vzdy viac aut pribudne ( aj spolu s jazdenymi ) ako ubudne, aj Cina sa nasyti za 5 az 6 rokov a potom budeme citat to co teraz o Nemecku ze maju pokles 30 percent a tak podobne. Nemoze to ist do nekonecna hore v ziadnom pripade je to len otazka casu kedy a kde sa trh nasyti. V EU je nasyteny uz dobrych par rokov, v Cine este stale rastie a bude rast dalsich par rokov ale aj na nich dojde, zatial jasne je to v pohode ale casom ja tam pridu pady a poklesy.
Kolobeh to je to suhlasim, alepoklesy aj tka pridu a opat pride neskor rast tak ako vsade inde vo svete, proste sinusoida. Teraz sinusoida v Cine rastie.
Souhlas, navíc Čína bude muset řešit otázku měny a její konvertibility a pak nastane situace, kdy zrovna relativně lepší zahraniční modely čaká pokles. Nakonec, pořád se vykládá o Rusku jako o perspektivním trhu, ale nakonec po padesátprocentním propadu díky šrotovnému nejvíce vyrostla čísla - VAZu....
Představa o bezbřehém růstu a zvyšujícím se prodeji je ukázkou nepoučitenosti ekonomickcýh analytiků. Je zajímavé si přečíst, jak se vize a čísla těchto vysoce kvalitfikovaných odborníků naplňují, podle odhadu tak na 10%....
No taaak, kde jsou ty davy znalcu co nam v kazde diskuzi o skodarne vypraveji storky o tom, jak to v MB do tri let zavrou protoze ty jejich predrazeny kramy nikdo nechce...
Já tu "kecy" právě v tomto stylu četl (a ne jednou), takže buď si zatím měl to štěstí, žes na ně nenarazil, nebo tady toho nepřečteš až tak moc..., ale podle toho aspoň vidíš, že o moc nepřicházíš... :-)
Jsem šťastný člověk.. :-) Já totiž jakmile vidím vlákno začínající nějakou takovou ohrajou písničkou, tak dál nečtu.. Je pravdou, že poslední dobou tu toho ke čtení rozumného moc není :-)
Buď diskuze čteš, nebo je nečteš. podle toho, co píšeš, tak je čteš. Takže podobné frky z diskuzí u deštníčku pro Superba, věčné komentáře o propadáku Fábie jsi tady nikdy nečetl? Já letos více než kdy jindy.a vyhnout se jim nedá. A je jedno, jestli to začne u Fiata, AR, Renaulta nebo třeba i onoho Dustera.
Neřikam, že podobný kecy sem tu nečetl, ale už mě nebaví, tak je zkrátka nečtu. Co je na tom sakra nepochopitelného?? Jen prostě konkretně o rušení škodovky sem tu nikdy neviděl, holt jsem měl štěstí a nebo už to bylo v čas, kdy mě nebavily vlákna o kravinach.
Vidim vlákno, přečtu první tři příspěvky, vim kam to směřuje a víc nečtu. Hotovo !
Ale zde spousta diskutérů píše i o jiných značkách a jejich obludných designech exteriérů i interiérů a spoustě dalších nedostaků a jejich prodeje utěšeně rostou.
Zákazníci rozhodují,ne tyto diskuze.
Gratulace Škodě a jen tak dál.
Za komaru se o tomhle Skode ani nesnilo. O kvalite, o mnozstvi.. Takovy Favorit byl kompromis, tam slo v rade pripadu skutecne o ceskoslovenske technicke moznosti, co se velkovyroby tyce. Spis se strachovala, zda ji dodavatele dilu dodaji, co potrebuji- aby mohla vyrobit tech par aut, na ktery lidi stali dva dny frontu, resp. zapsat se do poradniku :-) Dodavatele kriceli, ze neni material. Material kricel, ze nejsou lidi. Ti stali ve frontach na chleba a hajzlpapir. Jednou za cas banany.Soused bere jelenici na rodinny klenot skoda 120, za 6 let uz ma najeto 32 tisic bez skrabance. Hodla to s ni doklepat do duchodu, pak ji da mladymu.
Dneska? Staryho kleplo, kdyz paroubek odesel. Mladej lesti octavku po doktorovi, lidi se tlaci na silnici i v obchodech..Mame zase super vladu. Ve skode jsou skopcaci, ale vzali to alespon poradne do ruky. Za komaru se sice lestilo s vetsi laskou, ale dneska zase lepsi auta.
To se nekdo ma, Tatrovkou bych si moc rad zajezdil i ted. :-)
Ja rovnou spolecnost nepamatuju, do Ceska jsme natrvalo prisli az v roce '92. Rodice tu vsak za komancu moc stastni nebyli, prarodice to meli kvuli narodnosti jeste o dost horsi.
Které lidi myslíš, těmi některými? Ty barbarské komanče? Tak těm k "dokonalosti" opravdu nic nechybělo, tu "dokonalost" si nakradli při "znárodnění" a "kolektivizaci" na 40 roků dopředu... 8-s
S tou povesti me to taky mrzi, holt vtipy o stodvacach si porad vybiraji svou dan. Na druhou stranu dost znamych v zahranici rika, ze by si tu Oktavku nebo Fabku klidne koupili, jen kdyby to nebyla Skoda. Pochvalne recenze od Jeremyho moc nepomahaji. :-)
Holt Zapadaci nemusi uplne pocitat kazdy euro, pak je jasny, ze pujdou do Pola misto do Fabie.
Skodu moc nemusim, ale uspech ji preju, vzdyt tahne celou nasi ekonomiku. :-)
Chce to na zapade nasadit vyssi ceny, nepodbizet se. Jinak bude mit osud podobny francouzskym autum u nas.
Cim vetsi slevu vyrobce da, tim min si sveho vyrobku vazi, resp. to tak vyzniva.
Kdo by to byl v 70. letech, kdy byl Saab 96 doslova tuzexovym snem, rekl, ze v horizontu jedny generace budou Svedove za celej rok prodavat tolik aut, co domaci Skodovka za 14 dnu... Jinak samozrejme gratulace Skode :yes: (A uprimny prani lepsich zitrku pro Saab ;-) )
Sweden Car sale report by makers and models in 2010
Sweden Car sale report by makers
Volvo 53.718
VW 35.692
Toyota 21.628
Ford 17.856
Audi 16.162
BMW 13.959
Renault 13.791
Skoda 12.492
Kia 13.237
Mercedes 10.475
Peugeot 10.167
Hyundai 10.163
Saab 8.647
Opel 6.487
Citroën 6.087
Nissan 5.510
Mitsubishi 4.866
Subaru 4.365
Honda 4.126
Mazda 3.296
Suzuki 3.073
Fiat 2.744
SEAT 2.629
Dacia 1.715
Chevrolet 1.488
Lexus 821
MINI 750
Chrysler 704
Porsche 477
Land Rover 394
Dodge 352
Jeep 339
Jaguar 216
Alfa Romeo 210
Smart 135
Skvělá tabulka! Klobouk dolů před Škodou, když vidím, že je před Peugeotem nebo Oplem! Tzn. před zavedenými západními značkami. Když si vemem fakt, že ve Švédsku začínala Škoda od píky po revoluci a zmíněné značky tam prodávají odjakživa....
Ovšem mrzí mě, že je Audi před BMW, ale těsně, těsně! >:D
Zajímavý je třeba propadák Seatu, on fakt asi mimo jih neprodá nic...