Avatar - white label
1. 9. 2010 14:26
Re: Čína bere
Souhlas...
Nevidím důvod dál neprodávat hotové auto, i když jsou prodejní čísla nízká...
Avatar - Ricardo
1. 9. 2010 14:09
Re: Čína bere
Zbytečný sarkasmus a hloupé poznámky, jak je pro Autorevue typické...
1. 9. 2010 13:57
Re: Mozna je potreba dobre koukat
Presne jak pises, cim vic metru a cim vic diod, tim vic adidas :-) Ale oni jsou na diody a chromy pekne ujeti, viz oktavka, ktera se tam prodava uz v zakladu s diodovyma zadnima svetlama...
Avatar - gld
1. 9. 2010 13:49
Re: Mozna je potreba dobre koukat
u ľudí čo kupujú luxus na "metre" bude mať phaeton úspech ale v európe sa naozaj nemôže presadiť čo už niekoľko rokov dokazuje

nebyť nemeckých politikov ktorí si kupujú "alibi" tým, že jazdia volkswagenom tak sú predaje úplne v *

btw- tie dizajnové ehm "omladenia" v štýle led diódy ukradnuté zo škody 120 stojacej pred dedinskou diskotékou sa číňanom určite budú páčiť >:-[]
Avatar - pumpkin
1. 9. 2010 13:44
pche
Tak Foxa u nás stiahnu z predaja a Phaeton nie?
Ten "veľký" facelift mu celkom prospel, tak prajem mu ešte úspešnú kariéru v Čine.
1. 9. 2010 13:08
Re: VW
no bych ho bral hned :-! taxikarinu jsem si chtel vzdycky vyzkouset a tohle by bylo idelani nacini, ten zakladni 6 val v benalu, misto rezerva hodit nadrz na LPG a hura na cesty >:-[]
1. 9. 2010 12:52
Mozna je potreba dobre koukat
protoze na vsech SPZ je cinsky rozsypany caj, coz urcite znaci nejvetsi trh Phaetonu. VW sam vi, ze s nim v Evrope diru neudela, ale v Cine, kde se na image jetse tolik nehraje, prave Phaeton budue pocit premie. Ani bych se nedivil, kdyby byl Phaeton stahnut odevsud a prodaval se jen v Cine, podle me jim tam dobudoucna udela mooc dobrou imageovou sluzbu.
1. 9. 2010 12:44
Re: Image
Souhlas, spíš bych tu myšlenku rozvinul z jiného pohledu. Kdyby u těchto mastodontů sundali přístrojovou desku, tak věřím, že 9 z 10 majitelů nepozná, zda sedí v A8, BMW-7, MB-S nebo Phaetonu atd.
1. 9. 2010 12:40
Re: VW
je fakt, že v dané třídě by všem vypálil rybník ;-) :yes:
Avatar - strýček BOB
1. 9. 2010 12:39
Re: image atd
Staré motory, zoufalá výbava, nulová image, to mluvíš o Mondeu?
neregistrovaný "RayBan"
1. 9. 2010 12:38
Čína bere
Správnými slovy bez laciných pozlátek je situace Phaetonu popsána zde:
[odkaz]
1. 9. 2010 12:36
Re: Nesmysl
To je možno jeden z dôvodov, prečo ho ešte drží v ponuke.
Avatar - T613
1. 9. 2010 12:36
Re: Image
tedy tuhle třídu potkávám často, ale že by si ji majitelé neřídili sami? No asi zrovna vždy posílají své šoféry něco vyzvednout ...
1. 9. 2010 12:28
Re: Nesmysl
VW zivi na tomhle modelu prodej v Cine. Facelift taky podle toho vypada. ;-)
1. 9. 2010 12:17
Re: Image
V tejto triede je na tom Volkswagen rovnako ako celá plejáda európskych automobiliek, Renault, Opel, Fiat, Peugeot... nikto z nich nemá v tejto triede trhák, alebo aspoň model so slušnými predajmi. Toto sú už prémiové vody a mainstream akosi nemá ten správny zvuk, hoci kvality auta ťažko možno spochybniť.
Volkswagenu sa asi oplatí držať nad vodou stratový model, keďže ide o "vlajkovú loď" značky, uživia ho predaje ostatných modelov. Ale myslím, že Volkswagenu by zo slávy neubudlo, keby Phaeton jednoducho zrušil a končil ponuku Passatom - ten je obľúbený aj za dva modely.
1. 9. 2010 12:16
Nesmysl
Nechápu, že VW pokračuje v tomhle projektu. Vůbec nerozumím tomu, proč s tímhle vůbec tenkrát přišli. Snažit se prodávat luxusní sedan za 1,5 mega pod značkou Volkswagen přece nemůže dopadnout dobře. Navíc když jim patří Audi se svým A8... :no:
1. 9. 2010 12:14
image atd
Když už chci vstoupit do nejvyšší ligy a nemám jméno...tak buď přijdu s něčím hezkým...zajímavým a plným technických fines...za dobrou cenu s výbornou výbavou v základu....Tohle nemá ani jedno.
Staré motory, chudá výbava, pěkné to taky není..image nikde...tož..k čemu to je? >:D
1. 9. 2010 12:08
Image
Pokúsim sa vyjadriť ešte pred tým, ako sa tu spustí lavína názorov od „technických odborníkov“, ktorí z 99% na podobné auto nemajú a pravdepodobne nikdy mať nebudú :-) Riešiť tu jazdné vlastnosti, výkony motorov a technické špeciality v tejto triede je výsostne choré, ich majitelia tieto autá vo väčšine nešoférujú a je im jedno, čo je pod kapotou. V tejto triede áut ide o niečo úplne iné a to poskytnúť najvyšší možný komfort, čo poskytuje úplne každé a bez výnimky a postaviť majiteľa do určitej sociálnej vrstvy, prípadne mu vytvoriť určitý image. Priznám sa, že som alergický na výraz „nemecká prémiová trojka“, ale ruku na srdce, napriek nesporným kvalitám tohto Phaetonu mi tam vadí práve znak VW :-)
Avatar - del42sa
1. 9. 2010 12:01
VW
Já si nemůžu pomoct, ale při pohledu z venku v tom vidím starou Audi A8, stačí si jen přelepit ten VW znak a dát tam 4 kruhy ...