Toyota se vrací do třídy malých MPV. V Paříži představuje nový minivan, který má karoserii kratší než 4 m, ale uvnitř nabídne dostatek prostoru pro celou rodinu.
stálý převod může zůstat stejný, stačí "protáhnout" třeba poslední 2 rychlosti - to ti sníží normovanou spotřebu mimo město, přidáš start/stop, který sníží normovanou spotřebu ve městě..a hola hop - nižší průměrná spotřeba v techničáku a do prospektu je na světě.
Ano, interier sa mi tiez nepaci, hlavne tie materialy a farby ale take su uz vsetky sucasne toyoty. A cena bude asi niekde kde honda jazz cize za tu cenu uz su vacsie auta.
Pohadku o tezkych prevodech vymyslel nejaky pitomec, ale novinari i diskuteri tady na auto.cz to stale opakuji do omrzeni. Kdyz by se zmenil staly prevod, tak by lidi proste jen radili pri jine rychlosti. Kdyz se kvuli spotrebe meni staly prevod, je potreba zmenit i jine veci. Kdyby ti na aute zablokovali jednicku a na II napsali I, na III napsali II atd, tak snad budes radit porad stejne?
Někde jsem četl, že má převzít jen sillnější motorizace z Yarisu... To znamená, že by měli ještě v nějbližší době uvést 1.4 D-4D. Bojím se, že silnější benzin to ale nedostane, protože ani Yaris ho nemá, krom Yarisu TS...
souhlas, Verso-S hodnotím vzhledově jako zajímavé auto. Ale co ta nabídka (nenabídka) motorů??? Nejde mi do hlavy uváděná dynamika, vždyť zrychlení má cca stejné a maximálku horší než Fa 1,2HTP (51kw)!!! Copak je o tolik těžší a odpor větší než u Aurisu 1,3, který má lepší uváděnou dynamiku??? Slušela by jí jedna z nej jednašestek na trhu - 1.6 VVT-i :yes: