Ekonomika
Neuvěřitelné... Snad jen doplním Martina Winterkorna - Volkswagen prodá v letošním roce sedm miliónů NEJLEPŠÍCH aut na světě.
POLO - nejlepší subkompakt
GOLF - nejlepší kompakt
PASSAT - nejlepší střední třída
GOLF GTI - nejlepší hot-hatch
ROCCO - nejlepší ostré malé getečko
TIGI - nejlepší kompaktní SUV
TOUAREG - nejlepší velké SUV
PASSAT CC bezkonkurenční čtyřdveřcoupé
FABIA, YETI, OCTAVIA, SUPERB
AUDI A1, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q5, Q7, TT, R8
Cayman, Cayenne, Boxster, Panamera
Lamborghini, Bentley,
Jen tento náhodný výběr z modelového potfolia koncernu VOLKSWAGEN velmi zřetelně dokumentuje především to, že by se tu asi těžko našel někdo se zdravým mozkem, kdo by Volkswagenu nepřál být i v počtu prodejů světovou jedničkou.
Vždyť co ti brání v tom abys poznal, jaký ten koncern doopravdy je? Nejsi si jistý, nechceš takříkajíc šlápnout vedle? Nechceš opouštět sedmnáctiletou... záruku pro nic za nic? Hele klid, napřed se jdi podívat do garáže, ty už víš..., no a potom začni dejme tomu na jaře 2011 třeba Golfem GTI, po roce přejdi na A5 sportback, následující léto prožij v Boxsterovi, na zimu střihni Caynne v turbu a další léto dej Monte Carlo, samozřejmě v Bentley. No, a na podzim ho vystřídej Touaregem protože už budoucí jaro budeš drásat okresky v Lamborghini. Ber ho v matné černé, bude se ti u Musea klanět i Svatý Václav...
Uvidíš, že ti tahle pětiletka dá takovou čočku, že si na modly za dvě pade nevzpomeněš ani v nejčernějších snech.
BRAVWO VOLKSWAGEN :yes:
POLO - nejlepší subkompakt
GOLF - nejlepší kompakt
PASSAT - nejlepší střední třída
GOLF GTI - nejlepší hot-hatch
ROCCO - nejlepší ostré malé getečko
TIGI - nejlepší kompaktní SUV
TOUAREG - nejlepší velké SUV
PASSAT CC bezkonkurenční čtyřdveřcoupé
FABIA, YETI, OCTAVIA, SUPERB
AUDI A1, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q5, Q7, TT, R8
Cayman, Cayenne, Boxster, Panamera
Lamborghini, Bentley,
Jen tento náhodný výběr z modelového potfolia koncernu VOLKSWAGEN velmi zřetelně dokumentuje především to, že by se tu asi těžko našel někdo se zdravým mozkem, kdo by Volkswagenu nepřál být i v počtu prodejů světovou jedničkou.
Vždyť co ti brání v tom abys poznal, jaký ten koncern doopravdy je? Nejsi si jistý, nechceš takříkajíc šlápnout vedle? Nechceš opouštět sedmnáctiletou... záruku pro nic za nic? Hele klid, napřed se jdi podívat do garáže, ty už víš..., no a potom začni dejme tomu na jaře 2011 třeba Golfem GTI, po roce přejdi na A5 sportback, následující léto prožij v Boxsterovi, na zimu střihni Caynne v turbu a další léto dej Monte Carlo, samozřejmě v Bentley. No, a na podzim ho vystřídej Touaregem protože už budoucí jaro budeš drásat okresky v Lamborghini. Ber ho v matné černé, bude se ti u Musea klanět i Svatý Václav...
Uvidíš, že ti tahle pětiletka dá takovou čočku, že si na modly za dvě pade nevzpomeněš ani v nejčernějších snech.
BRAVWO VOLKSWAGEN :yes:
...a pak jsem kuci vystrik a byl ode mne pokoj....
No vidíš. Nejenže má GTI na rozdíl tebe v zásadě pravdu, navíc to - opět na rozdíl od tebe - vyjádřil i slušnými slovy. A to je přesně ten rozdíl v úrovni, který se tak těžko vysvětluje, když po uši vězíš v lowendu...
...a kde mam neslusne slovo veliteli ???
celý tvoj príspevoček má úroveň nevyvinutého puberťáka
Aha Klaudicku a prispevek od GTIho ma uroven vyspeleho managera VW >😁 >😁 >😁
...tedy vy mne tady vsichni zacinate fakt bavit... :yes:
...tedy vy mne tady vsichni zacinate fakt bavit... :yes:
Najlepšie mini - FIAT PANDA, myslíš, že ho VW porazí?
Najlepší subkompakt - nie je, nikto zvlášť nevyniká, ani to Polo, hoci je celkom šikovné, ale takých je v triede viac
Najlepší kompakt - VW GOLF, to bez debaty, aj keď konkurencia rozhodne nespí
Najlepší hot-hatch - RENAULT MEGANE RS, to tiež bez debaty
Najlepšia stredná trieda - ŠKODA SUPERB, minimálne v našich končinách
Najlepšie kupé - PEUGEOT RCZ, vedľa Rocca vyzerá štíhlo a sviežo
Najlepšie kompat-SUV - asi nie je, Tiguan jak zažiaril, tak zhasol
Najlepšie veľké SUV - VW TOUAREG II, výrazne sa zlepšil
Tiež názor, a rovnako iba názor. 😉
Passat CC - skutočne bez konkurencie, má smolu, veľmi ho niet s čím porovnávať, v takom prípade môže byť najlepším autom aj - šrot.
Zaujímavé je, že veľká šasť úspechu VW nespočíva ani tak v šikovnosti navrhovať dobré autá - ako v šikovnosti nakupovať (značky) a predávať (autá).
Aký koncern VW je?No, proste je to dobre namsatený a ešte lepšie bežiaci stroj na peniaze.
😉
Najlepší subkompakt - nie je, nikto zvlášť nevyniká, ani to Polo, hoci je celkom šikovné, ale takých je v triede viac
Najlepší kompakt - VW GOLF, to bez debaty, aj keď konkurencia rozhodne nespí
Najlepší hot-hatch - RENAULT MEGANE RS, to tiež bez debaty
Najlepšia stredná trieda - ŠKODA SUPERB, minimálne v našich končinách
Najlepšie kupé - PEUGEOT RCZ, vedľa Rocca vyzerá štíhlo a sviežo
Najlepšie kompat-SUV - asi nie je, Tiguan jak zažiaril, tak zhasol
Najlepšie veľké SUV - VW TOUAREG II, výrazne sa zlepšil
Tiež názor, a rovnako iba názor. 😉
Passat CC - skutočne bez konkurencie, má smolu, veľmi ho niet s čím porovnávať, v takom prípade môže byť najlepším autom aj - šrot.
Zaujímavé je, že veľká šasť úspechu VW nespočíva ani tak v šikovnosti navrhovať dobré autá - ako v šikovnosti nakupovať (značky) a predávať (autá).
Aký koncern VW je?No, proste je to dobre namsatený a ešte lepšie bežiaci stroj na peniaze.
😉
Co se týká třídy MINI, není to priorita Volkswagenu, ano vím, je tu stále Mistr elegance, ale je to holt klasický Volkswagen, který prostě z principu nemůže přistoupit na hru - čím menší tím horší...
Nastane ovšem nová éra, přijede LUPO, zde odhaduji, že se stane do tří let jasným králem třídy, minimálně v saubsegmentu supermainstreamu. Nezapomeň, že zde se hraje o peníze jako v žádné jiné třídě.
Zastavím se snad ještě u tvého postoje na TIGIho, Zde se mýlíš, podivej se na něho na detail - dvojjediná konfigurace, vybíráš s akcentem na silnici či na terén, motorově, pohonově je to prostě opravdu jednička. Nic nezapadlo, je to eso svého segmentu, u nás logicky atakované Yetim.
S argumentací na téma CC nemohu souhlasit, to je opravdu (i) designový skvost.
Schopnost vytváření dokonalého značkového portfolia se tak nějak u těch nejlepších považuje za přirozenost, a jinak souhlas, i v tom je VW nepřekonatelný.
K poslední větě dodávám, ano, ideální je být desetiprocentním akcionářem a jezdit Panamerou... 😄
Nastane ovšem nová éra, přijede LUPO, zde odhaduji, že se stane do tří let jasným králem třídy, minimálně v saubsegmentu supermainstreamu. Nezapomeň, že zde se hraje o peníze jako v žádné jiné třídě.
Zastavím se snad ještě u tvého postoje na TIGIho, Zde se mýlíš, podivej se na něho na detail - dvojjediná konfigurace, vybíráš s akcentem na silnici či na terén, motorově, pohonově je to prostě opravdu jednička. Nic nezapadlo, je to eso svého segmentu, u nás logicky atakované Yetim.
S argumentací na téma CC nemohu souhlasit, to je opravdu (i) designový skvost.
Schopnost vytváření dokonalého značkového portfolia se tak nějak u těch nejlepších považuje za přirozenost, a jinak souhlas, i v tom je VW nepřekonatelný.
K poslední větě dodávám, ano, ideální je být desetiprocentním akcionářem a jezdit Panamerou... 😄
Já si taky myslím, že Tiguan je prostě něco jako Golf ve své kategorii. SUV mně teď hodně zajímá a musím konstatovat, že jediná značka v této kategorii, kterou jsem pořádně neprohlédl (natož se nesvezl) je Kia sportage, která vypadá dobře. Ale nejpohodlnější, ergonomicky nejlépe řešený a pozor (!) nejhezčí je podle mně VW Tiguan v modré, černé nebo (i) bílé barvě v provedení TF (se š***tou přídí). Každé z ostatních aut (a nejsou to rozhodně špatná auta) má něco, co mi na nich trchu vadí (Toyota RAV, Honda CR-V, Forrester, nakonec i Yeti, QQ, Antara či Chevrolet - jméno mi vypadlo) a nebo mi vadí hodně (třeba Koleos...). Takže si myslím, že tohle je skutečně jednička a mám "trošíčku" i prozkoumané.
Nicméně v tvém seznamu postrádám (a doufám že je to jenom administrativní nedopatření 😄 - EOS! Je to maličký segment, ale EOs je tady naprostá jednička. Auto tohodle typu bych si z ryze praktických důvodů sice nikdy nekoupil (což neznamená, že se mi nemůže líbit a to dokonce hodně), ale právě proto mohu objektivně prohlásit, že pouze EOS je dokonalé coupé cabrio, které vypadá dobře jak se zavřenou tak s "uklizenou střechou" a zase - hodně povedený vzhled ale i třeba takový detail, že na rozdíl od ostatní konkurence má čelní sklo řešené ttak, že je vidět normálně ven, že je pohodlnější jak vpředu za volantem tak vzadu a i ten kufr (což u tohodle uata není tak podstané, uznávám) je prostorově i technicky (líp řešenej než u konkurence. Jistě, první s tím přišli Francouzi, ford a opel se přidali, ale Eos je jasně nejlepší.....
Nicméně v tvém seznamu postrádám (a doufám že je to jenom administrativní nedopatření 😄 - EOS! Je to maličký segment, ale EOs je tady naprostá jednička. Auto tohodle typu bych si z ryze praktických důvodů sice nikdy nekoupil (což neznamená, že se mi nemůže líbit a to dokonce hodně), ale právě proto mohu objektivně prohlásit, že pouze EOS je dokonalé coupé cabrio, které vypadá dobře jak se zavřenou tak s "uklizenou střechou" a zase - hodně povedený vzhled ale i třeba takový detail, že na rozdíl od ostatní konkurence má čelní sklo řešené ttak, že je vidět normálně ven, že je pohodlnější jak vpředu za volantem tak vzadu a i ten kufr (což u tohodle uata není tak podstané, uznávám) je prostorově i technicky (líp řešenej než u konkurence. Jistě, první s tím přišli Francouzi, ford a opel se přidali, ale Eos je jasně nejlepší.....
No, ak obdivuješ "Majstra elegancie", tak budeš obdivovať aj nové Lupo. Ale nechaj sa prekvapiť.
Tiguan ničím zvlášť nevyniká - podobne ako Golf, ale toho sú zas plné cesty. Tiguana vidím na ceste menej často ako Kugu či celú plejádu Kórejcov. V mojich očiach ho trochu degraduje palubka, prebratá z auta na podstatne nižšej úrovni modelovej hierarchie VW.
CC-dizajnovo ho nijak neodsudzujem, ale ako som napísal, niet ho s kým porovnávať. Ak by bolo s kým, možno by bol najlepší, ale takto to "víťazstvo" nemá veľkú cenu.
Tiguan ničím zvlášť nevyniká - podobne ako Golf, ale toho sú zas plné cesty. Tiguana vidím na ceste menej často ako Kugu či celú plejádu Kórejcov. V mojich očiach ho trochu degraduje palubka, prebratá z auta na podstatne nižšej úrovni modelovej hierarchie VW.
CC-dizajnovo ho nijak neodsudzujem, ale ako som napísal, niet ho s kým porovnávať. Ak by bolo s kým, možno by bol najlepší, ale takto to "víťazstvo" nemá veľkú cenu.
Nevím, ale RCZ je IMHO kopie Audie TT..... a Rocco ma ke kupe stejne daleko jako GTI ke koupi Thalie....
Ty si ten RCZ niekedy videl zblízka? Pochybujem kamoško. Inak by si takú blbinu netrepol. 😉
Proč by mělo mít rocco ke kupé tak moc daleko? Je to sice něco mezi kupé a hečem
(takové "hečkupé" >😒] ), ale ve velkém techničáku buděš mít napsáno kupé. Podívej se třeba na současný třídveřový Megan coupé, který to má dokonce v názvu a ke kupé rozhodně nemá blíž, než rocco, spíš naopak. Osobně vidím rocco jako shooting brake a Megan Coupé spíš jako 3 dv. hb, než kupé...
(takové "hečkupé" >😒] ), ale ve velkém techničáku buděš mít napsáno kupé. Podívej se třeba na současný třídveřový Megan coupé, který to má dokonce v názvu a ke kupé rozhodně nemá blíž, než rocco, spíš naopak. Osobně vidím rocco jako shooting brake a Megan Coupé spíš jako 3 dv. hb, než kupé...
PS: jeste bys mel GTI zajet do Ameriky a vysvetlit jim, ze ten VW je nejlepsi nejuzasnejsi a jak jsou hloupi, ze to nekupuji, kdyz jsou to ty nejlepsi nejuzasnejsi auta na svete, mozna ze i v celem vesmiru...nejak tam ty prodeje vaznou....
.....ale mas pravdu dohani to Cina 😉
.....ale mas pravdu dohani to Cina 😉
A že ta ryze americká produkce je tak úspěšná v Evropě a zbytku světa....těch Dodgů, Chryslerů a podobných vozidel jsou přece v Evropě plný silnice. Rozhodně má v USA daleko vyšší kredit AUDI než jakákoliv americká značka v Evropě (Ford a GM Europe za americká nelze počítat ani náhodou, to jenom ten název resp. značka) a s tím VW bych si chvíli počkal. On ten volkswágeňácky pick-up se taky hodně povedl, jestli ovšem víš, co mám na mysli....
Píšeš, že nejlepší hot-hatch je Golf GTI, nedavno si se tu hádal jako male děcko, že nemůžou srovnat hot-hatch od renaultu s golfem GTi, protože to je pouze rychla verze osobniho automobilu..a dále si psal, že by to museli srovnávat s hot-hatchem jako je ROCCO..
Ani nevim jak tě mam už nazvat, stáři ti zřejmě leze na mozek.. ani nevíš, co si v jakých článkach už nalhal...
Ani nevim jak tě mam už nazvat, stáři ti zřejmě leze na mozek.. ani nevíš, co si v jakých článkach už nalhal...
Trénuj auta, nebudeš tu psát takovéto hlouposti, Luďo. Najdi si tu diskuzi a po slovech si ji čti stále dokola, dokud ji nepochopíš. Až se ti to podaří, můžeš se tu omluvit, netrvám na tom, ale alespoň napiš smysluplněší příspěvek. Já vím, Gordini, Houdini, kdo se v tom má vyznat, viď... No, pokus se o to.
Nic jiného sem nečekal, zklamal si 😉
Ty nemáš vůbec šajna, Luďo. Na minulé diskuzi šlo přece o něco jiného, tam se porovnával mégane coupé ve sportovní modifikaci s getičkem, a to je ta hloupost, porovnávat se to mohlo jen s Rocco v obdobné úpravě. To, že ty tomuhle nerozumíš neznamená že svou nevědomost tu budeš svádět na nick GTI. Tohle si vyprošuji, vrať se tam, a pokud máš charakter, pak to zde budeš muset potvrdit.
Hot-hatch je pojem, který založil Volkswagen , a to geteičkem 1. Ano, to VW definoval hot-hatch. Dnes je nejlepším hot-hatchem samozřejmě zase to getei, nyní tedy VI.
Chceš-li můžeme tu začít diskuzi o tom, proč je nejlepší. Diskutovali jsme tu sice o tom už asi stokrát, ale tehdy jsi ještě evidentě neuměl číst...
Hot-hatch je pojem, který založil Volkswagen , a to geteičkem 1. Ano, to VW definoval hot-hatch. Dnes je nejlepším hot-hatchem samozřejmě zase to getei, nyní tedy VI.
Chceš-li můžeme tu začít diskuzi o tom, proč je nejlepší. Diskutovali jsme tu sice o tom už asi stokrát, ale tehdy jsi ještě evidentě neuměl číst...
Heineken, spolkne kde co, občas pravda nějaký mizerný pivovar pozvedne nahoru, jinému hráči sebere identitu a stočí jej klidně i do petek a co na tom voda je všude stejná, nasekáme třeba v Polsku.... jeho samotný kmenový produkt snad kromě pěkné etikety však mnoho nenabídne...žízeň uhasí, příliš neurazí ale ani nenadchne, pivo jakoby v afektu odtažité neosobní a v milionech sekané jedno jako druhé...pravda, tenkrát v Egyptě jsem po něm s chutí sáhnul ale není možná lepší zajít do rodiného pivovaru, sednout na bar, dát si nefiltrovaný ležák a pokecat se sládkem?
Predstav si tak trochu tento extrém😒br /> Auto môže byť z prvotriednych materiálov dokonale vyrobené - ale čo z toho, ak bolo navrhnuté zle, má medzery v ergonómii, ovládaní, zlé jazdné vlastnosti, motor s nevyhovujúcou charakteristikou, nevhodnú prevodovku, sedadlá, od ktorých bolí chrbát?
Auto bude trvácne a bezporuchové, čiže kvalitné. Ale jeho kvality pre praktické použitie budú o houne, bez ohľadu na to, že sa do 100 tisíc km nepokazí, že máš interiér v najlepšej koži a nosníky zvárané laserom z prvotriednej ocele atď....