Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia RS Combi – Pořádně nadupaný kombík

Všechno je jinak – nová Fabia RS už nemá turbodiesel a manuální převodovku. Místo toho dostala kombinaci TSI a DSG, navíc ji můžete mít s karoserií kombi.
Zpět na článek
3. 11. 2010 10:42
neregistrovaný "Heine"
3. 11. 2010 11:15
3. 11. 2010 11:39
neregistrovaný "Heine"
3. 11. 2010 11:43
3. 11. 2010 11:49
neregistrovaný "Heine"
3. 11. 2010 11:54
3. 11. 2010 12:02
neregistrovaný "Heine"
3. 11. 2010 12:04
3. 11. 2010 12:08
neregistrovaný "Heine"
3. 11. 2010 12:13
3. 11. 2010 12:06
3. 11. 2010 12:12
3. 11. 2010 12:21
3. 11. 2010 12:25
29. 12. 2010 09:52
3. 11. 2010 11:50
3. 11. 2010 11:59
neregistrovaný "Heine"
3. 11. 2010 12:26
3. 11. 2010 12:36
neregistrovaný "Heine"
3. 11. 2010 12:27
3. 11. 2010 14:20
3. 11. 2010 11:14
3. 11. 2010 11:18
3. 11. 2010 14:05
3. 11. 2010 14:47
3. 11. 2010 15:14
3. 11. 2010 15:33
3. 11. 2010 11:43
6. 11. 2010 17:27
neregistrovaný "SR20"
3. 11. 2010 12:04
neregistrovaný "RayBan"
3. 11. 2010 12:56
neregistrovaný "RayBan"
3. 11. 2010 12:13
3. 11. 2010 12:34
3. 11. 2010 17:15
3. 11. 2010 17:53
3. 11. 2010 17:56
3. 11. 2010 18:15
3. 11. 2010 18:31
3. 11. 2010 18:53
3. 11. 2010 20:13
3. 11. 2010 21:19
3. 11. 2010 19:40
3. 11. 2010 19:44
3. 11. 2010 19:52
3. 11. 2010 20:04
3. 11. 2010 20:19
3. 11. 2010 20:25
3. 11. 2010 20:34
3. 11. 2010 21:02
3. 11. 2010 22:16
3. 11. 2010 20:21
3. 11. 2010 21:09
4. 11. 2010 22:27
3. 11. 2010 20:26
3. 11. 2010 21:03
3. 11. 2010 17:18
3. 11. 2010 17:30
3. 11. 2010 23:37
3. 11. 2010 17:29
3. 11. 2010 18:25
3. 11. 2010 19:14
3. 11. 2010 19:18
3. 11. 2010 19:26
3. 11. 2010 21:09
3. 11. 2010 21:05
3. 11. 2010 21:13
3. 11. 2010 21:45
3. 11. 2010 21:53
3. 11. 2010 21:49
3. 11. 2010 21:52
3. 11. 2010 23:38
4. 11. 2010 09:36
3. 11. 2010 22:27
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 11. 2010 13:50
neregistrovaný "Heine"
3. 11. 2010 10:42
Super
No co k tomu rict? Nikdy jsem necekal, ze budu chvalit Fabii II, ale tahle se opravdu povedla. Facelift a sportovni doplnky to auto posouvaji na daleko vyssi uroven. Timto se hluboce omlouvam a prosim o odpusteni za moje drivejsi rouhacske nazory.
V te zelene je navic i krasna. Zamrzi jen dve veci a to opravdu maly prostor uvnitr a hlavne absence manualu - prece jen se k podobnemu autu hodi vic.
Skodovka krasne vystihla diru na trhu, jine male nadupane kombi tu neni. Hatch ma pozici slozitejsi, zvlast kdyz proti nemu stoji mistri jako uzasne Clio RS a vyvazeny bratricek Polo GTI.

PS: vidim to jako idealni auto pro manzelku. DSG, kombik a vykonny motor, takze se o ni nemusim pri predjizdeni tolik bat, bezva. Uvidime, co na to rekne.
Nejsou uz v showroomech predvadecky? Docela rad bych ji vyzkousel.
Rozbalit vlákno
20
3. 11. 2010 11:15
Re: Super
je to jak píšeš - škodovka udělala další krok vpřed a navíc správným směrem. Ale nedovoluji si soudit design více než výrokem, že se mi líbí, protože nejsem odborník, ale konzument. Co se motoru a převodovky týče - on zkrátka vývoj trhu jde nezadržitelným směrem k tomu, že manuály budou jednou rarita - a tohle je tedy od škodovky jen další prozíravost - spojit kvalitní motor s kvalitní převodovkou. Mám jen trochu obavu, jestli si uživatelé dostatečně uvědomují drobná specifika používání turbomotorů, ale což, jsou dospělí a kapsa je to jejich. Motor za trotlesca za kormidlem nemůže.... Jinak vnitřní prostor Fabie je na třídu překvapivě v pohodě a pokud někdo netrpí frustrací z "malého vozu", tak se tam překvapivě pohodlně uvelebí i vzrostlejší typy. Cenovka odpovídá kvalitě a schopnostem auta. Nechci dopředu jen chválit, ale určitě stojí za to se v tom projet a vyzkoušet přenos síly na vozovku a naladění vozu, jestli odpovídá "spodek" motoru. Ale nemyslím, že by v tomhle soudruzi Pod Komínem - udělali chybu - na to jsou moc dobří.....
Takže škodovce pochvalu......A konzumentům trošku národní hrdosti.....Když už i angláni přišli dříve vysmívané značce na chuť......
neregistrovaný "Heine"
3. 11. 2010 11:39
Re: Super
Pro me je manual v beznem aute lepsi (pochopitelne 5-er bych chtel s poradnym automatem), aspon se vic soustredim na jizdu a bavi me to. Ale chapu, ze bezny clovek povazuje razeni za zbytecnost.
S tim prostorem, v podelnem a vertikalnim smeru je to slusne, napric je to zoufalost.
Ridice by hlavne meli naucit, ze olej se meni v servisu, kontroly se dodrzuji a turbo se nechava dochladit. Bratr presel nedavno z Passatu B4 na novou C5 turbo a chova se k tomu strasne. Nejaka osveta by tedy asi byla vhodna...
Co nadelame, s dnesnimi auty se uz musi jezdit jako se starymi Alfami. Zastudena nehnat, obcas vytocit nadoraz, obcas nechad oddychnout, po dojezdu dochladit. U te Alfy mi to prislo jako naramna legrace a "rizeni", ted uz to zacina byt vopruz.
Avatar - miromen
3. 11. 2010 11:43
Re: Super
Proč je nutne olej měnit v servisu ?
neregistrovaný "Heine"
3. 11. 2010 11:49
Re: Super
Protoze do Passatu se dalo nalit cokoli z Lidlu nebo OBI a ono to celkem jelo. Do Alfy TS nalejes neco jineho nez Selenii 10W-60 a po par tisicich budes sbirat ojnice z vozovky. Stejne to je i s novymi vozy, jsou konstruovany na jeden presny typ oleje a bez toho to nejde.
Pokud jsi garaznik anebo trochu pokrocilejsi, udelej to klidne doma. Jenze vetsina lidi hodi pod auto pekac, otevrou zatku a vypusti napln. Z druhy strany nalejou novej olej a hotovo. Kdyz je dobra nalada, vymeni i filtr.
Navic dneska uz si to auta hlidaji sama, na me PP vzdycky blika, at uz na tu vymenu zajedu. Nevim jak to je s mazanim tehle hlasky, ale myslim, ze bys ji pri samodomo vymene musel vypnout pres diag.
Avatar - miromen
3. 11. 2010 11:54
Re: Super
Oni ale v servisech použivaji olej ktery se da normalně koupit. Navic vyměna oleje nastavena u turbomotoru na 30tkm nebo 2 roky mi přijde jako nesmysl a pak je tu ještě takova věc mam věřit servisu že svou praci provedl poctivě ?
neregistrovaný "Heine"
3. 11. 2010 12:02
Re: Super
Ja jim taky moc neverim, ale v ramci jarnich a podzimnich akci menim za par korun po cca 15.000 km (2.0 turbo).
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 12:04
Re: Super
Já to můžu po výmeně vynulovat přímo v autě. Takže mi to tam nebyliká a vesele to hlídá znova. Sice měním olej doma sám, ale vždycky si ho nechám přinést přímo od kamaráda, co dělá ve značkovém servise. Takže mi přinese ten samý olej a filtr co by mi tam stejně dali, ale má to za nižší cenu a neplatím za práci.
neregistrovaný "Heine"
3. 11. 2010 12:08
Re: Super
Aha, no tak ja nevim, jak se to u Laguny dela. Podivam se do prirucky.
Ja tech par korun neresim, to auto je jeste rok a pul v zaruce, takze jestli neco podelaji tak si to taky pekne opravi (snad :-D).
Avatar - miromen
3. 11. 2010 12:13
Re: Super
To asi zaleži auto od auta. V Golfu tato možnost je taky.
3. 11. 2010 12:06
Re: Super
výhoda je, když je známý mechnik - servisní interval si "nastavíš" sám, seženeš si díly a olej a koukáš mu pod ruce, když to mění. Nejsem sám tak zručný - nebo jsem líný, abych to měnil sám...... Vše tě vyjde mnohem levněji, než v autorizáku a navíc je jistota, že servismani nic tzv. nevyšetří..... vidíš, co tam dávají..... Nejvtipnější je, když za sudovku litr chtějí skoro dvakrát tolik, co za origo litr v balení na netu.....
Avatar - miromen
3. 11. 2010 12:12
Re: Super
Pravě ta cena oleje v servisech je opravdu většinou přemrštěna. Jinak mit znameho v servise je určitě vyhoda a jelikož ja žadneho nemam tak si tento duležity ukon raději provedu sam.
3. 11. 2010 12:21
Re: Super
každý alespoň trošku inteligentní člověk se poptá/najde na netu, jaký olej do jeho milášška má jít, jak se chovat třeba k turbu a pod. Když něco nevím, zeptám se (u prodejce/ v servisu/ na netu) V dnešní době, kdy je přístup k informacím tak jednoduchý, dokáže zhumplovat motor nesprávným užíváním/údržbou jen totální ignorant

taky jsem měl nastaven interval 2roky/30km, ale hned v autorizovaném servisu mi řekli na rovinu, že doporučují max. polovinu téhle doby. ;-)
Avatar - miromen
3. 11. 2010 12:25
Re: Super
To maš pravdu ale bohužel v realu to asi tak dokonale nefunguje.
No a s tim intervalem jsem šel na to jinak. Ja to nechal na ty 2roky nebo 30 tkm abych nemusel každy rok do servisu s tim že olej si budu mezitim měnit sam.
29. 12. 2010 09:52
Re: Super
diag není potřeba, nulování intervalu se dělá přes nulování denního počítadla kilometrů
3. 11. 2010 11:50
Re: Super
tak já mám služebák manuela a forestera automat s manuální možností. Ženu jsem si už prvním autem naučil na automat - byl to pašík 97ka a občas ho po městě ještě vídám - :yes: . Jinak i automat má svá specifika >:D , ale automat bez možnosti manuální volby bych nechtěl - to je v určitých okamžicích - neříkám, že běžných, o ústa.....
jinak pokud se k turbu někdo chová jako k benzínu atmosféře - budiž servisákům přáno ;-) . Mně vždycky baví to, když si lidi stěžují, že jim odešlo to a to - auto stojí za starou belu, ale když se zeptám, jak se k tomu chovali..... tak je nasnadě, že si o to v podstatě řekli. Jasně netýká se elektroniky apod, když se rozsvítí nějaký "vánoční stromeček", ale lidi si zkrátka už neuvědomují, že auto je složitý stroj složený z mnoha dílů.....
neregistrovaný "Heine"
3. 11. 2010 11:59
Re: Super
Na to doplatily Alfy, tam byla palubni diskoteka na dennim poradku a clovek se o to musel opravdu starat.
Ja jsem takhle znicil dve 155 (u 2.5TD jsem ohnul blok a 2.0TS mi vyskocilo zpod kapoty), ale kdyz na to vzpominam, byla to legrace a clovek se strasne moc naucil. Navic to nadherne jelo, zvlast ta 2.5TD na 190hp. Ono tech 190 koni bylo asi hlavnim duvodem, proc ten motor odesel, chiptuning byl holt jeste v zacatcich. Ted si pomalu kazdej jouda mysli, ze si muze pres pocitac zdvojnasobit vykon, podle toho to asi dopadne.
Dodnes ale nepochopim, proc se v Alfach a Renaultech na prelomu tisicileti kazila elektronika, kdyz 90% dilu bylo zamenitelnych s Golfy a Passaty - vsechno delal Bosch.
Ja mam manual, v Ypsilonce taky a manzelka ma DSG a je spokojena.
3. 11. 2010 12:26
Re: Super
alfy byly vždycky "srdcovka". Něco jako dřívější sůba. Dnes už je to něco jiného.... S kým jsem mluvil a měl starou alfu, tak byl nadšený a mluvil o ní jako o ženský - ale vždycky přišly - a že přišly - na přetřes problémy - tu s převodovkou, tu s elektroinstalací, tu s nápravou - jestli si dobře pamatuju. Ale vždycky to skončilo tím, že jí maj rádi..... Já teď nedávno na netu koukal na jednu 159ku v Q a kombi - ale přiznám se, že se té spolehlivosti fakt bojím.....
neregistrovaný "Heine"
3. 11. 2010 12:36
Re: Super
Presne tak, je to jak zenska :-) Kdyz ji milujes, neni co resit.
Vyborna zabava treba byla, kdyz se mi v cca 150 km/h rozsvitila kontrolka imobilizeru a chciplo mi to motor. Nebo dvojka sla radit jen pres zuby, radio fungovalo jen za sucha a v pondeli atd.
Jenze pokazdy, kdyz se rozjede tomu vsechno odpustis. :-)
AR159 patri k tomu spolehlivejsimu ve tride.
3. 11. 2010 12:27
Re: Super
protože v Renaultech a částečně i Alfách bylo těch elektrických blbin výrazně víc než v Pašíku. Elektronické karty, hlídání tlaku v pneu, elektrické ovládání všeho možné a pod. K tomu to žabáci pořádně neotestovali a malér byl na světě.
3. 11. 2010 14:20
Re: Super
Pokud by jsi znal prodeje Škodovky v UK, tak by ta chuť byla hodně trpká.
3. 11. 2010 11:14
RE
Ja bych rekl vyborna koncernova technika v osklivem aute. Spotrebu asi radeji nevidet, pokud by si clovek ty kone chtel uzit, ale to je u techto motoru tak nejak jedno, pro spotrebu si to nikdo kupovat nebude.
Rozbalit vlákno
5
3. 11. 2010 11:18
Re: RE
no ošklivost či krása je hodně o vkusu a individuálním přístupu. Ale spotřeba - nemysli, že to bude žrát mnohem víc, než HTP, když to povalíš po dálnici - a to bych si skromně tipnul, že to bude při 140 žrát míň než to HTP. Ono u těhle turbomotorů bude záležet, jak se k tomu chováš a jak pochopíš průběh momentu a tomu přizpůsobíš svojí pravou nohu - aneb dupnout až na podlahu a čekat a čekat a čekat(přeneseně myšleno). Jenom spekuluji, ale budešli si hodně užívat, tak 12 litrů přelezeš hodně těžko a to budeš mít úsměv od ucha k uchu.....
3. 11. 2010 14:05
Re: RE
HTP? A kdo by 132 kW motor porovnaval probuh s HTP? Apropo, pokud si budes chtit uzivat ty kone, tak tech tvych 12 litru neprelezes hodne tezko, ale hodne lehko. Je videt, ze se silnym benzinakem nejezdis.
3. 11. 2010 14:47
Re: RE
milý Pavle - máš pravdu- se silným benzíňákem nejezdím moc často. S 230 koňovým foresterem mám naježděno jen něco málo přes 30000. Zbylé najíždí má žena. Ale pokud Tě to zajímá, tak 2,5litr se 169kW v automatu, má za celou tu dobu průměrnou spotřebu okolo 12 litrů - záleží právě na tom, co s tím vyvádíš. A na rozdíl od jezdců různých periodik, kteří ten vůz měli tak na dva týdny max., já ho mám již třetí rok...... Takže pokud tomu hodně šlapeš na krk - 15 nepřelezeš - a to je krabice neaerodinamická proti Fabii. Pokud pojedeš furt za jedna v terénu, tak to vyleze na 18... Přes 20 se dostanou kluci při okruhu, ale to jsou káry okolo 300koní plus, kde úpravy zasáhly všechny možné partie....
A HTP srovnávám ve spotřebě. Takže jestli jsi měl někdy HTP a valil jsi to po dálnici a snažil jsi se držet tempo okolo 150ti - dotáhneš to na spotřebu okolo 10litrů jen to fikne.
A máš pravdu - můj odhad okolo 12 litrů, je založen pouze na selském rozumu, který se může mýlit. Srovnávám s objemnějším a starším motorem japonské produkce. Pokud bude mít 1,4 TSI větší spotřebu při podobném režimu jako o litr větší motor - bude asi něco špatně......Nějaké doplňující otázky k silným benzínovým motorům?
3. 11. 2010 15:14
Re: RE
Ja uz to vemu strucne:

1 - Precti si testy, tam kde tuhle fabii testovali sportovne, tak spotreba prumerna skoncila na 10,9 l/100 km (kratka verze, prazdne auto, zadnej plnej kombik tasek a rodiuna k tomu)

2 - nevim, kde beres tu predstavu, ze maly objem velky vykon pri sportovni jizde sezere mene nez vetsi objem, to je prave ten mylny dojem

3 - subaru se stejnym motorem jsme meli jako sluzebni vuz a spotreba byla nevesela, resp. proste normalni, tak jak pises, trilitrovy jaguar prumer 12,5, svete div se, starsi fabia 1.4 saportovni jizda prumer 12 litru (vsimni si ze pri sportovni jizde tak nejak zere hodne kazdy benzin, to je prave ta podstata, kterou proste nikdo neosidi, leda na papire)

4 - Suma sumarum, kouzla se prte nedeji a dit ani nemohou, maly objem k vykonu vyzenes turbem, coz ma supr vysledek jako papirova spotreba do technicaku a realne nnizka spotreba, pokud budu jezdit hodne ale hodne lehkou nohou. Pokud ale takto maly turbomotor budu sportovne uzivat (abych tech 132 kW vubec vyuzil a mel ten nakup smysl), pak se pod 12 litru vyrazne proste nedostanes. Nezijeme v pohadkach a kazdy dobre udelany realny test ti to potvrdi. Maly objem pri stejne velkem vykonu neznamena automaticky realne nizsi spotrebu, takhle to v realnem svete nefunguje. Kdyby ano, uz by to tady bylo davno, ten motor nema v sobe zadnou prevratnou technologii. Vzdy je neco za neco, dnes se holt honi CO2 a v ramci PR se prodavaji normalni veci jak supr čupr vychytavky. Takovy je dnesni svet, clovek se tak nejak musi umet v tom pohybovat a najit si mezi temi PR vecmi nejaky ten realny zaklad. Nic vic, nic mene.
3. 11. 2010 15:33
Re: RE
možná se pletu, ale oba píšem o tom samém - přečti si prosím ještě jednou ten můj první příspěvek - píšu, že si myslím, že při 140 to bude žrát míň než HTP - tudíž to bude ve stejné rychlosti žrát při větším objemu 1,4TSI proti 1,2HTP méně - to odpovídá Tvému tvrzení o menší spotřebě motoru s větším objemem....A také píšu, že jenom spekuluji, ale při užívání si vidím skutečně jako reálnou spotřebu kolem 12ti litrů. Užíváním nemyslím ježdění na okruhu neustále kolem šesti tisíc.......ale velmi, velmi dynamickou jízdu. Vycházím pouze a jen ze svých domněnek, které mohou být mylné, protože ten motor naživo neznám, nejel jsem v tom.....
Ad 1 - když budu s autem kravit, tak nepočítám, že to bude s rodinou a dětmi vzadu - to bych dostal držkovou na kvadrát, krom přídělu happymealu za krk... takže ostře jen sám - dynamicky v přímém směru s rodinou klidně - v zatáčkách ne.....Také věřím tomu testu za 10,9, ale nemusíme si namlouvat, že s tím jezdí jako křesťani..... test lesníka v turbíně tady na serveru taky mluvil o průměru 15......u Foryna
ad 2 - viz výše TSI kontra HTP - zcela souhlas - jen v korelaci s mým - mám čtyřkolku permanent s automatem s mnohem horším součinitelem odporu
ad 3 a 4 - čím víc lidí jako ty, kteří nedají na spotřeby okolo 6litrů u těchto motorů a mají rozum tam, kde má být, tak jenom dobře. Tvrdit někomu, že průměr při normální a svižnější jíždě, kdy takové motory k tomu svádí, je okolo papírových hodnot někde ze "studia", je prostě oblbování......
Avatar - dr.biker
3. 11. 2010 11:43
RS
No tak v celku povedené auto, ale není to můj styl. Vidím to tak pro mladého muže s mladou rodinou, který má rád spotrovnější jízdu, ale potřebuje větší kufr na kočárek. tak asi tak. Pokud bych si měl koupit takové nějaké auto přes půl milionu, tak bych si vybral jednoznačně Clio RS. Do takového auta podle mě patří klasická manuální převodovka, vždyť to řazení je zábavné. Jinak té spotřebě 6,2 l/100 km bych nevěřil, to by musela být asi pěkně ekonomická jízda, ale to bych si pak nemusel kupovat Fábii RS a základní HTP nebo Greenline.
Jinak za to provedení kombi :yes: Škodovce, to konkurence nenabízí.
Rozbalit vlákno
0
3. 11. 2010 11:46
600 000 za fábku
tady se někdo zbláznil >:D
Rozbalit vlákno
27
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 11:56
Re: 600 000 za fábku
Nikdo ti to nenutí. Zkus se na to taky podívat z té druhé stránky. Nikdo jiný nenabízí podobné auto. Takže je tu rychlý malý kombík za sebevědomou cenu. Jestli ho někdo chve, tak si ho koupí.
3. 11. 2010 14:12
Re: 600 000 za fábku
Kdo by to taky jiný měl nabízet. Dělá to jen Renault, Peugeot a nově Seat. Peugeot sportovní ambice nemá a u Renaultu asi mají trochu víc soudnosti. Nebudem řešit české ceny, je snad jen pozvednutí image Fabie. Venku by nízké ceny mohly někoho zlákat.
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 14:57
Re: 600 000 za fábku
Takže když se tobě nezdá výkonný malý kombík, tak je automobilka postavená na hlavu, protože ho dělá? A když renaul udělal auto s motorem místo zadních sedaček, tak soudnost měl?
3. 11. 2010 16:27
Re: 600 000 za fábku
Asi jo, když jsi si na něj vzpoměl. Po téhle fábce za pár let neštěkne ani pes. Přece nechceš srovnávat tato škodovácká RS s RenaultSportem. Teď by jsi měl mít trochu soudnosti ty.
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 16:42
Re: 600 000 za fábku
Z čeho luštíš Sibylo, že víš, že za pár let si na to nikdo nevzpomene? Asi z kafe na dně hrnečku >:D
Podle tebe je blbost malý sportovní kombík za 600 a podle mě je nesmysl malý HB bez zadních sedaček.
Avatar - Andromeda
3. 11. 2010 17:29
Re: 600 000 za fábku
Nechci hodnotit,zda se testovaná verze zapíše do podvědomí,ale zmíněná V6 je vyjímečná.A co teprve verze Renault Clio V6 SuperCharged ;-) .Clio V6 má dobré renomé.
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 18:03
Re: 600 000 za fábku
Já taky nepíšu že není super. Ale v tom, jestli dává smysl sportovní kombík za 600 nebo malý HB bez zadních sedaček je skoro to samé a taky to lidi kupovali. Mě spíš překvapuje zdejší odsouzení, že si to nikdo nemůže koupit.
3. 11. 2010 18:21
Re: 600 000 za fábku
Já si to nemúžu koupit. Máš pravdu, měli by jsme mluvit jen za sebe.
Avatar - Andromeda
3. 11. 2010 18:29
Re: 600 000 za fábku
Pogo svůj názor opřel o segment vozidla a počet výrobců na trhu,cenu neřešil-vzal to pragmaticky.Nezpochybňoval ji přece,jen si myslí,že bude brzo zapomenuta - jak to dopadne,ukáže čas a zákazníci.Clio V6 byl na rozdíl od tohoto RS-a jednoznačně ultimativnější,mířený na užší a ostřeji definovanou zákaznickou skupinu.Tam nešlo o kompromis,alespoň podle mne ;-) .
3. 11. 2010 16:04
Re: 600 000 za fábku
"sebevědomá cena" to je zajímavej marketingovej pojem >:D
3. 11. 2010 11:58
Re: 600 000 za fábku
ale jakou fábku? To není základní socka, ale auto - ano malé auto - s technikou na špičce třídy( nejel jsem jí, jen dovozuji z přečteného, takže se můžu mýlit..) Můžeš si přece koupit základ okolo 250k. Pořídíš koně za 15kolíků a pořídíš koně stejného plemene za dva mega - rozdíl je ve výkonnosti a potenciálu......Jasně, že se nebude sekat, jak rohlíky na krámě. Je to pro někoho, kdo třeba už nepotřebuje rozměr stěhováku a ne úplně mu záleží na tom, aby oslňoval. Stačí, že ví, co má. A pokud tahle ojetá fábka bude tři roky stará v bazaru za 320 a nová socka bude za 250 - tak se s rozumem v hrsti třeba někdo, kdo autům rozumí bude hodně rozmýšlet.......
3. 11. 2010 12:33
Re: 600 000 za fábku
no pokud do koupi auta kalkuluješ i ojetiny (což je podle mých zkušeností na tomto webu skoro hrdelní zločin) tak máš spoustu jiných možností i ted za těch 600 kolíků ;-)
čímž nijak nepropaguji koupi ojetiny a už vůbec nepěju ódy na bazarové kovbojství >:-[]
jinak špička fábijský třídy za 600k taky není kdovíjaký terno
já osobně bych radši zašel za dealerem a zkusil vysomrovat slevu na nějaký skladový mondeo ;-)
3. 11. 2010 12:39
Re: 600 000 za fábku
no tak s mondeem chybu jasně neuděláš - a za 600 seženeš samozřejmě parádní kousek. Je to zkrátka o vkusu, potřebě, zaměření.
A pokud se ojetin týče - rok, dva staré auto - někdy až o třetinu levnější, s malým nájezdem a ve výborném stavu - proč ne. Jasně - vůně nového vozu je tak omamná a specifická, ale nepatřím k těm, kteří za auto vyhodí(teď už ne - měl jsem čtyři nová auta) všechny prachy. Za á z důvodu, že jsem neschopná socka a nemám volné mega na nový vůz a za bé, že vím, že za výrazně méně se dá sehnat něco, co má hodnotu skoro nové věci..... A že je na světě lidí, co si koupí tři roky starou ojetinu a pak tvrdí, jak to koupili za mega a půl jako funglovku. Ale in by bylo, kdybych si koupil třeba za 300k pár let starou A6 a dělal, že k ní mám takovej ten "citovej" vztah, když jí mám od salůnu ;-) .
A určitě už při nákupu trošku kalkuluju s tím, za kolik za pár let prodám......
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 13:14
Re: 600 000 za fábku
Jenže to je právě to, o co nikdo z kupujících téhle fabie nestojí. Ne každý určuje cenu auta podle jeho velikosti. A když bude chtít malé auto se slušným kufrem, co dobře jezdí, tak si koupí Fabii RS kombi. To auto určitě nemá konkurovat autům ze střední třídy.
3. 11. 2010 16:02
Re: 600 000 za fábku
a mondeo jezdí špatně? nebo je v něčem horší než tahle fábka? snad jen že je větší a tudíž i jako první auto do rodiny
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 16:21
Re: 600 000 za fábku
Poposedni si. Nikde nepíšu že mondeo jezdí špatně, ale ne každý chce velký auto. Takže pochybuju že se najde někdo, kdo bude vybírat mezi Fabií RS kombi a mondeem. Když prostě nekdo chce malého kombíka se sportovními geny tak tu má Fabii RS. Když bude mít někdo 600000 a bude chtít co největší auto, tak se půjde podívat jinam. Kdo bude mít 600000 a bude chtít menší auto s dobrým kufrem, tak tu má Fabii.
Avatar - Krispos
3. 11. 2010 19:31
Re: 600 000 za fábku
Jenze tohle je clanek o Fabii RS v kombiku..... to, ze sem prilezes a smahem Skodu odsoudis, se dalo cekat. Stejne jako to, ze nam doporucis nejakyho Forda. Dalsi tahani Forda do teto diskuze, ktera pro tvou informaci neni o Fordu, je trochu detinske...
3. 11. 2010 20:58
Re: 600 000 za fábku
Stejnou (nebo podobnou) argumentací můžeš šmahem "smáznout" 1er, Mini, F500, DS3, Elise, všechny HH a vlastně i supersporty atd... Ke každému autu najdeš v něčem lepší alternativu. Nesmysl.
3. 11. 2010 16:28
Re: 600 000 za fábku
Souhlas. Nechtěl bych to ani zadarmo. Stačí mi v práci služební 1,2 HTP 51kW, po každé jízdě jsem z toho auta unaven, nepohodlné sedačky, všude je málo místa a to měřím standardních 185cm. Tohle RS bude sice o chlup zábavnější, ale je to spíš k smíchu, možná výstižněji k pláči. 570 tisíc za to může dát jedině blázen. Za to už máte slušnou střední třídu, za kterou se nemusíte stydět.
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 16:46
Re: 600 000 za fábku
My máme v práci Focusy 1,6 a zatím sem v moc horších autech nejel. Palubovka hnus, A když šlápneš na plyn tak by jsi potřeboval sluchátka protože za chvíli by ti praskla hlava. Nehledě na to že šlápnu na plyn a nic. Po chvíli se to rozjede.
A myslíš, že z toho že je základní fokus taková bída odsoudím FF ST s tím, že bude jen o malinko lepší?
3. 11. 2010 18:21
Re: 600 000 za fábku
Ty tam v té práci asi nebudeš dělat generálního, co? Stydět by ses měl především za sebe :no:
Avatar - twistedTSD
3. 11. 2010 19:58
Re: 600 000 za fábku
tak tohle snad ani nepotřebuje komenář >:D
3. 11. 2010 21:00
Re: 600 000 za fábku
viz. výše.
neregistrovaný "SR20"
6. 11. 2010 17:27
Re: 600 000 za fábku
Tak to teda pekne kecas. Ja mam dva metre a cez 120 kil, taktiez mam sluzobnu 51kW a miesta je tam dost. Aj nad hlavou, aj na kolena, aj okolo volantu. Mala je jedine sirka.
Kamos ma rovnako kil, asi 192cm a uz pol roka si vybera auto do 25k €.
Takze mame obehanych peknych par salonov, sedeli sme vo vsetkom moznom, ale FII je v priestore urcite vysoko nad priemer. Napriec triedami. Urcite viac, nez napriklad v Lagune.
Avatar - twistedTSD
3. 11. 2010 19:56
Re: 600 000 za fábku
pokud opravdu nejsi schopný najít rozdíl mezi Fabií HTP Easy a RS combi, nebude chyba u Škodovky :no:
4. 11. 2010 16:25
Re: 600 000 za fábku
Tak co se týče rozměrů RS, tak zde rozdíl od klasické HTP opravdu nebude. Sportovní sedačky už to nezachrání a pár designových úprav pro odlišení RS od HTP jistě nebude stát tolik co konečná cena. DSG také nemusí každému vyhovovat. Neříkám že tohle auto si kupce nenajde. Každé auto má svého kupce, ale jak už jsem psal prve, nechtěl bych to ani zadarmo.Mimochodem Focus RS vypadá opravdu jako rychlé závodní auto a budí respekt, ale tohle je jen naleštěná bída. Jo a abych nezapomněl tak za ty prachy máte také úplně novou Oktávku RS TFSi combi. Stačí jen umět hledat po salonech ;-)
neregistrovaný "RayBan"
3. 11. 2010 12:04
Nadupané knedlo-vepřo-zelo
Škodovácký knedlík, co vám za 600 litrů zaskočí v hrdle >:D
Rozbalit vlákno
2
3. 11. 2010 12:34
Re: Nadupané knedlo-vepřo-zelo
trefné >:D :yes:
jinak ale proti škodovce nic
okta a superb jsou ve svých třídách solidní auta :yes:
neregistrovaný "RayBan"
3. 11. 2010 12:56
Re: Nadupané knedlo-vepřo-zelo
Octavia ta nová je fajn, solidní motory a DSG, příjemné svezení.
Avatar - iudex
3. 11. 2010 12:13
Diera na trhu
Škodovka týmto rýchlym kombíkom krásne zaplátala dieru na trhu. Až sa divím, že nik z konkurencie nemá záujem o obsadenie tejto pozície; dokonca ani sesterská Ibiza ST, ktorej dynamické línie a športovejší image (viac chcený, ako reálny) si silný motor priam pýta.
Druhá vec je už naznačená vyššia cena: 580t. Kč za stále iba subkompaktné auto je dosť. Kombi ešte môže argumentovať jedinečnosťou a absenciou alternatívy; hatch to má ale sakra ťažké, osobitne keď vedľa na hlavnej čítam, že o triedu väčšia 308čka s väčším motorom je za menej bubákov.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - miromen
3. 11. 2010 12:18
Re: Diera na trhu
Naprosty souhlas. Kombi je jediny sveho druhu ikdyž mě se Fabia vubec nelibi tak prostě konkurenci vlastně nema. A ta 308 to je opravdu smeč.
3. 11. 2010 12:34
Re: Diera na trhu
to vieš, Seat je predsa športová odnož koncernu, tak nebude ponúkať športové deriváty.... >:-[]

Cena je sebavedomá, hlavne v dnešnej dobe. Uvidíme ako sa jej bude dariť. Osobne sa mi ten zelený kombík celkom páči (v rámci toho, že F2 sa mi vobec nepáči)
Avatar - ZoomZoom
3. 11. 2010 13:30
Re: Diera na trhu
pravdu díš :yes:

Díra na trhu je sice zacelena, ale za jakou cenu?
Dokáže mi někdo sdělit, proč já, jako případný kupec vyhodim 600 tis za za tohle auto. Když o pár kroků vedle stojí showroom Peugeotu, kde seženu o třídu a půl větší a 100 tis levnější 308 GTi?
Nebo dokonce taková Mazda 3MPS... Jasně, je sice o 40 tisíc dražší, ale jízdně, motorově a prostorem je tohle auto uplně někde jinde, stejně jako ten Peugeot.
A kufr v týhle kategorii "sporťáků" je nejen pro mě nepodstatnej. Gauč nepřeveze ani jedno z těch aut a když na to přijde, tak nákup se vejde i do malucha.

Nehanim tuhle Fabiu. Všechna čest lidem, který maj na RS zásluhu. Z hodně obyčejnýho auta se podařilo stvořit něco, co už má koule. Je tu ovšem to "ale" ...
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 14:12
Re: Diera na trhu
Třeba pro to, že potencionální kupec nechce o třídu, nebo dvě větší auto? Nebo pro to, že chce prostě malé kombi s dobrýma jízdníma vlastnostma a nechce nic většího, protože mu to stačí?
Nevím, proč má spoustu lidí pořát tendenci posuzovat cenu auta podle jeho velikosti. Ne každý chce velké auto a zde má na výběr špičkové technologie v malém autě s dostatečným kufrem. Jak kdyby jsi napsal, že nechceš Porsche 911, protože za stejnou cenu máš vedle Bentley Mulsanne, A8 long, BMW 7 L nebo prodloužený MB S.
Tohle auto není masová záležitodt. S tou cenovkou to asi ani nejde. Je to prostě další varianta na trhu. když bude chtít někdo hodně rychlý malý kombík, tak ho tady má.
3. 11. 2010 16:00
Re: Diera na trhu
Chápu, že nabízet někomu za 600 tisíc ojetou S-klasse je opravdu trochu mimo. Na druhou stranu když něco stojí 600 tisíc, tak to srovnám s Mondeem v lehce vylepšeném základu nebo s Focusem který za tu cenu už bude mít pěknou výbavu. A pak se kouknu co mi nabízí Fábie... Sice cool podvozek, DSG, dobrý motor a hypermega turbo vůbec, ale? Jednoduše ani Fábka za 600 nemá některé vlastnosti a prvky co má třeba Mondeo v základu. Myslím to co dělá velké auto velkým autem - stabilita podvozku, bezpečnost, prostor, zpracování, úroveň jednotlivých prvků výbavy...
Avatar - iudex
3. 11. 2010 16:26
Re: Diera na trhu
Súhlas, nejde len o to, mať čo najväčšie auto za dané peniaze (aj keď sa u nejedného kupujúceho Octavie tento myšlienkový pochod vyskytne). To spomínané Mondeo dajme tomu s dvojlitrom nebude také mrštné, ale bude iste stabilnejšie, pokojnejšie, skrátka dvestovkou po diaľnici by som šiel radšej v ňom. O komforte nemá cenu sa baviť. A na vymetanie zákrut ani Fabia RS nie je určená. Jednoducho neprichádzam na to, čím by ma presvedčila Fabia combi RS, aby som jej dal prednosť pred rovnako drahými, ale podstatne väčšími a len málo slabšími (resp. i výkonnejšími - viď 308 GT) autami.
3. 11. 2010 16:35
Re: Diera na trhu
Přesně tak to myslím :yes:
Ono jet klikaté zatáčky v RSu bude asi dobrý, ale když bude potřeba se rychle přesunout do Mnichova, Frankfurtu nebo Berlína, tak nemám přece 180 koní abych s tím jel 130 :*)
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 16:31
Re: Diera na trhu
Přečti si to ještě jednou nikde nepíšu MB S za 600, ale píšu tam jak absurdní je porovnávat cenu auta jen podle jeho velikosti. Já nevím, že všichni musíte za velkou cenou hledat velké auto. Co když ho prostě potencionální kupec nechce. Chce prostě malý kombík se sportovníma genama.
Podle tvé filozofie, když budu mít 600000, tak proč si nepořídit Craftera, trafica, nebo boxera. Vždyt ty mi přeci nabídnou ještě víc místa.
Jinak k tomu porovnání s Mondeem. Tak Ford zrovna ethalon ve třídě ve zpracování a použitých materiálech není a tam by se možná od té fabie i něco naučil.
Přiznám se, že nemám nastudovanou výbavu fabie za 600000 ani mondea v základu, ale ruku do ohně by jsem za to nedal, že mondeo v základu toho moc víc nenabídne. Ve vyšší výbavě samozřejmě jo, ale taky je o dvě třídy jinde.
3. 11. 2010 16:43
Re: Diera na trhu
Luxusní limuzíny si zmiňoval, ale to není podstatné. Spíš pořád nechápu proč někdo nechce větší auto za stejnou cenu a není to jen o velikosti jak sem psal nahoře. Chápu, že se někdo bojí jezdit s velkým autem kvůli rozměrům, ale takový řidič si asi nekoupí RS ale HTP v social edition. Tím větší samozřejmě nemyslím dodávky, pochopil si to špatně, to bych mohl doporučit i tatru 815 ne? >:D
Takže pořád nevím nějaký pádný argument, respektuju to rozhodnutí, ale fakt nevím proč chtít něco horšího za stejné peníze :-|
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 16:50
Re: Diera na trhu
Tak si přečti v jakém smyslu jsem zmiňoval limuzíny. Těžko se s tebou přít, když nejsi schopný si ani přečíst příspěvek, na který reaguješ. To že ty nechápeš, že někdo dá přednost menšímu autu neznamená, že to tak někdo neudělá a bude mu úplně jedno, že ty to nechápeš. >:D
3. 11. 2010 17:31
Re: Diera na trhu
Klasika, když dojdou argumenty, tak nastoupí urážky co?
Čekal sem trochu víc...
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 18:07
Re: Diera na trhu
A včem jsem tě prosím urazil? V tom, že nejsi schopný si přečíst celý příspěvěk a pořád mi tu píšeš, že tu podsouvám limuzíny za 600? To není urážka to je pravda. Nebo to, že když ty něco nechápeš, tak ostatním je to jedno? To je taky pravda. Jenže se těžko diskutovat, když jsi to auto odsoudil předem potencionální zákazníi jsou podle tebe blázni, když si nekoupí auto o dvě třídy větší za stejný peníze.
3. 11. 2010 21:07
Re: Diera na trhu
To je pecka vlákno. Otevřený pohled a pochopení k různým potřebám a přáním zákazníků na autotrhu (byť někdy "nelogickým"). Proti tomu přízemní pohled a neschopnost přijmout jiné požadavky, které se liší od vlastních požadavků.
Zabedněnou hlavu otevřeš časem, ale fandim snaze :yes:
Avatar - kari.laz
4. 11. 2010 09:33
Re: Diera na trhu
Mě prostě jenom zaráží, jak tu někteří ihned to auto odsoudili a potencionální kupce označili za jiný druh, když za takové auto vyhodí tolik peněz. Jak kdyby každý musel koukat jenom na to jak je auto velký a drahý.
Snažím se jim jenom vysvětlit, že když to auto někdo bude chtít, tak si ho za ty peníze koupí a bude mu jedno, že za ty peníze prodávají mondeo, nbo něco podobného, protože kdyby chtěl mondeo, tak si ho koupí. Jenže on bude chtít právě tu fabii, tak si koupí právě tu fabii a je mu úplně jedno, jestli to někdo nechápe.
Avatar - iudex
3. 11. 2010 16:28
Re: Diera na trhu
Nepoznám majiteľa Fabie, ktorý si ju kúpi preto, že nechce väčšie auto. >:-[] To možno platí pri Mini, kde image a dizajn hrajú prím pred praktickosťou, čo rozhodne nie je prípad Fabie. ;-)
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 16:38
Re: Diera na trhu
To možná platí u fabiie za 300, když na nic jinýho nemá, tak si těžko koupí něco většího. Jenže tady je fabie za 600 a tam už člověk tu fabii kupující nebude koukat na to, aby si koupil co největší auto, protože kdyby to chtěl, tak so ho koupí.
Avatar - iudex
3. 11. 2010 17:09
Re: Diera na trhu
No a práve takých kupujúcich bude veľmi málo. Zvyšok bude chcieť za svoje peniaze viac.
Avatar - kari.laz
3. 11. 2010 18:09
Re: Diera na trhu
To je samozřejmě pravda, ale to auto taky není stěžejní verze fabie, aby táhla prodeje téhle řady. To je jen okrajový model, který si moc lidí nepořídí. Ale ti co si ho pořídí, si ho pořídí právě proto že ho chtějí a je jim jedno, že za ty peníze můžou mít o dvě třídy větší auto.
3. 11. 2010 13:04
Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
by mě u toho auta docela zajímala. Škoda, že se ji nepodařilo otestovat.
Rozbalit vlákno
14
3. 11. 2010 13:43
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
neber to prosím špatně, ale proč Tě to zajímá? A u tohohle auta? Chceš s tím závodit na dálnici přes 200? Něco jako Porsche hunter na českých dálnicích?
V tomhle budu věřit konstruktérům škodovky, že odvedli svojí práci a přes větší boční plochu a tím větší náchylnost na boční vítr či válec od kamionu, to bude držet stopu dobře.
Kouzlo tohohle auta, pokud s ním někdo bude dovádět(a ten motor si to zaslouží), bude na okreskách a v běžném provozu. A to by zase mne - z praktického hlediska, zajímala stabilita při rychlých, po sobě jdoucích změnách směru - kdy zasahuje stabilizace, jak se chová předek - jak zadní náprava. Rychle a rovně to přece není až taková zábava ;-)
3. 11. 2010 14:13
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
Zajímá mě, jak se to auto chová při 200 km/h, to je vše. Ano, u tohoto auta. Ne nechci. Ne, žádný Porsche hunter.
3. 11. 2010 14:35
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
že ty se chceš laškovat s policejními R36 na D1 ;-)
3. 11. 2010 15:11
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
:-) Také ne, obávám se, že auto velikosti Fabie pro mně není příliš vhodné. Spíš bych chtěl výhledově "přikúpit" nějaké větší kupé či kabrio s šestiválcem. Mě to zajímalo s ohledem na rozvor, převisy a celkovou stavbu karosérie toho kombíku...
3. 11. 2010 15:27
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
Taky mě to napadlo, nechat se vyvézt na dálnici bočním větrem ke svodidlům u takového auta by byla očekávaná ostuda :-) Ale tipnu si, že to žádná trága nebude, ten podvozek je asi hodně jiný než u série
3. 11. 2010 15:38
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
a neuvažuješ o nějakém wankelu? Já vím, není to šestivál a ten zvuk, ale ta auta jsou hezká....
4. 11. 2010 01:13
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
Uvažuju, protože mám na Mazdy za dobrou cenu. Ale už jsem i v Mazdě prohlásil, že jestli Mazda nevyjede do konce roku 2011 s RX-9 (Shinari) s 16X Wankelem, půjdu do Infiniti...
3. 11. 2010 16:03
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
takže tohle auto je na řezání okresek ve stovce?
na to stačí s prstem v nose 10 let stará fiesta >:D
3. 11. 2010 16:11
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
dovolím si, byť plebejského původu, oponovat šlechtě - ;-) nemyslím si, že by deset let stará fiesta(pokud to nebude závodní spešiálek) dokázala to, co RS - ale opět - nezkoušel jsem - spekuluji - ale možná tam bude hrát trošku roli ten přední diferák a elektronika - tedy ve prospěch Fábie.....byť je stará fiesta pěkná motokára....
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
3. 11. 2010 16:03
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
Fabia RS Combi vykazuje mimořádně dobrou směrovou stabilitu v kombinaci s rychlými a přesnými reakcemi. Jak je z testu (doufám) patrné, její podvozek je mnohem schopnější než u běžné Fabie a netrpí žádnými z jejich neduhů. Stejně tak v rámci nejbližších konkurentů se nová Fabia RS co do schopností podvozku rozhodně neztratí. Proto nemám důvod nevěřit, že i v takto vysokých rychlostech nebude její ovladatelnost stále na velmi dobré úrovni :-)
3. 11. 2010 20:36
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
"vykazuje mimořádně dobrou směrovou stabilitu"
ale nesmí foukat boční vítr >:-[]
Avatar - Ronault.
3. 11. 2010 23:24
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
Když fouká boční vítr, tak tě potrápí v čemkoliv.
4. 11. 2010 01:20
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
Máte nějaké konkrétní informace, v čem se podvozek liší proti dejme tomu od 1.6 16V? Krom tužších pružin s nepatrně menším zdvihem a možná i odlišně plněných tlumičů? Možná, že kdybychom se podrobně podívali do ETKA, byli bychom překvapeni...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
4. 11. 2010 21:55
Re: Stabilita při rychlostech nad 200 km/h
Informace tohoto druhu bohužel nemám k dispozici. Nicméně jsem (v pozitivním slova smyslu) překvapen tím, jak diametrálně odlišné je chování Fabie RS od Fabie 1,2 TSI. Tam, kde standardní model dává najevo, že zvolené tempo je "tak akorát", byla by v RS při stejné rychlosti cítit velká rezerva, ať už se jedná o zatáčky na D1 nebo oblíbené úseky "testovacích okresek".
3. 11. 2010 17:15
FABIA RESPEKT
Je radost číst horní věty testu. Člověka plní hrdostí vědomí, že patří k národu, který ještě nestrčil definitivně ruce do zadních kapes, že patří k národu, který ač malý početně, nepochybně velký ve svých schopnostech. Fabia RS je toho velmi přesvědčivým důkazem.

Dospělý člověk, stojící nohama pevně na této vratké zemi, člověk, který jezdí subkompaktní třídu má v boleslavské fabii zcela přirozenou inspiraci k nákupu. Auto s nejprogresivnější karoserií své třídy, auto, které (považ!) dokonce berou pozvolna i plakátoví veteráni, auto, které v České republice představuje důstojný, moderní dopravní prostředek pro mladou rodinu, jakož i pro každého, kdo sleví ve vnitřním prostoru, avšak v technice nehodlá slevovat takřka v ničem.

V předmětném eresu pak nemusíš slevovat už vůbec. Velmi velmi cením slova mistra testéra, že totiž ambicí Fabie není stvořit lidového caymanna, nýbrž "jen" rychlé auto. Jde o prvotřídně vyhmátnutou filosofii Škody při konfigurování eresa.

Jakoli nejsem příznivcem subkompaktních jezevčíků, nutno napsat, že lifting tváře Fabii zřetelně pomohl. Pomohl jednoznačně do krásy a do stylu. Ten je dnes povýšen na evropskou originalitu. Za tři roky se potvrdí, že Škoda dokázala ve Fabii II. stvořit evropský subkompaktní majstrštyk. Logicky pak lze dovozovat, že právě tento model, by se mohl časem stát základem pro mladé jezdce, kteří si zatím holt nemohou dovolit novou bavorskou pětku, avšak už nebudou na silnicích dělat sami sobě ostudu v patnáctiletých importovaných vracích. Ano, Fabia je krásný vůz. A krásným vozem nadlouho zůstane.

Závěrem jen krátce o širší koncernové participaci - nenechme zapadnout skutečnost společného rodu Octavie RS s rodem AUDI RS6... neznalým antouškům možná zaskočil ohryzek... poučení motoristé jen uznale kývou hlavou, vždyť odlaďovat Fabii RS na jedné stolici s takovou legendou, jakou nepochybně eresšestka je, se nepoštěstí každému...

BRAVO FABIA, BRAVO TEST :yes:
Rozbalit vlákno
61
3. 11. 2010 17:34
Re: FABIA RESPEKT
Už to nehul prosimtě :-!
3. 11. 2010 22:43
Re: FABIA RESPEKT
Takovej model ještě nevyrostl. Tohle musí mít na svědomí minimálně lobotomie mozku.
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 17:43
Re: FABIA RESPEKT
Proč všude taháš pětkový BMW? Nechápu...
3. 11. 2010 17:53
Re: FABIA RESPEKT
Protože vím, že bys ho strašně chtěl ;-)
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 17:54
Re: FABIA RESPEKT
Nechtěl bych žádný BMW
3. 11. 2010 17:56
Re: FABIA RESPEKT
>:-[] Fór roku... ;-)
3. 11. 2010 17:59
Re: FABIA RESPEKT
bmw nemá v čechách zrovna dobrou imidž (co řidič bmw to gauner)
to už radši volvo nebo něco podobně méně nápadného ;-)
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 18:01
Re: FABIA RESPEKT
Přesně jsi to vystihl, je to hlavně kvůli těm za volantem. Dokazují to i statistiky nehodovosti a počtu přestupků za volantem.
3. 11. 2010 18:15
Re: FABIA RESPEKT
>:D Tak tento důvod k nenákupu BMW tu zatím nebyl. Nelži si do prázdné kapsy, Nerezi, co si o řidičích BMW myslí u vás na vsi v hospodě ponocnej, to by asi neměl být demotivační důvod k nákupu jednoho z nejlepších aut světa. Ostatně co si myslíš, že si tu lidé myslí o majitelích např..... opelů? 8-s ;-)
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 18:19
Re: FABIA RESPEKT
Myslím, že rozhodně mají lepší pověst než řidiči BMW. A to že je BMW nejlepší auto je třeba tvůj názor, ne můj. Já mám představu o nejlepších autech jinou.
Neříkám, že mám na nové BMW, ale i kdybych ty peníze na BMW měl, tak je utratím za něco jiného
3. 11. 2010 18:31
Re: FABIA RESPEKT
To věřím, na tahle auta se nestřádá, tahle auta se kupují. Střádá se na Astry ;-) Nežij v klišé hloupých lidí, Nerezi, že totiž ti, kdo ti to s přehledem nandavají v každém dlouhém táhlém, jsou nutně nějací druhořadí bezcharakterní řidiči. Auta za nás nemohou, a přesně tak, jako můžeš potkat bezcharakterního řidiče v Opelu Astra, můžeš potkat obdobného v tom bávu. Evidentně trpíš velmi frekventovaným silničním mindrákem vznikajícím sledováním ujíždějících výfuků (nejen) bavorských zádí... Mimochodem, všimni si, že většinou tu piští ti v těch autech za cenu prodlouženého leteckého víkendu v evropské metropoli... Ještě jsem tu však nikdy nečetl, že by někdo tak pohrdlivě jako ty o řidičích BMW psal spoza volantu BMW o řidičích Fiatů, Renaultů, Mazd či jiných automobilek. Styď se, Nerezi :no:
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 18:42
Re: FABIA RESPEKT
Stebou se nemá cenu hádat, ty jsi fanatik do BMW a žádná jiná pravda pro tebe není dobrá. Já naopak BMW nemám rád a moje důvody ti můžou být jedno. Vím, že auto za řidiče nemůže, ale tahle averze je ve mě již tak zakořeněná, že jen tak něco ji nezmění. S řidiči BMW mám dost zkušeností, to mi věř.
3. 11. 2010 18:53
Re: FABIA RESPEKT
To věřím... ;-)

Nejsem fanatik, Nerezi, jen mi trochu vadí přihlouplá klišé silničních krysaříků bohorovně trousených na diskuzi o antilopách silnic.

P.S. Před usnutím se pokus představit, jaký bys asi tak byl řidič ty, kdybys něměl nějakou línou lemru, nýbrž tři sta koní pod kopytem...
3. 11. 2010 20:11
Re: FABIA RESPEKT
nesuď auto podle řidiče - auto je výtvor techniky - jako například zbraň nemůže za toho, který stiskne kohoutek. BMW je jedna ze š***k techniky v automobilovém průmyslu. Věř mi, že kdybys na bávo měl dostatečnou rezervu, mělo by být v Tvém hledáčku. Ne proto, že v něm občas jezdí trubky, ale proto, že v něm občas jezdí lidé s vytříbeným vkusem a citem pro zhodnocení své investice, která zároveň uspokojí i vrcholné nároky na techniku. A to píšu přesto, že nejezdím vrtulí(občas, když mi jí prémiovější >:D kámoš půjčí, tak se rád svezu....), ale zkrátka proto, protože to tak je.....
3. 11. 2010 20:13
Re: FABIA RESPEKT
Když se tu nezpovídáš ze svých hříchů, dá se to číst.
3. 11. 2010 20:21
Re: FABIA RESPEKT
kdybych se začal zpovídat, museli by to tu zavřít.....
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 20:56
Re: FABIA RESPEKT
Jasně, já vím, že můj pohled na věc není nejlepší. Ale BMW jsem nikdy nějak nefandil, kdybych ty peníze měl, dal bych je jiné značce:) Třeba ne tak premiové, ale zato mému srdci bližší.
3. 11. 2010 21:55
Re: FABIA RESPEKT
jo takhle to beru - co člověk to názor a vkus. Můžu se zeptat na tu značku, kterou preferuješ? Pokud se budu bavit o vrtuli, tak podle mne vnějšek patří k tomu lepšímu, ale ne ke špičce, ale co se vnitřku týče, tak je to jasná jednička. Vždycky mne dostane, jak umí "obejmout" řidiče a pohltit ho.........
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 22:09
Re: FABIA RESPEKT
Mitsubishi. A není to jen díky Evolutionu. Prostě novej Lancer v sedanu je podle mě nejkrásnější auto, který lze do milionu koupit. Spolehlivost japonců je vysoká, takže ani tam bych problém neviděl. Kdybych měl ty peníze, už ho mám doma.
Samozřejně mám oblíbených značek více, Škoda, Opel, VW.
3. 11. 2010 22:19
Re: FABIA RESPEKT
jj - tak toho myšáka evojic chápu ;-) Čelní maska mi trošku připomíná F86 sabre... jinak pokud jdeš po výkonu do milionu - chybu, i když ztratíš mrštnost, neuděláš v superbu 3,6 DSG 4x4 - dají se sehnat už od půl mega a pašíka v identické motorizaci(dal bych přednost superbu v kombi....). Insignia je krásná - zpracování už mírně horší a pověst Opelu nic moc.... Schází asi dlouhodobější zkušenosti s touto novou generací - ale motorizace 2,8 vypadá sympaticky. Škoda opelu je v tom, že ztvárnění interiéru ujde, ale jeho zpracování je takové fórové..... Ale, že zrovna já s Foresterem dělám fajnšmekra na interiér >:D...
Avatar - Nerez
3. 11. 2010 22:27
Re: FABIA RESPEKT
Z okolí jsem na Opla nikdy nikdy neslyšel nějaké stížnosti, proto jsem do něj šel. Nova Astra a Insignia se mi líbí zvenku, ale ten vnitřek už se mi nelíbí tolik, jak u minulých generací Oplů. Mitsubishi je moje srdcovka již dlouhou dobu. Prostě německá a japonská auta jsou mi nejblíž. Forester je pěkné auto, na MAZC jsem si tvé prohlížel i hodnotil.
3. 11. 2010 19:40
Re: FABIA RESPEKT
"Auta za nás nemohou, a přesně tak, jako můžeš potkat bezcharakterního řidiče v Opelu Astra, můžeš potkat obdobného v tom bávu."

uz neplati porekadlo "Premiove auto, premiovy clovek."?
3. 11. 2010 19:44
Re: FABIA RESPEKT
Platí. Zatím nevíš o čem píšeš. Chválím tě však, že si pamatuješ slogany, Na silnici, jako bys je našel...
3. 11. 2010 19:52