Pod staronovým názvem SsangYong Korando se korejská automobilka pouští do segmentu kompaktních SUV. Nový model míří hlavními parametry mezi nejžádanější SUV a crossovery na trhu.
Zatímco třeba Ford (viz. nový Focus) nám směřuje do Asie, Asijské automobilky začínají dělat "evropská auta". Uvidíme co kvalita - ale tohle vypadá fakt slušně.
pokud bude přístup firmy ssangyong a generálního dovozce stejný jako doposud, tak bych si od nich nekoupil ani trojkolku.
náhradní díl jede s koreje lodí (20 dní) a prodejce a servis jsou vysmátí.
Vypada to jakztakz dobre. Jen to je dost male. Nicmene Yeti stale vypada designove mnohem lepe. Tedy az na ty kelimky okolo tachometru a otackomeru. Za design palubky je mozno korejce pochvalit. Presto, pokud bych se mel rozhodovat mezi malymi SUV, vzal bych radeji Yetiho
Bankrot způsobil čínský majoritní vlastník akcií, který zcela rezignoval již před 3 roky na vývoj a podporu prodeje, chtěl jen těžit. Takže to nebylo kvůli produktové řadě, některé vozy byly dobré, Rexton je v pohodě, Kyron se také po faceliftu dal, kontroverzní byl a je Actyon a Rodius. Ssangyong potřeboval sejít níže, což se s Číňany nemohlo podařit. Nyní s Indy se to podaří. Portfolio SY, které je kompletně vybaveno systémy 4x4 a motory Mercedes, vůbec není špatné a odpovídá potřebám indického a čínského trhu, nyní bude na míru Evropě ušit nový menší model (viz článek) jako 4x4 a 4x2.
Vidím to dobře. Ale hodně bude záležet na ceně.
Konečne slušný dizajn nie tie paskvily obludné čo vyrábali doteraz... Potom sa svetu div že bankrot... Indovia sú zrejme dobrí obchodníci, chápu čo sa predáva (dizajn) a to ľuďom dajú. Nakoniec technika tam nebola zlá, kvalita pokrivkávala ale k vyšším číslam chýbal napr. taliansky kabát. Jaguar a Land Rover sa tiež majú pod TATA motors dobre. Tak veľa šťastia a hlavne že už nebudú strašiť vodičov na cestách... >:-[]