Vyšší Golf žije poklidným životem ve stínu slavnějšího bratra. Užitná hodnota je vyšší, nové ceny přitom nevypadají špatně. Navíc málo vybavený Golf Plus na českém trhu nekoupíte.
Je dobre ze cena sla dole, ja som kupil pred polrokom alteu 1,4TSi reference- platforma myslim prakticky totozna s golfom plus, vybavovo skoro ako highline- chyba alcantara, variabilita tiez porovnatelna- nepriplacal som za posuvne zadne sedacky. interier ma golf plus urcite kvalitnejsi, nie kazdemu sa ale paci. altea je troska tvrdsie a mierne "sportovejsie" ladena. za 15 tisic eury. (15150 presne myslim). oproti 500k za toto mi to pride ako ovela lepsia kupa. spokojnost.
Právě že 1,4 nabízí, je to nejslabší a nejlevnější motorizace. Jinak já si osobně nemyslím, že by slabší1,2 Tsi stačila pouze do města. Měl jsem možnost si jí před měsícem vyzkoušet ve Fabii combi. Motor měl najeto 2800 km, takže se zajížděl, v -15 stupních brzo ráno z centra K. Varů do centra Prahy, se zapnutou klima, ve 2 lidech, v rámci rychlostích limitů (měřená skutečná rychlost podle GPS, ne podle tacho), tedy cca. 40 km dálnice, 70 silnice I. třídy a 20 město, jsem dojel s průměrkou 5,8l, což si myslím, že je paráda. Stejná cesta zpět, o něco rychlejším tempem (dálnice 140-145 km/h), silnice I. třídy 100-110 km/h se průměrem 6,7 l. Auto jede pěkně, nevěděl o jaký obsah jde, nikdy bych tomu 1,2 nehádal...
ta nepritomnost atmosferickej 1,4 az taka nelogicka nie je. Mnoho ludi by ju bralo ako casom overenu motorizaciu, narozdiel od 1,2 tsi, ktora je zatial dost nova...Ak by som auto pouzival sucasnym sposobom, t.j. vacsina mestio a okolie a dialnica okolo 20% celkoveho mnozstva, tak osobne beriem atmo 1,4 (vyrazne mensia pravdepodobnost drahsiej zavady)
Největší sranda je že Golf Plus je levnější než vysmívaný Ford Fusion - prodejní tahoun v segmentu. Asi se VW podbízí... Tohle jestli si přečte GTI tak s ním sekne... >:D >:D >:D
Ta výbava z toho dělá hodně dobrou nabídku, to je pravda. Motor není tragický, do města to stačit bude, ale golf plus úplně čistě městské auto není a mimo město by se silnější motor hodil. V manuálu je navíc jen pětikvalt. Škoda toho velkého cenového rozdílu mezi 1,2 motory, popravdě řečeno to moc nechápu, proč za něj chtějí o 50 tisíc víc, to je vzhledem k ceně auta velký rozdíl. No mně až to může být jedno, vybrali jsme jako druhé auto aurise, zatím spokojenost.
Slabsi 1,2 TSI Trendline s All in paketem mi prijde jako pohodova konfigurace.
Za ty prachy :yes: Pro mestský provoz se pro mě stává horkým kandidátem.
Súhlas. Predpokladajúc, že typický užívateľ je žena, ktorá s autom dochádza 5-10 km do práce, prípadne hodí ešte dieťa do školy a poskakuje po meste od semaforu k semaforu (čo moja sestra do bodky spĺňa), základný TSI je primeraná a plne uspokojivá voľba.
Podle mě tenhle cenový tah od VW byl výborný. Zpřístupnit auto, které ještě nedávno stálo (podle předchozího uživatele) téměř 600 tis. SK, tak dneska je víc než o 1/3 levnější - základní varianta tedy. Když vezmu motor 1,2 Tsi, i slabší variantu, tak bych se toho vůbec nebál. Samozřejmě je otázkou, co kdo od motoru očekává a hlavně, kolik je za něj ochoten utratit, resp. připlatit. Oba dva 1,2 motory jsou shodné, jeden má vyšší výkon díky jinému nastavení. Rozdíl v ceně je ale cca. 50 tis. a to zrovna málo není. K tomu přidává ještě 6 stupeň. V podstatě ale točivý moment 160 NM je krásná věc. Pro běžné ježdění, pro ženu do domácnosti, ale i pro normální rodinu je to auto v pohodě. Do kufru se vejde dětský kočárek a nějaká taška k tomu. Nízké povinné ručení, nízká spotřeba, a za 15 tis. paket All in. Cena v uvedené výbavě je lepší než u stejně vybavené korejské "konkurence". Kvalita a image ovšem zůstává Volkswagen. Co víc si přát? ;-)
Řekl bych, že první "rozumná" volba je ta 1,2 ale ve verzi highline za těch cca 500 tiscí. Pak se ale dostáváme na cenu, která už není tak zajímavá. Na trhu jsou lepší nabídky. Celkově jde ale o krok správným směrem a nabídka je to velmi slušná. :yes:
Ako už píšu v článku, Plusko žije v tieni svojho slávnejšieho brata a predajne si pomaly vegetuje. I predaje ostatne ukázali omyl VW, že toto midi MPV či zvýšený hatch môže nahradiť kombi a oneskorene zaviedli normálny Variant. Pritom to vôbec nie je zlé auto. Podľa mojich skúseností je slušne priestranné a variabilnejšie ako klasické kombi (posuvné zadné sedačky); samozrejme objemom kufra zaostáva. Vďaka väčšej výške a súčasne kompaktným rozmerom sa s ním dobre manévruje a parkuje (sestra si nevie vynachváliť). A len malá poznámka ku klesajúcim cenám: v dobe, keď si ho zaobstarala sestra, bola cenníková cena základnej 1,4ky vyše 600t. Sk.
Jediné, čo sa dá (okrem tradične konzervatívneho/fádneho dizajnu) vyčítať, je nepochopiteľná prítomnosť atmo 1,4ky v ponuke, obzvlášť keď pribudla do ponuky slabšia 1,2 TSI.