Jeep v Paříži ukázal, že má nadále zájem o mimoamerické trhy. K vidění byl nový Grand Cherokee, ale i několik dalších novinek v menších modelových řadách.
Jasně, ty mercedesí motory pochází z dob fůze. Jsou docela spoehlivé a maj dobrou spotřebu, ovšem když už se tam něco po, tak se řádně poihnete, kolega spravoval PT Cruiser 2,2 CRD a z cen mu vstávaly vlasy hrůzou, rozdíl v cenách ND oproti ND které jdou koupit v USA na benzín 2,4 asi tak 75% >:-[]:-)
No a z USA si na CRD jaksi nic neobjednáte, když se tam neprodávaj :-)
Jaký kočkopes, motor Daimleru tam není náhodou, to je výsledek z dob existence skupiny Daimler-Chrysler. Mercedes nebo Daimler nazývá tento dieselový motor "global engine".
On Chrysler Group používá i italské motory, ovšem nikoliv Fiat, který má ve všších obbjemech v naftě kulový (zejména ne pořádný V6 CRD), ale VM Motori. Kromě toho se ještě používali motory VW 2,0 TDI PD, které právě nahrazuje ten Mercedes a éra motrů vW tak pro Chrysler končí (chválobohu).
Jinak v usa nafta nefrčí, takže je logické že se nakupuje od někoho jiného. Tak to je od poč. 90 let a bude i dál.
Kdo nechce kočkopsa, může si koupit vynikající benzín 3,6 V6 Pentastar, který anvíc umí z továrny spalovat i E85
Svět se zbláznil, americké auto se německým motorem (diesel 2,2 je OM651) Mercedes a majitelem toho všeho italský Fiat ........... Radši kupujte teď hned, než italské motory nahradí ty německé.... :-)