Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 1 M Coupé vs BMW M3 E30: Designový duel

Mnichovský duel je v poněkud netradičním duchu. Porovnávané vozy dělí od sebe 103 kW, 0,7 l zdvihového objemu, dvě turba a 25 let.
Zpět na článek
9. 1. 2011 12:44
9. 1. 2011 19:13
9. 1. 2011 21:48
10. 1. 2011 00:18
28. 12. 2011 20:17
27. 12. 2011 15:55
9. 1. 2011 22:02
27. 12. 2011 15:52
27. 12. 2011 16:31
neregistrovaný "SR20"
27. 12. 2011 23:04
Avatar - petrumr
9. 1. 2011 12:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
9. 1. 2011 13:28
Dizajnový masaker
Fúha, trošku nefér voči súčasnej produkcii BMW porovnávať ju s nesmrteľnými klasikami ;-)

e30 dáva novej jednotke kupé nafrak tak nehoráznym spôsobom, až neni pekné. Interiér, exteriér, celkové proporcie auta..proste nenájde sa oblasť kde by e30 nevyhrávalo na plnej čiare.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Uhlik
9. 1. 2011 14:08
Re: Dizajnový masaker
Absolutny suhlas.

Jednotka je totalne nevyvazena, pozliepana, hnus...
9. 1. 2011 23:31
Re: Dizajnový masaker
Svata pravda :yes: Z profilu je jednotka absolutne nevyvazena a zozadu vyzera ako keby sa roztapala... :no:
Co s tym bude o par rokov? Ved uz teraz je to nechutne...
9. 1. 2011 14:44
Důstojný nástupce legendy.
i po stránce designu. Jediný co na mi nové 1M úplně neštymuje, je přední, na mě moc tuningový, nárazník. Jinak absolutně nesdílím zdější diskuzní nářky.
Rozbalit vlákno
3
9. 1. 2011 15:31
Re: Důstojný nástupce legendy.
zcela souhlasim
9. 1. 2011 16:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
9. 1. 2011 16:30
Re: Důstojný nástupce legendy.
Teoreticky hej, ale pozri si rozmery tých áut..triedy sa postupom času nafukujú
Avatar - kolmar
9. 1. 2011 19:13
dalsi clanok
Tak a je tu dalsi clanok od Jakuba :yes: diky...tento duel je velmi zaujimavy, kto ho vymyslel?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
11. 2. 2011 23:02
Re: dalsi clanok
Kdo článek vymyslel nevím, ale Jakub tam má jednu "automobilovou hrubku",
a to ve větě:
"Designovým sokem výše uvedené novinky je populární sportovní kupé BMW M3 E30,...".
Jenomže... první M3 E30 nebylo kupé, ale dvoudveřový! sedan!, k němuž později přibylo už jen cabrio M3 E30.
Jako dvoudvěřové kupé se nabízela až M3 E36 u které bylo možné i cabrio, ale i čtyřdveřový sedan.

[odkaz]
[odkaz]
27. 12. 2011 15:54
Re: dalsi clanok
:yes: klobouček z hlavičky dolů Vašnosti..... ;-)
9. 1. 2011 21:48
KONFRONTACE
Není co konfrontovat, každé z aut představovalo (představuje) ve své době to nejlepší, nejkrásnější, co lze pořídit. Trojka je krásná přesně stejně jako jednička. Za pětadvacet let mi dáš za pravdu.
Rozbalit vlákno
7
9. 1. 2011 23:34
Re: KONFRONTACE
Imho, jednotka je priklad enormnej prekomplikovanosti designu. Krivka zabija krivku, cele je to prehustene a gycove, tuningovyy pokus o zaujatie mladeze za LCD... Toto nema s nadcasovostou nic spolocne ;-)
Avatar - gld
10. 1. 2011 00:18
Re: KONFRONTACE
Nastavujem stopky na 25 rokov...teraz

a ja vravím že jednotka ikona nebude..teda pokiaľ nepovažuješ za "ikóznosť" priťahovanie nevybúrených mládencov ktorí v bazáre hľadajú vhodnú obeť na tuning a driftovanie pred hypernovou
10. 1. 2011 08:28
Re: KONFRONTACE
Podívej se do doby M3 E30, co bylo běžně na silnicích a zjistíš, že i M3 byla ve své době (řečeno terminologií dnešních dnů) tuningový zjev a v kontextu doby ji "přebyl" až MB E190 Evo (na MB také neuvěřitelný počin). A i bazarová 1M bude mimo peněženku nevybouřených mládenců.
Avatar - positivemind
10. 1. 2011 12:02
Re: KONFRONTACE
Nejde ani tak o design jako o jízdu... stará M3 byla lehká, mrštná, zabijácká. S novou 1M jsem nejel, ale váha o něčem vypovídat bude
10. 1. 2011 13:15
Re: KONFRONTACE
Samozřejmě, ale pořád platí, že v kontextu doby a třídy, resp. konkurence na trhu, je to pořád +- stejné.
Avatar - Rojin
28. 12. 2011 20:17
Re: KONFRONTACE
proč nevybouřených mládenců?? Ukaž mi motoristu, kterej nechce zažít adrenalin, potěšení, dravost.... To může být kluk co má 25 stejně tak jako muž 60 let... je to jedno. Nevím, ale to si dal hodně špatný přirovnání.

Každopádně, tohle nebude vyhledávaný artikl kluků, co chtějí driftovat před hypernovou >:-[] a E30 už vůbec ne!

Obě auta :yes: E30 přidám ještě jeden :yes:
27. 12. 2011 15:55
Re: KONFRONTACE
Na kvalitu netřeba sáhodlouhých slov....Proto Tvé dva řádky absolutně stačí :yes:
9. 1. 2011 22:02
ruku na srdce
Chcel by som ozaj vidiet kolky z tych co klikli na E30 by si ho ozaj zvolili kedy stale vedla oboch a mali sa rozhodnut v com sa budu vozit...
E30 je klasika M1 sa mi osobne nepaci ale porovnavat auta rozdielne o 20 rokov sa neda.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ricardo
9. 1. 2011 22:37
Re: ruku na srdce
čtyřválec, 200 koní, 0-100 za 7 sekund... Před novým Golfem GTI bych mu dal přednost, ale 1 M je prostě ve všem (co si budeme nalhávat, včetně designu) někde úplně jinde. E30 asi má lepší řízení a u 1 M mě trochu znepokojuje maximum výkonu v 5900 otáček, jinak nevidím zásadních nedostatků.
Z M3 mají podle mě smysl až šestiválcové a pak ta aktuální.
Avatar - kolmar
10. 1. 2011 12:15
Re: ruku na srdce
:yes: tak tak, pravdivy a objektivny prispevok
27. 12. 2011 12:49
Auto pro zlobivého Kena (rebela) z kolekce Barbie 2011...
Chtěl jsem napsat, že ten jedničkovej bavorák je odporný, ale jaká slova by mi potom zbyla na nový jedničkový bávo? No nic, poslední roky je mně z automobilové průmyslu nevolno jak z levného šampáňa - turbomotory a downsizing, zbytečně složitý design, moc zbytečné „fun" elektroniky, vysoká hmotnost ...zvracející smajlík.

Naštěstí si některé fyzikální zákonitosti začínají uvědomovat i automobilky, takže doufám ve světlé zítřky, kde bude víc lehkých sporťáků (občas i s atmo motorem), lidová i luxusní auta bez turba nebo kompresoru a čistý nadčasový design. Jo a do roku 2012 co nejvíc emisí CO2 z našich výfuků, protože sopky nás pořád výrazně trumfují !!!
Rozbalit vlákno
0
27. 12. 2011 15:52
Designové CO??
Duel? Kdyby se článek jmenoval designová geneze - budiž. Ale duel? Sice to autor na začátku hned trošku obrušuje, ale celé je to takové...ehm..... No zkrátka platí, že Dobrý nadpis či název dokáže zázraky a stejně tak to platí i naopak...
Nepříliš šťastně zvolený název dokáže podkopat i dobrý text.....
Zpátky k autům - jako seděl vůz svým majitelům před x lety, tak sedí i moderna dnes. Přesné zamíření a tah na branku ve svém segmentu, který se nepodbízí, stejně jako se Kupka neprodává ve stánku PNS, tak to je zkrátka Vrtule. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme si rvát zbytky pleší, či začínající chmýří pod nosem, ale to je asi tak, co s vrtulí můžeme dělat....................
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SR20"
27. 12. 2011 16:31
Auta su obezne.
Moderne auta su hlavne obezne, v tom je problem. Najmensie kupe vazi tolko, co pred 15-20 rokmi sedan vyssej strednej triedy. Ano, vazeni, ta karikatura na M-kove BMW vazi 1500Kg.
Kazdy imbecil potrebuje elektricke sadacky, lebo nemoze pohnut packou. Potrebuje turbo, aby mu to pekne tahalo odspodu. Ja som sa ucil jazdit o.i. na E30 318iS, takze o lahkosti nieco viem, dnesni vodici by iba mackali plyn a opajali sa pruznym zrychlenim. Je to cele nahlavu.
Rozbalit vlákno
0
27. 12. 2011 23:04
První auto
Moje první auto byla E30 325i kombi v bílé barvě. Koupil jsem jí od otce za pojistku co se proplácí po 18ti takže jsem ji měl skoro zadarmo. Pamatuju si na to auto ,jako na nejlepší vůz kterým jsem brázdil silnice a tohle auto by mělo jít do autoškol. Naučilo mě respektu z auta a také tomu ,že malý starý kombík může být krásnější ,lepší a praktičtější než 90% produkce z těch dob. To bylo před 6ti lety. Navíc jediné co chtěl tak benzín olej desky a gumy. Jinak nic ... ještě do teď jezdí v krnově ...
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku