Načo sa zas máme kŕmiť bezduchými správami o tom, koľko dostanú či nedostanú navrch zamestnanci nejakého podniku? No a čo, že vyrábajú autá...
Je toľko zaujímavejších vecí na čítanie... ;-)
Toto jsou bohuzel nejjednodussi clanky bez prilis mnoho prace. Verim,ze toho kluci v redakci maji vic nez dost nastarosti. Obavam se, ze daleko technictejsi informace jsou tezsi na zpracovani = nakladnejsi na cas = penize-profit.
Jen se podivaj jak malo je treba video recenzi ? Verim, ze redakce neni zrovna zahrnovana prosbama a nabidkama od vyrobcu aut at jim udelaji mini test...
Navíc tahle zpráva tady už byla - v jiném článku se tady řeší, kolik stojí reklama na uata a ajaký je žebříček. Smyslem periodika ať v papírové nebo tiščtěné podobě není kvalifikovaně informovat a bavit, smyslem je nahnat inzerenty. Když tady bude málo článků, bude to vypadat, že magazín je chudičky, bude tady mnohem méně diskutujících (dá se ověřit, kolik lidí web navštíví) a celý fígl je v tom, že jiné weby člověk navštěvuje mnohem méně často, protože denně "nechrlí! desítky článků, novinek "novinek". A bojím se, že o tom to prostě je. A nejen tady.
Nakonec v televizní branži platí, že bezplatné kanály (a nejen u nás) jsou buď úděsné a nebo příšerné a snaha urvat prachy z reklamy z nich čouhá jako sláma z bot. HBO je placené, bez reklam a navíc ještě v posledních letech s vlastní produkcí, které se nevyrovná v neplacené branži nic a to včetně ještě jakž takž občas docela kvalitní produkce BBC. Jenže - platit web a být ušetřen i oné letní politické satiry, kterou sjme tady měli, nebo neplatit? Většina lidí tvrdí, neplatit, ale ve skutečnosti platíme všichni, tvrdě, nenávratně a nedostáváme prakticky nic....