Novinky
viper byl vzdy unikatni svou svehlavosti pri rizeni a kroutakem 8 litru.
Kdyz mu vezmou 10 valec a svehlavost nebude to viper ale prachobycejna alfa nebo sportovni zmetek neurciteho druhu.
To at ho radsi nevyrabi znova a tyhle soucasne jako veterany za cas.........
Kdyz mu vezmou 10 valec a svehlavost nebude to viper ale prachobycejna alfa nebo sportovni zmetek neurciteho druhu.
To at ho radsi nevyrabi znova a tyhle soucasne jako veterany za cas.........
Takže pokud toto vyvinul Chrysler, není nic lehčího než to použít, kontrukce nového V10 motoru zas tak nákladná nebude, jsou už s tím zkušenosti.
Každopádně je velmi poztivní, že to enbude mít nic společnýho s Alfou 8C, to by totiž byla asi zřejmě tragédie a ne navázání na legendu jakou Viper bezesporu je
Čili ono by to tak jednoduché nebylo.... a dávat Viperu jinou koncepci než měl dosud by asi nebylo moudré, s ohledem na "kult" tohoto auta.....
nevím, do supersportů zatím nedělám 😉
Jinak některé zoufalé výroky netřeba komentovat,to je asi fakt pod úroveň..... 8-s
Práce mát Fiat i tak dost, dodávkový trh v usa jim uniká mílovými kroky, na ten by se měli zaměřit a to tak, že pozdě neblyo včera, ale minulý rok 😄
A jsou tu další věci, že.
Chtít mu nutit italský styl a lehkost je možná dobré k tomu, aby zajel nějaký okruh o pár sekund rychleji, ale nejsem si jistý, jak by to zamávalo s jeho image a prodeji.....
Těžko říct.... každopádně Chrysler-Fiat má před sebou určitě zásadnější otázky než to, jak bude vypadat nová Zmije.... takže tohle je zajímavé téma, ale ne nijak zásadní 😉
Chrysler to bez Viperu přežije, těch max 150 aut měsíčně, víc by se beztak neprodalo (zvlášt jako kočkopes), ho nevytrhne.
Tady sou důležitý jiný modely, který chybí.
A to je podmodel pod 200C, dodávky, nástupce Caliberu, nástupce Dakoty, které se poslední dobou začíná docela dařit a prodeje stoupaj, i přes svojí zastaralost a tak zrušit jí bez náhrady by byla osudová chyba, předělat továrny a zahájit výrobu nových převodovek, nové verze motoru Pentastar atd.
Maximálně ve verzi ACR by o supersportu šlo mluvit, ovšem ta zas jaksi na evropu nic neztrácela, viz čas na Nurburgringu. Resp. ztrácela, když byl problém mezi sedačkou a volantem 😄
Viper nic neodpustil, prostě s Viperem ste museli mít zkušensoti a umět dobře jezdit. Nic pro nažehlený kravátky co cruisují v Lambu po bulváru.
Sériová verze bylo rychlé kupé (dříve i kabrio) kde šlo o řidičcké dovednosti, um, a zážitek z jízdy, potěšení z velkého motoru, slušného výkonu za rozumnou cenu.
Masserati se v usa celkem slušně prodává, je zbytečný dělat americký masseratti s jiným logem za menší peníz, tyhle šidítka pro chudý, jak ukázala historie nefungují!
[odkaz]
Tady máš názor fudnovaného odoborníka, jak moc prospěl Daimler Chrysleru.
Když mě nevěříš >😁