Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Kia Cee‘d 2011: Šestikvalt pro 1,6 CVVT a nový 1,6 CRDi (92 kW)

10 komentářů

Mirasr
Hlavně tedy aby přestal křičet na dálnici pro 130kmh na což si ztěžují mnozí uživatelé bylo by to super
Patrik SVK
Ja mam ceed sw 1,4 - 77kW a jazdi to celkom slusne. Keby bola v tej dobe (ca. 1,5 roka spat) k dispozicii 1,6 benzin 6kvalt , tak by som bol isiel urcite do neho
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ano, s faceliftem mu snizili vykon, potrebuji prodavat vic 1.6tek.
mich77
Motor 1,4 s výkonem 66 kW ?? Hyundai i30 má 80 kW
Avatar - saldy
saldy
Ty výkonové hodnoty nejsou doplněny protože bude osazen i DPF který na to bude mít vliv. Jinak motor můžu jen doporučit viz. MACZ.
Avatar - iudex
iudex
Ano, čo som šoféroval 1,4ku pred faceliftom, išla na daný objem prekvapujúco dobre. Ale to bola tá 108-koňová verzia, neviem, čo s ňou spravil pokles výkonu na 66 kW/90 k.
_Teddy_
Este ta doplnim, ze cee'd ma aj velmi kvalitny a moderny zakladny motor. Dalsi bod navrch!
bicak77
Proč má 1,6 CRDI 85kw horší zrychlení než do teď...asi kvůli delší kvaltům? Maximálka zůstala stejná...Jinak 1,6 benzín s 6-kou chválím :yes:
Avatar - iudex
iudex
Tak tak, teraz má Cee´d o jeden pádny argument naviac, prečo o ňom v rámci NST uvažovať.
Je fajn pre image modelu mať v ponuke dvojlitrové turbo s 200+ PS, ale reálny kupec aj tak osciluje okolo objemu 1,6 l. A v tejto kategórii najkupovanejších motorizácií v triede (benzín/diesel okolo 1,6 l) má vyrovnanú a výkonovo nadpriemernú ponuku. Bod pre Kiu. :yes:
Banjo
Šestikvalt je krok správným směrem. Předpokládám, že tato změna nastane i pro sesterský model i30.