A to zase není tak úplně pravda, my s taťkou chtěli Megana, ale mamce se nelíbil a jelikož bychom jí museli poslouchat dalších několik let, že se jí to auto nelíbí, tak jsme raději ustoupili... tady demokracie nefunguje >:D >:D
Navíc z Boulogne-Billancourt do Sochaux je to jen 485 km ;-) >:-[]
Vidíš, a když jsem ti pořád tloukl do hlavy, že ke koupi Renaultu to chce hodně odvahy a ještě víc odpuštění, tak si mi nevěřil a nakonec jsi mi dal za pravdu >:D
Přesně tak, 0.9 Multiair, u každého kola jeden! :-) Takže bude pohon 4x4 bez složitých diferenciálů a mezinápravových spojek a navíc zbyde dost místa uprostřed auta. :yes:;-)
Máš pravdu, ale kdys naposledy četl na Novinkách.cz něco opravdu hlubokomyslného? Já naposledy tak asi...nikdy... ;-) Berme je jako lehký internetový bulvár.
No popravdě to je hrozný článek. Pokud se tam něco řeší, tak jen velikost kufru 8-s Pro laiky možná seznámení s trhem, ale pro toho, kdy by vážně kupoval auto a vybíral, tak žádná přínosná informace.
kdyz prodavas auto kde jeho servisni historie ukazuje ze bylo vic jak polovinu casu cos ho mel v servisu tak cena dost pada ...
A si hned o milion lehci ...nekdy clovek proste vsadi spatne na dealera a znacku a prohraje
Z rodine zkusenosti vim, ze nekdy i zdanlivych 100-150 000Kc, muze delat lamani chleba nad nakupem auta, bez ohledu kolik mas v bance.
Kdyz nasi kupavali auto vim, ze 1.2 milionu je hranice a prodejce nema sanci zlomit je s jinym modelem, tridou, znackou vybavou za 1.3 -1.5 milionu ne za by ty penize v bance nelezely. Proste auto jako spotrebni zbozi pro mnohe, a je jen spotrebni zbozi nic vic ani min, a jen co vyjede z autosalonu ztraci hodnotu.
Tady casto kluci premysli "Jako automobilovy nadsenci", Ja bych radeji si prihodil a sel do toho ci onoho modelu, jenze toto je jen akademicka uvaha.
Jinak se premysli o penezich ktere "MAS OD NEKUD?!" nebo ktere JSI "VYDELAL".
to mas pravdu ja jsem si nabehl rangem a uprimne nikdy vice i kdyby mi dali 50 procent slevu........
Ani by neslo o dealera i kdyz taky ma svuj podil ale kvalita byla prachmizerna slusne rict...a prodelek abych se toho krapu aspon zbavil strasny za 9 mesicu..........
Vůbec si nedělej legraci ;-) . Takhle kompaktní benzínový motor by Ferrari mohlo zastavět klidně do prostorného SUV nebo MPV a přitom by se nemuselo vzdávat klasické konstrukce s motorem uprostřed >:D ... vznikl by tak světový unikát >:-[]
No jo - ano, Lexus má i IS a RX, kdežto Jaguar má zase mnohem novější modelovou řadu, kompresorový osmiválce, turbodiesly a kočku na kapotě ;-) ... takže já nevím ;-\
I kdyby někdo kontroval tím, že se najde dostatek šílenců bažících jen a jen po hybridních vozech, stále tu zůstává dostatek čistě benzínových Lexů a Infíků, které společně Jaguar utlučou >:-[]
Jaguaru a Land Roveru u nás naprosto zničily reputaci problémy importéra a navazující problémy se servisem, řešením věcí v záruce a dokonce i s neschopností dodávat nová auta jinak než po zaplacení plné ceny hotově předem (!!) ;-\
Teď je sice importér nový (plus část dealerské sitě s ním) a všechno už je OK, ale špatná pověst se u nás napravuje těžko...(Fiat by mohl vyprávět).
ono Jaguar má jen XF a XJ, a pak už jen sporťáky. Lexus k tomu přidává IS + SUV, kterých se určitě prodá víc než nějakých sporťáků. Ale Infinity pravda nemá tak širokou modelovou paletu, asi mají nějakou cenovou akci >:-[]
No jo, musíš brát v úvahu že to nejsou profi motorističtí novináři (teda alespoň doufám). Ale buďme rádi, že si na Saab vůbec vzpomněli, určitě si to zaslouží. :yes:
Na začátek malé dětinské zbožné přání: Když už sakra Subaru "trhne" Mitsubishi? >:-[]
Velice by mě zajímal nějaký relevantní názor na prodeje Jaguaru, Lexusu a Infiniti. Jsou pro mě dosti zarážející. Jelikož žijeme v předsudky naplněné zemi, kde je auto stále ještě bohužel bráno jako extrémně důležitý atribut společenského postavení, tak tu značnou dominanci obou Japonských luxusních automobilek nechápu. Hrozně moc jim to přeji, a jsem za ta sympatická čísla prodejů rád, ale kdybych byl typický bohatý/zbohatlý Čech, tak bych si nějakou "hnusnou šikmovokou šunku" jen tak nekoupil. A proto bych pochopil, že kdo nechce D3, půjde do Jaguaru.
(Snad je všem jasné, že o penězích to skutečně není ... kdo má na auto 1,5 mega, jistě by snadno schrastil i 1,6)
Pozitivní je, že s přihlédnutím k tomu, jak "dlouho" je Infiniti na trhu a jaké má zastoupení, do toho docela šlapou :-):yes:
Dovolím si upozornit na zajímavý článek:
[odkaz]
Nic moc objevného tam není, ale je fajn, že si i "běžná", tj. nikoliv odborně motoristická média všímají existujících a v daném případě velmi zajímavých a schopných alternativ. :yes: