Facelift Bentley Continental, který menší modelovou řadu obohatí o některé prvky nového Mulsanne, se veřejnosti představí na autosalonu v Paříži. K motoru W12 navíc dostane i úspornější osmiválec.
Všude píší, že je to nový model, nová generace. Ale jak to vlastně je, nevím. To samé jako s novým Swiftem a cenou z jednoho zdroje za základ 250 a z druhého za 340... tak a teď si vyber...
Nemohu si to odpustit, ale nějak nám to z volkswagenovatělo. Evidentní je snaha o to, aby auto vypadalo širší a placatější a čumák mi z nějakého důvodu připomíná výraz etalonu CC. Chce to vidět naživo, ale z fotek to na mě takhle zkrátka působí. Dosavadní GTC byl rozhodně čistší, ale to tak bývá obecně. Na FL je to dost velký krok. Tak trochu mám pocit, že Bentley tápe, jakým směrem rozvinout design GTC v další generaci.
Predpokladám, že ten V8 bude turbo, resp. biturbo, ako už naznačili v článku a s ohľadom na image výrobcu to nebude iste žiadny dýchavičný motor. Tipujem výkon nad 400 koní a Mk nad 550 Nm.
Nie som si celkom istý, či ide o facelift. Ten podľa mojich informácií absolvoval Continental v r. 2007 (po 4 rokoch od uvedenia) a toto sa mi s ohľadom na zverejnené údaje javí ako nová generácia (nakoľko sa zasahovalo nielen do plechov masky a pod. ale i do podvozkových častí - viď širší rozchod).
P.S. redakcii: opravte si názov článku: nie "Continantal".