Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

VW očekává, že prodá za celý rok poprvé přes sedm milionů aut

48 komentářů

Klaudius
Tak hádam to majú vypočítané dobre. Ktovie, či rátajú aj s novou "minitrojkou" z BA, príprava výroby pomaly finišuje...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
On ten koncern už jednička je. I ta poslední značka koncernu se může měřit kvalitou s Toyotou a nakonec vytáhne triumf, kterým tu Toyotu zaplácne.
Klaudius
Kvalita nie je jediným meradlom predaja, a často ani nie rozhodujúcim. Mocným nástrojom, najmä u VW je umenie marketingu. Skutočne som zvedavý na štart nového malého VW (+Škoda, +Seat), aj aké nasadia ceny...
V situaci, kdy volkswageny jsou většinou na spodních příčkách kvality aut ta věta působí jako těžká ironie ...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Nesmíme si plést kvalitu a spolehlivost. Možnosti výbav, motorů, kvality materiálů je na tom koncern dál než ostatní. Německá spolehlivost a francouzká kazitelnost se průměruje, protože všude se vyrábí všechny díly a je z toho evropský průměr.
Svatá pravda ... když si dám svíčkovou se šesti a kamarád holuba z nosu, tak jsme se oba průměrně evropsky nadlábli, je to tak ?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ty z toho děláš autoguláš 😄
Klaudius
Počkaj, píšeš o kvalite auta, alebo o kvalitách auta? Alebo o kvalite/kvalitách marketingu a predaja? Pozor na pojmy. 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já bych chtěl vysvětlit rozdíl v pojmech: kvalita auta a kvality auta
Klaudius
Tak pokiaľ v tomto nemáš jasno, je to ťažké. 😉
Predstav si tak trochu tento extrém😒br /> Auto môže byť z prvotriednych materiálov dokonale vyrobené - ale čo z toho, ak bolo navrhnuté zle, má medzery v ergonómii, ovládaní, zlé jazdné vlastnosti, motor s nevyhovujúcou charakteristikou, nevhodnú prevodovku, sedadlá, od ktorých bolí chrbát?
Auto bude trvácne a bezporuchové, čiže kvalitné. Ale jeho kvality pre praktické použitie budú o houne, bez ohľadu na to, že sa do 100 tisíc km nepokazí, že máš interiér v najlepšej koži a nosníky zvárané laserom z prvotriednej ocele atď....
Hendly
Kde jsou tabulky s pořadím kvality aut?
GTI
Neuvěřitelné... Snad jen doplním Martina Winterkorna - Volkswagen prodá v letošním roce sedm miliónů NEJLEPŠÍCH aut na světě.

POLO - nejlepší subkompakt
GOLF - nejlepší kompakt
PASSAT - nejlepší střední třída

GOLF GTI - nejlepší hot-hatch
ROCCO - nejlepší ostré malé getečko
TIGI - nejlepší kompaktní SUV
TOUAREG - nejlepší velké SUV
PASSAT CC bezkonkurenční čtyřdveřcoupé

FABIA, YETI, OCTAVIA, SUPERB

AUDI A1, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q5, Q7, TT, R8

Cayman, Cayenne, Boxster, Panamera

Lamborghini, Bentley,

Jen tento náhodný výběr z modelového potfolia koncernu VOLKSWAGEN velmi zřetelně dokumentuje především to, že by se tu asi těžko našel někdo se zdravým mozkem, kdo by Volkswagenu nepřál být i v počtu prodejů světovou jedničkou.

Vždyť co ti brání v tom abys poznal, jaký ten koncern doopravdy je? Nejsi si jistý, nechceš takříkajíc šlápnout vedle? Nechceš opouštět sedmnáctiletou... záruku pro nic za nic? Hele klid, napřed se jdi podívat do garáže, ty už víš..., no a potom začni dejme tomu na jaře 2011 třeba Golfem GTI, po roce přejdi na A5 sportback, následující léto prožij v Boxsterovi, na zimu střihni Caynne v turbu a další léto dej Monte Carlo, samozřejmě v Bentley. No, a na podzim ho vystřídej Touaregem protože už budoucí jaro budeš drásat okresky v Lamborghini. Ber ho v matné černé, bude se ti u Musea klanět i Svatý Václav...

Uvidíš, že ti tahle pětiletka dá takovou čočku, že si na modly za dvě pade nevzpomeněš ani v nejčernějších snech.

BRAVWO VOLKSWAGEN :yes:
hihihi
...a pak jsem kuci vystrik a byl ode mne pokoj....
velitel mesta bugulmy
No vidíš. Nejenže má GTI na rozdíl tebe v zásadě pravdu, navíc to - opět na rozdíl od tebe - vyjádřil i slušnými slovy. A to je přesně ten rozdíl v úrovni, který se tak těžko vysvětluje, když po uši vězíš v lowendu...
hihihi
...a kde mam neslusne slovo veliteli ???
Klaudius
celý tvoj príspevoček má úroveň nevyvinutého puberťáka
hihihi
Aha Klaudicku a prispevek od GTIho ma uroven vyspeleho managera VW >😁 >😁 >😁
...tedy vy mne tady vsichni zacinate fakt bavit... :yes:
Avatar - Krispos
Krispos
Mozna neni uplne objektivni, nicmene je psan stylem, ktery se da brat s nadhledem a obcas i pobavi. Ten tvuj paskvil na urovni anonymniho dopisu od zavistive domovnice se s tim vubec neda srovnavat.
hihihi
:yes: kdyz te ty jeho keci bavi >😁
GTI
:yes: Velmi cením tvá slova.
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
Zabudol si este na😒br /> PORSCHE CAYENNE-najlepsie auto na demontaz a rychly odvoz bankomatov >😁
Klaudius
No fakt, najnovšia slovenská aktualita... >😁
Mimochodom, čo to máš za foto, chceš mi znechutiť tento web?
Klaudius
Najlepšie mini - FIAT PANDA, myslíš, že ho VW porazí?
Najlepší subkompakt - nie je, nikto zvlášť nevyniká, ani to Polo, hoci je celkom šikovné, ale takých je v triede viac
Najlepší kompakt - VW GOLF, to bez debaty, aj keď konkurencia rozhodne nespí
Najlepší hot-hatch - RENAULT MEGANE RS, to tiež bez debaty
Najlepšia stredná trieda - ŠKODA SUPERB, minimálne v našich končinách
Najlepšie kupé - PEUGEOT RCZ, vedľa Rocca vyzerá štíhlo a sviežo
Najlepšie kompat-SUV - asi nie je, Tiguan jak zažiaril, tak zhasol
Najlepšie veľké SUV - VW TOUAREG II, výrazne sa zlepšil

Tiež názor, a rovnako iba názor. 😉

Passat CC - skutočne bez konkurencie, má smolu, veľmi ho niet s čím porovnávať, v takom prípade môže byť najlepším autom aj - šrot.

Zaujímavé je, že veľká šasť úspechu VW nespočíva ani tak v šikovnosti navrhovať dobré autá - ako v šikovnosti nakupovať (značky) a predávať (autá).

Aký koncern VW je?No, proste je to dobre namsatený a ešte lepšie bežiaci stroj na peniaze.

😉
GTI
Co se týká třídy MINI, není to priorita Volkswagenu, ano vím, je tu stále Mistr elegance, ale je to holt klasický Volkswagen, který prostě z principu nemůže přistoupit na hru - čím menší tím horší...

Nastane ovšem nová éra, přijede LUPO, zde odhaduji, že se stane do tří let jasným králem třídy, minimálně v saubsegmentu supermainstreamu. Nezapomeň, že zde se hraje o peníze jako v žádné jiné třídě.

Zastavím se snad ještě u tvého postoje na TIGIho, Zde se mýlíš, podivej se na něho na detail - dvojjediná konfigurace, vybíráš s akcentem na silnici či na terén, motorově, pohonově je to prostě opravdu jednička. Nic nezapadlo, je to eso svého segmentu, u nás logicky atakované Yetim.

S argumentací na téma CC nemohu souhlasit, to je opravdu (i) designový skvost.

Schopnost vytváření dokonalého značkového portfolia se tak nějak u těch nejlepších považuje za přirozenost, a jinak souhlas, i v tom je VW nepřekonatelný.

K poslední větě dodávám, ano, ideální je být desetiprocentním akcionářem a jezdit Panamerou... 😄
BeranK
Já si taky myslím, že Tiguan je prostě něco jako Golf ve své kategorii. SUV mně teď hodně zajímá a musím konstatovat, že jediná značka v této kategorii, kterou jsem pořádně neprohlédl (natož se nesvezl) je Kia sportage, která vypadá dobře. Ale nejpohodlnější, ergonomicky nejlépe řešený a pozor (!) nejhezčí je podle mně VW Tiguan v modré, černé nebo (i) bílé barvě v provedení TF (se š***tou přídí). Každé z ostatních aut (a nejsou to rozhodně špatná auta) má něco, co mi na nich trchu vadí (Toyota RAV, Honda CR-V, Forrester, nakonec i Yeti, QQ, Antara či Chevrolet - jméno mi vypadlo) a nebo mi vadí hodně (třeba Koleos...). Takže si myslím, že tohle je skutečně jednička a mám "trošíčku" i prozkoumané.

Nicméně v tvém seznamu postrádám (a doufám že je to jenom administrativní nedopatření 😄 - EOS! Je to maličký segment, ale EOs je tady naprostá jednička. Auto tohodle typu bych si z ryze praktických důvodů sice nikdy nekoupil (což neznamená, že se mi nemůže líbit a to dokonce hodně), ale právě proto mohu objektivně prohlásit, že pouze EOS je dokonalé coupé cabrio, které vypadá dobře jak se zavřenou tak s "uklizenou střechou" a zase - hodně povedený vzhled ale i třeba takový detail, že na rozdíl od ostatní konkurence má čelní sklo řešené ttak, že je vidět normálně ven, že je pohodlnější jak vpředu za volantem tak vzadu a i ten kufr (což u tohodle uata není tak podstané, uznávám) je prostorově i technicky (líp řešenej než u konkurence. Jistě, první s tím přišli Francouzi, ford a opel se přidali, ale Eos je jasně nejlepší.....
GTI
Ach... chybička se vloudila :😉 jistě EOS, fantasticky vyvážená střecha, jednička segmentu.

S TIGIm souhlas, kdo nezná, nezná nic. Každého detail TIGIho ohromí, ty jízdní schopnosti i v terénu, výbava, jak píšeš i ergonomie... ano, souhlas, zde není důstojné konkurence. A to ani od Kugy.
Klaudius
No, ak obdivuješ "Majstra elegancie", tak budeš obdivovať aj nové Lupo. Ale nechaj sa prekvapiť.

Tiguan ničím zvlášť nevyniká - podobne ako Golf, ale toho sú zas plné cesty. Tiguana vidím na ceste menej často ako Kugu či celú plejádu Kórejcov. V mojich očiach ho trochu degraduje palubka, prebratá z auta na podstatne nižšej úrovni modelovej hierarchie VW.

CC-dizajnovo ho nijak neodsudzujem, ale ako som napísal, niet ho s kým porovnávať. Ak by bolo s kým, možno by bol najlepší, ale takto to "víťazstvo" nemá veľkú cenu.
Avatar - Krispos
Krispos
Nevím, ale RCZ je IMHO kopie Audie TT..... a Rocco ma ke kupe stejne daleko jako GTI ke koupi Thalie....
Klaudius
Ty si ten RCZ niekedy videl zblízka? Pochybujem kamoško. Inak by si takú blbinu netrepol. 😉
Avatar - Krispos
Krispos
videl.... ale z profilu RCZ vypada jako TTcko s natazenou zadi....
Klaudius
Kto chce, nájde na hociktorom aute čo chce... Už som počul aj niečo také, že TT je napodobenina Porsche...
Avatar - white label
white label
Proč by mělo mít rocco ke kupé tak moc daleko? Je to sice něco mezi kupé a hečem
(takové "hečkupé" >😒] ), ale ve velkém techničáku buděš mít napsáno kupé. Podívej se třeba na současný třídveřový Megan coupé, který to má dokonce v názvu a ke kupé rozhodně nemá blíž, než rocco, spíš naopak. Osobně vidím rocco jako shooting brake a Megan Coupé spíš jako 3 dv. hb, než kupé...
Klaudius
:yes:
Avatar - Krispos
Krispos
Já si pod pojmem kupé prostě představim klasiku, takový zkrácený sedan (Audi A5, Audi TT, 911). Pro auta, která mají zadní dveře v podstatě ve svislé rovině, mi víc sedí označení HH (Rocco, Clio RS, Polestar)...
hihihi
PS: jeste bys mel GTI zajet do Ameriky a vysvetlit jim, ze ten VW je nejlepsi nejuzasnejsi a jak jsou hloupi, ze to nekupuji, kdyz jsou to ty nejlepsi nejuzasnejsi auta na svete, mozna ze i v celem vesmiru...nejak tam ty prodeje vaznou....
.....ale mas pravdu dohani to Cina 😉
BeranK
A že ta ryze americká produkce je tak úspěšná v Evropě a zbytku světa....těch Dodgů, Chryslerů a podobných vozidel jsou přece v Evropě plný silnice. Rozhodně má v USA daleko vyšší kredit AUDI než jakákoliv americká značka v Evropě (Ford a GM Europe za americká nelze počítat ani náhodou, to jenom ten název resp. značka) a s tím VW bych si chvíli počkal. On ten volkswágeňácky pick-up se taky hodně povedl, jestli ovšem víš, co mám na mysli....
Avatar - white label
white label
Souhlas...
hihihi
No jasne VW je v USA jako evropska znacka a Ford je v Evrope jako neamericka znacka...
...ze si vzdy vybirate, aby vam to sedelo do tech vasich myslenek 😉
LudaBaxa
Píšeš, že nejlepší hot-hatch je Golf GTI, nedavno si se tu hádal jako male děcko, že nemůžou srovnat hot-hatch od renaultu s golfem GTi, protože to je pouze rychla verze osobniho automobilu..a dále si psal, že by to museli srovnávat s hot-hatchem jako je ROCCO..

Ani nevim jak tě mam už nazvat, stáři ti zřejmě leze na mozek.. ani nevíš, co si v jakých článkach už nalhal...
GTI
Trénuj auta, nebudeš tu psát takovéto hlouposti, Luďo. Najdi si tu diskuzi a po slovech si ji čti stále dokola, dokud ji nepochopíš. Až se ti to podaří, můžeš se tu omluvit, netrvám na tom, ale alespoň napiš smysluplněší příspěvek. Já vím, Gordini, Houdini, kdo se v tom má vyznat, viď... No, pokus se o to.
hihihi
GTI trenuj svou mysl...
LudaBaxa
Nic jiného sem nečekal, zklamal si 😉
GTI
Ty nemáš vůbec šajna, Luďo. Na minulé diskuzi šlo přece o něco jiného, tam se porovnával mégane coupé ve sportovní modifikaci s getičkem, a to je ta hloupost, porovnávat se to mohlo jen s Rocco v obdobné úpravě. To, že ty tomuhle nerozumíš neznamená že svou nevědomost tu budeš svádět na nick GTI. Tohle si vyprošuji, vrať se tam, a pokud máš charakter, pak to zde budeš muset potvrdit.

Hot-hatch je pojem, který založil Volkswagen , a to geteičkem 1. Ano, to VW definoval hot-hatch. Dnes je nejlepším hot-hatchem samozřejmě zase to getei, nyní tedy VI.

Chceš-li můžeme tu začít diskuzi o tom, proč je nejlepší. Diskutovali jsme tu sice o tom už asi stokrát, ale tehdy jsi ještě evidentě neuměl číst...
Golf je bod, do ktereho v soucasne dobe konverguji pojmy HOT a HATCH, tzn. pro bezne pouziti nejlepsi.
Avatar - saldy
saldy
Heineken, spolkne kde co, občas pravda nějaký mizerný pivovar pozvedne nahoru, jinému hráči sebere identitu a stočí jej klidně i do petek a co na tom voda je všude stejná, nasekáme třeba v Polsku.... jeho samotný kmenový produkt snad kromě pěkné etikety však mnoho nenabídne...žízeň uhasí, příliš neurazí ale ani nenadchne, pivo jakoby v afektu odtažité neosobní a v milionech sekané jedno jako druhé...pravda, tenkrát v Egyptě jsem po něm s chutí sáhnul ale není možná lepší zajít do rodiného pivovaru, sednout na bar, dát si nefiltrovaný ležák a pokecat se sládkem?
Avatar - Plautus
Plautus
Hochu, hochu, Ty by si tuším rád niečo ako Ferrari >😒] Tam s Tebou pri dostatočne "hrubej peňaženke" radi podebatia, predvedú výrobu v bielych rukavičkách, pri bare možno nebude zrovna to pivo, ale nejaké limoncello sa nájde. 😄
P 407
objednal jsem Hondici.
Avatar - Plautus
Plautus
Hanbi sa! >😒]