no asi je to tym ze vacsinou davaju galeriu tej znacky ktora za dany mesiac skoncila prva alebo proste nejako pekvapila vysledkami. Kludne mohli dat aj Hondu, 6 kuskov za mesiac vzhladom na jej celkove pocty je stvrtina rocneho predaja.
tie tabulky zrejme robi niekto kto do toho az tak nevidi, mozno nejaka zenska >:D
takisto mohli cls-ko dat s E-ckom alebo thaliu s cliom pripadne golf s jettou - niekde to krajaju a niekde supnu tri modely spolu ako tie volva. Zrejme pouzivaju bulharsky meter ;)
a co je na tom tak divnýho? U Audi přece taky nebudou rozdělovat prodeje sedanu, kombi a Allroadu a u M-B E prodeje sedanu a kombi, tak proč by tomu mělo být u Volva jinak?
U Volva i Audi je logicky stejně sloučen sedan,kombi a crossover, přísně vycházející z kombíku. A7 je od řady A6 odlišnější výrazněji, to by se potom musely slučovat i modely jako Ečko s CLS apod., v čemž žádnou velkou logiku nevidím..., naopak si myslím, že čísla prodejů podobně výrazněji odlišných modelů, jsou zajímavá samostatně...
Nadruhou stranu 5GT je dohromady s klasickou 5er. Rozdíl mezi nimi je podobný jako mezi A6 a A7, ikdyž tady se ještě pravda přidává rozdíl generací. Ale i tak je už tabulke logištější než minule.
No, to nám ten nový rok pěkně začíná... Slučovačky ovšem svojí tabulkovou logiku mají, přimlouval bych se však za to, aby byly v textu jednotlivé mutace číselně popsány, ať v tom máme detailní jasno. Ovšem pozor, aby se tu Eiffel-fans nedomáhali v únoru součtu latitůdy a fleuence, přeci jenom, jsou rovnostářské krajiny, kde je sedan jako sedan...
Málo platné, AUDI tvrdí muziku, u BMW začíná být horko... dokonalí rivalové. Koneckonců naše horní tabulka o aktuálním postavení AUDI vypovídá dostatečně přesvědčivě. A sloučíme-li ještě s A7, dostáváme čísla, která ohromí...
Popravdě si napišme, že nejdravější karoserii nabízí BMW 5, nejúchvatnější pak je ve třídě kombík od Mercedesu a A6 bude nepochybně tím vozem, který přitáhne voko briliantově ostrým výbrusem. Dokonalá trojice.
Volvo potřebuje trochu učesat tvář, k tomu (jak psal Marko) dojde v letošním roce, takže tahle čtverka poskytne možnost dokonalé diamantové volby takřka každému jezdci.
Potěšitelné je, že se snad dobře rozjede Saab. Jeho postupně odhalovaná severská tichá krása nakonec může dojít i úspěchu. Chce to trochu sundat cenu a určitě to půjde.
Číslem měsíce je číslo - 56 (resp. 85) Zde všichni smekněme a vzdejme hold. AUDI umí :yes:
Lebo ludia u nas aj v CR su zadubeni kecami o spolahlivosti jaguarov, mnohi si myslia, ze jeho cena je horibilna, mnohych odradza riedka servisna siet, aj ked si myslim ze v CR je to ovela lepsie ako u nas.
Dalsiu cast tvoria taki, co nechcu zbytocne vytrcat z davu, tak si radsej kupia audi a6, ktorych denne clovek stretne XY a vobec sa nad tym nepozastavuje, ako by zvolil Jaguar, ktory prejde po ulici a prilaka stovky pohladov.
Chod sa pozriet napr. do takej Viedne a stretnes hociaky Jaguar na kazdom rohu.
Naprosto souhlasim, ze gulas v servisnich mistech a nejasnost existence v CR na prodejich nepridala... ba naopak.
Az se konecne rozhoupe servise na prestiznich mistech + investice stim spojene/ sluzby klientu budou patrit ke spicce.... pote s prichodem Kombiku a Faceliftu Jaguar a Range Rover maji sanci se dobre uchytit.
Takže podle tebe! tak Jaguar vlastně ztrácí v té Vídni svou největší přednost, co? :-O:*)
A nenapadlo tě, že je dost lidí, co na sebe nepotřebují strhávat pozornost zrovna svým autem? A když už, tak je lepší hledat v jiných "vodách", než je zrovna vyšší střední střída... ;-)
Rozhodně ano, právě tohle je mnohem zásadnější problém Jagu na našem trhu, nikoli ve zmiňované zadubenosti zákazníků česko-slovenského trhu.
Momentálně je situace (v tomto ohledu) na českém trhu nesrovnatelně lepší, než byla (viz např. velmi pěkné nové "zastoupení" nejen ve Zlíně a Ostravě), ale nějakou dobu bude logicky trvat, než na to trh odpovídajícím způsobem zareaguje... ;-):yes:
Ja si myslim, ze Jaguar ma naslapnuto spravnym smerem, ale to i jine automobilky...
Jedna ci dve jablone nedela jeste ovocny sad, a prave proto moc a moc zalezi na vyvoji novych modelu jak Jaguaru tak Range Roveru.
Tak jak Range Rover prisel s novym Evoque, testy a prodeje jeste proveri tento model, tak Jaguar potrebuje predvest, ze neni jen "one trick pony", ale je schopen ukazat v nejblizsich letech a budoucim zakaznikum, ze umi vyvoj jak po motorove tak i designove strance.
Budouci nove XF + kombi, novy nastupce a konkurent za priserny Jaguar S, se musi podkat s A4/Mercedes C class/ BMW 3 + kombi varianty ci popripade stredni SUV pod znackou Jaguar mozna dostane zelenou.
Nevím sice přesně do jaké míry mohou lidi mediálně masírovat příspěvky jednoho nicku, ale tebe evidentně zmasírovali dokonale, bez zmínky tohoto nicku už tu pomalu nenapíšeš příspěvek... Názory GTIho na auta jsou tu více než dostatečně prezentovámy jeho nickem, takže si na ně může každý udělat svůj názor sám.
Nechceš raději napsat něco konkrétního k tomu XF, třeba s jakou motorizací máš nějakou zkušenost, nebo jestli si v něm aspoň seděl, co se ti na něm líbilo/nelíbilo apod.
Nebo chceš raději dál diskutovat na pro tebe zřejmě zajímavější téma (nejen) tvého diskusně oblíbeného nicku? ;-)
Re: Skodovka tam neni, nehodi se to, dame ji mezi 4x4, ikdy
Nick sis vybiral podle toho, ceho se ti dostava nejmene, vid?
Superb neni a nikdy nebyl vyssi stredni - je klasicky zarazeny v stredni po boku Passatu, Mondea, Laguny atd., kam patri.
Proto je taky v samostatnem clanku o ctyrkolkach stredni tridy.