Ekonomika
1,4 59kw... to nevim, kolik lidi koupi 8-s
Prvni rozumna volba je tam 1,2 tsi 77kw s 6M za 396.100.-
Prvni rozumna volba je tam 1,2 tsi 77kw s 6M za 396.100.-
Řekl bych, že první "rozumná" volba je ta 1,2 ale ve verzi highline za těch cca 500 tiscí. Pak se ale dostáváme na cenu, která už není tak zajímavá. Na trhu jsou lepší nabídky. Celkově jde ale o krok správným směrem a nabídka je to velmi slušná. :yes:
Přesně tak, ty dva slabší motory jsou tam asi jenom pro to, aby na letáky mohli psát nízké ceny.
Slabsi 1,2 TSI Trendline s All in paketem mi prijde jako pohodova konfigurace.
Za ty prachy :yes: Pro mestský provoz se pro mě stává horkým kandidátem.
Za ty prachy :yes: Pro mestský provoz se pro mě stává horkým kandidátem.
Ta výbava z toho dělá hodně dobrou nabídku, to je pravda. Motor není tragický, do města to stačit bude, ale golf plus úplně čistě městské auto není a mimo město by se silnější motor hodil. V manuálu je navíc jen pětikvalt. Škoda toho velkého cenového rozdílu mezi 1,2 motory, popravdě řečeno to moc nechápu, proč za něj chtějí o 50 tisíc víc, to je vzhledem k ceně auta velký rozdíl. No mně až to může být jedno, vybrali jsme jako druhé auto aurise, zatím spokojenost.
Je dobre ze cena sla dole, ja som kupil pred polrokom alteu 1,4TSi reference- platforma myslim prakticky totozna s golfom plus, vybavovo skoro ako highline- chyba alcantara, variabilita tiez porovnatelna- nepriplacal som za posuvne zadne sedacky. interier ma golf plus urcite kvalitnejsi, nie kazdemu sa ale paci. altea je troska tvrdsie a mierne "sportovejsie" ladena. za 15 tisic eury. (15150 presne myslim). oproti 500k za toto mi to pride ako ovela lepsia kupa. spokojnost.
Jediné, čo sa dá (okrem tradične konzervatívneh👋fádneho dizajnu) vyčítať, je nepochopiteľná prítomnosť atmo 1,4ky v ponuke, obzvlášť keď pribudla do ponuky slabšia 1,2 TSI.