Oproti původnímu sparku je to drahé a to o dost, jako nejvýhodnější nabídka z miniaut mi vychází Suzuki Alto o kterém není v článku ani zmínka, který se dá sehnat do 180000Kč s výbavou a klimou.
Problem Sparku vidim v tom, ze zatimco v podobnem aute jezdi aspon v CR ponejvice zeny a duchodci, miri agresivni design nejspis na mlade muze. Ti maji vetsinou ojete auto, a kdyz se nezabiji ve 160 na okresce a vydelaji nejake penize, vetsinou potrebuji vozit i rodinu. Kdyby mel Spark mily pratelsky design jako matiz nebo twingo 1! Nechapu, proc vyrobci aut vidi v kazdem zavodnika - s cestnou vyjimkou treba Citroenu, ktery vyrabi auta, kterymi se da proste a jednoduse velmi pohodlne cestovat. Silnice neni zavodni draha.
Njn, chevrolet je nizkonakladovka, co se podbizi, jak muze. O designu novyho malyho modelu myslim probihalo kdysi hlasovani-a toto je vysledek. Pomer cena/vybava je moc hezkej, ale ten design.. to je jednim slovem prusvih(mozna hlasovali prave jen chlapi)- uvidime za par let, ono jim to dojde ..
Mas recht, kdyz mrnouse, tak neco roztomilyho- je to hlavne pro zensky, takze sazka na jistotu. napr. takovym f500 jen maloktera pohrdne..
Vybočovať zo stereotypu 10x hnusnejším autom ako je bežné a navyše ďalším stereotypom - čo je na tom pozitívne? Pozri na nové Aveo. Zas autá jednej značky na jedno kopyto. Ja tu vidím okrem príšerného dizajnu aj ten stereotyp.
Mimochodom, to "vybočovanie zo stereotypu" je najčastjšie kritizovaná vec napríklad u Renaultu.
Navrhuji ještě jako doplňkovou výbavu držák na trhací igelitové sáčky, pro případ že se kolemjdoucím udělá nevolno z toho otřesného vzhledu.
Jsou auta co vypadají dobře na fotce a auta co vypadají dobře naživo. A potom je nový Spark který vypadá hrozně vždy a všude. Navíc ta vysoká cena. Na co u maličkého městského posunovadla tolik airbagů a dalších cypovin co jen zvyšují cenu, hmotnost a spotřebu? Proč tam raději nedají do základu diodové denní svícení, to by ocenil každý. Designéra, který tuto kýčovitou cihlu na výšku vytvořil bych někde internoval.
Za tu cenu je už velmi povedená Panda, I10, Twingo nebo i podstatně větší Sandero, nevidím jediný důvod kupovat tuto hrůzu.
Súhlas - až na tie denné svetlá z diód. Nemám ich rád a je to podľa mňa skôr vec módy ako príspevok k bezpečnosti. Dosť často svietia dosť intenzívne a nie je to príjemné na oči. Hlavne za súmraku, keď ešte nie je tma a vodiča nič nenúti zapnúť normálne svetlá. Pri použití denných svetiel tiež nesvietia červené koncové, čiže z bezpečnosti pri tomto pohľade skôr uberajú ako pridávajú.
Ale zakrátko táto éra skončí - nakoniec diódy vytlačia aj klasické halogény a denné diódové extra svetlá stratia zmysel.
So Sparkom máš inak pravdu. Ťažké aj uveriť, že niekto dokáže čosi také navrhnúť, a navyše ešte vyrábať a predávať. Ktokoľvek z konkurencie vyzerá o svetelné roky lepšie.
Je vidět, že o tom kdo si ten design vybral víš prd, ale budíž, starý struktury tady budou vždy převládat. >:D
S čím souhlasím je Panda, ale i10? No fuuuuuj :no:
souhlas, diodovy denni sviceni vypada na kazdym aute jako tuzing nejhrubsiho zrna, proste eklhaft, brr. Zvlast na starsich autech a namireny do oci, aby si lidi vsimli.
Muze to byt prakticky, ale pekne hnusny. Novej golf to ma udelany nejlip, to se mi zamlouva. Ale taky to leckdy oslni, mel by tam byt jeste senzor svetla a upravovat svetlost k dennim podminkam.