Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Peugeot Partner Teepee 4x4 Dangel – Francouz do terénu

Opravdová francouzská čtyřkolka dosud skupině PSA chyběla. Dokáže ji nahradit řešení firmy Dangel?
Zpět na článek
Avatar - T613
26. 11. 2010 19:06
Re: Hned to auto vypadá lépe
není nic krásného než Toyota Tundra z nízkoprofiláči >:-[]
26. 11. 2010 15:31
Re: Hned to auto vypadá lépe
Ada je proste objektívny. Čo je dobré, je dobré.
26. 11. 2010 15:01
Re: Hned to auto vypadá lépe
Ádo, ale co ten výrobce? Vždyť je to frantík! Že by pokrok dorazil už i do Francie?
Avatar - gld
26. 11. 2010 11:11
Re: Rezerva
Nejde o "kchúl" efekt, ide o to aby si nemal rezervu hodenú v kufri :-!

A na veko by sa dali posilnené hydraulické vzpery a nemusel by si mať ani rambove svaly
26. 11. 2010 09:51
Re: Hned to auto vypadá lépe
určite sa nájde expert, čo tam nahodí nízkoprofilové osemnástky...
26. 11. 2010 09:26
Re: Hned to auto vypadá lépe
tipol by som, že výsledok testu v našich krajinách bude jednoznačný - málo športové >:-[]
26. 11. 2010 06:55
Re: Hned to auto vypadá lépe
Len nech to nejaký blbec hneď nevezme na losí test...
25. 11. 2010 23:05
Re: Rezerva
Akože nedávajú, sú za príplatok 55,-€, prečo by ich nemohol mať aj model 4x4?
Avatar - JDM
25. 11. 2010 22:55
Re: Zadní náprava
no asi bych chápal že když si tohle auto nějakej pomatenec koupí nejspiš stím bude jezdit někdy po lese aby ho v tom nikdo neviděl..víceprvková náprava má snahu držet auto k silnici přibitý při vysokých rychlostech ale někde v lese kde pojedeš krokem a budeš se snažit to auto nezničit tak nevidím problém v typu nápravy a to že by mohlo dojít ke kontaktu s hnací hřídelí asi jenom vypadá myslím že PEUGEOT tohle auto aspoň jednou v terénu zkoušely než ho chtěly prodávat
Avatar - Blue Sun
25. 11. 2010 20:41
Re: Rezerva
Asi šlo, jenže křídla se na Tepee nedávají, pouze klasické víko. A kvůli pár kouskům to asi předělávat nebudou.
25. 11. 2010 20:38
Zadní náprava
Zajímavý je to řešení zadní nápravy. Není moc zvykem používat klasickou klikovou nápravu s torzní příčkou v kombinaci s pohonem zadních kol. I u octavie 1. generace montovali do verze 4x4 napravu víceprvkovu oproti dvoukolce, která měla napravu klasickou. Skoro to podle fotky vypadá že při extémním propružení (např zátěž) může dojít ke kontaktu s hnacím hřídelem.
Avatar - Ada je zase tady
25. 11. 2010 20:29
Hned to auto vypadá lépe
Přitom stačilo tak málo - namontovat 4x4, zvednout světlou výšku a necpat na to obludná kola :yes:
25. 11. 2010 20:09
Re: Rezerva
Prečo nad hlavu? Určite by to šlo vyriešiť na dvojkrídlových dverách kufra, ktoré sa otvárajú do strán.
Avatar - Blue Sun
25. 11. 2010 18:42
Re: Rezerva
Třeba jo, padali by do měkčího >:D (pokud ovšem zrovna netrefí hranu disku).
Avatar - Blue Sun
25. 11. 2010 18:41
Re: Rezerva
>:D To už by z toho vůbec nebylo vidět.
Mimochodem, ještě mě napadlo, vojenské Landrovery vozí rezervní kola na boku, v zadní části. Mimo náhradního kola to pak může v boji sloužit i jako dodatečná ochrana.
Avatar - petrumr
25. 11. 2010 18:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
25. 11. 2010 18:38
Re: Rezerva
a nebo ji mohly přilepit na kapotu jako to mají na safari xD
Avatar - Blue Sun
25. 11. 2010 18:30
Re: Rezerva
Vypadalo by to asi "kchůl", ale nedovedu si představit, že bych zvedal nad hlavu víko ještě zatížené o rezervu a dělené dveře Tepee nemá.
Spíš bych v té situaci zauvažoval o odstranění rezervy úplně, ale to je zase v terénu věc spíše nežádoucí, tam hrozí celkem slušné průrazy. Jedině pak na střechu á la expediční speciály.
Avatar - gld
25. 11. 2010 16:02
Rezerva
Tú rezervu mohli hodiť "po offroadovsky" na veko kufra..spomínaný renault rx4 to tak mal vyriešené..nemusela by sa obmedzovať variabilita interiéru

Inak auto zaujímavé, určite si nájde klientelu ktorá vyžaduje takýto typ vozidiel