Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Spark s klimatizací pod 200 tisíc Kč

Chevrolet připravil nový akční model Spark Komfort. S cenovkou 199.900,- Kč nabízí klimatizaci, šest airbagů a další výbavu.
Zpět na článek
28. 9. 2010 19:52
Re: Návrh doplňkové výbavy
souhlas, diodovy denni sviceni vypada na kazdym aute jako tuzing nejhrubsiho zrna, proste eklhaft, brr. Zvlast na starsich autech a namireny do oci, aby si lidi vsimli.
Muze to byt prakticky, ale pekne hnusny. Novej golf to ma udelany nejlip, to se mi zamlouva. Ale taky to leckdy oslni, mel by tam byt jeste senzor svetla a upravovat svetlost k dennim podminkam.
28. 9. 2010 19:47
Re: Problem Sparku
Njn, chevrolet je nizkonakladovka, co se podbizi, jak muze. O designu novyho malyho modelu myslim probihalo kdysi hlasovani-a toto je vysledek. Pomer cena/vybava je moc hezkej, ale ten design.. to je jednim slovem prusvih(mozna hlasovali prave jen chlapi)- uvidime za par let, ono jim to dojde ..
Mas recht, kdyz mrnouse, tak neco roztomilyho- je to hlavne pro zensky, takze sazka na jistotu. napr. takovym f500 jen maloktera pohrdne..
28. 9. 2010 09:59
Re: Návrh doplňkové výbavy
Co myslíš tou cenou?Že je jen o 10tis dražší, než třeba Alto? Nenech se vysmát.
28. 9. 2010 09:57
Re: Návrh doplňkové výbavy
Je vidět, že o tom kdo si ten design vybral víš prd, ale budíž, starý struktury tady budou vždy převládat. >:D
S čím souhlasím je Panda, ale i10? No fuuuuuj :no:
28. 9. 2010 07:52
Re: Stále drahé
A to máš odkiaľ? Od najlacnejšieho auta potrebuješ, aby si sa doň vošiel, bolo v meste bezpečné a veľa nežralo...
28. 9. 2010 07:50
Re: Návrh doplňkové výbavy
Súhlas - až na tie denné svetlá z diód. Nemám ich rád a je to podľa mňa skôr vec módy ako príspevok k bezpečnosti. Dosť často svietia dosť intenzívne a nie je to príjemné na oči. Hlavne za súmraku, keď ešte nie je tma a vodiča nič nenúti zapnúť normálne svetlá. Pri použití denných svetiel tiež nesvietia červené koncové, čiže z bezpečnosti pri tomto pohľade skôr uberajú ako pridávajú.
Ale zakrátko táto éra skončí - nakoniec diódy vytlačia aj klasické halogény a denné diódové extra svetlá stratia zmysel.

So Sparkom máš inak pravdu. Ťažké aj uveriť, že niekto dokáže čosi také navrhnúť, a navyše ešte vyrábať a predávať. Ktokoľvek z konkurencie vyzerá o svetelné roky lepšie.
28. 9. 2010 01:21
Návrh doplňkové výbavy
Navrhuji ještě jako doplňkovou výbavu držák na trhací igelitové sáčky, pro případ že se kolemjdoucím udělá nevolno z toho otřesného vzhledu.
Jsou auta co vypadají dobře na fotce a auta co vypadají dobře naživo. A potom je nový Spark který vypadá hrozně vždy a všude. Navíc ta vysoká cena. Na co u maličkého městského posunovadla tolik airbagů a dalších cypovin co jen zvyšují cenu, hmotnost a spotřebu? Proč tam raději nedají do základu diodové denní svícení, to by ocenil každý. Designéra, který tuto kýčovitou cihlu na výšku vytvořil bych někde internoval.
Za tu cenu je už velmi povedená Panda, I10, Twingo nebo i podstatně větší Sandero, nevidím jediný důvod kupovat tuto hrůzu.
27. 9. 2010 21:20
Re: Ssspppark...
Vybočovať zo stereotypu 10x hnusnejším autom ako je bežné a navyše ďalším stereotypom - čo je na tom pozitívne? Pozri na nové Aveo. Zas autá jednej značky na jedno kopyto. Ja tu vidím okrem príšerného dizajnu aj ten stereotyp.
Mimochodom, to "vybočovanie zo stereotypu" je najčastjšie kritizovaná vec napríklad u Renaultu.
27. 9. 2010 21:17
Re: Stále drahé
Už to napísal kolega nižšie - čo by si chcel za tie prachy? Ide o cenu.
27. 9. 2010 16:15
Re: Stále drahé
Nejde o parametry, ale o spolehlivost a hlučnost. ;-)
Avatar - twistedTSD
27. 9. 2010 16:07
Re: Stále drahé
jen 4 bagy a jen tříválec s lepšími parametry a nižší spotřebou za necelých 190litrů...ty jsi ale náročnej... :-)
27. 9. 2010 15:58
Ssspppark...
Vybočovat ze stereotypu kulatin není na škodu. ;-)
27. 9. 2010 15:51
Re: Stále drahé
To dokáží, ale ta spolehlivost a hlučnost. Žádná sláva.
27. 9. 2010 12:10
Problem Sparku
Problem Sparku vidim v tom, ze zatimco v podobnem aute jezdi aspon v CR ponejvice zeny a duchodci, miri agresivni design nejspis na mlade muze. Ti maji vetsinou ojete auto, a kdyz se nezabiji ve 160 na okresce a vydelaji nejake penize, vetsinou potrebuji vozit i rodinu. Kdyby mel Spark mily pratelsky design jako matiz nebo twingo 1! Nechapu, proc vyrobci aut vidi v kazdem zavodnika - s cestnou vyjimkou treba Citroenu, ktery vyrabi auta, kterymi se da proste a jednoduse velmi pohodlne cestovat. Silnice neni zavodni draha.
27. 9. 2010 12:01
Ssspppark...
Ani dobrá cena nevyváži jeho otrasný dizajn... :-!
27. 9. 2010 11:59
Re: Stále drahé
3 valce dokážu obslúžiť fabiu, tak aký problém? ;-)
27. 9. 2010 10:08
Re: Stále drahé
To je sice hezký, ale třívalec!!! a jen 4 bagy.
27. 9. 2010 10:03
Standart
Je tam drobná chybička. Spark ve standartu má výškově stavitelné sedadlo.
27. 9. 2010 09:58
Stále drahé
Oproti původnímu sparku je to drahé a to o dost, jako nejvýhodnější nabídka z miniaut mi vychází Suzuki Alto o kterém není v článku ani zmínka, který se dá sehnat do 180000Kč s výbavou a klimou.