Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Peugeot Partner Teepee 4x4 Dangel – Francouz do terénu

19 komentářů

Avatar - gld
gld
Tú rezervu mohli hodiť "po offroadovsky" na veko kufra..spomínaný renault rx4 to tak mal vyriešené..nemusela by sa obmedzovať variabilita interiéru

Inak auto zaujímavé, určite si nájde klientelu ktorá vyžaduje takýto typ vozidiel
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Vypadalo by to asi "kchůl", ale nedovedu si představit, že bych zvedal nad hlavu víko ještě zatížené o rezervu a dělené dveře Tepee nemá.
Spíš bych v té situaci zauvažoval o odstranění rezervy úplně, ale to je zase v terénu věc spíše nežádoucí, tam hrozí celkem slušné průrazy. Jedině pak na střechu á la e😜ediční speciály.
Klaudius
Prečo nad hlavu? Určite by to šlo vyriešiť na dvojkrídlových dverách kufra, ktoré sa otvárajú do strán.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Asi šlo, jenže křídla se na Tepee nedávají, pouze klasické víko. A kvůli pár kouskům to asi předělávat nebudou.
Klaudius
Akože nedávajú, sú za príplatok 55,-€, prečo by ich nemohol mať aj model 4x4?
Avatar - gld
gld
Nejde o "kchúl" efekt, ide o to aby si nemal rezervu hodenú v kufri :-!

A na veko by sa dali posilnené hydraulické vzpery a nemusel by si mať ani rambove svaly
Avatar - JDM
JDM
a nebo ji mohly přilepit na kapotu jako to mají na safari 😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Třeba jo, padali by do měkčího >😁 (pokud ovšem zrovna netrefí hranu disku).
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
>😁 To už by z toho vůbec nebylo vidět.
Mimochodem, ještě mě napadlo, vojenské Landrovery vozí rezervní kola na boku, v zadní části. Mimo náhradního kola to pak může v boji sloužit i jako dodatečná ochrana.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Přitom stačilo tak málo - namontovat 4x4, zvednout světlou výšku a necpat na to obludná kola :yes:
Klaudius
Len nech to nejaký blbec hneď nevezme na losí test...
kuko
tipol by som, že výsledok testu v našich krajinách bude jednoznačný - málo športové >😒]
Klaudius
určite sa nájde e😜ert, čo tam nahodí nízkoprofilové osemnástky...
Avatar - T613
T613
není nic krásného než Toyota Tundra z nízkoprofiláči >😒]
zlysoused
Ádo, ale co ten výrobce? Vždyť je to frantík! Že by pokrok dorazil už i do Francie?
Klaudius
Ada je proste objektívny. Čo je dobré, je dobré.
bajos
Zajímavý je to řešení zadní nápravy. Není moc zvykem používat klasickou klikovou nápravu s torzní příčkou v kombinaci s pohonem zadních kol. I u octavie 1. generace montovali do verze 4x4 napravu víceprvkovu oproti dvoukolce, která měla napravu klasickou. Skoro to podle fotky vypadá že při extémním propružení (např zátěž) může dojít ke kontaktu s hnacím hřídelem.
Avatar - JDM
JDM
no asi bych chápal že když si tohle auto nějakej pomatenec koupí nejspiš stím bude jezdit někdy po lese aby ho v tom nikdo neviděl..víceprvková náprava má snahu držet auto k silnici přibitý při vysokých rychlostech ale někde v lese kde pojedeš krokem a budeš se snažit to auto nezničit tak nevidím problém v typu nápravy a to že by mohlo dojít ke kontaktu s hnací hřídelí asi jenom vypadá myslím že PEUGEOT tohle auto aspoň jednou v terénu zkoušely než ho chtěly prodávat