Podle genetickych testu su ciste keltsko-skandinavsko-slovanskeho puvodu ;-)
Nestezuji si :-) A ty?
Co se kvality osobnich vozu tyce, je statisticky uz dost dlouhodobe a tedy de facto nesporne prokazane, ze vozidla vyrobena v Japonsku (s vyjimkou polorendlikovskeho hnissanu) jsou vyrazne kvalitnejsi, nez produkty valne vetsiny jinych vyrobcu. Takze (v sestupne tendenci) ma kvalita znacnou korelaci se zemi vyroby, coz by se dalo vyjadrit asi takto:
Japonsko - Nemecko - ostatni evropske zeme s vyjimkou Francie a Italie - Korea - USA - Brazilie - Mexiko - Turecko - Indie - Malajsie - Rusko - africke zeme - Salamounovy ostrovy a nakonec Italie a Francie. Samozrejme vyjimky jsou - a potvrzuji pravidlo.
Á, pán je árijec..to má nejaký súvis s tým nickom, či? :-!
Ale k autám...nemyslím, že nižšia kvalita v európe vyrábaných japonských áut je niečím viac ako krčmovým mýtom. Automobilky si vedia postrážiť kvalitu výroby, a know-how sa prenáša presne podľa domáceho vzoru. Jediný rozdiel tak je, že za pásom robia európania a nie šikmookí..ale aj tým robošom pozerajú na prsty
a mimochodom, colt diesel v ponuke mal..a nie najhorší..a koľko sa ich predalo? 10? 20? kusov, nie percent..
Odpověz mi, prosím, zcela po pravdě, čemu prospěje diesel, když jeho pořizovací náklady v řádu 50 000,- a více Kč oproti benzinovým motorizacím se provozně ani nezaplatí? Mluvíme teď o velikostní třídě Coltu a např. i Fabie (tam jsou rozdíly mnohdy i vyšší).
Radši dobře vyladěný a spolehlivý benzin, než přesložitý a turbínou vyhoněný nafťák. Tisíckrát radši.
taký Colt Ralliart, ako je na obrázku v prvom riadku / ale 5 dverový / mám, pravdepodobne ako jediný zo SR
nakoľko som dobrosrdečný , dúfam, že aj jediný ostanem ...
moja chyba ...
pozdravujem M MOTORS a AP
Když jsme u té kvality, Colt má převážně "německou" kvalitu. Je celkem spolehlivý, i když samozřejmě japonská auta jsou na tom ještě o krok lépe (jenže se nezapočítávají do statistik, protože se jich prodá málo - mluvím o Mitsubishi).
Musím ale uznat, že spolupráce s PSA byla výhodná jen částečně. Sice vyrobili best-seller, ale kvalita (v případě Outlandera II.) občas pokulhávala, hlavně co se týče motorů (2.0 TDI a 2.2 HDI).
A diesel v případě Colta nemá smysl, prodalo se jich absolutní minimum.
tak v mojom prípade tá kvalita v prípade OUTLANDERa " pokulháva " permanentne až dodnes
doslova od prvej sekundy, keď som preberal vozidlo - nedalo sa naštartovať
na displeji svietil symbol Service required a nevedeli to 3 týždne v 2 servisoch
odstrániť ...
potom nevedeli namontovať Rallitronic, podarilo sa to na tretí krát
potom vysadil x krát motor, vymenili turbo
s " novým " turbom som jazdil 7 /!!!/ dní a prdlo aj to - na diaľnici, 200 km od bydliska
asistenčná služba nezabezpečila náhradné vozidlo, lebo v ten deň nemali adekvátne - ponúkali Opel Corsa, bolo nás 5 dospelých vo voze !!!
tak som sa dopravil domov sám ... / nikto ani sorry ... /
potom ešte prdla hlava motora / 2.0 tdi /
atď , atď , atď
už som tu písal aj nejaké komentáre k ďaľšej našej Micinke - Colt Rallitronic ...