Ak má zhruba o rok vyjsť elektrické Lupo do ulíc ako sériovka, musí byť už dnes prakticky hotové a odskúšané, nie že baterky v labáku. A Volkswagen nie je zrovna priekopníkom v zavádzaní neodskúšaných high-tech vecičiek. Jedine že by chcel pozitívne prekvapiť. Tak mu držím palce.
Mozna ano mozna ne. Bude zajimave sledovat kolik celkove se proda v roce 2013 a nasledujicim roku EV. Verim, ze Renault bude hrat velkeho hrace v Evrope jez pracuje na rade modelech, a samosebou dalsi hraci.
Samosebou verim, ze tu budou hraci jez neprezij do roku 2015 jako soucastny G-wiz, pokud se nespoji v velkou automobilkou.
Je to pomerne realne. Soucasny Nissan Leaf ma dojezd 160km a uz dnes jsou v aboratorich uspesne zkouseny technologie, z nich kazda jednotliva muze kapacitu zdvojnasobit. Jedna se o strukturu elektrod i jine slozeni elektrolytu.