Nissan volí na poli elektromobilu jinou taktiku, než jaká by se ještě před několika lety zdále přirozená. Model Leaf není městským vozítkem, ale klasickým hatchbackem nižší střední třídy se vším, co k tomu patří.
Re: Jako auto není Nissan Leaf nikterak oslňující?
tak v kotextu EV,to je něco mimořádného.zatím se ostatní zmohli jen na "nějaké" koncepty,nebo na supermini "1+1".toto je plnohodnotný rodinný hatch,sériově vyráběný.už toto ho odlišuje.proto bych očekával pozitivnější reakci.co se týká designu,na to má každý člověk jiný názor,ale je celkem fine... ;-)
- biely interiér mi príde ako samoúčelná snaha zvýrazniť ekologické zameranie auta, pekné ale chcel by som to vidieť po pár rokoch intenzívneho používania
-pneumatiky obuté na showcare. Preboha, idem na autosalón a obujem tomu..neviem ani ako to nazvať ale príliš očividne z toho kričí, že to bolo vyrobené z recyklovaných prezervatívov..
Re: Jako auto není Nissan Leaf nikterak oslňující?
O tom, že je Nissan Leaf technicky přelomové auto, zřejmě není pochyb. To ale těžko můžeme na výstavišti zhodnotit - tady se můžeme zaměřit na to, jaký je Leaf "jako auto". Až se budeme moci svézt, můžeme zkomat, jaký je Leaf "jako elektromobil".
"Jako auto není Nissan Leaf nikterak oslňující." --- To snad neni pravda. Rekl bych, ze tohle je technologicky naprosto zlomove auto a urcite nejdulezitejsi auto roku 2010 (mozna spolu v Chevrolet Voltem). Proc mam pocit, ze vetsina ceskych motoristickych novinaru se spis necha oslnit poctem odkladacich mist a drzaku na kelimky, nez necim zasadne novym. To je jako byt pozvan na prohlidku Apolla 11 a napsat, ze barevna kombinace kabiny je zcela bez napadu a lak na plasti se na jednom miste trochu loupe.