nezlobte se na me,ale je to hnus,ktery bych si nikdy nekoupil i kdybych na nej mel... mrazi me v zadech pri pocitu si koupit auto za 15 mega,aby melo volant jako stare esko, budiky jako stare esko a tri miliony dalsich veci... ;-\ za me proste NE! a divim se,ze mercedes s tim neco nedela... aspon s tim blbym volantem a budikama meli neco udelat...rekl bych, ze je to ta prvni vec,ktera vas prasti do oci,kdyz si sednete za volant... na druhou stranu majitel asi ridit nebude,ale to nic nemeni na tom,ze tohle bych nazval od mercedesu temer jako drzost za ty penize... ;-\
srovnávat maybach a bagatti je blbost. Srovnávat s Bentleyem Maybach sice lze (ale rozhodně ne s řadou continental) ale oproti ní nabízí jakýsi modernější design a né krabiciózní tvar hrající si na RR. RR je určitě jedna ze špic ale neznamená to že každé luxusní auto musí mít hrany jako krabice od bot. To že to má tvar jako Mercedes S je sice více než viditelné a dokonce bych se nebál říct že například takové tlačítko startování či tlačítko ovládání světel bude mít hodně společného se starým S ale je to kvalitativně právě na úrovni RR a bentley a né na úrovni velkosériového S. Navíc pokud vím tvar/design mercedesu S se velice líbí.
Mě se na Maybachu líbil ten zadek, než přišlo současný S-klasse a tak trochu si půjčilo ty tvary, ovšem to slití zadních lamp v jedno, to je nadčasový. Bohužel ty pavoučí oči vpředu jsou tak nějak moc složitý. Chtěl bych mít z Maybachu takový dojem jako třeba z CL, to je veskrze aristokrat jako hrom.
Protože jej chápat ani nemusejí. Co nabízí oproti Bentley a RR? Nic.. tedy krom vědomí, kolik za něj majitel utratil. Jak jsi správně napsal. Je to šlechtic, který si ten titul koupil. A ani nemá exkluzivitu Bugatti.
Domnívám se, že právě ta jistá vizuální lehkost (v konfrontaci např. s produkcí Bentleye) je záměrem. Řekl bych prostě... novodobý silniční šlechtic. A vedle toho tu jsou staré pořádky (Bentley, RR). Pravdou je, že i Mercedes asi čekal lepší prodeje.
To ze si koupil titul mi nevadi, ale od pocatku porad chodi ve strihu ala Mercedes a pripomina Mercedes! Design se nemel ani v malem podobat teto zajiste pomahajici znacce spis ji od pocatku uskodil podle mne.
Je to škoda, ale je to tak. Kdybych byl v té pozici a mohl vybírat, tak podle jména bych raději jezdil v Maybachu, než v RR, a co teprve v Zeppelin Maybach, jenže ten design to auto sráží na úroveň "lepší než S", a konkrétně tahle verze je na tom paradoxně snad ještě hůř, a je to jak ruský podnikatelský baroko. A ta křišťálová koule v interiéru je pěkná, ale nevěští nic dobrého.
Presne tak...RR jsou auta s notnou davkou extravagance a soucasne s excelentne zvladnutou navaznosti na svoji historii...U Maybachu je hezky pouze nazev...
Problém je, že tato krásná jména nese vůz, který zvenčí připomíná ruskou kopii německé konfekce. Jestli by nějak měl Maybach Zeppelin vypadat, pak jako Bentley Mulsanne.
Dokonalá vzducholoď. V tomhle se na odstavném parkovišti před tovární bránou zásadně neparkuje. Hangár ti postaví ještě, než dorazíš do cíle. Auto pro elitu, auto... elita.
P.S. A že ti přístrojovka Maybacha připomíná tu v tvém Passatu? Nediv se, ne nadarmo je to Apoštol snů, kdo umí, ten umí.