Testy
Přitom stačilo tak málo - namontovat 4x4, zvednout světlou výšku a necpat na to obludná kola :yes:
Len nech to nejaký blbec hneď nevezme na losí test...
Zajímavý je to řešení zadní nápravy. Není moc zvykem používat klasickou klikovou nápravu s torzní příčkou v kombinaci s pohonem zadních kol. I u octavie 1. generace montovali do verze 4x4 napravu víceprvkovu oproti dvoukolce, která měla napravu klasickou. Skoro to podle fotky vypadá že při extémním propružení (např zátěž) může dojít ke kontaktu s hnacím hřídelem.
no asi bych chápal že když si tohle auto nějakej pomatenec koupí nejspiš stím bude jezdit někdy po lese aby ho v tom nikdo neviděl..víceprvková náprava má snahu držet auto k silnici přibitý při vysokých rychlostech ale někde v lese kde pojedeš krokem a budeš se snažit to auto nezničit tak nevidím problém v typu nápravy a to že by mohlo dojít ke kontaktu s hnací hřídelí asi jenom vypadá myslím že PEUGEOT tohle auto aspoň jednou v terénu zkoušely než ho chtěly prodávat
Inak auto zaujímavé, určite si nájde klientelu ktorá vyžaduje takýto typ vozidiel
Spíš bych v té situaci zauvažoval o odstranění rezervy úplně, ale to je zase v terénu věc spíše nežádoucí, tam hrozí celkem slušné průrazy. Jedině pak na střechu á la e😜ediční speciály.
A na veko by sa dali posilnené hydraulické vzpery a nemusel by si mať ani rambove svaly
Mimochodem, ještě mě napadlo, vojenské Landrovery vozí rezervní kola na boku, v zadní části. Mimo náhradního kola to pak může v boji sloužit i jako dodatečná ochrana.