Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia RS Combi – Pořádně nadupaný kombík

Všechno je jinak – nová Fabia RS už nemá turbodiesel a manuální převodovku. Místo toho dostala kombinaci TSI a DSG, navíc ji můžete mít s karoserií kombi.
Zpět na článek
29. 12. 2010 09:52
Re: Super
diag není potřeba, nulování intervalu se dělá přes nulování denního počítadla kilometrů
Avatar - Barrichello
8. 11. 2010 14:07
Re: FABIA RESPEKT
Nový auto je největší provar jaký může být a kdybych měl 10 mega, tak si ho koupit nepůjdu, maximálně tak veterána, kterýho možná za 40 let mělo 15 lidí. a je mi to úplně putna, aspon to má nějakou historii a duši, není to psudo škatule s pesudo designem kterou potkám na každým rohu....
Avatar - Barrichello
8. 11. 2010 14:02
Re: FABIA RESPEKT
V dlouhém táhlém sem to v sobotu nandal jednomu závnomímu dehtovýmu BMW, esli pak měl chlopec mindrákvětší jak majitel Oplu :o))
Snažil se ale chlapec, bohužel v půli kopce už mu došel dech, hihihi
Možná mu ještě ted v uší zní ten zvuk a má z toho v noci noční můry :o)))
Avatar - Barrichello
8. 11. 2010 13:58
Re: FABIA RESPEKT
K národu, který za pomoci polských a dalších cizukrajných dělníků umí něco postavit z německých dílů v továrně patřící němcům.

Taky jsem patriot, jsem hrdý na to, že letnanská Avia, vlastněná Indy, umí složit budku, designovanou angličany na rám, udělaný tady, vrznout tam španělský nápravy, americkej motor Cummins, dělanej v anglii, českou převodovku a celý to smontit dohromady a stříknout budku v lakovně, která byla komplet koupená v cizině.
Bravo, bravisimo - ale tohle umí i v Brazílii :-)
neregistrovaný "SR20"
6. 11. 2010 17:27
Re: 600 000 za fábku
Tak to teda pekne kecas. Ja mam dva metre a cez 120 kil, taktiez mam sluzobnu 51kW a miesta je tam dost. Aj nad hlavou, aj na kolena, aj okolo volantu. Mala je jedine sirka.
Kamos ma rovnako kil, asi 192cm a uz pol roka si vybera auto do 25k €.
Takze mame obehanych peknych par salonov, sedeli sme vo vsetkom moznom, ale FII je v priestore urcite vysoko nad priemer. Napriec triedami. Urcite viac, nez napriklad v Lagune.
5. 11. 2010 19:18
Re: FABIA RESPEKT
Vy dva se znáte, že to tak dobře víš? :-O
4. 11. 2010 22:27
Re: FABIA RESPEKT
No, nyní jsi to napsal realističtěji :yes:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
4. 11. 2010 21:55
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
Informace tohoto druhu bohužel nemám k dispozici. Nicméně jsem (v pozitivním slova smyslu) překvapen tím, jak diametrálně odlišné je chování Fabie RS od Fabie 1,2 TSI. Tam, kde standardní model dává najevo, že zvolené tempo je "tak akorát", byla by v RS při stejné rychlosti cítit velká rezerva, ať už se jedná o zatáčky na D1 nebo oblíbené úseky "testovacích okresek".
4. 11. 2010 17:43
Re: Myslím, keď by niekto s tým išiel baliť baby : ).
Nepredpokladám, že by "priemernýmu" chlapovi pri pohľade na Fabiu RS malo byť jasné, že to je športová verzia, ale obávam sa, že priemerná baba to nepochopí ... a blondína už určite nie : ).

Súhlasím, že to nie je rodinné auto, ale to nemení nič na fakte, že niektorí ju na to používajú. Kamarát išiel ešte ďalej a používajú ju v rodine ako "nákupnú" tašku - t.j. druhé auto v rodine, nakoľko má z práce služobnú Octaviu !!!

Je pravda, že to má od "čistého" šporťáku ďaleko, ale jazdiť na čistých šporťákoch (a je jedno akej značky) na našich cestách je vyslovené trápenie tela a to už musí byť človek veľký blázon aby sa nechal takto mučiť a ešte si za to platil ...
Avatar - positivemind
4. 11. 2010 17:03
Re: FABIA RESPEKT
Jé, to je mi líto, že jsi to nepochopil... asi bych měl začít dávat některé výrazy do uvozovek :-) nenadával jsi mi tenkrát u toho článku o pirátech na silnici? :-)
Avatar - positivemind
4. 11. 2010 17:02
Re: FABIA RESPEKT
GTI, vyměnil bych spíš tebe.

Upřímně, X5 je hodně povedené auto. Líbí se mi designově, technikou a nevadí mi, že jich jezdí milion. Jednou bych ho chtěl pořídit do rodiny. Ale protože jsem mladý, takové auto pro mě ještě ani není a jsem přesvědčený, že bych za jeho volantem působil spíš komickým dojmem.

Zpět ke známému: je vidět, že neznáš mentalitu národa z různých koutů ČR. Někde jsou za něco podobného auto ochotni hodně rychle a vícekrát poškrábat, prořezat gumy, pomluvit celou tvou rodinu tak, že nebude moci jít tvé dítě do školy, aby neutrpělo psychickou újmu. Pak bys taky nechtěl vyčnívat z davu. BMW je pro určité vrstvy známka nechutnýho zbohatlíka, o Volvu, které tu jezdí už 7 let ve stejném designu, si to myslet nebudou.

Sám bych na jeho místě vzal X5, ale jsem jiný člověk než on.
4. 11. 2010 16:25
Re: 600 000 za fábku
Tak co se týče rozměrů RS, tak zde rozdíl od klasické HTP opravdu nebude. Sportovní sedačky už to nezachrání a pár designových úprav pro odlišení RS od HTP jistě nebude stát tolik co konečná cena. DSG také nemusí každému vyhovovat. Neříkám že tohle auto si kupce nenajde. Každé auto má svého kupce, ale jak už jsem psal prve, nechtěl bych to ani zadarmo.Mimochodem Focus RS vypadá opravdu jako rychlé závodní auto a budí respekt, ale tohle je jen naleštěná bída. Jo a abych nezapomněl tak za ty prachy máte také úplně novou Oktávku RS TFSi combi. Stačí jen umět hledat po salonech ;-)
Avatar - SrandistaSK
4. 11. 2010 13:50
Polo GTI
Neplanujete aj test jeho braceka zo stajne VW?
Avatar - kari.laz
4. 11. 2010 09:39
Re: Myslím, keď by niekto s tým išiel baliť baby : ).
A co mi subaru nabídne proti kombi? Inpreza kombi není. A tady je článek o kombíku se sportovními geny
Avatar - kari.laz
4. 11. 2010 09:36
Re: Hm...
Když BMW může udělat kupé z SUV, tak proč by nemohli udělat kupé z kombíka >:D
Avatar - kari.laz
4. 11. 2010 09:33
Re: Diera na trhu
Mě prostě jenom zaráží, jak tu někteří ihned to auto odsoudili a potencionální kupce označili za jiný druh, když za takové auto vyhodí tolik peněz. Jak kdyby každý musel koukat jenom na to jak je auto velký a drahý.
Snažím se jim jenom vysvětlit, že když to auto někdo bude chtít, tak si ho za ty peníze koupí a bude mu jedno, že za ty peníze prodávají mondeo, nbo něco podobného, protože kdyby chtěl mondeo, tak si ho koupí. Jenže on bude chtít právě tu fabii, tak si koupí právě tu fabii a je mu úplně jedno, jestli to někdo nechápe.
4. 11. 2010 08:37
Re: Myslím, keď by niekto s tým išiel baliť baby : ).
Hmm, standartní Impreza (ne WRX, nebo STI) sportovní auto. Zaklínadlo nízko uloženého motoru. Já vím, je to Subaru a ještě k tomu Impreza, tak to prostě musí být sportovní.
4. 11. 2010 08:00
Re: Jazdil som na nej ...
Dusane, kdo je tu ten laik?

Impreza obecne neni rodinne auto. Ma uvnitr mene mista nez ta Fabia. Mozna trosku vice na sirku, ale neznatelne.

A s dvoulitrem bez turba neni ani sportovni.
4. 11. 2010 01:20
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
Máte nějaké konkrétní informace, v čem se podvozek liší proti dejme tomu od 1.6 16V? Krom tužších pružin s nepatrně menším zdvihem a možná i odlišně plněných tlumičů? Možná, že kdybychom se podrobně podívali do ETKA, byli bychom překvapeni...
4. 11. 2010 01:13
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
Uvažuju, protože mám na Mazdy za dobrou cenu. Ale už jsem i v Mazdě prohlásil, že jestli Mazda nevyjede do konce roku 2011 s RX-9 (Shinari) s 16X Wankelem, půjdu do Infiniti...
Avatar - saldy
4. 11. 2010 01:00
Jestli dá někdo
580t za tuhle zelenou hrůzu, tak je to velký excentrik ;-\
Avatar - Nerez
4. 11. 2010 00:30
Re: Jazdil som na nej ...
Nemá těch koní náhodou 180?
Avatar - Ronault.
4. 11. 2010 00:24
Re: Jazdil som na nej ...
No já ti nevím, když předemne postaví kombíka, i když má na sobě nízkoprofilé kola a pár plastíků navíc, tak nepoznám, že se jedná o sportovní auto. Sportovní auto v této třídě je tak Clio RS, Punto Abarth... ale Fabia v kombíku že je od pohledu sportovní auto? :-O
4. 11. 2010 00:02
Re: Jazdil som na nej ...
Kamarát ho kúpil ako rodinné auto ...

A za tú sumu síce to má "len" 150 koní, ale podvozok, nízko uložený motor atď. určite robí toto auto vyváženejšie a hlavne - podvozok je "zohraný" s motorom ...

Okrem toho i laikovi nie je potrebné "vysvetľovať", že vidí športové auto ...
Avatar - Ronault.
3. 11. 2010 23:37
Re: Kola
Taky těm kolům nemůžu přijít na chuť.
Avatar - Ronault.
3. 11. 2010 23:36
Re: FABIA RESPEKT
Mě zase nedochází, jako škatulkátor tvé kategorie dokáže v jednom blogu škatulkovat prémiová auta pro prémiové lidi a lowendová auta pro lowendové lidi a zároveň si o pár stánek a řádků dál nedokáže škatulkovat prémiové značky podle toho, kdo jsou jejich typičtí zákazníci. Dle tvé logiky přece platí, že lowendoví lidé si kupují lowendové auta, takže mafiáni si kupují mafiánská auta... a k X5 prostě patří dealer kokainu stejně jak k Loganu tesař a nebo k Volvu v kombíku učitel dějepisu (samozřejmě na západ od našich hranic, tady se na to zmůže sotva právník a to ještě z dovozu).
Avatar - Ronault.
3. 11. 2010 23:31
Re: FABIA RESPEKT
Tys už dlouho nebyl v hospodě u piva... tam si totiž tihle prémioví štamgasti nekupují Latitude nebo 607, ale sní si svůj sen o Octavii TDI a nebo olítané Audině alespoň z Áček... a to jaksi s prémiovým člověkem nemá nic společného.
Jen ty vaše povídačky jsou hodně pokrytecké, ale to už k pokrytcům patří.
Avatar - Ronault.
3. 11. 2010 23:29
Re: FABIA RESPEKT
Proč spíš nenapíšeš, že to přesahuje tvůj možný rámec toho, jak si to dokážeš obhájit. Jen jestli ty nejsi lepší žalob(níček)ce než obhájce... ;-)
Avatar - Ronault.
3. 11. 2010 23:24
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
Když fouká boční vítr, tak tě potrápí v čemkoliv.
3. 11. 2010 22:43
Re: FABIA RESPEKT
Takovej model ještě nevyrostl. Tohle musí mít na svědomí minimálně lobotomie mozku.
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 22:34
Re: Také "čudo", ale škodovkárov poteší ...
Tak když imprezu srovnaš třeba s něčím jako je Porsche 911 tak je dá se říct rodinná:D
3. 11. 2010 22:30
Re: Také "čudo", ale škodovkárov poteší ...
Muzes mi ukazat, kde za pul mega davaj Imprezu? A at ma, prosim, alespon tech 180 koni, OK? >:D
Mimochodem je videt, zes Imprezu videl maximalne v Topgearu. Tohle auto nikdy nebude rodinny sportak, na to zapomen. Jen sportak. Nic vic.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 11. 2010 22:27
TT: toaleta s turbom
Skoda TT. Odpoved na otazku, ktoru nikto nepolozil, ale ktoru maju nase narody, cest mysliacim vynimkam, akosi zafixovanu v kolektivnom podvedomi: Ako dopravit raz za uhorsky rok chladnicku z bodu A do hor ci luhov a hajov, co najrychlejsie. Klobuk dolu pred marketingom Koncernu, ktory dokaze tento nepravdepodobmy koncept vydolovat.
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 22:27
Re: FABIA RESPEKT
Z okolí jsem na Opla nikdy nikdy neslyšel nějaké stížnosti, proto jsem do něj šel. Nova Astra a Insignia se mi líbí zvenku, ale ten vnitřek už se mi nelíbí tolik, jak u minulých generací Oplů. Mitsubishi je moje srdcovka již dlouhou dobu. Prostě německá a japonská auta jsou mi nejblíž. Forester je pěkné auto, na MAZC jsem si tvé prohlížel i hodnotil.
3. 11. 2010 22:19
Re: FABIA RESPEKT
jj - tak toho myšáka evojic chápu ;-) Čelní maska mi trošku připomíná F86 sabre... jinak pokud jdeš po výkonu do milionu - chybu, i když ztratíš mrštnost, neuděláš v superbu 3,6 DSG 4x4 - dají se sehnat už od půl mega a pašíka v identické motorizaci(dal bych přednost superbu v kombi....). Insignia je krásná - zpracování už mírně horší a pověst Opelu nic moc.... Schází asi dlouhodobější zkušenosti s touto novou generací - ale motorizace 2,8 vypadá sympaticky. Škoda opelu je v tom, že ztvárnění interiéru ujde, ale jeho zpracování je takové fórové..... Ale, že zrovna já s Foresterem dělám fajnšmekra na interiér >:D...
3. 11. 2010 22:16
Re: FABIA RESPEKT
To jsi poměrně nenáročnej.
Avatar - Krispos
3. 11. 2010 22:15
Re: FABIA RESPEKT
No a navic ta tvoje Dacia Duster mozna vyhraje i Auto roku ACZ a ve fotoduelu porazila i Cayenne....
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 22:09
Re: FABIA RESPEKT
Mitsubishi. A není to jen díky Evolutionu. Prostě novej Lancer v sedanu je podle mě nejkrásnější auto, který lze do milionu koupit. Spolehlivost japonců je vysoká, takže ani tam bych problém neviděl. Kdybych měl ty peníze, už ho mám doma.
Samozřejně mám oblíbených značek více, Škoda, Opel, VW.
3. 11. 2010 22:08
Re: FABIA RESPEKT
já si dávno vybral
je to poměr cena/výkon nic jiného mě nezajímá ;-)
3. 11. 2010 21:55
Re: FABIA RESPEKT
jo takhle to beru - co člověk to názor a vkus. Můžu se zeptat na tu značku, kterou preferuješ? Pokud se budu bavit o vrtuli, tak podle mne vnějšek patří k tomu lepšímu, ale ne ke špičce, ale co se vnitřku týče, tak je to jasná jednička. Vždycky mne dostane, jak umí "obejmout" řidiče a pohltit ho.........
3. 11. 2010 21:52
Re: Hm...
Asi máte se sousedem pravdu, subkompaktní coupé... asi by to šlo. A nakonec, možná, že je na to přichystaná i doba. Tak jo, berem.
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 21:49
Re: Také "čudo", ale škodovkárov poteší ...
Ale ojetou...
3. 11. 2010 21:49
Re: Hm...
Krátka trojdverová Fabia by opäť bola iba do počtu...
Vezmi si, že Renault má Twingo a Wind, Citroen spustil program DS, Škoda by s malým civilným a hoci aj RS kupátkom mala podobne výnimočnú ponuku, ak nie aj zaujímavejšiu. Kto ešte v Európe v tejto triede má pekné kupé?
3. 11. 2010 21:45
Re: Hm...
Tak mě napadá, že subkompaktní kupátko je jedna z mála kategorií, kterou koncern ještě nemá vykrytou a určitě by se na doplnění hodilo. Když ne od Škodovky, tak od VW, nebo Seatu určitě. Takový miniRocco. Podle mě by si našel dost kupců.
3. 11. 2010 21:43
Také "čudo", ale škodovkárov poteší ...
Pre mňa osobne je to dosť nestráviteľná komninácia - ale pre mnohých škodovkárov to určite bude zaujímavá voľba ...

Pre iných asi nie - lebo za tú cenu má človek iný "rodinný" športiak - napr. Subaru Impreza.
3. 11. 2010 21:13
Re: Hm...
Já vím, dělal jsem si legraci, že bys chtěl coupé z DLOUHÉ Fabie :-) Více se ovšem kloním k Pogovi, chtělo by to třídveřovou (krátkou) Fabii, na coupé tu není dost kupců.
3. 11. 2010 21:09
Re: Hm...
To by bol na dnešnú dobu hodne podivný voz.
3. 11. 2010 21:09
Re: FABIA RESPEKT
To co tu pravidelně předvádíš, to ovšem nejsou žádné názory, to se nezlob, toje pouhé plácání mladého nezkušeného kluka, plácání se snahou rozproudit diskuzi. Nezaznamenal jsem tu od tebe zatím jedinou větu, jedinou myšlénku, která by stála za třívteřinové zamyšlení.
3. 11. 2010 21:07
Re: Diera na trhu
To je pecka vlákno. Otevřený pohled a pochopení k různým potřebám a přáním zákazníků na autotrhu (byť někdy "nelogickým"). Proti tomu přízemní pohled a neschopnost přijmout jiné požadavky, které se liší od vlastních požadavků.
Zabedněnou hlavu otevřeš časem, ale fandim snaze :yes:
3. 11. 2010 21:05
Re: Hm...
Jak sa ľudia trhali o 110R, Garde a Rapid, jak vyhľadávaný voz je to dnes...
Neverím, že by sa podobný voz neuchytil. O to viac, že malé kupé až na nejakú exotickú výnimku prakticky na trhu nie je...
3. 11. 2010 21:03
Re: FABIA RESPEKT
Tobě se chce jezdit agresivně? :no: :no: :no: Pak tu nemáš co pohledávat, zde píší fandové do aut nikoliv zoufalci silnic.
3. 11. 2010 21:02
Re: FABIA RESPEKT
Jsou dva světy- jeden je temný svět těch, co přebírají popelnice, druhý svět, je svět hrdých čestných lidí, lidí kteří žijí život člověka a jsou schopni se uživit na úrovni adekvátní jednadvacátému století.

Tak jako je přirozené nedojídat po bufetech zbytky jídel, tak jako je přirozené neodvšivovat si kvádro ze skládky, tak je i přirozené jít do obchodu a koupit si nové boty, nový světr či nové...auto. To je svět o kterém se bavíme, svět o kterém píšeme a svět jaký žijí lidé v jednadvacátém století v srdci Evropy.

Pak je temná díra - zbytky sekané vytažené na světlo tmy z popelnice, zvenku oslintaná výloha prodejny Ford, ošmajdané podpadky, ošmajdané myšlení, ošmajdaný... život. Sem spadá těž kategorie bazarový kovboj. Tato kategorie samozřejmě nepromlouvá do života společnosti shora, to jsou (doufejme) jen cestující, kteří úpěnlivě čekají v suterénu na příjezd výtahu.

Konečně si musíme napsat jednu podstatnou věc - totiž životní status bazarového kovboje není nějaká laciná povrchní nálepka, je to stav, který se promítá komplexně do života daného jednotlivce, významně ho spoluurčuje v jeho životních postojích (čti diskuze) a charakterizuje ho zcela zřetelně na veřejnosti. Přesně tak, jako životní status jeho biologického pozemského...protipólu.

Tak si vyber. Dnes totiž nemusí být bazarovým kovbojem snad nikdo. Ceny aut jsou na tisíciletém minimu, úvěrové (leasingové) podmínky nahrávají snad už i bezdomovcům, takže volba je jen a výhradně v tvých rukách. Hlavně si nestěžuj na mistra.
3. 11. 2010 20:58
Re: 600 000 za fábku
Stejnou (nebo podobnou) argumentací můžeš šmahem "smáznout" 1er, Mini, F500, DS3, Elise, všechny HH a vlastně i supersporty atd... Ke každému autu najdeš v něčem lepší alternativu. Nesmysl.
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 20:56
Re: FABIA RESPEKT
Jasně, já vím, že můj pohled na věc není nejlepší. Ale BMW jsem nikdy nějak nefandil, kdybych ty peníze měl, dal bych je jiné značce:) Třeba ne tak premiové, ale zato mému srdci bližší.
3. 11. 2010 20:52
Re: FABIA RESPEKT
no to je věc názoru
záleží jaký je tvůj názor na SUV můj je velmi negativní ani značka BMW na tom nic nezmění ;-)
a nikomu necpu fordy jen jsem poslal odkaz kterej byl první po ruce a pak jsem se pouze inspiroval
když budu přirovnávat k VW budeš spokojen? >:-[]
Avatar - Krispos
3. 11. 2010 20:46
Re: FABIA RESPEKT
Od člověka, který v jednom příspěvku napíše, že autům nerozumí a ve druhém všem cpe jen a jen Forda, by se to dalo považovat za pochvalu :-)
3. 11. 2010 20:42
Re: FABIA RESPEKT
musíme počkat až nám to mistr vysvětlí >:D
3. 11. 2010 20:41
Re: FABIA RESPEKT
u mě by získal nálepku blbec kterej potřebuje všem ukázat že "na to má" navíc bez vkusu protože nekoupil klasickou 5 ale ten paskvil X5
Avatar - Krispos
3. 11. 2010 20:39
Re: FABIA RESPEKT
Toto je kvalitní názor.... to se hned pozná ta modrá krev.
3. 11. 2010 20:36
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
"vykazuje mimořádně dobrou směrovou stabilitu"
ale nesmí foukat boční vítr >:-[]
3. 11. 2010 20:34
Re: FABIA RESPEKT
no to je dalsia vec, ktoru by bolo treba vysvetlit nam neznalym
3. 11. 2010 20:32
Re: FABIA RESPEKT
zajímalo by mě jestli to platí i o ojetinách >:D
3. 11. 2010 20:31
Re: FABIA RESPEKT
ani jedno
SUV nejsou auta ale kocábky pro sexuálně neuspokojený pipiny v kristových letech >:-[]
3. 11. 2010 20:30
Re: FABIA RESPEKT
tys to blbě pochopil nejde mi o agresivní jízdu sám jezdím agresivně když se mi chce jde mi o celkovou pověst "těch co mají bavoráka"
podle mě jsou nejagresivnější řidiči ve služebních vochcávkách a fábijích hlavně "vochcávkáři" to je občas zážitek potkat
3. 11. 2010 20:26
Re: FABIA RESPEKT
:-) Klid, Brabčák to jistě nějak vysvětlí.
3. 11. 2010 20:25
Re: FABIA RESPEKT
zjavne ide o sposob chapania a vysvetlovania pojmu premiovy clovek...pre mna je to skor vysada osobnosti, nie majetku a dosiahnuteho uspechu...pretoze i medzi takymi ako si ty popisal su ludia, ktori su prave ti ** a tym padom to nemozu byt pre mna premiovi ludia ;-)
Avatar - Krispos
3. 11. 2010 20:24
Re: FABIA RESPEKT
Tak tohle je do zlateho ventilku..... Kde jsi, GTI? Dobry tata (krome toho, ze je husty a stoji v nem i lzicka) rozhodne nekouka pri vyberu auta na to, co se (ne)libi sousedum >:D >:D >:D
3. 11. 2010 20:21
Re: FABIA RESPEKT
kdybych se začal zpovídat, museli by to tu zavřít.....
3. 11. 2010 20:21
Re: FABIA RESPEKT
Nedochází mi, proč by měl někdo jen pro vlastnictví X5 získat nálepku mafiána. Jako kde a jako u koho? U vás v hospodě? Možná Brabčáku, že by spíše, než výměna auta stálo za to vyměnit kamarády... A co ty, ty bys ho také nazval mafiánem?

Oprostěme se od pohledů primitivů, a věnujme se tu autům.

Z hlediska techniky není co řešit, zde má BMW jednoznačný vrch. Největší volvo by potřebovalo silnější motor a jistější jízdní vlastnosti. Z hlediska vizáže už to tak jednoznačné není. Pokud uvažujeme o X5/1, pak je přitažlivější samozřejmě XC90. Ve druhé generaci je ovšem X5 doslova božská... Nesmí mít obuta ovšem příliš široká kola.
3. 11. 2010 20:19
Re: FABIA RESPEKT
tieto tvoje slovne hracky...snad ked neviem o com pisem, tak to znamena, ze to nechapem...alebo sa da o niecom nevediet o com pisem a pritom to dokonale chapem?alebo naopak viem o com pisem a pritom to nechapem? pouc ma prosim...
3. 11. 2010 20:17
Re: FABIA RESPEKT
No samozrejme pro tu X5!!!

:yes:
3. 11. 2010 20:15
Re: FABIA RESPEKT
Ty ses, puko, ale dost mimo. Da se to vysvetlit vekem, casem se tvuj nazor zmeni a pochopis.
Nepredpokladam, ze by GTI mel tolik trpelivosti ti neco vysvetlovat. Ja jsem o par dekad mladsi, tak to aspon zkusim.
Pro nekoho je prirozene makat na sobe, vest lidi, prijimat zodpovednost, delat strategicka rozhodnuti, riskovat a byt na spici. Je to docela drina.
Takovy clovek behem sveho zivota pozna opravdu hodne a mimojine cichne i ke svetu aut. Zorientuje se v nem dost rychle. Auto si vybere podle toho, s jakym pristupem bylo vyrobeno.
Behem casu se tak docela prirozene stane clovekem premiovym a stejne tak jako si s nejvetsi pravdepodobnosti nekoupi psa, tak si s nejvetsi pravdepodobnosti koupi premiove auto. Premiovy oblek, premiove hodinky a premiove pivo.
A mezitim ti, co na sobe makat odmitli budou brblat do pivnich sklinek v hospode, lestit olitanou sestsetsedmicku a doufat, ze az ji splati (coz bude pri dalsim priletu Halleyovy komety), udela treba Renault akci na Latitude "dyzl za cenu benzinu".
To ze si premiove auto koupi i * je pri tom nevyhnutelny fakt.
A nanestesti tech premiovych lidi je jako safranu.
3. 11. 2010 20:13
Re: FABIA RESPEKT
Když se tu nezpovídáš ze svých hříchů, dá se to číst.
Avatar - positivemind
3. 11. 2010 20:13
Re: FABIA RESPEKT
Známý teď měl možnost koupit XC90 nebo X5 - obě za v podstatě stejnou cenu (rozdíl pakatel).
Buď by se stal člověkem s image mafiána (nebo kšeftaře s drogami), za což by ho na vesnici asi ukamenovali, nebo se mohl stát správným tátou a koupit XC90. Pro co myslíš, že se rozhodl?
3. 11. 2010 20:11
Re: FABIA RESPEKT
nesuď auto podle řidiče - auto je výtvor techniky - jako například zbraň nemůže za toho, který stiskne kohoutek. BMW je jedna ze š***k techniky v automobilovém průmyslu. Věř mi, že kdybys na bávo měl dostatečnou rezervu, mělo by být v Tvém hledáčku. Ne proto, že v něm občas jezdí trubky, ale proto, že v něm občas jezdí lidé s vytříbeným vkusem a citem pro zhodnocení své investice, která zároveň uspokojí i vrcholné nároky na techniku. A to píšu přesto, že nejezdím vrtulí(občas, když mi jí prémiovější >:D kámoš půjčí, tak se rád svezu....), ale zkrátka proto, protože to tak je.....
3. 11. 2010 20:04
Re: FABIA RESPEKT
Zase vedle. Nahoře ti píši, že nevíš o čem píšeš, co v této souvislosti "chápeš" není rozhodné, zatím to přesahuje tvůj možný rámec chápání.
Avatar - twistedTSD
3. 11. 2010 19:58
Re: 600 000 za fábku
tak tohle snad ani nepotřebuje komenář >:D
Avatar - twistedTSD
3. 11. 2010 19:56
Re: 600 000 za fábku
pokud opravdu nejsi schopný najít rozdíl mezi Fabií HTP Easy a RS combi, nebude chyba u Škodovky :no:
3. 11. 2010 19:52
Re: FABIA RESPEKT
zacinam to chapat...premiovy a bezcharakterny sa nevylucuju...tym sa cela tvoja filozofia vysvetluje
3. 11. 2010 19:44
Re: FABIA RESPEKT
Platí. Zatím nevíš o čem píšeš. Chválím tě však, že si pamatuješ slogany, Na silnici, jako bys je našel...
3. 11. 2010 19:40
Re: FABIA RESPEKT
"Auta za nás nemohou, a přesně tak, jako můžeš potkat bezcharakterního řidiče v Opelu Astra, můžeš potkat obdobného v tom bávu."

uz neplati porekadlo "Premiove auto, premiovy clovek."?
Avatar - Krispos
3. 11. 2010 19:31
Re: 600 000 za fábku
Jenze tohle je clanek o Fabii RS v kombiku..... to, ze sem prilezes a smahem Skodu odsoudis, se dalo cekat. Stejne jako to, ze nam doporucis nejakyho Forda. Dalsi tahani Forda do teto diskuze, ktera pro tvou informaci neni o Fordu, je trochu detinske...
3. 11. 2010 19:18
Re: Hm...
Možný by stačila třídveřová Fabie v kombíku.
3. 11. 2010 19:14
Re: Hm...
Klaudie, coupé z dlouhé Fabie... >:D :yes: zde opravdu vězí ještě díra na trhu. ale počítám, že bys byl jedinej, co by si to pořídil... >:D ;-) :yes:
3. 11. 2010 18:53
Re: FABIA RESPEKT
To věřím... ;-)

Nejsem fanatik, Nerezi, jen mi trochu vadí přihlouplá klišé silničních krysaříků bohorovně trousených na diskuzi o antilopách silnic.

P.S. Před usnutím se pokus představit, jaký bys asi tak byl řidič ty, kdybys něměl nějakou línou lemru, nýbrž tři sta koní pod kopytem...
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 18:42
Re: FABIA RESPEKT
Stebou se nemá cenu hádat, ty jsi fanatik do BMW a žádná jiná pravda pro tebe není dobrá. Já naopak BMW nemám rád a moje důvody ti můžou být jedno. Vím, že auto za řidiče nemůže, ale tahle averze je ve mě již tak zakořeněná, že jen tak něco ji nezmění. S řidiči BMW mám dost zkušeností, to mi věř.
3. 11. 2010 18:31
Re: FABIA RESPEKT
To věřím, na tahle auta se nestřádá, tahle auta se kupují. Střádá se na Astry ;-) Nežij v klišé hloupých lidí, Nerezi, že totiž ti, kdo ti to s přehledem nandavají v každém dlouhém táhlém, jsou nutně nějací druhořadí bezcharakterní řidiči. Auta za nás nemohou, a přesně tak, jako můžeš potkat bezcharakterního řidiče v Opelu Astra, můžeš potkat obdobného v tom bávu. Evidentně trpíš velmi frekventovaným silničním mindrákem vznikajícím sledováním ujíždějících výfuků (nejen) bavorských zádí... Mimochodem, všimni si, že většinou tu piští ti v těch autech za cenu prodlouženého leteckého víkendu v evropské metropoli... Ještě jsem tu však nikdy nečetl, že by někdo tak pohrdlivě jako ty o řidičích BMW psal spoza volantu BMW o řidičích Fiatů, Renaultů, Mazd či jiných automobilek. Styď se, Nerezi :no:
Avatar - Andromeda
3. 11. 2010 18:29
Re: 600 000 za fábku
Pogo svůj názor opřel o segment vozidla a počet výrobců na trhu,cenu neřešil-vzal to pragmaticky.Nezpochybňoval ji přece,jen si myslí,že bude brzo zapomenuta - jak to dopadne,ukáže čas a zákazníci.Clio V6 byl na rozdíl od tohoto RS-a jednoznačně ultimativnější,mířený na užší a ostřeji definovanou zákaznickou skupinu.Tam nešlo o kompromis,alespoň podle mne ;-) .
3. 11. 2010 18:25
Hm...
Stále je to len Fabia kombík. Mali spraviť kupátko, to by bolo správne RS, ani VW by sa nemohol sťažovať, že mu Škoda lezie do kapusty.
3. 11. 2010 18:21
Re: 600 000 za fábku
Já si to nemúžu koupit. Máš pravdu, měli by jsme mluvit jen za sebe.
3. 11. 2010 18:21
Re: 600 000 za fábku
Ty tam v té práci asi nebudeš dělat generálního, co? Stydět by ses měl především za sebe :no:
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 18:19
Re: FABIA RESPEKT
Myslím, že rozhodně mají lepší pověst než řidiči BMW. A to že je BMW nejlepší auto je třeba tvůj názor, ne můj. Já mám představu o nejlepších autech jinou.
Neříkám, že mám na nové BMW, ale i kdybych ty peníze na BMW měl, tak je utratím za něco jiného
3. 11. 2010 18:15
Re: FABIA RESPEKT
>:D Tak tento důvod k nenákupu BMW tu zatím nebyl. Nelži si do prázdné kapsy, Nerezi, co si o řidičích BMW myslí u vás na vsi v hospodě ponocnej, to by asi neměl být demotivační důvod k nákupu jednoho z nejlepších aut světa. Ostatně co si myslíš, že si tu lidé myslí o majitelích např..... opelů? 8-s ;-)
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 18:09
Re: Diera na trhu
To je samozřejmě pravda, ale to auto taky není stěžejní verze fabie, aby táhla prodeje téhle řady. To je jen okrajový model, který si moc lidí nepořídí. Ale ti co si ho pořídí, si ho pořídí právě proto že ho chtějí a je jim jedno, že za ty peníze můžou mít o dvě třídy větší auto.
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 18:07
Re: Diera na trhu
A včem jsem tě prosím urazil? V tom, že nejsi schopný si přečíst celý příspěvěk a pořád mi tu píšeš, že tu podsouvám limuzíny za 600? To není urážka to je pravda. Nebo to, že když ty něco nechápeš, tak ostatním je to jedno? To je taky pravda. Jenže se těžko diskutovat, když jsi to auto odsoudil předem potencionální zákazníi jsou podle tebe blázni, když si nekoupí auto o dvě třídy větší za stejný peníze.
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 18:03
Re: 600 000 za fábku
Já taky nepíšu že není super. Ale v tom, jestli dává smysl sportovní kombík za 600 nebo malý HB bez zadních sedaček je skoro to samé a taky to lidi kupovali. Mě spíš překvapuje zdejší odsouzení, že si to nikdo nemůže koupit.
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 18:01
Re: FABIA RESPEKT
Přesně jsi to vystihl, je to hlavně kvůli těm za volantem. Dokazují to i statistiky nehodovosti a počtu přestupků za volantem.
3. 11. 2010 17:59
Re: FABIA RESPEKT
bmw nemá v čechách zrovna dobrou imidž (co řidič bmw to gauner)
to už radši volvo nebo něco podobně méně nápadného ;-)
3. 11. 2010 17:53
Re: FABIA RESPEKT
Protože vím, že bys ho strašně chtěl ;-)
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 17:43
Re: FABIA RESPEKT
Proč všude taháš pětkový BMW? Nechápu...
3. 11. 2010 17:31
Re: Diera na trhu
Klasika, když dojdou argumenty, tak nastoupí urážky co?
Čekal sem trochu víc...
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 17:30
Re: Kola
Na kola mám stejný názor, taky se mi nelíbí. Dal bych tam ty první RSácký:)
Avatar - Andromeda
3. 11. 2010 17:29
Re: 600 000 za fábku
Nechci hodnotit,zda se testovaná verze zapíše do podvědomí,ale zmíněná V6 je vyjímečná.A co teprve verze Renault Clio V6 SuperCharged ;-) .Clio V6 má dobré renomé.
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 17:29
RS
Tahle RS mě moc neoslovila. Když ji někde vidím projet, sice se za ní otočím, ale neříkám si: "tak tohle bych chtěl doma" jako jsem si to říkal u první Fabie RS. První RSo v červené mě dostává i po těch letech znova a znova
3. 11. 2010 17:18
Kola
Říká se, že kola dělají auto. A na nevzhlednou Fabii dali ještě ošklivější kola. Jediný štěstí, že kola jdou lehce vyměnit, ale pak by vyšla testovaná Fabia přes 600 tis., což je teda úlet...
3. 11. 2010 17:16
Alternativa
Nu, nemám nic proti "RS", osobně bych klidně oželel nadšené výkřiky o vzhledu, neb celkovou neforemnost v mých očích nevyváží ani pěkná kola a rychlé doplňky. Technika je samozřejmě zcela na výši doby (a možná i nad výší třídy). Jen se bojím, až začne haprovat někde nějaké čínské čidlo za dvě eura... Bude to hodně drahé. Osobně bych za srovnatelné peníze volil Hondu Civic GT se sice slabším, ale skvělým motorem 1.8 i-VTEC. Se 103 KW bych to asi v dlouhém táhlém Eresu nenandal, spotřeba plus mínus stejná, spíš nižší. Civic je to ale marná sláva větší auto, ve Fabii mám klaustrofobické sklony a neustále bojuji s touhou vystrčit loket ven z okénka. Neměl bych DSG převodovku a tuny elektronických fičurád, které jsou ve finále stejně ke vzteku.
Ale nejspíš se najde dost lidí, kteří raději vysolí peníze za tu nejlepší Fabii, kterou lze koupit. Je to jen osobní volba.
3. 11. 2010 17:15
FABIA RESPEKT
Je radost číst horní věty testu. Člověka plní hrdostí vědomí, že patří k národu, který ještě nestrčil definitivně ruce do zadních kapes, že patří k národu, který ač malý početně, nepochybně velký ve svých schopnostech. Fabia RS je toho velmi přesvědčivým důkazem.

Dospělý člověk, stojící nohama pevně na této vratké zemi, člověk, který jezdí subkompaktní třídu má v boleslavské fabii zcela přirozenou inspiraci k nákupu. Auto s nejprogresivnější karoserií své třídy, auto, které (považ!) dokonce berou pozvolna i plakátoví veteráni, auto, které v České republice představuje důstojný, moderní dopravní prostředek pro mladou rodinu, jakož i pro každého, kdo sleví ve vnitřním prostoru, avšak v technice nehodlá slevovat takřka v ničem.

V předmětném eresu pak nemusíš slevovat už vůbec. Velmi velmi cením slova mistra testéra, že totiž ambicí Fabie není stvořit lidového caymanna, nýbrž "jen" rychlé auto. Jde o prvotřídně vyhmátnutou filosofii Škody při konfigurování eresa.

Jakoli nejsem příznivcem subkompaktních jezevčíků, nutno napsat, že lifting tváře Fabii zřetelně pomohl. Pomohl jednoznačně do krásy a do stylu. Ten je dnes povýšen na evropskou originalitu. Za tři roky se potvrdí, že Škoda dokázala ve Fabii II. stvořit evropský subkompaktní majstrštyk. Logicky pak lze dovozovat, že právě tento model, by se mohl časem stát základem pro mladé jezdce, kteří si zatím holt nemohou dovolit novou bavorskou pětku, avšak už nebudou na silnicích dělat sami sobě ostudu v patnáctiletých importovaných vracích. Ano, Fabia je krásný vůz. A krásným vozem nadlouho zůstane.

Závěrem jen krátce o širší koncernové participaci - nenechme zapadnout skutečnost společného rodu Octavie RS s rodem AUDI RS6... neznalým antouškům možná zaskočil ohryzek... poučení motoristé jen uznale kývou hlavou, vždyť odlaďovat Fabii RS na jedné stolici s takovou legendou, jakou nepochybně eresšestka je, se nepoštěstí každému...

BRAVO FABIA, BRAVO TEST :yes:
Avatar - iudex
3. 11. 2010 17:09
Re: Diera na trhu
No a práve takých kupujúcich bude veľmi málo. Zvyšok bude chcieť za svoje peniaze viac.
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 16:50
Re: Diera na trhu
Tak si přečti v jakém smyslu jsem zmiňoval limuzíny. Těžko se s tebou přít, když nejsi schopný si ani přečíst příspěvek, na který reaguješ. To že ty nechápeš, že někdo dá přednost menšímu autu neznamená, že to tak někdo neudělá a bude mu úplně jedno, že ty to nechápeš. >:D
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 16:46
Re: 600 000 za fábku
My máme v práci Focusy 1,6 a zatím sem v moc horších autech nejel. Palubovka hnus, A když šlápneš na plyn tak by jsi potřeboval sluchátka protože za chvíli by ti praskla hlava. Nehledě na to že šlápnu na plyn a nic. Po chvíli se to rozjede.
A myslíš, že z toho že je základní fokus taková bída odsoudím FF ST s tím, že bude jen o malinko lepší?
3. 11. 2010 16:43
Re: Diera na trhu
Luxusní limuzíny si zmiňoval, ale to není podstatné. Spíš pořád nechápu proč někdo nechce větší auto za stejnou cenu a není to jen o velikosti jak sem psal nahoře. Chápu, že se někdo bojí jezdit s velkým autem kvůli rozměrům, ale takový řidič si asi nekoupí RS ale HTP v social edition. Tím větší samozřejmě nemyslím dodávky, pochopil si to špatně, to bych mohl doporučit i tatru 815 ne? >:D
Takže pořád nevím nějaký pádný argument, respektuju to rozhodnutí, ale fakt nevím proč chtít něco horšího za stejné peníze :-|
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 16:42
Re: 600 000 za fábku
Z čeho luštíš Sibylo, že víš, že za pár let si na to nikdo nevzpomene? Asi z kafe na dně hrnečku >:D
Podle tebe je blbost malý sportovní kombík za 600 a podle mě je nesmysl malý HB bez zadních sedaček.
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 16:38
Re: Diera na trhu
To možná platí u fabiie za 300, když na nic jinýho nemá, tak si těžko koupí něco většího. Jenže tady je fabie za 600 a tam už člověk tu fabii kupující nebude koukat na to, aby si koupil co největší auto, protože kdyby to chtěl, tak so ho koupí.
3. 11. 2010 16:35
Re: Diera na trhu
Přesně tak to myslím :yes:
Ono jet klikaté zatáčky v RSu bude asi dobrý, ale když bude potřeba se rychle přesunout do Mnichova, Frankfurtu nebo Berlína, tak nemám přece 180 koní abych s tím jel 130 :*)
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 16:31
Re: Diera na trhu
Přečti si to ještě jednou nikde nepíšu MB S za 600, ale píšu tam jak absurdní je porovnávat cenu auta jen podle jeho velikosti. Já nevím, že všichni musíte za velkou cenou hledat velké auto. Co když ho prostě potencionální kupec nechce. Chce prostě malý kombík se sportovníma genama.
Podle tvé filozofie, když budu mít 600000, tak proč si nepořídit Craftera, trafica, nebo boxera. Vždyt ty mi přeci nabídnou ještě víc místa.
Jinak k tomu porovnání s Mondeem. Tak Ford zrovna ethalon ve třídě ve zpracování a použitých materiálech není a tam by se možná od té fabie i něco naučil.
Přiznám se, že nemám nastudovanou výbavu fabie za 600000 ani mondea v základu, ale ruku do ohně by jsem za to nedal, že mondeo v základu toho moc víc nenabídne. Ve vyšší výbavě samozřejmě jo, ale taky je o dvě třídy jinde.
3. 11. 2010 16:28
Re: 600 000 za fábku
Souhlas. Nechtěl bych to ani zadarmo. Stačí mi v práci služební 1,2 HTP 51kW, po každé jízdě jsem z toho auta unaven, nepohodlné sedačky, všude je málo místa a to měřím standardních 185cm. Tohle RS bude sice o chlup zábavnější, ale je to spíš k smíchu, možná výstižněji k pláči. 570 tisíc za to může dát jedině blázen. Za to už máte slušnou střední třídu, za kterou se nemusíte stydět.
Avatar - iudex
3. 11. 2010 16:28
Re: Diera na trhu
Nepoznám majiteľa Fabie, ktorý si ju kúpi preto, že nechce väčšie auto. >:-[] To možno platí pri Mini, kde image a dizajn hrajú prím pred praktickosťou, čo rozhodne nie je prípad Fabie. ;-)
3. 11. 2010 16:27
Re: 600 000 za fábku
Asi jo, když jsi si na něj vzpoměl. Po téhle fábce za pár let neštěkne ani pes. Přece nechceš srovnávat tato škodovácká RS s RenaultSportem. Teď by jsi měl mít trochu soudnosti ty.
Avatar - iudex
3. 11. 2010 16:26
Re: Diera na trhu
Súhlas, nejde len o to, mať čo najväčšie auto za dané peniaze (aj keď sa u nejedného kupujúceho Octavie tento myšlienkový pochod vyskytne). To spomínané Mondeo dajme tomu s dvojlitrom nebude také mrštné, ale bude iste stabilnejšie, pokojnejšie, skrátka dvestovkou po diaľnici by som šiel radšej v ňom. O komforte nemá cenu sa baviť. A na vymetanie zákrut ani Fabia RS nie je určená. Jednoducho neprichádzam na to, čím by ma presvedčila Fabia combi RS, aby som jej dal prednosť pred rovnako drahými, ale podstatne väčšími a len málo slabšími (resp. i výkonnejšími - viď 308 GT) autami.
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 16:21
Re: 600 000 za fábku
Poposedni si. Nikde nepíšu že mondeo jezdí špatně, ale ne každý chce velký auto. Takže pochybuju že se najde někdo, kdo bude vybírat mezi Fabií RS kombi a mondeem. Když prostě nekdo chce malého kombíka se sportovními geny tak tu má Fabii RS. Když bude mít někdo 600000 a bude chtít co největší auto, tak se půjde podívat jinam. Kdo bude mít 600000 a bude chtít menší auto s dobrým kufrem, tak tu má Fabii.
3. 11. 2010 16:11
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
dovolím si, byť plebejského původu, oponovat šlechtě - ;-) nemyslím si, že by deset let stará fiesta(pokud to nebude závodní spešiálek) dokázala to, co RS - ale opět - nezkoušel jsem - spekuluji - ale možná tam bude hrát trošku roli ten přední diferák a elektronika - tedy ve prospěch Fábie.....byť je stará fiesta pěkná motokára....
3. 11. 2010 16:04
Re: 600 000 za fábku
"sebevědomá cena" to je zajímavej marketingovej pojem >:D
3. 11. 2010 16:03
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
takže tohle auto je na řezání okresek ve stovce?
na to stačí s prstem v nose 10 let stará fiesta >:D
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
3. 11. 2010 16:03
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
Fabia RS Combi vykazuje mimořádně dobrou směrovou stabilitu v kombinaci s rychlými a přesnými reakcemi. Jak je z testu (doufám) patrné, její podvozek je mnohem schopnější než u běžné Fabie a netrpí žádnými z jejich neduhů. Stejně tak v rámci nejbližších konkurentů se nová Fabia RS co do schopností podvozku rozhodně neztratí. Proto nemám důvod nevěřit, že i v takto vysokých rychlostech nebude její ovladatelnost stále na velmi dobré úrovni :-)
3. 11. 2010 16:02
Re: 600 000 za fábku
a mondeo jezdí špatně? nebo je v něčem horší než tahle fábka? snad jen že je větší a tudíž i jako první auto do rodiny
3. 11. 2010 16:00
Re: Diera na trhu
Chápu, že nabízet někomu za 600 tisíc ojetou S-klasse je opravdu trochu mimo. Na druhou stranu když něco stojí 600 tisíc, tak to srovnám s Mondeem v lehce vylepšeném základu nebo s Focusem který za tu cenu už bude mít pěknou výbavu. A pak se kouknu co mi nabízí Fábie... Sice cool podvozek, DSG, dobrý motor a hypermega turbo vůbec, ale? Jednoduše ani Fábka za 600 nemá některé vlastnosti a prvky co má třeba Mondeo v základu. Myslím to co dělá velké auto velkým autem - stabilita podvozku, bezpečnost, prostor, zpracování, úroveň jednotlivých prvků výbavy...
3. 11. 2010 15:38
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
a neuvažuješ o nějakém wankelu? Já vím, není to šestivál a ten zvuk, ale ta auta jsou hezká....
3. 11. 2010 15:33
Re: RE
možná se pletu, ale oba píšem o tom samém - přečti si prosím ještě jednou ten můj první příspěvek - píšu, že si myslím, že při 140 to bude žrát míň než HTP - tudíž to bude ve stejné rychlosti žrát při větším objemu 1,4TSI proti 1,2HTP méně - to odpovídá Tvému tvrzení o menší spotřebě motoru s větším objemem....A také píšu, že jenom spekuluji, ale při užívání si vidím skutečně jako reálnou spotřebu kolem 12ti litrů. Užíváním nemyslím ježdění na okruhu neustále kolem šesti tisíc.......ale velmi, velmi dynamickou jízdu. Vycházím pouze a jen ze svých domněnek, které mohou být mylné, protože ten motor naživo neznám, nejel jsem v tom.....
Ad 1 - když budu s autem kravit, tak nepočítám, že to bude s rodinou a dětmi vzadu - to bych dostal držkovou na kvadrát, krom přídělu happymealu za krk... takže ostře jen sám - dynamicky v přímém směru s rodinou klidně - v zatáčkách ne.....Také věřím tomu testu za 10,9, ale nemusíme si namlouvat, že s tím jezdí jako křesťani..... test lesníka v turbíně tady na serveru taky mluvil o průměru 15......u Foryna
ad 2 - viz výše TSI kontra HTP - zcela souhlas - jen v korelaci s mým - mám čtyřkolku permanent s automatem s mnohem horším součinitelem odporu
ad 3 a 4 - čím víc lidí jako ty, kteří nedají na spotřeby okolo 6litrů u těchto motorů a mají rozum tam, kde má být, tak jenom dobře. Tvrdit někomu, že průměr při normální a svižnější jíždě, kdy takové motory k tomu svádí, je okolo papírových hodnot někde ze "studia", je prostě oblbování......
3. 11. 2010 15:27
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
Taky mě to napadlo, nechat se vyvézt na dálnici bočním větrem ke svodidlům u takového auta by byla očekávaná ostuda :-) Ale tipnu si, že to žádná trága nebude, ten podvozek je asi hodně jiný než u série
3. 11. 2010 15:14
Re: RE
Ja uz to vemu strucne:

1 - Precti si testy, tam kde tuhle fabii testovali sportovne, tak spotreba prumerna skoncila na 10,9 l/100 km (kratka verze, prazdne auto, zadnej plnej kombik tasek a rodiuna k tomu)

2 - nevim, kde beres tu predstavu, ze maly objem velky vykon pri sportovni jizde sezere mene nez vetsi objem, to je prave ten mylny dojem

3 - subaru se stejnym motorem jsme meli jako sluzebni vuz a spotreba byla nevesela, resp. proste normalni, tak jak pises, trilitrovy jaguar prumer 12,5, svete div se, starsi fabia 1.4 saportovni jizda prumer 12 litru (vsimni si ze pri sportovni jizde tak nejak zere hodne kazdy benzin, to je prave ta podstata, kterou proste nikdo neosidi, leda na papire)

4 - Suma sumarum, kouzla se prte nedeji a dit ani nemohou, maly objem k vykonu vyzenes turbem, coz ma supr vysledek jako papirova spotreba do technicaku a realne nnizka spotreba, pokud budu jezdit hodne ale hodne lehkou nohou. Pokud ale takto maly turbomotor budu sportovne uzivat (abych tech 132 kW vubec vyuzil a mel ten nakup smysl), pak se pod 12 litru vyrazne proste nedostanes. Nezijeme v pohadkach a kazdy dobre udelany realny test ti to potvrdi. Maly objem pri stejne velkem vykonu neznamena automaticky realne nizsi spotrebu, takhle to v realnem svete nefunguje. Kdyby ano, uz by to tady bylo davno, ten motor nema v sobe zadnou prevratnou technologii. Vzdy je neco za neco, dnes se holt honi CO2 a v ramci PR se prodavaji normalni veci jak supr čupr vychytavky. Takovy je dnesni svet, clovek se tak nejak musi umet v tom pohybovat a najit si mezi temi PR vecmi nejaky ten realny zaklad. Nic vic, nic mene.
3. 11. 2010 15:11
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
:-) Také ne, obávám se, že auto velikosti Fabie pro mně není příliš vhodné. Spíš bych chtěl výhledově "přikúpit" nějaké větší kupé či kabrio s šestiválcem. Mě to zajímalo s ohledem na rozvor, převisy a celkovou stavbu karosérie toho kombíku...
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 14:57
Re: 600 000 za fábku
Takže když se tobě nezdá výkonný malý kombík, tak je automobilka postavená na hlavu, protože ho dělá? A když renaul udělal auto s motorem místo zadních sedaček, tak soudnost měl?
3. 11. 2010 14:47
Re: RE
milý Pavle - máš pravdu- se silným benzíňákem nejezdím moc často. S 230 koňovým foresterem mám naježděno jen něco málo přes 30000. Zbylé najíždí má žena. Ale pokud Tě to zajímá, tak 2,5litr se 169kW v automatu, má za celou tu dobu průměrnou spotřebu okolo 12 litrů - záleží právě na tom, co s tím vyvádíš. A na rozdíl od jezdců různých periodik, kteří ten vůz měli tak na dva týdny max., já ho mám již třetí rok...... Takže pokud tomu hodně šlapeš na krk - 15 nepřelezeš - a to je krabice neaerodinamická proti Fabii. Pokud pojedeš furt za jedna v terénu, tak to vyleze na 18... Přes 20 se dostanou kluci při okruhu, ale to jsou káry okolo 300koní plus, kde úpravy zasáhly všechny možné partie....
A HTP srovnávám ve spotřebě. Takže jestli jsi měl někdy HTP a valil jsi to po dálnici a snažil jsi se držet tempo okolo 150ti - dotáhneš to na spotřebu okolo 10litrů jen to fikne.
A máš pravdu - můj odhad okolo 12 litrů, je založen pouze na selském rozumu, který se může mýlit. Srovnávám s objemnějším a starším motorem japonské produkce. Pokud bude mít 1,4 TSI větší spotřebu při podobném režimu jako o litr větší motor - bude asi něco špatně......Nějaké doplňující otázky k silným benzínovým motorům?
3. 11. 2010 14:35
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
že ty se chceš laškovat s policejními R36 na D1 ;-)