Novinky
Končí poslední ryze americké auto: pohon zadní nápravy, motor V8, kastle na tuhém rámu, palubka bez středového panelu s řazením pod volantem a hlavně pořádnou výdrží.
Jinak pro mě jeden z nejhezčích sedanů, kterej se jako novej dal pořídit za dobré peníze i tady v evropě, vzhledem k cenám stejně velkých vozů jako Mercedes, Audi atd.
Škoda, šetřil jsem na něj usilovně, akorád jako novej se už nepodaří sehnat. Hold dnešní móda zelených mozků nezná mezí.
Kdyby někdo chtěl argumentovat spotřebou. Takže kombinovaná spotřeba poslední verze s motorem 4,6 měla podle přepočtu z americké normy průměrnejch 13l/100km. Pro mě, jako člověka kterej bere auto né jako dopravní prostředek ale jako koníček, je to stejně jedno.
Jinak pro mě jeden z nejhezčích sedanů, kterej se jako novej dal pořídit za dobré peníze i tady v evropě, vzhledem k cenám stejně velkých vozů jako Mercedes, Audi atd.
Škoda, šetřil jsem na něj usilovně, akorád jako novej se už nepodaří sehnat. Hold dnešní móda zelených mozků nezná mezí.
Kdyby někdo chtěl argumentovat spotřebou. Takže kombinovaná spotřeba poslední verze s motorem 4,6 měla podle přepočtu z americké normy průměrnejch 13l/100km. Pro mě, jako člověka kterej bere auto né jako dopravní prostředek ale jako koníček, je to stejně jedno.
Njn - ale - palubka vypadal jak roku 97; 4stupnovej automat, mizernej výkon té V8ky - konkureční 5,7 má 360-375 HP, chudá výbava atd.
To auto nemohlo ničemu konkurovat a zoufale mu chyběli zákazníci ve věku 20-55 let.
I když začly opadávat i fleetové prodeje, tak bylo rozhodnuto.
To auto nemohlo ničemu konkurovat a zoufale mu chyběli zákazníci ve věku 20-55 let.
I když začly opadávat i fleetové prodeje, tak bylo rozhodnuto.
Tohle auto bylo tak zastaralý, že na trhu už dávno nemělo co dělat. A značka Mercury jako taková se živila jen prodejem Fordů s jinym logem :-! Když ameriku, tak nový CTS :yes:
cts je proti cvic/marquis malý auto...a proč nemělo co dělat na trhu? Kupoval to někdo? Kupoval. Nemusí chtít každý poslední výdobytek techniky, s milionem "kurvítek"...to auto, bezesporu, dávalo své cílové skupině smysl...a pro straší generaci tuplem - dopředu se dobře leze, je to široké, těžké, bezpečné, nemusí se učit idrive apod., a připomíná to dobu, kdy amerika byla ekonomicky nahoře...😄
Ford ztratil v Mercury obrovský potenciál dělat auta s identitou pro řidiče, pro něž se běžné Mercury ladily. Koncept World car se Fordu vymstil a je důvodem jeho stagnace. To, že se Marqisy prodávaly nejlépe postarším pánům žijícím duchem ve svém mládí, kdy o Mercury jen snili, je pouze drobný střípek z celkového obrazu. US manažeři zavraždili i Saab, který marně vzdoroval alespoň vlastními motory a dalšími konstrukčními prvky, což byl důvod k jeho zaříznutí (náklady problémem nebyly, kdyby šlo o vlastní švédskou konstrukci). Celý US management je destruktivní a bez jakékoli systémové strategie, je orientován výhradně na čistý výnos, a to krátkodobě. Doufejme, že to Trump změní.
I u policie už začly Crown Victorie a Marguisy prohrávat s modernějšími Chargery a poslední léta už jich neobjednávala police zdaleko tolik co kdysi (od 96tého po ukončení výrobu Chevroletu Caprice totiž byla CV jedinej klasickej model s V8 a náhonem na zadní do příchodu Chargeru).
Konce Mercury je škoda, ovšem konce CV a Marguisu vůbec.
To smaé Lincoln TownCar, to všem mělo být už před 5-7 lety komplet nahrazeno.
Párkrát jsem loni potkal přímého předchůdce Crown Victorie - Ford LTD. Nádhnera! Manželka ho sice hned okomentovala výrazy, které na slušný web jako je tento nepatří (sám nevím, kam na ně chodí >😒] ), ale já vím své. Je to krasavec :yes:
Ford to ale neudělal. Nebylo do toho skoro nic investováno - takže to zoufale zastaralo.
LTD je nádhera, je to legenda, s tím souhlasím.
Co vlastně teď má Ford jako největší model v US - myslím klasický sedany - Fusion?
Do roku 2013 ma byt zcela obmenen vozovy park NY taxi
Co mne desi, ze mistni Radnice v NY mela zamer vybrat jeden jediny typ auta pro nove flotily a zakazat obnovovat cimkoliv jinym.
Do konce Ledna 2011 ma byt oficialne rozhodnuto co se bude kupovat v dalsich letech. Samosebou samotnym taxikarum se nelibi volba jen jednoho typu vozidla.
A takhle to auto vypadalo: [odkaz]
(v Daytoně - nezdá se, ale z toho písku to byla celkem sranda s tím vyjet)
Motor si jen ševelí, jo to majitelé oturbených zázraků neznaj
Pokud se to nehoní, dá se s tím jezdit delší tratě v pohodě za 11 - i když to má 350 Hp a skoro 6 litrů.
Kdo v tom nejel, nevěří.