Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
OLIVER _
Je super, že čím dál tím více lidí investuje do věci, do kterých byste to za normálních okolností neřekli. Třeba já jsem se dočetl na stránkách https://investitura.cz , že by se mělo začít investovat do kryptoměn a asi tak také učiním, protože třeba v těchto dnech bitcoin naráží na stropní hranici toho, kde kdy byl.
OLIVER _
Tak to mám tedy velikou radost, že se i větší instituce nějak realizují na poli investic a vkládají své peníze někam, kde to dává smysl :) Stejně jsem tak začal i činit já a to hlavně na základě článku zde - http://investice.cz , kde jsem si přečetl hodně informací o investování a tak díky tomu mohu konečně zhodnocovat své peníze nějak normálně a ne v bance.
×
Sdílení komentáře
×
Okurková sezóna hadr ;-)
Marko zakroč :-)
1.) Neexistuje totiz sposob ako udrziavat Skode odstup od VW a pritom jej zarucit schopnost bojovat s Renaultom, Opelom, Nissanom & spol. U Seatu tuto strategiu viditelneho odstupu koncern uplatnil a dopadlo to tak, ze spanielska znacka je prakticky na utratenie.
2.) Neexistuje ani sposob, ako znacku presunut o jednu, dve hodnotove kategorie nizsie. Vsetko zdrave na svete sa vyvija smerom k lepsiemu, zdravsiemu, vacsiemu. Nemozeme zrazu z dospievajuceho / dospeleho cloveka spravit dieta (bez devastacie psychomotorickej sustavy, teda devastacie jedinca). Tak isto nejde Skodu vratit na uroven Dacie (bez znicenia znacky, a teda aj investicií, ktore tam VW dodnes nalial.) Nakoniec, aj ta Dacia sa bude vyvijat (a vyvija sa) smerom k Renaultu. To je neodvratny proces.
3.) VW potrebuje silnu a zdravu Skodu. Kvoli nasim trhom, ale hlavne kvoli Rusku, Indii a Cine, kde ta znacka ma tradiciu a zvuk. A to, ze popri tom bude kradnut zakaznikov v zapadnej EU - no bohuzial, to je pre VW cena za zdravu dcersku firmu, a teda cena ktoru bude musiet platit.
Nejake udrziavanie Skody v dostatocnom odstupe od VW, pri sucasnom zachovani rastu firmy je teoreticka chimera. Ak sa o to pokusia - skonci to druhym Seatom. Medzi normalnym zivotom znacky, kde sa vsetko vyvija k lepsiemu a neexistenciou znacky je len relativne kratke obdobie trapenia, ktore aj tak povedie k smrti. A druhy Seat v koncerne nikto nechce - dokonca ani kritici Skody (nech su akokolvek vysoko postaveni).