Novinky
Stále neutichající zájem o italská auta evidentně pokračuje 😄 Je vidět, co lidi zajímá! Navíc se mi i vyplnilo, když jsem před rokem psal, že článek o nejdiskutovanějších článcích za rok 2009 bude na konci roku 2010 v TOP 10. Příští rok očekávám ještě větší podíl článků o italských autech v top dvacítce, protože má přijít nová Lancia Ypsilon, Thema a koncem roku snad i nástupce Phedry a samozřejmě očekám, že u všech těchto článků bude GTI a jeho podržtašky zvracet svoje nesmysly. >😒] Je to taková reklama zadarmo, když se o autě hodně mluví. 😉
Bylo by zajímavé spočítat, kolik příspěvků z TOP 20 bylo opravdu k věci. Není tu nic neobvyklého, když z dvou stovek příspěvků stopade připadá jen na urážky a nadávky mimo téma. Bez těchto by byl konečný žebříček určitě jiný.
Já to s těma urážkama a nadávkama rozhodně zas tak černě nevidím.
No asi jsem to s tím poměrem 3:1 přehnal....Ale pravda je, že některá vlákna jsou od prvního po poslední příspěvek jen soukromé války. I když mě to někdy s.e.r.e., uvědomuju si, že v rámci diskusní úrovně nejen v ČR, patří acz k těm kulturnějším.
Nejsem utopista, takže rozumím, že dokud bude mít přístup na net každý, který má ideální příležitost schovat se za anonymní nick (narozdíl od skutečného života), podobných diskuzí určitě neubude.
Berte to jen jako takový menší povzdych 😉
Nejsem utopista, takže rozumím, že dokud bude mít přístup na net každý, který má ideální příležitost schovat se za anonymní nick (narozdíl od skutečného života), podobných diskuzí určitě neubude.
Berte to jen jako takový menší povzdych 😉
do každýho správnýho příspěvku je třeba narvat červy ať to má grády, nedávno jsem koukal mladý přes rameno na diskuzi o tretkách na Fler.cz jak tam byly na sebe všechny hodné...a když tam jedna měla malou námitku tak se předtím 3x omluvila, fuj...já bych jim tam poslal na týden hostovat třeba našeho Ádu nebo Boba >😁
Tak mrkl jsem se na ten fler.cz - bo jsem nevěděl co to je😄 Na diskuse mě to nepustilo, nechtělo se mi registrovat, ale i tak jsem pochopil, že Adolf a spol by ty stránky totálně rozložil >😁
Ale vnuklo mi to další otázku - diskutuje tady vůbec nějaká ženská????
Ale vnuklo mi to další otázku - diskutuje tady vůbec nějaká ženská????
Kdysi Kylie, ale ta pravděpodobně už jezdí jen s kočárkem. 😒
Jee, ale jak mně se po Kylie a jejím přizvláštním způsobu psaní stýská... Chvílemi se to ani nedalo číst, jenže myšlenka v tom byla.
To je zvláštní, znám tolik ženských, co ví o autech víc než 95 procent chlapů, jezdí líp (i parkuje 😄 ) než 95 procent chlapů a na nejnavštěvovanějším autoserveru nic ;-\ V hodně diskuzích by byl zajímavý "jiný" pohled na věc....
Všimli jste si, že většina diskuzí je ze článků o autech z VWkoncernu, popřípadě nějaká ta Alfa a nějaký ten Renault? Souhlasím zde s názorem, že na špici diskuzí se dostalo VW opravdu z větší části díky GTI-mu, který leckdy dokáže tvrdě odsoudit ostatní názory.... tedy názory nepovažující VW za nejlepší a ostatní za šmejdy. Alfa je nezhasínající legenda, ta je odůvodněně tam, kde je. No a Renault, tam budou věčně diskuze na téma "kvalita vs. cena".
Co mě ale zaráží, že tam kromě Nissanu Leaf (kterýžto je natolik inovativní, aby se tam dostal) není žádný jiný japonec. Trochu to taky vypovídá o tom, jak moc lidé články o japoncích čtou. A to se potom nemůžu divit, že lidi japonská auta odsuzují ze zcela..... neoprávněných důvodů, když o nich ani nic nechtějí vědět. Tím sem chtěl jen říct, že ta uniformovanost a obecné heslo "japonec až nakonec" dávají lidem "klapky na oči", stejné jako mají koně. Chtělo by to "lepší rozhled" 😄
Co mě ale zaráží, že tam kromě Nissanu Leaf (kterýžto je natolik inovativní, aby se tam dostal) není žádný jiný japonec. Trochu to taky vypovídá o tom, jak moc lidé články o japoncích čtou. A to se potom nemůžu divit, že lidi japonská auta odsuzují ze zcela..... neoprávněných důvodů, když o nich ani nic nechtějí vědět. Tím sem chtěl jen říct, že ta uniformovanost a obecné heslo "japonec až nakonec" dávají lidem "klapky na oči", stejné jako mají koně. Chtělo by to "lepší rozhled" 😄
..prečo nie je technicky možné "stromové" zobrazenie diskusie aj po prekročení 400 príspevkov? Niektoré diskusie by to snáď potiahli aj na tisícku, ale po 400-vke sa to prepne na chronologické zobrazenie a diskusia končí
Rovněž bych uvítal stromové zobrazení velkých diskuzí - klidně na stránkování, ale chronologické zobrazení je naprosto šílené...
Možná právě proto, aby se ty diskuse netáhly donekonečna >😁 Automatická regulace diskusí.
Protože webmaster... Nové auto.cz je jednoznačně krokem zpět - až na několik světlých výjimek!!! 8-s :no:
Nech už sú príspevky na auto.cz akokoľvek štipľavé, veľká vďaka patrí tým notorikom, bez ktorých by tu bola určite nuda. Takže máte moju osobnú vďaku.
A keď už sú tie sviatky, prajem vám, a to hlavne Klaudiusovi a Avantimovi, veľa úspechov v novom roku nielen na cestách. 😄
P.S.: užívateľ 507--, vráť sa! >😁
A keď už sú tie sviatky, prajem vám, a to hlavne Klaudiusovi a Avantimovi, veľa úspechov v novom roku nielen na cestách. 😄
P.S.: užívateľ 507--, vráť sa! >😁
a už jsem to tu někde psal - ale jen pro pořádek - Kdo ho odsoudí, pro jeho styl a štiplavost - odsuzuje sebe k zakrnění. Ať již mu rektálně alpiníte, nebo se s ním do krve hádáte - vždycky Vám to protáhne synapse - a vvvvttttooommmm to je pane Karfík.....
Takže Ty velká wolfgurgská injekce - Do Nového roku - ať ti klávesnice a synapse slouží jako doposud - a začni fandit konečně pořádnejm autům - třeba Volhám 😉
Takže Ty velká wolfgurgská injekce - Do Nového roku - ať ti klávesnice a synapse slouží jako doposud - a začni fandit konečně pořádnejm autům - třeba Volhám 😉
Málo platné, svět diamantových kovbojů, svět diamantových aut, a vůbec ta celá nekompromisní kvalitativní klasifikace od lowendu, přes mainstream, supermainstream, prémii až po lux, ten definitivní ortel silniční pravdy, je nepřekonatelnou překážkou krysích malodiskutérů, jimž mráz vlastní garáže přebíjí jakoukoli možnost vyjádřit se objektivně k věci. Však to znáš sám, prémiový člověk, prémiové auto, prémiová diskuze, člověk lowendový, lowendové auto, lowendová diskuze.
Můžeš si uzly na uších vázat, můžeš si ponožky prokousat, stejně jsi a budeš přesně jen a než to, co tvůj vůz. Nevěříš? Běž do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe. Vše, co jsi nucen si myslet o vlastním autě si můžeš myslet i o sobě...
Co je nutno na zdejších diskuzích ocenit, to je jistá výrazová a obsahová kultivovanost příspěvků valné většiny diskuzních kolegů. Pomineme-li několik intelektuálně velmi skromných jedinců, jejichž slovník komunikuje maximálně tak s odpadní jímkou jejich stodoly, mají diskuze slušnou garážovou úroveň. Mladí nadržení zobáci se tu mohou od zkušených jezdců elegantně dozvědět mnohé autopravdy, ti zkušení si zase potvrdí, že svět garáží je v podstatě nepoučitelný. Ano ano, každý je strůjcem své vlastní garáže, každý padá do jámy, kterou si sám kope. Padni komu padni.
Jedno si však pod horní článek napsat musíme - i v příštím roce bude co diskuzně slavit, i v příštím roce totiž přijedou auta, která definují své třídy, přijedou auta, která ti sice almužna od šéfa neumožní jejich nákup, avšak to by ti nemělo bránit v tom, aby ses jak na sebe tak především na ta auta dokázal podívat realistickejma vočima. Vždyť není nic kontextově směšnějšího, než absolutní disharmonie mezi plakátem na zdi pokojíčku, faktickým stavem garáže a následným koktáním na diskuzi...
Ona samozřejmě příští rok přijedou i auta, na která snad jednou budeš i mít, avšak na stěnu by sis je stejně dnes nedal... Těmto autům se však neposmívej, směješ se totiž než své vlastní... budoucnosti.
Tedy nezapomeň, jsi než to, co tvůj vůz, tak ať je to na diskuzi také k poznání. A neboj, i když se budeš snažit jakkoli maskovat za diskuzního Veyrona, pravda tvého milieu vyjde stejně najevo po třetí vydatlované větě...
Neboť není malých aut, jsou jen malí lidé...
BRAVWO DISKUZE :yes:
Můžeš si uzly na uších vázat, můžeš si ponožky prokousat, stejně jsi a budeš přesně jen a než to, co tvůj vůz. Nevěříš? Běž do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe. Vše, co jsi nucen si myslet o vlastním autě si můžeš myslet i o sobě...
Co je nutno na zdejších diskuzích ocenit, to je jistá výrazová a obsahová kultivovanost příspěvků valné většiny diskuzních kolegů. Pomineme-li několik intelektuálně velmi skromných jedinců, jejichž slovník komunikuje maximálně tak s odpadní jímkou jejich stodoly, mají diskuze slušnou garážovou úroveň. Mladí nadržení zobáci se tu mohou od zkušených jezdců elegantně dozvědět mnohé autopravdy, ti zkušení si zase potvrdí, že svět garáží je v podstatě nepoučitelný. Ano ano, každý je strůjcem své vlastní garáže, každý padá do jámy, kterou si sám kope. Padni komu padni.
Jedno si však pod horní článek napsat musíme - i v příštím roce bude co diskuzně slavit, i v příštím roce totiž přijedou auta, která definují své třídy, přijedou auta, která ti sice almužna od šéfa neumožní jejich nákup, avšak to by ti nemělo bránit v tom, aby ses jak na sebe tak především na ta auta dokázal podívat realistickejma vočima. Vždyť není nic kontextově směšnějšího, než absolutní disharmonie mezi plakátem na zdi pokojíčku, faktickým stavem garáže a následným koktáním na diskuzi...
Ona samozřejmě příští rok přijedou i auta, na která snad jednou budeš i mít, avšak na stěnu by sis je stejně dnes nedal... Těmto autům se však neposmívej, směješ se totiž než své vlastní... budoucnosti.
Tedy nezapomeň, jsi než to, co tvůj vůz, tak ať je to na diskuzi také k poznání. A neboj, i když se budeš snažit jakkoli maskovat za diskuzního Veyrona, pravda tvého milieu vyjde stejně najevo po třetí vydatlované větě...
Neboť není malých aut, jsou jen malí lidé...
BRAVWO DISKUZE :yes:
Od druhého odstavce a zejména ten závěr... :yes:
"Však to znáš sám, prémiový člověk, prémiové auto, prémiová diskuze, člověk lowendový, lowendové auto, lowendová diskuze."
Škoda, že čím dál více potkávám v prémiových autech lidi lowendového přemýšlení a chování, o vyjadřování ani nemluvě... Ne, nemůžu souhlasit.
ED.: tyjo, kam jsem to zase napsal?
Škoda, že čím dál více potkávám v prémiových autech lidi lowendového přemýšlení a chování, o vyjadřování ani nemluvě... Ne, nemůžu souhlasit.
ED.: tyjo, kam jsem to zase napsal?
Všechno nelze brát doslova..., někdy je třeba se nad to povznést, abys pochopil hlubší rovinu "skrytou" v psaném textu.
Viz některá próza (např. i Bible, což prosím neber jako přímé srovnání) a většina poezie...
Viz některá próza (např. i Bible, což prosím neber jako přímé srovnání) a většina poezie...
mám dosť 8-s >😒]
To vím už dávno, ale naštěstí jen občas... 😉 >😒]
biblia..
Jde o to, ze vy vidite "autor: GTI" a uz mate rudo pred ocima, zatimco GTI vas ma docela dobre v pazi 😄 Pise provokativne a konfrontacne, ale proc by to nedelal, kdyz mu na to dycky nekdo skoci? 😄
Právě proto jsem to dal do závorky s vysvětlením, ale tušil jsem, že to v některých případech nebude stačit... 😉
Člověče, já se pohybuji mezi lidmi, kteří jezdí prémiovými vozy a nemám s nimi sebemenší problém.
Možná, kdyby ses pohyboval v trošku jinačí spoelčnosti, tak sem nebudeš psát tyto své krátkozraké nesmysly. Tohle spíš vypovídá o tobě samotném a tvém postavení, než o lidech sedlající prémiové vozy.
Možná, kdyby ses pohyboval v trošku jinačí spoelčnosti, tak sem nebudeš psát tyto své krátkozraké nesmysly. Tohle spíš vypovídá o tobě samotném a tvém postavení, než o lidech sedlající prémiové vozy.
SVet nie je čiernobiely, nebral by som Michalov Polanov príspevok úplne doslova. A v žiadnom prípade by som nič nevzťahoval na seba. V rovnakom aute ako máš Ty môže jazdiť tak inteligent a slušný človek, jak úplný pako. Nevyberieš si. 😉
Že nemáš problém s ľuďmi, ktorí ako Ty jazdia v prémiových autách je super - a bude to hlavne tým, že si možno aj podvedome správnych ľudí vyberáš...
Že nemáš problém s ľuďmi, ktorí ako Ty jazdia v prémiových autách je super - a bude to hlavne tým, že si možno aj podvedome správnych ľudí vyberáš...
Mimochodem ve svém příspěvku kážeš vodu a sám piješ víno, viz i reakce Deceptiona...
Jéé, narazil jsem uplnou náhodou... moralizování 😉 (snažím se tě číst a ne jen tě škatulkovat jako "nick," ale mám stále stejný názor i poté, co jsem napsal "vrchni" příspěvěk)
Zatim 😉
Zatim 😉
Deception? Potrefená husa, že by? Já nikomu nic nekázal, pouze jsem poukázal na nesmyslnost oné věty.
Tak mi, prosím, vysvětli tu vodu a víno, já je tam poněkud nevidím...
Tak mi, prosím, vysvětli tu vodu a víno, já je tam poněkud nevidím...
No nelíbí se ti tvrzení, že v prémiových autech jezdí jen prémioví lidé, ale sám tvrdíš spíš pravý opak. Doslova ale neplatí ani tvůj jednostrannější "pohled"...
Jsi stejný jako Deception, vidíte jen to, co chcete. Napsal jsem něco jiného a vy si to oba vykládáte po svém. Co čekat... :no:
Zcela upřímně, na příspěvek GTI-ho sem se těšil nejvíce. Co mě trošku při jeho povaze zarazilo je to, že se nad celou věc dokázal (někdy bych byl schopný říct i mimořádně) povznést. Nepsal k nikomu konkrétně a dá se říct, že s ním i (a teď už doopravdy mimořádně) souhlasím. Snad bych jen podotkl, že v prémiovém autě nemusí sedět prémiový člověk, život je náhoda, může tam sedět i úplný blb. Mimochodem, prémiová auta mají i politici.
Je tu i dost chvástalů, kteří v garáži nemají nic, ale tady to pod rouškou anonymity vytahují s něčím jiným a říkají, že by si low-endové auto nepořídili.
Určitě to chce vzít objektivně - ale také si to chce (aspoň trochu) zamést před vlastním prahem, když už jsme u těch přísloví.
Je tu i dost chvástalů, kteří v garáži nemají nic, ale tady to pod rouškou anonymity vytahují s něčím jiným a říkají, že by si low-endové auto nepořídili.
Určitě to chce vzít objektivně - ale také si to chce (aspoň trochu) zamést před vlastním prahem, když už jsme u těch přísloví.
Mně udělal Ježišek radost a naložil mi pod stromeček jako první moji motku funglovku Hondu CBF 600N. Manželku trochu rozhazuje, že by za ten kus železa mohla být nová Fabie, Thalie nebo Logan a ještě by se mohla rozšoupnout ve Vaňkovce. Současně se jí ta mašina taky líbí a chce zkusit jezdit, takže je to na domácí pohodu. Až budu mít za sebou první jízdy a rozdýchám první zážitky, napíšu recenzi a dám sem odkaz. Není to sice auto, ale taky to spaluje benzin.
cize casto su diskuzie__nie k veci, ale o vyhanani vw diabla z gtiho tela >😒]
preber sa...
Těch 90% je proto, zda souhlasíš nebo nesouhlasíš s GTI (Možná teď paušlizuju, může se to stát, kdo by měl náladu číst 17K příspěvků ikdyby mohl 😉 )
Tenhle pohled dostane každý, kdo sem přijde nový. Proto jsou pro ně diskuze na tomto portálu absolutně zbytečné a lidé, kteří zde diskutují vlastně ztrácejí čas 😄 Ale v poho, nenavážím se, každý má své hobby, že 😉
Jen aspoň můžeš vidět, na čem se tu zde opět rozjela diskuze. Vždy je to buď pro- nebo anti-GTI (VW x Alfa atd. atd., však ty víš 😉 )
Btw, už jsem dospěl, dík tati (je mi 24), a ano, vystačím si zde s dělením nicků. O ničem jiném to tu není - nebo ty snad čteš ty tisícovky příspěvků??? Pochybuju.
Je to jedno, nehodlám se tu rozhádat (tohle jde tomuto serveru nejlépe, všichni to ví a proto to zde "nicky" milují... aha, vidíš??? Zase jsme u toho moralizování)
Měj se fajn white labele, máš super auto (to myslím upřímně) a super fotky ve fotosoutěži (zaslouženě).
Zřejmě si většinu i z těch mých 9 tis. přísp. tady četl, když tak jistě víš, že jen 10% z nich se týkalo aut... , navíc zrovna tahle diskuse není o autech, ale o diskusích pod nimi...
Otázka je, co tebe drží v diskusích, kde je (podle tebe) 90% "bullshit"... 😉
P.S. Mezi "moralizováním" a případným "filosofováním" je podstatný rozdíl, "neapeluju" na tvou morálku/chování/formu, ale na tvůj způsob vnímání/pojetí/myšlení/obsah (v tomto ohledu)...
Je na tebe, čo ti vyhovuje a je len tvoja voľba, čo budeš čítať a čo nie. Nikto ti nebude vytýkať, ak prejdeš hoci celú diskusiu mlčaním. A ak niekto preženie, kľudne si to s ním preber. Ak prekročí hranice slušnosti príliš, vždy môžeš jeho príspevok nahlásiť. Možností je dosť.
Extrémy v podobe ľudí ako DanielDesign a podobne z týchto priestorov zmizli - sú to zväčša krátkodobé aktivity niektorých jedincov. Inak je na auto.cz celkom fajn, nemyslíš?
Ale nemusíš mu hned říkat Slováku, má svůj nick a podobně jednoduché nicky jsou tu i mezi neslováky...