Novinky
Ada je zase tady
0
V Evrope asi ne. Vzdyt nema verzi kombi, TDI a 4x4... :-!
webpaja
0
Kombi a absence 4x4 v Evrope zase az tak nevadi, nafty budou nove 2,2d ze spolecne dilny s Hyundaiem, vykony az 200HP.
jossalito
0
Kdy budou ty nafty? Budou to čtyřválce nebo i šestiválce?
karlitto00
0
brzo, ctyr 😉
jossalito
0
čtyřválce... což je "škoda". Tato kategorie vozů by si zasloužila šestiválcovou naftu.
kuko
0
vždyť šestiválcovou nabízí Hyundai pro IX55 nebo jak to označují, tak možná by se jim vlezla i sem 😐
jossalito
0
Pokud na tom bude stejně jako je Superb, tak na to zapomeň. 😄
karlitto00
0
Jako Sup to urcite neni, tohle neni koncernova skladacka z mensich modelu. V6 tam je v benzinu takze se tam urcite vede i jako nafta, i kdyz v tuhle chvili o tom pravdepodobne ani neuvazujou.
jossalito
0
V6 benzín se vejde i do Superbu, ale V6 nafta nikoli.
kuko
0
teď jsem o tom někde četl, jo v tom testu na hlavní, ten 3.6 je spíš něco mezi V6 a VR6, proto se tam vejde, ale klasická V6 by se jim tam asi nevešla, snad jsem to popsal správně 😐
jossalito
0
Osobně nevím, jestli je problém v délce zástavby nebo v šířce. VR6 je delší než klasická V6, ale je zase užší. Nějaký takový problém tam asi bude.
karlitto00
0
Je to tak kuko, taky sem to cetl. Nafta V6 se tam nevejde, protoze to ma proste malej motorovej prostor, jinak by tam nejspis byla. Holt nafouknout cely auto, udelat obrovsky previsy je celkem snadny, ale to ze to ma komponenty (de fakto celej motorovej prostor) z auta minimalne o jednu tridu mensi nez na jakou si to "hraje" proste neokecas 😄 To rikam hlavne josalittovi, tobe je to jasny 😄
jossalito
0
Jenže já se tady bavím už "o level" výše. Vím, že se to tam nevejde, popsalo se tu o tom už hodně. Chci vědět, PROČ se to tam nevejde, KDE je ten problém.
kuko
0
ten problém je právě v rozměrech V6 - prostě úhel mezi válci zvyšuje rozměrnost a jak se tady nedávno psalo, Superb údajně stojí na podvozkové plošině která je mixem z Apoštola a Guru. No a Apoštol jak známo má ten samý problém - prostě málo místa vepředu (jestli podélným nebo příčným směrem to už fakt nevím). Jinak by i on určitě jezdil s V6 TDI a možná znova i s W8 >😒]
Katikakus
0
Kvuli vetsimu uhlu rozevreni valcu - u benzinove V6 je to 15 stupnu, u dieseloveho sestivalce je to 90 stupnu, takze motor je na sirku vetsi.
jossalito
0
Tos mi nenapsal nic nového, to už jsem tu psal v 13:10.
Katikakus
0
Ty jsi jelito! Ptal jsi se, proc je sirsi, ja jsem ti napsal duvod - je nim vetsi rozevreni valcu. Uz chapes? ;-\
jossalito
0
Zase urážky. Znovu ti píšu, že JE mi známo, že V6 je širší a kratší (oproti VR6), to vím a už jsem to psal kukovi.
karlitto00
0
Urcite by se vlezla, ale uvedomte si, ze se nebude prodavat v Evrope a USA - a zbytek sveta na naftu "nejezdi", proc by ji tam teda davali 😄 Kdyz by se rozhodli zacit to prodavat u nas, na 100% tam ta nafta bude. A mohla by to byt dobra nabidka, pokud by nasadili rozumnou cenovou politiku.
kuko
0
jasně, já jen reagoval na to jeslti už mají šestiválcovou naftu. S tím trhovým zaměřením je to jasné, krom Evropy nafta moc nejede (aby taky jo, když všude jinde mají benzin skoro za polovic nebo je levnější než voda že)
karlitto00
0
Taky bych radsi V6 benzin nez naftu bejt to za stejnej peniz 😄
kuko
0
hmm, tak tohle nevím nevím, ale kdybychom postavili V8 benzin a V6 naftu rozhodování by bylo hned snažší >😒]
Kto mal to stastie ze videl Kiu Opirus a predýchal to, musí pri pohlade na tento elegantný príspevok do vyssej strednej jasat. To snád ani nemohla vyrobit jedna automobilka. Ziada sa mi dodat: konecne. I v kontexte segmentu neprémiovej vyssej strednej triedy sa auto nemá za co hanbit; slusné dízle, prestízny velkoobjemový benzín atakujúci 300 koní, dynamický a zároven elegantný, nekonfliktný dizajn.
Mozno by stálo za zvázenie dovázat Cadenzu do EU; aj ked predaje by boli marginálne, malo by to vplyv na budovanie image Kie ako výrobcu nielen malých lacných áut, ale i vacsích s progresívnou technikou a vyssím image, a to i za cenu nejakých strát (vid VW Phaeton). Ostatne kedy inokedy by si to mohla automobilka dovolit, ak nie v období najvyssieho rastu?
Mozno by stálo za zvázenie dovázat Cadenzu do EU; aj ked predaje by boli marginálne, malo by to vplyv na budovanie image Kie ako výrobcu nielen malých lacných áut, ale i vacsích s progresívnou technikou a vyssím image, a to i za cenu nejakých strát (vid VW Phaeton). Ostatne kedy inokedy by si to mohla automobilka dovolit, ak nie v období najvyssieho rastu?
Aky "korejsky Superb"??? Neviem preco sa ma tento voz porovnavat so superbom, ked su to dve rozne triedy: Superb je stredna (ci sa to uz niekomu paci, alebo nie), a tento korejec sa rozmermi radi uz do vyssej strednej...
Narázas na známy problém kategorizácie áut do tried podla velkosti. Ano, na dnesné pomery je uz Superb stredná trieda, zatial co este v minulej generácii to bola bezpochyby (vsetkými kritériami ako dĺzka, rázvor) vyssia stredná. Ale stále Sup vnútorným priestorom a niektorými detailami (napr. motor 3,6) smelo konkuruje neprémiovej vyssej strednej (napr. 607).
kdyby takhle vypadal superb, mohli by si ty mladoboleslavský umělci gratulovat ...
Přesně tak, designově je tato Kia mnohem lepší než Superb... Hlavně celkové proporce a zadní část je o třídu lepší. Myslím, že by se měli ve Škodě auto zbavit designera Pepíka Kabana a měli by angažovat někoho schopnějšího...
Josef Kaban je jedním z nejlepších designérů koncernu. Nemlže za to, že má dost svázané ruce představenstvem VW, které diktuje, jak mají škodovky vypadat. Kdyby bylo jen na něm, chrochtali byste blahem. :-!
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nepíšu, že je nejlepší, ale jeden z nejlepších. 😉
Znát poměry ve VW, asi bys psal něco jiného.
Znát poměry ve VW, asi bys psal něco jiného.
Asi tak, nebyt predstavenstva VW tak su skodovky nadherne. Vsak superbu staci zmenit zadok a je pekny. fuj VW :no:
tak to hoši trochu rozveďte, tohle je zajímavý toppic - to jako vedení koncernu neumožní Škodě dizajnový rozkvět aby tím neohrozil VW nebo jak to je? 😉
Zeptej se na to Marka, ten ti dá fundovanější odpověď. Ale v podstatě máš tak nějak pravdu.
Súhlas. Ja donho vkladám velké nádeje ohladom novej Octavie. Uz pri Yetim sa celkom vytiahol.
No jestli to je jak říkáš, tak je v dost smutný situaci, protože si velmi snadno může zkazit reputaci, když pod jeho taktovkou vyjíždějí auta se sporným designem (i když je to z nařízení VW - kdoví?)... Další věcí je, že design Bugatti Veyronu, pod kterým určitě Kabaň podepsaný je, je z mého pohledu dost tristní...
Silná slova.
Vždyď je to designér světového formátu, je mladý, schopný. A reputaci mu určitě nezhoší fakt, že ve svých letech dělá šéfdesignéra dynamické značky Škoda.
Vždyď je to designér světového formátu, je mladý, schopný. A reputaci mu určitě nezhoší fakt, že ve svých letech dělá šéfdesignéra dynamické značky Škoda.
A co takhle jiný designér světového formátu,jakým Peter Schreyer dozajisté je u ještě dynamičtější světové značky?Je zajímavé,že každý v tom vidí něco jiného,někdo Mondeo,Insignii,C5...to jsou si tak všichni podobní?Nevím,nejsem odborník na design,ale rozhodně mi přijde Cadenza vkusnější,reprezentativnější než v nadpisu zmiňovaný Superb,i interiérem.Ale každého náhled,toto je pouze můj soukromý názor.
Jen tak mimochodem, Škodu Superb měl pod palcem Jens Manske, Jozef Kabaň ještě neměl ani možnost představit nějaký koncept, podle svého návrhu. Zjistěte si prosím podrobnosti, než na někoho budete házet špínu, ano? Jinak s vámi souhlasím v tom, že Superb se mi nelíbí, ale musím se zastat Kabana.....
Presne tak, pokial viem, prvá Skodovka, ktorá bola vyvíjaná plne pod jeho dohladom, bol az Yeti.
Ani to není pravda, škoda yeti se začala vyvíjet pod dohledem Thomese Ingenlatha,který postupně navrhl modely od Octavie II, Roomster, Fabii až po koncept Yetiho. Nynější design Yetiho doladil Jens manske, který měl na svědomí celého Superba a Combi Fabie. Jozef kabaň je ve škodovce teprve rok a jeho výtvory začnou vyjíždět z pásů až tak kolem roku 2011 - 2012. Dokonce i chystaná levná škoda, která nahradí Octavii tour je ještě dílo Jense Manskeho, i když dokončovací práce už měl na starosti Kabaň.
Je potreba posoudit auto globalne. Styl interieru je slusne receno velmi asijsky s velkymi plochami a tam je Superb o generaci dale.
Ne každemu se musi v tehle třidě libit styl jaky zvolil v interieru designer superbu. Ten v kii ale použil styl oplu a ten se pravda moc nelibi. Jinak za exterier ma kia :yes:
Interiér se jim tedy moc nepovedl. Zvětšit ho z nějakého menšího modelu není dobrý nápad (tak to na mě působí). K exteriéru: Nemůžu si pomoct, ale to auto pořád nemá svoji tvář. Snaží se, ale je to bez výrazu. Zadek mi přijde dosti C5koidní.
:yes: Na mě taky působí jako splácanina dvou tří aut - zadek jasná C5, to musí vidět každý, bylo to jasné už ze skic a předek mi přijde zase dost Oploidní, jak říkáš, auto bez tváře - to Superb je o několik designerských levelů dál, ikdyž nejsem zrovna ten, kterej by byl urvanej z každý škodovky.. 😄
U Supa limuzíny pre istotu neladí ani predok so zadkom, tak čo je lepšie, vyzerať podobne ako niekto iný, alebo vyzerať proste zle...
V tomto případě je lepší vyzerat zle 😄 Sice se říká, lepší dobře okopírovat než špatně vymyslet, ale tady by to platit nemělo 😉 Samozřejmě máš pravdu, zadek Superbu není ideální - neřekl bych sice, že neladí s předkem, to si nemyslím, ale spíš je škoda, že opticky působí jako moc úzký a tím pádem vyvolává dojem, že neladí s předkem..můj názor 😄
Superb rozhodne nepôsobí opticky úzkym dojmom.
On jednoducho úzky JE.
On jednoducho úzky JE.
😄 a zdá se ti, když se na něho podíváš zepředu, že je úzkej?
Jde o, řekněme, "nevyvážený" poměr délka x výška x šířka.
S tim zadkem u kii ja problem nemam a auto se mi jako celek opravdu libi což se neda řict o superbu a to hlavně diky jeho zadi.
PS: Ja tam vidim ještě inspiraci MONDEA myslim předni světlomety.
PS: Ja tam vidim ještě inspiraci MONDEA myslim předni světlomety.
Tak to Mondeo jsem tam viděl taky.
Kuko, zde vidíš nový Saab 9-5! Uklizečka z Nošovic můj návrh přijala! >😒]
šmejde, počkej až budu mít cestu kolem Ostravy, nepomůže ti ani celý Fanklub Baníku! >😒]
Hehe takze copak jsme to okopirovali tentokrat ?? Ahaa - Mondeo s troskou 3kovych lamp
Kia je naprosto pateticka znacka bez jedineho cerstveho napadu ...
Ale to vidlacky zakaznik asi vyzaduje ;-\
Kia je naprosto pateticka znacka bez jedineho cerstveho napadu ...
Ale to vidlacky zakaznik asi vyzaduje ;-\
Ty si jeden z tych sedliakov co moze hodnotit ze? v garazi stara skodovka prinajlepsom VW a ides. Takze tvoje designove resume stoji tak za velke... >😒]
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ubohy, vzbuzujici soucit ... hmmm .... to by mohlo souhlasit 😄
nabuduce 2x porozmyslaj co pises... a hlavne nepouzivaj slova ktorym nerozumies...
[odkaz]ý
[odkaz]ý
V anglictine znamena "pathetic" skutecne jak pises ubohy...Ale pateticky v cestine znamena neco diametralne jinyho! Zkus hledat 😉
Chlapci v tom pripade je to pathetic brand - takhle OK ? 😄
Na tom jaky je to peklo to nic nemeni
;-\
Na tom jaky je to peklo to nic nemeni
;-\
No, Vasute... muzes mi prosim popsat u ruznych modelu od KIE z ceho kopirovali? Ja se v tom designu moc neorientuju a tak bych chtel vedet pro co zajit, abych nahodou nekupoval jako "vidlak" okopirovany design z Asie... hele a moc diky, ze jsi mi otevrel oci... ehm, uz na nekolika diskusich 😉 >😁
Hmmmm, interier stoji za prd...ale zevnejsek? Zde je treba smeknout, Kia uhani milovymi kroky...Jo jasne, inspirace odjinud je fest znat (Insignie), ale i tak davam :yes: Jak psal jossalito, to auto nema svoji tvar, ale kde by ji kia mela hledat? E😜erimentovat? To si nemuze dovolit...Navazat na neco z historie? To nemuze uz vubec(resp. muze, ale stalo by to za...)
Kia hlada vlastnu identitu. A velmi vhodne zacala od "cumaka" ... paci sa mi design cumakov. Mame faceliftovaneho Ceeda SW vo verzi 1.6 cvvt 95kw . Motor je v nizsich otackach pruznejsi ako v octavii 2.0 FSI ktoru sme mali, (vo vyssich uz samozrejme troska straca ), prevodovka ma vyborne kratke drahy, podvozok sa nenaklana a je perfektne odhlucneny, interier je spracovany na urovni. To ze sa inspirovali inde je pochopitelne kedze na poli automobilov uz nie je velmi co vymyslat. a ked sa o to niekto pokusi vacsinou to dopadne katastrofalne ( vid VelSatis, Multipla a podobne hnusy... ) ... takze drzim kii palce. A vy vsetci kia-neznasaci mozete byt len a len radi. vdaka kii su vase milovane koncernove (VW) auta znacne lacnejsie ako pred jej e😜anziou na europske trhy.
novej ceed se mi líbí, nechceš sem udělat recenzi? Zatim ho tu nemáme.
ak bude zaujem, nie je problem 😄
Jdi do toho, vypadas na rozumnyho cloveka 😉
ok. snad sa k tomu cez vikend dostanem 😄
Neni to trochu oxymoron ? Rozumny clovek majitelem KIA ? 😄
No docela slusny zastup aut kde se designer inspiroval, predek: Mondeo, Insignia. Zadek: Mondeo, Audi a BMW.
Koupit KIU? Ne! Lepsi je koupit original...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Koupit KIU? Ne! Lepsi je koupit original...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
no nieje to zle podla mna, dokonca by som povedal , ze je velmi vydarena..az na ten rozporuplny stredovy panel a malicko kopirovany design..ale ina fajn
mna osobne tento dizajn nenadchol... Cadenza mi pride originalnejsia. Prvy krat musim uznat,ze fak vyzera ako kopia. Ked KIA ide stale dopredu,neviem preco takto... Cadenza mi pripada o dost lepsie
A co sa tyka kopirovania... Mili diskutujuci... Hyundai Kia si takmer vsetko vyraba sama pri vyrobe automobilou.. narozidel o d niekoho co si odkupuje komponetny a sucaistky a teda nie je original od vyrobcu. K9 je pokracovanie dizajnu cadenzy 2009 tak si nemyslim ,ze by to bola az taka velka kopia....
[odkaz]
A co sa tyka kopirovania... Mili diskutujuci... Hyundai Kia si takmer vsetko vyraba sama pri vyrobe automobilou.. narozidel o d niekoho co si odkupuje komponetny a sucaistky a teda nie je original od vyrobcu. K9 je pokracovanie dizajnu cadenzy 2009 tak si nemyslim ,ze by to bola az taka velka kopia....
[odkaz]