Ekonomika
Auris
0
A kecáš kraviny! Nevím o nikom, kdy by "za pár let" měl měnit nový aku a pokud k tomu někdy dojde, tak díky vývoji to nebude za 80-100 tisíc, ale podstatně méně. Však ti to nikdo nenutí, kup si podle chuti, ale nevykládej blbosti.
Přejít do diskuze
Hehe, Insight je větší než Auris? V interiéru určitě ne, v kufru asi ano. Nezapomeň, že Insight je stavěn na platformě Jazzu. On zas tak velký (myslím především prostorný uvnitř) není, jak by se mohl zdát.
A výbavu má Auris HSD už v základu velmi dobrou.
Jak je to se spotřebou Insightu ve skutečnosti (ne na papíře), to nevím. Ale s Priusem předchozí(!) generace jsem jel dovolenou v Alpách za 5 l/100 km. Takže Auris, stojící na technologii nového Priusu by na tom mohl být ještě lépe...
A výbavu má Auris HSD už v základu velmi dobrou.
Jak je to se spotřebou Insightu ve skutečnosti (ne na papíře), to nevím. Ale s Priusem předchozí(!) generace jsem jel dovolenou v Alpách za 5 l/100 km. Takže Auris, stojící na technologii nového Priusu by na tom mohl být ještě lépe...
to marianek: Dobrých sto tisíc navrch než klasický Auris 1.6, další ranec za vyšší úroky, vyšší pojistka, extrémně rychlý pád hodnoty a za pár let bude potřeba nový aku za nějakých 80-100.000 Kč ... takže ušetřím 50-60 Kč týdně, ale vyhodím 200-300.000 Kč navíc.
A to se skutečně vyplatí. Takových kupujících by v prodejnách mělo být podstatně víc, říkají si u Toyoty.
A to se skutečně vyplatí. Takových kupujících by v prodejnách mělo být podstatně víc, říkají si u Toyoty.
Proč myslíš, že to může zabalit, za 540 tisíc máš středně vybavenou Hondu, se spotřebou 4,4 a hlavně je Honda větší, pro rodiny si myslím že právě ona vyhraje.
Tak vidím, že to Insight za 520 na plecháčích může rovnou zabalit, ušetří se spousta peněz za tisk prospektů a ceníků... Tohle je za Auris Hybrid hodně slušná cena! :yes:
"Jízdní výkony Aurisu HSD jsou srovnatelné s obdobně výkonným hatchbackem s dvoulitrovým motorem." - vzhledem ke zrychleni 0-100 za 11.4 asi dost tezko, srovnatelne tak s prumernou 1.6 nebo dobrou 1.4.