Výroba nového minivozu, jež se má v roce 2011 rozběhnout v bratislavském závodě automobilky Volkswagen, přispěje k tvorbě přibližně 7000 pracovních příležitostí u dodavatelů.
Tak aby nebyla nuda a trošku jsem si znovu zasrandili:
Nějak mi to hlava nebere. Mistr Elegence, nepochopený majstrštyk, dokonalé motorizace, dokonalá výbava, prostorový rekordér deklasujících vnitřním prostorem vozy a o několik tříd výš (jinak proti Oktávce Tour nic nemám ;-) ) a teď tohle miniprdivozítko ho má nahradit? Tak tohle pánové ve Vlčím hradě ne! Tohle jsem si nedomluvili! :-!
Dá se říci, že Up! je pro nás smrtelníky (pochop pro ty co do toho nevidí) než krokem zpět. VW musel ustoupit ze své dokonalosti a snížit se na úroveň nekonkurence, která tuto třídu degraduje svými výtvory. Je to smutné ;-\
tak teraz neviem, buď dali nejakú akciu napr. kúp Golfa a dostaneš dve líšky zadarmo, alebo sa nám tu v SVK prudko zvýšila životná úroveň. Inak si ten nárast výskytu Líšky na cestách neviem vysvetliť...
Líška z Vlkohradu je imúnna voči besnote už od "narodenia", keďže vyspelým genetickým manipulovaním jej bol implantovaný gén s názvom - 1,2 HTP 40kW >:-[]
Já už se pomalu srovnal s tím, že sem udělal osudovou chybu a koupil sem F 500 s ESP a hill holderem, automatickou klimatizací, prosklenou střechou, v části v kůži s hifi soustavou, s 15" al. koly se 100 koňovou 1,4 s kotoučema na všech kolech se 7 airbagy,6 st. převodovku, spolehlivou a bezpečnou.... a nekoupil sem dokonalého Foxe bez el. ovládání čehokoliv, bez ESP, bez prosklené střechy bez posilovače řízení...., ale s dvouose nastavitelným volantem a 1,2 HTP v bratru ze 60 koníkama... dokonalého volkswagena za bratru za 300 000 kč... Ano F 500 stojí sice ještě víc, ale prostě byla to chyba a měl sem se obětovat a měli sme pořídit toho Foxe. Teď toho úpřímně lituji. A vy to ještě stále připomináte, že tak exkluzivní auto za tak mrský peníz, jakým Fox bezesporu je bylo v tu dobu ještě na trhu. Špatně se mi s tím pak vyrovnává. Tak toho prosím nechte. Jste už trapní... :*)
trapný jsi hlavně ty sám! Děláš voloviny a pak se k tomu ještě přiznáš! Na tvém místě bych raději tvrdil že ještě nemám řidičák, nebo že jsem totálně švorc nebo tak něco.
Takže jediná rada kterou tady od nás odborníků dostaneš hochu je ta stará pravda která nerezaví:
a zabudol si dodať: predaj toho trápneho Fiata a príď na Slovensko. Tu ešte exkluzívnu Líšku dostaneš aj normálne v obchode a nie len v bazáre ako u vás v ČR. >:-[]
Miri nevím co to je, ale hraje to pěkně (ale myslím, že Blaupunkt). Není to to samé co je v Evu...
Já sem to nějak extra neštudoval. Je to F 500 téměř v plné, kupoval si to čumáček..., takže sem to neřešil. Hraje si na tom muzikály a jiné serepetičky. Ale v Bravu mi Hi-Fi hraje přeci jen trochu líp. Ale to je dané zejména prostorem...
Ale kdyby sme teď měli doma lišku... to by bylo terno... (ale asi bych ji doma neprosadil - přeci jen na tak dokonalo káru, to už chce mít koule a ty jaksi moje zlatíčko, zapla´t pán Bůh nemá ) >:D:yes:
Tak sobě bych si ji možná koupil... i za cenu toho, že by se ze mne stal bazarovej kovboj, dkyž ji v obchodech už nemají... Ale ojetá liška, je furt stejně kvalitní.. Je to VW, ten věkem nestrárně, je dokonalé dílensky zpracován... To máš jako nábytek.. ten taky s časem získává víc a víc na ceně.. jedná - li se o kvalitní masiv... ;-)
Tak 150 000 Kč za Lišku.. rok starou 30 000 km najeto, 2 pytle a klimatizace... V metle... Jako to mne skoro přesvědčilo..., jen mne udivuje ten propad ceny... A jsou tam lišky i za 100 (nebourane).. to je snad levnejsi nez medvidek... neni to nejake divné?
No ono ten INTERSCOPE neboli hifi připlatek u fiatu ma 4 kanalovy zesilovač,repro BOSE + subwoofer.Jinak ano je to blaukpunkt bohužel pro fiat vw bude osazen LG. >:D
PS: připlatek za to HIFI je tušim 10 litru takže docela slušna cena.
No vidíš.. Vyjádřil si svůj názor a já sem za něj rád. Kdybych byl jak někdo, tak tě pošlu pro mokrý hadry...
Samozřejmě nemáš pravdu, F 500 je do města, kde prostě Bravo a ani jiný auta nejsou tak dobré. Je to nejlepší a nejlépe vybavené auto do města. Kdo v tom nejezdil, neví, nezná... Nehodlám to tady rozepisovat. Pro holku je to geniální auto a geniálně promyšlené. Řazení vysoko, dobře přístupné pro ruku, pružný motor atd... To bys musel znát, taková auta se nekupují, že na nic jiného nemáš... ;-)
Bravwo Volkswagen-Porsche-Karmann-Škoda-Seat... zapoměl sem na něco?
Ještě nezačala výroba a už je to nejlepší vůz své třídy neb Volkswagen prostě špatná auta nedělá. Tohle teprve bude kára pro mladé eurodrzky. Až to holky uvidí budou si trhat rodidla a házet to majitelovi pod nohy. Nepochybujme i o již legendárním cenovém jemnocitu. ;-)
No, tohle může být důstojná konkurence pro IQ... tak uvidíme, co z toho zbude v produkční verzi. Elektromobil v roce 2013... no, to je ještě dost daleko.
Brazilská liška dotáhne svou evropskou minimisi do solidního konce a s příchodem dalšího desetiletí přenechá místo ve třídě svému nástupci. Podle toho, co je na obrázcích to bude parádička. No, každopádně, pokud je tu někdo, kdo se domnívá, že malý Volkswagen nebude prodejní jedničkou třídy, se může začít sázet.
Velmi milé je to naznačované karosářské rozpětí. Volkswagen opět posune třídu MINI do dalíího patra. Pokud je Fox, mistr elegance a... stylu jasným esem třídy, a to přesto, že zůstává rovnema... kolama v mainstreamu, pak jeho nástupce bude technická, technoligická, kvalitativní, materiálová a jízdní supermainstreamová jednička třídy. V prodaných kusech bude jen muset zlomit Pandu. S tím ovšem problém nebude. Spíše bych vnímal potentní konkurenci z Francie. Minimálně studie tamních budoucích městských miniaut jsou velmi slibné. Jenže znáš to, když jde o to něco dotáhnout, potřebujeme na to německé výrobce. Takže to vidím jako jasné prvenství VW.
No... hoši, nejspíše koukáte na své nové auto :yes:
Mě stači jak se ukazalo nove POLO ktare mělo byt tim nejlepšim ve třidě ale bohužel opět to nevyšlo. Volkswagen auta v tehle třidě prostě nejlepe neumi.
Jak, že POLO nevyšlo? >:D Člověče, můžem tu psát různé srandičky, ale když jde o auta, měli bychom vědět, znát. Vždyť to POLO je nejlepší auto třídy. To tu nezpochybňuje ani bazalteam. Co bys jako dal na to první místo?
A nejlépe vyznívá jak je ten test krásně napsán... ve stylu Peugeot je lepší (číselně vyjádřeno), ale VW má dlouhou pětku, proto je vlastně lepší VW...
V Peugeotu je lepší posaz v předu, ale ve VW je více místa nad hlavou na zadních sedačkách, proto je vlastně ten VW lepší... atd...¨
VW má menší a hůř využitelný kufr,a le má falešný dno, tak je vlastně ten kufr u VW lepší... atd...
Nejlepší je porovnávat jízdní vlastnosti... Jedno auto s profilovým číslem 65 a druhé 45... Bravo redakce... Hlavně, že je to Polo lepší...
No myslím, že každý, kromě jednoho si udělal obrázek, jak na tom ten nejlepší VW všech dob v rámci konkurence je... Ano.. je to LEVNÉ auto.. Na to je potřeba při návštěvě salonu VW myslet..., takže pokud chceš třídní špičku, tak opět zajít k Fiatu (EVO), Alě (mito), Renaultu a případně Peugeotu... :yes:
Ja bych chtěl vědět jak měři u vw kufry protože udavaji 280 l kdežto EVO puvodně GP ma o 5 litru udavany menši zavazadelnik ale při pohledu je tomu naopak a to nejen s rozdilem 5l. No možna že v praxi se do toho POLA přece jen vleze vic.
Nějak se neorientuji, nahoře jsem napsal, že hoši koukají na své nové auto, a pak jsem doplnil, že jsem zapomněl na tebe, neb ty bys VW (domnívám se) asi nekoupil.
Nedochází mi, co jako je na tom tak úchvatného k smíchu. A to přání... ať to čtu jak to čtu, nějak nechápu. Nejsi opilý?
Já třeba chápu, že VW fandíš a chceš aby měl úspěch..., ale to co si napsal nepůsobí ani tak blbě, jako spíš infantilně... Překonat Pandu nebude vůbec jdnoduché, protože Fiat je v této oblasti dlouhodobě lepší než VW. Ale ty i přes to všechny fakta celou současnost šmahem spláchneš... popravdě to co si napsal bylo stejně nesmyslné a troufalé, jako bych já napsal, že příští generace Brava se bude prodávat líp než Golf a že to není pravda... I kdyby objektivně to auto bylo stejně dobré a nebo lepší, tak trh má nějakou setrvačnost a není možné říkat podobné věci jako si napsal ty. TO JE TOTIŽ LOGICKY NESMYSL. Imho... Fiat už příští rok bude mít nové Uno a Topolino a to nové Topolino bude spíše konkurencí pro Up...ne nástupce Pandy a nebo nová Ypsilon...
A to mé přání? Poznat tě. Fakt sejít se, pokecat s tebou a poznat tě. Já si prostě myslím, že si hooodně veselá kopa a možná i celkem dobrej chlap... No akorát máš prostě úchylku... Já mám taky..., ale spíš sem na ten sex a holky..., ale VW mne tak úchylně jako tebe nebere... No to je celá pravda.. ;-):yes:
Takže ať se ti daří a piš dál, nicméně věz, že už je to prostě trapné... Dřív to vypadalo, že to myslíš vážně, ale teď... už to nikdo nedokáže vzít jinak než jako žert...
Nemusím tě přesvědčit já, přesvědčí tě realita. Nastává éra VW i v minivozech. To je to, co si každý (mimo tebe) z horního článku odnese, pokud tedy ví, co VW dokáže a co se na nás valí.
Je to ve vztahu obdoba Golfu a Brava... Umíš si představit, že v Německu by byl nejprodávanější kompakt Bravo? >:D To je jaksi vyloučené ze své podstaty.
No, a přesně tak to bude i s horním UPem. To co připravuje fiat, to topolino, to je do počtu ve třídě, malinký fiátek, ovšem to, co připravuje Volkswagen je doslova revoluce v malých vozech. Neboť s UPem nepřijede "jen" nové malé auto do segmentu mini, nýbrž přijede zásadně nový životní styl, nový pohled na minimotorizaci a na soužití s malými auty do bodoucna.
Tedy Volkswagen přijíždí s kompletní novou vizí. Naproti tomu Topolino bude jen nejmenší fiatek. A v tom tkví ten zásadní rozdíl.
Že jsem možná dobrej chlap mě ani tak na těchto diskuzích nezajímá, tohle si prosím odžívej někde na stránkách přihřátejch vyšívačů deček. Zde jde jen a než o hlavy (naše) a o myšlénky na téma - auta světa, světy aut. A jak tě tak čtu, začínám mít plíživej dojem, že nepíšeš úplně při smyslech. Totiž, co si myslíš o fiatu je mi jedno, ale když zabrousíš na jiné téma než auta... je to stejně tragické. Pro mě jsi prostě ten, co si dává dvě stě padesátikoňové áčtyřkaře v dlouhým táhlým ke svačině a Brno dělá za hoďku :-) Až dospěješ, hoď mi lano, zatím naše přátelství >:D nevidím perspektivně :yes:
No taky si nic nepochopil... Nicméně si jen dokázal, že to co píšeš už normální jedinec může brát jen jako...žert. Sice už hodně opakovaný, ale žert.. A co hůř.. Na tolika řádcích.. Ajaj... ;-)
No dobrá..., tak nezbývá než popřát VW aby se mu začalo dařit tam, kde byl vždy marný. Když s Polem to (soudě i dle testu uvedeného zde) nevyšlo, tak třeba s Up!em budou mít víc štěstí... škoda jen, že nedodrží to co slíbili... Tedy motor vzadu a náhon na zadek, zatímco ten JEN nejmenší Fiátek tohle bude mít... K tomu nový moderní 0,9 T-Jet...
Tak se těším, jak tento souboj dopadne.... A jak si napsal, informovaní vědí, neiformovaným nezbývá než...mít mokré sny.. ;-)
No ale třeba to volkswagenu skutečně vyjde... Ale vzhledem k tomu, že už teď jsou v časovém skluzu a k tomu původní koncepce neprošla nákladovou rozvahou.. dost o tom pochybuju. Fiat je prostě dál. Opět.
P.S. To bylo tak dlouhý, že sem přehídl, že ty si snad myslíš, že ti nabízím nějaké přátelství... Prosím tě.. to si orpavdu o sobě myslíš hodně.. Poznat někoho a být s ním přítelem je sakra rozdíl... Moje touha tě poznat je obdobná jako navštívit homorné Izerovo představení. Prospěšnost a výsledek by byl obdobný.. nic jiného bych od toho nečekal. Beru tě za dobrého baviče. Nic víc nic míň... Taková veselá variace na téma zpívající právník, zaměřený na auta.. ;-)..Jahelka taky neumí zpívat...;-)
No vzhledem k tomu, že to včera už vypadlo..., tak sem nemohl reagovat...
Docela mne překvapilo, že si GTI z mého příspěvku odnesl to, že bych mu snad nabízel nějaké přátelství...
Tak to rozhodně nebylo. Celé to je tak, že bych nebyl proti poznat člověka, co má za svůj fetiš ani ne tak auta, ani ne tak holky... ale firmu a k tomu Volkswagen. Podle mne je to zajímavý úkaz, který bych rád poznal.
To, že si myslí, že bych snad stál o jeho přátelství (bůh mne chraň), to nemůže myslet ani vážě a pokud ano, tak to jen svědčí o jeho mírně pokřiveném egu.
A slovo spíše má samozřejmě význam zcela jasný. Preferuji holky a sex s němi na všechny způsoby..., ale auta mám taky rád. Jen jsou to auta z plechu, kůže, gumy a plastu, nikoliv značka, firma. Rád auta jezdím, kdežto GTI je olizuje..., proto ta zmínka o úchylce... Mne to normální nepřijde
Jen k té tvé "úchylce"...,
"chlapi", kteří mají potřebu veřejněji prezentovat své ("přirozeně- samozřejmé") heterosexuální "aktivity", a to dokonce jako nějaký osobní "koníček" či "úchylku", jsou v tomto ohledu (mírně řečeno) velmi "podezřelí"... :*) ;-)
V tom s tebou vyjímečně souhlasím..., jsi totiž jeden opravdu z mála, kdo "chápe" podstatu, ale hlavně "smysl", většiny tvých příspěvků a reakcí... ;-)
A víš proč? Protože si wolff pořádně vrznul teprve nedávno. Upřímně musím napsat, že tak starýho panice jsem v mém okolí žádného jiného neznal. A tak už i wolff konečně začal sexuálně žít a připadá mu to jako něco, co snad ostatní neznají. ;-)
No ty si opravdu ten nejchytřejsí... Škoda jen, že si blbý jak žok a předvádíš to tady každý den... Hold závist a osobní nedostatečnost je sviňa... ;-)
Já sem tě už jednou upozorňoval, že pokud chceš diskutovat s dospělými, měl by si umět diskutovat slušně. Bohužel to ti moc nejde.
Celá tahle diskuze se nese ve velmi ironickém duchu se žertéřem numero UNO... a ty se zase pokoušíš o mrzké vtipy na které nikdo není zvědavý.
Já bych s holkama na tvou adresu nikdy nezačal, kdyby tvoje dřívější příZpěvky nebyly jak od Eunucha... Tak se nad sebou zamysli, opět překračuješ hranice slušnosti i vzhledem k tomu, že o mne víš naprosté nic. Snaž se tedy diskutovat slušně, má-li tě kdokoliv brát aspoň trochu vážně i v rovině této mírně ironické diskuze.
Tady nešlo o vtip, ale realitu. Že to není veselé, to je věc druhá.
Snad každý ví, že tys nikdy nebyl lamačem ženských srdcí, o to více mne udivuje, že jsi schopen, sem něco na tento způsob vytahovat. Přesně zde platí - čím kdo zachází, tím také schází.
Příště, až zas budeš psát, tak s rozmyslem, ať tu ze sebe neděláš puberťáka, který to právě zkusil a už se zase těší na příště. :-!
zapominas na spoustu lidi, ale ve tvem svete to nevadi, kazdej mame svet ve kterem zijeme a mame v nem svoje pravidla a vetsina zde vi ze ten tvuj je dost unikatni :-)
No to doufám ne, to bych si šel koupit betonový boty a jel na Orlík. >:D Hrozná představa. Já už to vidím zase budu mít noční můru, že řídím Picanto nebo nějaké podobně mužné auto. >:D
Přečti si ten článek a uber na dechu. VW s příchodem horního auta nabídne Evropě zásadně nový pohled na pohyb ve městech. Připravuje to i Ranult, ale u VW jsme se dozvěděli kdy to přijde.
Totiž, aniž bychom si to třeba už dnes uvědomovali, pod povrchem garáže to dokonale vře. Příští desetiletí se to zlomí. Pokud Evropa udrží ekonomiku v chodu, a tedy evropané budou nakupovat, nastane nová éra pohybu po městech. To nahoře bude jeden z rozhodujících hráčů. Vedle toho by ti také mělo dojít, že společenská objednávka s náruživou masáží od hlávkovejch salátů bude postupně vytlačovat velká auta na periferii (myslím to doslova) a tobě nezbude vlastně nic jiného, než při cestě do Pařížské ulice použít horní miniVW. V roce 2020 nabeton, příští desetiletí to všechno spustí. První bude (opět) Volkswagen. Tedy ber na vědomí, o čem je článek - dochází k zásadnímu, razantnímu sortýrování aut podle účelu. Nebo to snad všechno vidíš jinak?
Máš pravdu o tom žádná už teď zažívají malá auta prodejní boom. Mě spíš jde o to, že si nedokážu představit, že jezdím v autě této třídy, byť bude kvalitní a třeba i nejlepší ve své třídě. V roce 2020 svůj názor možná přehodnotím, ale zatím mě ta představa nahání trochu husí kůži. Takový Polo proč ne. V současné době asi jedno z aut této velikosti ve kterým není chlap podezírán z homosexuality. Vzhledem k tomu, že nemám peníze na dvě auta tak budu v roce 2020 opět vlastnit auták nižší střední třídy. Jasně do města to není idéal ale protože bydlím na periferii Brna tak mě to tak nevadí, navíc hravě zvládne i delší cestu.
Denne tu cteme o elektromobilech Renault-Nissan, PSA, Mitsubishi. Cteme o hybridni tri i ctyrkolce Peugeot, hybridnim scooteru Piaggio MP3 (2l/100km mesto). Ale ty se tu rozplaces nad obycejnym malym autem, ktere zatim neni nicim zajimave, a to jen proto, ze je to VW. V cem bude tedy VW v tomto pripade prvni? Mozna jako prvni zacne vyrabet tenhle malej ...volkswagen. To auto nevypada zle, ale tva oslavna rec pusobi smesne.
A propos, do Parizske jezdi autem jen skutecni magori, normalni lide zaparkuji u metra.
No z fotek to auto na mě působí jako miniaturní "MPV" pokud by tomu tak bylo pak jsou oslavné ódy na místě. Dnes jsou všechny ty Twinga, trojčata z Kolína... atd malá auta a to ve všch směrech. Pokud by UP šel směrem jako japonské Key cars tak by to byla pecka! Takové malé velké auto. :yes:
No tak tohle subaru neznám... Takhle Stela Zázvorková to bych věděl. Ale zpět k UP-u... líbí se mě některá technická řešení, například ta zábrana mezi sedadlem a úložným prostorem (při sklopeném druhém zadním sedadle. Nebo to kolo! Ať mě někdo ukáže auto evropské produkce této velikosti do kterého naložím kolo :yes: Jinak je vidět, že kluci od VW umí přesvědčit... ty dvě basy piv to je argument jako řemen! >:D:yes: evidentně mají prozkoumaný české chataře a pivaře. >:D
Muzes konkretne uvest, v cemu bude UP prevratny? Prodpokladam, ze ne a vse jsou to jen demagogicke tlachy. Videl jsem (v datech) prvni stavebni radu (pred rokem) a narozdil od docela slusne vypadajiciho prototypu co je tu na fotkach, uz se to zacalo otesavat do podoby standartniho VW "majstrstyku", az se bojim, aby z toho zase nevypadla liska s faceliftem pola. Holt stareho vlka novym kouskum nenaucis ... Navic proti (nebojim se rict revolucnimu) konceptu se systemem vse vzadu je z toho klasicka predokolka s nesmrtelnym trivalcem htp a v interieru se do toho vesele bouchali oblibene a okoukane koncernove dily povetsinou pochazejici z Golfa III ... takze opet Revolution by VW
Mohu to konkretizovat, ostatně prakticky o ničem jiném tu nepíši. Tedy rekapituluji - UP nebude "jen" malým vozem od VW, bude to první produkt nové vize dopravy ve městech, který postupně masově přejde i do meziměstských přesunů. Tyhle projekty zpracovávají i jiní (Renault), no, kdo ví,jak si stojí VW k evropském kontextu, je mu jasné, kdo to tu bude kontrolovat. Bude to VW, který nastolí tuhle novou platformu - minivůz dokonale nakonfigurovaný na příští desetiletí. Nová epocha (mini)dopravy.
A tohle jsi vzal kde? To jsi vydedukoval z toho, ze se chysta monocab mikroMPV a cabrio? Podle me jde o obycejny masove vyrabeny minivuz s cilem co nejmensich vyvojovych a vyrobnich nakladu (proto si napriklad Skoda nemuze zmenit prakticky nic krome narazniku a znacku na kapote) inspirovany kolinskymi "trojcaty". A to ze k tomu budou delat nizkoseriove varianty s vyrazne vyssi cenou na tom nic nezmeni, spis se obavam, ze to dopadne jako Smart s ForFour ...
Mě to tak přijde, že už všichni mají mini, akorát VW žebráckého Foxe, kterého v testech porazí i Picanto a myslí si že to s tady tím vytrhnou...Finální podoba bude určitě jiná.
Ta GTI oslavná onanie je tak trapná až to dveřama tříská...
Jinak díky za skvělý začátek diskuze, dlouho tu nebyla taková pr*el
Za dva roky ti spadne brada, bubucci. To se zase budu smát já.
Pamatuj - Volkswagen UP přiveze spolu s sebou novou epochu - zcela jiné pojetí miniaut. VW bude (opět) první. UPU budou plná města.
Je jasné, že jich bude jezdit dost, marketing dělá svoje. Určitě to nebude v ničem nej, ale prodávat se bude dobře. Já bych osobně minivozítko nebral, ale moje má ráda AR 147 nebo Mini...Vlastně jedno mini jsem měl Fiat Uno turbo, průkopník downsizingu >:D
TO už je fakt k smíchu, jak se tady pořád snažíš vytahovat něco, co GTI kdysi napsal.
Pamatuješ si taky na své "předpovědi"? Ohledně ČEHOKOLI italského?
Tady je na místě se zeptat, která vyšla?
Jedna nebo dvě? Z těch padesáti cos předpovídal? >:D
Měl by sis zamést před vlastním prahem. Takhle to působí dosti uboze, trapně a tak nějak hloupě. ;-)
Pokud se Brava v jedné karosářské verzi prodá víc než Stila ve 3 karosářských verzích... JE TO ÚSPČH.
To jen tak na okraj. Ale nečkám, že by si něco pochopil.
Co se týká mých předpovědí, tak všechny ohledně Lancie byly pravdivé... Podívej se, kdy sem já psal o tom, že nový Grand Voyager vyjede jako nová Lancia Phedra... Já o tom psal ještě mohem dřív, než tady uveřejnili článek o ukončení dohody s PSA...
Upozorňoval sem tě... Přestaň s osobními útoky, přestaň si mne brát do tlamy. Máš nedostatečné vzdělání, nedostatečné informace, pouze se zde ztrapňuješ.
Si BLBEC, vědí to tady všichni, nemusíš to o sobě dávat najevo tak okatě a tak často.. Mohl by si už dnes opět začít třeba i pracovat... Nebo se to tvému zaměstnavateli nebude líbit, že promrháváš jeho čas a peníze na internetu.
Takže to shrňme. Opět příspěvěk na téma, vše je nutno posuzovat ve wolffových mezích, tedy s notnou dávkou naivity a italské "tolerance".
Od začátku co píšeš na auto.cz sem lepíš nesmysly o tom, jak to Fiat už příští rok všem nandá, páč nový modely fakt stojí zato. Ano, jednou ti to vyjít muselo, ale nebylo to a mnohdy není ani teď, na poprvé. ;-) Tak se nestyď za ty kopy nesmyslů a hrdě se k nim přihlaš.
PS: Protože nejsem zaměstnanec, ale zaměstnavatel, tak mi do mých internetových akcí může kecat leda tak finančák, ale vůbec ne nějakej vlček. ;-)
Tak si tak koukám na živý přenos souboje mezi djokovičem a davyděnkem (mimochodem je to boj) a docela hezky se bavím u téhle diskuze.. Věcná argumentace, správně okořeněná ironickými příspěvky a vtipem. Tak by to mělo být. Jediné, co mi tak nějak nejde do hlavy, je otázka, v čem bude tohle malé (městské?) auto tak revoluční? (cituji GTIho: "Nemusím tě přesvědčit já, přesvědčí tě realita. Nastává éra VW i v minivozech.
Neboť s UPem nepřijede "jen" nové malé auto do segmentu mini, nýbrž přijede zásadně nový životní styl, nový pohled na minimotorizaci a na soužití s malými auty do bodoucna.") Ne omylem tady mám ve vedlejším panelu otevřený článek o další prezentaci chystaného Nissanu Leaf za oceánem. Stručně shrnu: elektromobil, dojezd 160km, doba nabíjení 8h, maximálka 140km/h, 280Nm, cena pod 50000$, datum vypuštění 2010. Nyní cituji "fully 80% of drivers travel less than 100km per day, making the Leaf a solid fit for America's motoring majority. S trochou nadsázky a vynecháním korporátní sféry můžeme říct i "solid fit for Europeans motoring majority" (nebrat doslova). Dále cituji Auto.cz: "V rámci programu nazvaného Sustainable Mobility uvede během dvou až tří let Renault hned tři modely s elektrickým pohonem. Vyrábět se budou ve Francii a Španělsku a pokryjí segmenty mini a malých aut. " . A co má tohle všechno společného s minivozem od VW? Otázka je nasnadě. Nebylo by lepší koncipovat tenhle vůz, použitelný prakticky pouze pro městské aglomerace, od základu jako elektromobil? Můžeme namítnout: malý vůz, malé baterie, málo místa. Na druhou stranu ale taky menší spotřeba energie. Proč druhá(?) největší automobilka světa nerazí cestu progresu a do tiskových zpráv o svých modelech v budoucnu uvádí mému oku ne příliš lahodící nápis TDI, je mi věru záhadou. Ano píše se taky o elektromobilu, ale nebude v roce 2013 onen pomyslný vlak už na další stanici? Tenisem jsem začal, tenisem skončím. Bohužel mám pocit, jako by na jedné straně dvorce začali pomalu, ale jistě přecházet na rakety z lehkých materiálů a na té druhé straně se stále chodilo do lesa pro dřevo.
Cituješ mě vytrženě, vždyť já nahoře píši, že pokud můžeme vnímat (teoretickou) konkurenci v malých vozech pak od Renaultu.
UP nebude "jen" malý vůz, bude to současné spuštění nového životního stylu. Ten normální malý vůz bude topolino od fiatu. Volkswagen nepočně vyrábět jen nějaký malý vůz, bude to celá škála odvozených malých vozů. A zde v Evropě nastolí nový městský režim. VW je ten, který to vše spustí. Možná (jestli to renault dokáže) bude obdobný projekt spuštěn ve Francii. Ale dominantní roli v Evropě bude mít právě Volkswagen. Totiž nezapomínej, že ty tvé "koleje" k další stanici nestaví v Evrpopě nikdo jiný, než právě VW.
Koukám, že ti to ještě nedošlo. Ta největší "autorevoluce" se odehraje právě v pojetí miniaut. Na UP nenazírej optikou dalšího úspěšného modelu VW, nýbrž právě tou novou vizí, kterou UP přiveze.
Nějak přepříliš tě při diskuzích sráží ceny aut. S tímhle si budeš muset v životě poradit sám.
Máš snad dojem, že například třídu kompakt stvořil citroen? Nebo, že Rocco je časově poslední nabídka v segmentu? Nebo snad touareg dobíhá třídní konkurenci s vyplazeným vejfukem? Trénuj auta kuko.
máš snad dojem že VW je jediný výrobce na světě? Ještě napiš, že zavedl standardní konfiguraci 4 kola + volant a rovnou si pro jednoho poběžím na Jarov, mám to tak 10 minut džogingovým tempem netrénovaného povaleče ;-)
Pořád se na závěry svých příspěvků tak podivně nejistě křeníš... postpubertální tik?
Nemám dojem, že VW je jediný vyrobce. Reagoval jsem na to, že ses vysmíval tomu, že VW je revolucionář ve světě aut. No, v segmentech, které jsou jeho doménou je VW samozřejmě pokrokový. To se netýká jen třeba těch nových aut, nýbrž i techniky, zavádění nových technologií a tak. Prostě je to tahoun. Oprávněná evropská jednička. V článkových souvislostech VW předvádí, resp. naznačuje, jakou revoluci způsobí v minidopravě. Tak to je a nezmění to samozřejmě ani topolino, ani tvé naivistické představy.
Ano, Japonci dělají tyhle miniautíčka už nějaký pátek. Ano, Rencek to tady elektrifikuje jako za první republiky. Takže výsledek - UP a VW jsou znova první :-!
No jo, kam se dneska vlastně člověk podívá, spatří malou městskou minielektriku od reanultu >:D Někdy si tak říkám, jak může člověk s tak omezeným rozhledem, jako máš ty, spouštět diskuzní příspěvky k tak velkému tématu, jakým je doprava ve městech v druhém desetiletí tohoto století.
Jako znalec diskuzních sloganů jsi ovšem jedinečný. Máš našprtáno, neseš tu legendu (cizích) sloganů dokonale. Sám ovšem nestvoříš jedinej kloudnej příspěvek ke konkrétnímu autu. Zajímavé...
Nesnažím se být vtipnější, píši, že čekám na to, kdy si přečtu příspěvek od tebe, a bude to příspěvek tvůj, bude k tématu, nepoteče z toho zoufání si nad cenou, nebudeš si pomáhat slogany kolegů a odvážíš se prostě napsat něco, co bude od tebe. Ostatní to zde zpravidla dělají. Ty ne. Tedy než a jen o tom píši. Až tu budeme dělat legraci, určitě to poznáš. Co ti brání psát své příspěvky? Nevěříš si?
Samozřejmě, že se mi líbí, když se tu mé slogany přetavují od rána do rána. Speciálně u tebe ale postrádám vlastní invenci, totiž, převzít, užívat slogany je fajn a je to možná i diskuzně pozitivní v rovině obecné, pokud současně umíš sám něco psát. A toho jsem si u tebe zatím nevšiml. Jako kopírák jsi dobrý, dmu se pýchou, měl bys zapracovat také na bytostně osobních větách. Ty se ti evidentně zatím nedostávají.
Pamatuj, vedle urbanizace se ve slovníku cizích slov v příštím roce objeví termín - UPARIZACE.
- technologie osobní minidopravy ve městech dovedená do dokonalosti
- akcent na princip malý zvenku, velký uvnitř
- komplexně připravený projekt od dopravy osob po dopravu zboží
- perspektivní přesahy na meziměstskou osobní dopravu
- technická, technologická řešení reagující na nutnost přistoupit k osobní městské dopravě na úrovni druhého desetiletí jednadvacátého století
Málo platné, evropská jednička opět (tak jako v sedmdesátých letech minulého století) předurčí masovou osobní dopravu Evropě na dalších padesát let.
- technologie osobní minidopravy ve městech dovedená do dokonalosti
aneb metro , saliny , trolej a bus jde dosrotu, novej UP je tady
- akcent na princip malý zvenku, velký uvnitř
aneb uplne nejvetsi je prihradka u spolujezdce, doni se vejde cela pulka prasete, ale nezaponte si priplatit za klimatizaci prave s chlazenou prihratkou pred spolujezdcem
- komplexně připravený projekt od dopravy osob po dopravu zboží
aneb pral jste si 10 palet rohliku, od toho tu je UP
- perspektivní přesahy na meziměstskou osobní dopravu
aneb kdys na dalnice, tak jedine s UPem, hUPky dUPky po dalnici
- technická, technologická řešení reagující na nutnost přistoupit k osobní městské dopravě na úrovni druhého desetiletí jednadvacátého století
aneb ano ano, zaparkujes na nastupisti svuj UP a suchou nohou nastoupis do metra, saliny,troleje nebo busu
trabant? fiat petistovka? ne Wartburg, s tema taky cela evropa cestovala jak zbesila, je libo z Nemecka na dovolenou do Italie, no problemo, od toho je tu Trabant sechshunderteins :-) [odkaz]
Vizuálne rozdiely bratislavského tria budú asi minimálne, však? Už sa teším na stretnutie Up!-u so superbcáckou maskou. :yes:
Inak je fajn že VW pochopil omyl spôsobený Foxom a vracia sa veľkosťou k Lupu. Ale čo sa týka uvedenia elektromobilu, konkurencia v tom čase už bude pripravovať druhú generáciu.
Inak fajn diskusia, pobavil som sa, ďakujem vám :-)