hmm, tak v této kategorii je cenový rozdíl skoro 50tis. docela dost. Líbí se mi taky oba modely, ale myslím, že cena by mě určitě přesvědčila pro Note.
Byla by to těžká volba jel jsem v kia VENGA a nissanu NOTE podobné motory 1.4. Venga je hezčí z venku tak uvnitř působí útulněji a má větší kufr v základu ale už není tolik místa vzadu na nohy, tam je akorát a výšší spotřeba. Nissan NOTE má lepší výhled z auta do všech stran, pohodnější sedačky, vzadu si natáhnu nohy úplně, to se mi jinak povedlo jen v superbu ale zase měnší kufr v základu, vevnitř působí studeně a zvenku no ošklavej neni a má nízkou spotřebu a je o dost tišší a je o 46 000kč levnější než VENGA a to má navíc ještě tempomat a el. okna vzadu
Tak jestli Santa jezdil v tom těžkém eRku, tak se ani nedivím, že ty svoje létající Soby strhal a teď musí jezdit an kole, holt následky krize jsou vidět všude... 8-s
Třída MPV bude existovat minimálně ještě jeden rok. Podívej se na měsíční prodeje ve Francii, Německu nebo Británii.
Francie:
Scénic - 6250
3008: 4555
C4 picasso: 3860
C3 picasso: 2589
modus: 2250
Británie:
MPV B
1- Vaux Meriva 1325
2- Nissan NOTE 937
3- C3 Picasso 876
4- Renault MODUS 391
MPV D/E
1- Ford S Max 1082
2- Ford Galaxy 610
3- VW Sharan 186
6- TRAFIC 65
7- ESPACE 43
Německo:
VW Touran 4.264
pel Meriva 2.540
Renault Scénic 2.050
Opel Zafira 1.725
Ford S-Max 1.465
VW Sharan 952
Skoda Roomster 808
Toyota Verso 637
Peugeot 3008 604
To eR tam trčí jak socha svobody mezi pražskejma krysaříkama... Ale kam s ním? Jedině do samostatné subtřídy s názvem - P-MPV. Tedy... Prezidentské MPV. Vždyť se tam ten galaxy samou červení může ustydět...
No, tak máme letos poslední možnost studovat nejmenší třídu. Od příštího roku bude údajně tento segment přeřazen na stránky s názvem Kutil Gé (gé jako... garáž) a najdeš je tam hned vedle rubriky "hrábě", bude se to jmenovat - Chůdy, štafle ještěrky...
A-klasse a Room-klasse budou ovšem logicky vřazeni mezi subkompakty, to snad chápeš...
Sranda sranda (vo vzťahu k Sharanu), ale objentívne vzaté je predaj Rka prekvapujúci. Nejde o auto, ktoré sa kupuje do fleetov, takže samé súkromné predaje, čo pri jeho cenách je skoro šokujúce. To obvyklé bravo by som tento mesiac dal Rku.