Ano, to by mohla být možnost. Obecně se uvidí, jestli se pověst aut zlepší, hodně lidí to přisuzuje šílenému bývalému servisu tady v ČR.
Nový RR a RR Sport jsou naprosto překrásná auta, uvnitř top materiály i ergonomie, jen ta funkčnost občas pokulhává... ale to bude asi to "samé" jako u frantíků - v rodině máme čtvrtýho vč. dodávky a nic se neděje :-)
Budes mit asi pravdu. Ja to napsal spatne. Presto jsme spis myslel na platformu Range Rover Evoque a pote samoseou nove pripravovano platformu u model Range Rover co ma byt do 2-3 let za dverma.
Platformy Range Roveru asi nebudou nejlepší volbou, potřebovaly by totiž váhově ubrat. Na druhou stranu Jaguar začal používat lehký karoserie a XJ je na svou velikost lehký auto, takže by s tím třeba něco provedli.
Elektronika auta je největší problém, když máš vše řízené elektronikou - elektronické uzavírání diferenciálů, vzduchový kompresor, navigace atp. a hlavně, jakmile ti to začne hlásit chybu, můžeš úplně přestat jet.
XF, v originále doufejme Shooting Break, ano. Variantu na téma Allroad z kombi XF, ano. Crossover SAV, jedině ve stylu X6, raději spíše ne. Stejně to bude pravděpodobně převlečený Range Rover.
Jaguaru osvobození od Fordu jednoznačně prospělo. XF i XJ jsou nejlepší auta, jaký kdy Jaguar vyrobil a proto nezbývá, než se jen těšit, co přijde dál. XFku by kombík určitě slušel a nějaký ten crossover nebo SUV se bude taky dobře prodávat. Jen by mě zajímalo, jestli Jaguar, resp. Tata plánuje i násupce X-Typu(?). Střední třída je téměř pro všechny prémiový značky klíčová a nemít v ní dneska zástupce je podle mě hodně velkej "luxus".