Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi chce zastavit výrobu modelu Colt v Nizozemsku

Japonská automobilka Mitsubishi Motors zvažuje snížení výroby v Evropě.
Zpět na článek
19. 12. 2010 21:56
19. 12. 2010 21:59
20. 12. 2010 18:02
20. 12. 2010 23:20
20. 12. 2010 23:24
20. 12. 2010 23:24
21. 12. 2010 00:02
Avatar - Ada je zase tady
19. 12. 2010 19:23
Když v tom neni diesel...
... tak to nejde v Evropě na odbyt. Ten násilně naroubovaný Čumák tomu také neprospěl. O "nejaponské kvalitě" z Holandska ani nemluvě. :no:
Rozbalit vlákno
7
19. 12. 2010 21:24
Re: Když v tom neni diesel...
A ty si Japonec alebo iný "kvalitný" rodokmeň? >:D
Avatar - DRBNUTY
19. 12. 2010 22:08
Re: Když v tom neni diesel...
Mongol >:D
Avatar - Ada je zase tady
19. 12. 2010 23:44
Re: Když v tom neni diesel...
Podle genetickych testu su ciste keltsko-skandinavsko-slovanskeho puvodu ;-)
Nestezuji si :-) A ty?

Co se kvality osobnich vozu tyce, je statisticky uz dost dlouhodobe a tedy de facto nesporne prokazane, ze vozidla vyrobena v Japonsku (s vyjimkou polorendlikovskeho hnissanu) jsou vyrazne kvalitnejsi, nez produkty valne vetsiny jinych vyrobcu. Takze (v sestupne tendenci) ma kvalita znacnou korelaci se zemi vyroby, coz by se dalo vyjadrit asi takto:
Japonsko - Nemecko - ostatni evropske zeme s vyjimkou Francie a Italie - Korea - USA - Brazilie - Mexiko - Turecko - Indie - Malajsie - Rusko - africke zeme - Salamounovy ostrovy a nakonec Italie a Francie. Samozrejme vyjimky jsou - a potvrzuji pravidlo.

Nejake poznamky? >:-[]
Avatar - gld
19. 12. 2010 23:49
Re: Když v tom neni diesel...
Á, pán je árijec..to má nejaký súvis s tým nickom, či? :-!

Ale k autám...nemyslím, že nižšia kvalita v európe vyrábaných japonských áut je niečím viac ako krčmovým mýtom. Automobilky si vedia postrážiť kvalitu výroby, a know-how sa prenáša presne podľa domáceho vzoru. Jediný rozdiel tak je, že za pásom robia európania a nie šikmookí..ale aj tým robošom pozerajú na prsty

a mimochodom, colt diesel v ponuke mal..a nie najhorší..a koľko sa ich predalo? 10? 20? kusov, nie percent..
20. 12. 2010 08:06
Re: Když v tom neni diesel...
Máš to podivne zaškatuľkované, kámo, budeš zakrátko tvrdiť aj to, že je nekvalitný Mercedes, pretože sa púšťa do spolupráce s Renaultom? ;-)
20. 12. 2010 08:55
Re: Když v tom neni diesel...
absenciu nafty by som v tomto vozidle tragicky nevidel, nafta ma maly podiel v tychto malych vozidlach
Avatar - Blue Sun
20. 12. 2010 15:40
Re: Když v tom neni diesel...
Odpověz mi, prosím, zcela po pravdě, čemu prospěje diesel, když jeho pořizovací náklady v řádu 50 000,- a více Kč oproti benzinovým motorizacím se provozně ani nezaplatí? Mluvíme teď o velikostní třídě Coltu a např. i Fabie (tam jsou rozdíly mnohdy i vyšší).
Radši dobře vyladěný a spolehlivý benzin, než přesložitý a turbínou vyhoněný nafťák. Tisíckrát radši.
19. 12. 2010 21:56
mhq
taký Colt Ralliart, ako je na obrázku v prvom riadku / ale 5 dverový / mám, pravdepodobne ako jediný zo SR
nakoľko som dobrosrdečný , dúfam, že aj jediný ostanem ...
moja chyba ...
pozdravujem M MOTORS a AP
Rozbalit vlákno
1
19. 12. 2010 21:59
Re: mhq
btw.
zrejme ostanem jediný už definitívne , lebo rok po uvedení na trh /2009/ ho stiahli z ponuky / 2010 / ...
:no:
Avatar - Dan0044
20. 12. 2010 18:02
Kvalita
Když jsme u té kvality, Colt má převážně "německou" kvalitu. Je celkem spolehlivý, i když samozřejmě japonská auta jsou na tom ještě o krok lépe (jenže se nezapočítávají do statistik, protože se jich prodá málo - mluvím o Mitsubishi).

Musím ale uznat, že spolupráce s PSA byla výhodná jen částečně. Sice vyrobili best-seller, ale kvalita (v případě Outlandera II.) občas pokulhávala, hlavně co se týče motorů (2.0 TDI a 2.2 HDI).

A diesel v případě Colta nemá smysl, prodalo se jich absolutní minimum.
Rozbalit vlákno
4
20. 12. 2010 23:20
Re: Kvalita
tak v mojom prípade tá kvalita v prípade OUTLANDERa " pokulháva " permanentne až dodnes
doslova od prvej sekundy, keď som preberal vozidlo - nedalo sa naštartovať
na displeji svietil symbol Service required a nevedeli to 3 týždne v 2 servisoch
odstrániť ...
potom nevedeli namontovať Rallitronic, podarilo sa to na tretí krát
potom vysadil x krát motor, vymenili turbo
s " novým " turbom som jazdil 7 /!!!/ dní a prdlo aj to - na diaľnici, 200 km od bydliska
asistenčná služba nezabezpečila náhradné vozidlo, lebo v ten deň nemali adekvátne - ponúkali Opel Corsa, bolo nás 5 dospelých vo voze !!!
tak som sa dopravil domov sám ... / nikto ani sorry ... /

potom ešte prdla hlava motora / 2.0 tdi /
atď , atď , atď

už som tu písal aj nejaké komentáre k ďaľšej našej Micinke - Colt Rallitronic ...

po skončení 2010 " dám " sumár MitsiLeaks . ...
20. 12. 2010 23:24
Re: Kvalita
bude aj po anglicky, pre globálne využitie ...
Avatar - gld
21. 12. 2010 00:02
Re: Kvalita
K tvojej tragickej skúsenosti nutno dodať, že z toho čo si popísal je jediným a hlavným problémom motor od volkswagenu..

2.0TDi bol prúser očividne vo všetkom, nie len v outlanderi