Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
strýček BOB
Juho je jasným kandidátem na titul. Líbí se mi ta cílevědomá snaha Škody propracovat se na špičku. Po loňském zisku titulu v IRC, logický vstup do SWRC. Vidím to jako snahu továrny ostestovat káru na tratích MS před vstupem do eltiní kagegorie. Škoda :yes:
Logický vstup do S-WRC?!
Tuhle kategorii de facto všechny tovární týmy s S2000 ignorují. Proto taky je IRC. A Škodovka sama o sobě by do S-WRC nevstoupila, kdyby nebylo Red Bullu, Baumschlagera a určitě i peněz od starého Gassnera... Prakticky to je stejná situace, jako když "odkoupil" tovární tým s WRC-éčkama Schwarz.
Tuhle kategorii de facto všechny tovární týmy s S2000 ignorují. Proto taky je IRC. A Škodovka sama o sobě by do S-WRC nevstoupila, kdyby nebylo Red Bullu, Baumschlagera a určitě i peněz od starého Gassnera... Prakticky to je stejná situace, jako když "odkoupil" tovární tým s WRC-éčkama Schwarz.
Jistě, logický vstup do SWRC, kam také jinam, že? V šampionátu IRC dostane prostor kopejda s nemalou šancí na zisk titulu, v šampionátu SWRC bude jezdit Juho, opět s nemalou šancí na zisk titulu. Škoda to má velmi šlušně rozehrané...
A nebo to dopadne jak se zmiňovanýma wrcama... Taky pod taktovkou dua Baumschlager-Schwarz se silným partnerem RedBull a bylo to jenom na ostudu, nikoliv na reklamu...
to Strýček BOB: Ty jsi to nepochopil. S-WRC neberou automobilky jako MS. Ignorují ho a raději se věnují IRC. Díky FIA, která nebyla schopná odolat tlaku Citroenu a Fordu ohledně třídy WRC. Původně měly být S2000 hlavní kategorií, nahrazující WRC. Protože se tohle "zainteresovaným" nelíbilo, vymysleli S2000 pro továrny. To se nelíbilo soukromníkům.
Takže S-WRC je "vložená" třída mezi WRC a P-WRC. Podívej se, kdo S-WRC jezdí a pak se podívej na IRC.
Ono proto nejde do S-WRC Škodovka jako továrna, ale bude podporovat RBR.
Takže S-WRC je "vložená" třída mezi WRC a P-WRC. Podívej se, kdo S-WRC jezdí a pak se podívej na IRC.
Ono proto nejde do S-WRC Škodovka jako továrna, ale bude podporovat RBR.
Naštěstí se zachovaly přeplňované motory!!! Snad nikdo netoužil po "vrcholové" třídě s dvoulitrovou atmosférou.
A myslíš si, že turbo 1,6 bude podstatně výkonější než atmosférický dvoulitr? Rozdíl mezi novým WRC a S2000 je v tom, že WRC má pořád technologickou volnost, kdežto S2000 je "unifikovaná".
A pokud se podíváš na výkony klasických WRC a S2000 na mokru a sněhu, není mezi nimi až takový rozdíl. Menší, než mezi S2000 a N.
Smiř se s tím, že se WRC samo sežralo. Což v rally není nic neobvyklého. Viz. sk.B, kitcar...
Ve své podstatě jsou jen dvě "stálice": sk.A (kam lze zařadit i S2000 - soutěžní speciály) a N.
A pokud se podíváš na výkony klasických WRC a S2000 na mokru a sněhu, není mezi nimi až takový rozdíl. Menší, než mezi S2000 a N.
Smiř se s tím, že se WRC samo sežralo. Což v rally není nic neobvyklého. Viz. sk.B, kitcar...
Ve své podstatě jsou jen dvě "stálice": sk.A (kam lze zařadit i S2000 - soutěžní speciály) a N.
Počkej týden na Švédskou rallye, a uvidíš jakej je rozdíl mezi WRC a S2000 odhadoval bych to v cíli tak na 5 minut, což je fatální rozdíl... >:-[]
×
Sdílení komentáře
×
[odkaz]
Kazdopadne jsem zvedav, jestli se v nasledujicich letech dockame Fabie ve WRC ;-)